Cum să aveți un mic dejun nutritiv

Oamenii spun întotdeauna că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Cu toate acestea, nu este întotdeauna cel mai sanatos. De exemplu, ați putea avea Coco Pops din ciocolată sau bufe de zahăr: asta e în nume! Citește mai departe pentru a afla cum să-ți faci micul dejun să merite și să ai un început sănătos în timpul zilei.

Paşi

  1. Decideți ce aveți.
    1
    Decideți ce aveți. Dacă doriți cereale, puteți încerca Special K sau Weetabix sau chiar terci. Toate aceste opțiuni sunt sănătoase.
  2. Citiți recomandările.
    2
    Citiți recomandările. Unele branduri pun pe partea laterală a cutiei de cereale cât de mult ar trebui să aveți (de ex. 30g). Asigurați-vă că urmați aceste lucruri, astfel încât să nu fie sub sau prea mult. Pentru a ști că nu exagerezi, ai un tel de calorii. Ex: 600 de calorii este maximul.
  3. Gândește-te și la fructe.
    3
    Gândește-te și la fructe. Nu trebuie, dar este cu adevărat sănătos. Ai putea să faci o pâine, să o pui pe cereale, să faci un cabob de fructe, să gătești cu ea și multe alte rețete! De ce să nu încercați Weetabix cu niște banane tocate sau cu unele K speciale, cu niște fructe de pădure bogate în antioxidanți? Sau încercați să tăiați niște fructe și să le puneți într-un sandwich.
  4. Alegeți lingura potrivită.
    4
    Alegeți lingura potrivită. Dacă aveți o lingură mare, micul tău mic dejun se va termina foarte repede. De ce nu alegeți o lingură mică și o faceți să dureze mai mult? În plus, va ajuta și cu dimensiunile dvs. de poțiune și vă va face să vă simțiți mai pliniți în cele din urmă.
  5. Pur și simplu stai jos și bucurați-vă!
    5
    Pur și simplu stai jos și bucurați-vă!