Cum să a forma un llc în carolina nordică

O societate cu răspundere limitată, sau LLC, este o opțiune populară de structură de afaceri care oferă beneficii fiscale și protecție împotriva răspunderii personale. Pentru a forma un SRL în Carolina de Nord, tot ce trebuie să faceți este să completați niște documente simple și să vă înregistrați afacerea la agențiile corespunzătoare. Odată ce v-ați format și l-ați înregistrat, veți putea începe să vă desfășurați afacerea în Carolina de Nord.

Cap 1
Decizia dacă un srl este potrivit pentru afacerea dvs.

  1. Înțelegeți structura de gestionare.
    1
    Înțelegeți structura de gestionare. Când formați un SRL, vi se va cere să desemnați membri și administratori. Membrii au drepturi de proprietate în cadrul companiei, în timp ce managerii sunt pur și simplu desemnați pentru a lua anumite decizii manageriale. Puteți desemna cât mai mulți membri și manageri după cum doriți. [1] Oricine este desemnat membru va trebui să aprobe pentru a fi vândută, dizolvată sau fuzionată, pentru a fi adăugat un alt membru sau pentru a modifica să fie aduse la Acordul de exploatare. În general, toți membrii sunt administratori ai LLC, dar este posibil să desemneze cineva ca administrator care nu este membru.
  2. Aflați mai multe despre codurile fiscale.
    2
    Aflați mai multe despre codurile fiscale. Unul dintre avantajele unui LLC este că membrii plătesc de obicei mai puțin în impozite decât ar fi dacă ar deține o corporație. Membrii unei SRL nu trebuie să plătească impozite pe profit, ci trebuie să declare orice venit pe care îl fac din afacere în declarațiile fiscale personale [2].
  3. Aflați mai multe despre răspundere.
    3
    Aflați mai multe despre răspundere. Un alt avantaj al unui LLC este faptul că membrii săi nu sunt, de obicei, responsabili personal pentru datoriile afacerii. De asemenea, dacă unul dintre membri are datorii personale, LLC nu va fi, de obicei, responsabil pentru plata acestora. [3]
  4. Luați în considerare celelalte opțiuni.
    4
    Luați în considerare celelalte opțiuni. Există o varietate de alte opțiuni de structură de afaceri disponibile în Carolina de Nord, și fiecare are avantaje și dezavantaje diferite. Luați în considerare cu atenție toate opțiunile înainte de a vă forma LLC și consultați un avocat sau un specialist în domeniul fiscal dacă nu sunteți sigur care structură de afaceri este potrivită pentru dvs. [4] Un proprietar unic este deținut și administrat de o persoană care are o răspundere legală pentru afacere . Un parteneriat general este format din două persoane care își asumă răspunderea pentru afacere. O corporație este o entitate juridică separată, iar proprietarii nu sunt, în general, responsabili personal pentru afacere. Proprietarii de proprietari ai unei companii sunt, de obicei, obligați să plătească atât veniturile corporațiilor, Un parteneriat limitat este format din parteneri generali, care gestionează afacerea și sunt protejați de răspundere, precum și de parteneri limitați, care sunt, de obicei, investitori. Un parteneriat cu răspundere limitată este format din doi parteneri generali care sunt protejați de răspundere.
  5. Consultați un avocat.
    5
    Consultați un avocat. Nu trebuie să angajezi un avocat care să ajute la formarea unei SRL în Carolina de Nord, dar trebuie să te gândești dacă ai întrebări legate de impozitare, răspundere sau alte chestiuni. [5]

Cap 2
Manipularea documentelor

  1. Alegeți un nume.
    1
    Alegeți un nume. Primul pas în formarea unei LLC în Carolina de Nord este alegerea unui nume care vă va ajuta să vă construiți marca. Atunci când alegeți un nume, trebuie să vă asigurați că numele nu a fost deja utilizat de o altă companie în Carolina de Nord și că nu conține nici un cuvânt pe care statul Carolina de Nord ar putea să-l considere înșelător. [6] Puteți verifica Carolina de Nord Secretarul de stat pentru a vedea dacă numele pe care doriți să îl utilizați a fost deja luat. Numele dvs. trebuie să se distingă în mod clar de cele ale tuturor celorlalte companii înregistrate în Carolina de Nord. De asemenea, puteți să consultați Biroul de înregistrare a mărcilor pentru a vă asigura că numele companiei dvs. nu a fost marcat de o altă organizație. În general, statul Carolina de Nord vă poate respinge numele în cazul în care se constată că acesta prezintă în mod greșit tipul de afacere pe care o veți desfășura. Dacă doriți să utilizați anumite cuvinte, inclusiv "bancă", "asigurare", "încredere" și "arhitectură", va trebui să prezentați dovada că afacerea dvs. va putea furniza în mod legal serviciile sugerate de nume. Numele dvs. trebuie să includă cuvintele "Corporation cu răspundere limitată" sau una dintre mai multe abreviații acceptabile ale acesteia.
  2. Alegeți un agent înregistrat.
    2
    Alegeți un agent înregistrat. Agentul înregistrat pentru compania dvs. este persoana sau întreprinderea care va fi responsabilă pentru trimiterea și primirea documentelor oficiale pentru afacerea dvs. [7] Dacă agentul înregistrat este o persoană fizică, acesta trebuie să fie rezident în Carolina de Nord. Dacă este o afacere, trebuie autorizată să desfășoare o afacere în Carolina de Nord.
  3. Trimiteți formularul Articole de organizare.
    3
    Trimiteți formularul Articole de organizare. Puteți depune formularul pentru a crea un SRL, numit articolele de organizare, pe site-ul web al Secretarului de Stat al Carolina de Nord sau îl puteți imprima și îl puteți trimite la biroul secretarului de stat. [8] La completarea articolelor de organizare , vi se va solicita să furnizați informații de bază despre afacerea dvs., inclusiv numele, adresa străzii, adresa poștală și numele tuturor membrilor și organizatorilor companiei dvs. De asemenea, vi se va oferi posibilitatea de a crea dispoziții speciale care limitează competențele și / sau obligațiile anumitor membri ai SRL. Veți fi obligat să plătiți o taxă la depunerea articolelor dvs. de organizare. Nu este necesar ca acest document să fie notat.
  4. Așteptați-vă documentele.
    4
    Așteptați-vă documentele. Va trebui să așteptați ca o copie certificată a documentelor să vă fie returnată de către Departamentul Secretarului de Stat, fie prin poștă, fie prin e-mail. Aceasta durează de obicei 10 până la 15 zile lucrătoare.

Cap 3
Îndeplinirea altor cerințe pentru a vă opera în mod legal llc

  1. Elaborarea unui acord de funcționare.
    1
    Elaborarea unui acord de funcționare. Un Contract de Operare nu este necesar pentru LLC, dar este o idee bună să aveți una. Acordul de exploatare descrie responsabilitățile și drepturile fiecărui membru și oferă, de asemenea, o schiță a procedurilor operaționale ale societății. [9] Poate doriți să aveți un avocat care vă pregătește Contractul de funcționare pentru dvs., în special în cazul în care SRL are mai mulți membri.
  2. Aplicați pentru un număr EIN.
    2
    Aplicați pentru un număr EIN. Va trebui să solicitați un număr de identificare a angajaților (EIN), numit și un număr de identificare fiscală federală, dacă LLC are mai mulți membri, dacă angajați angajați sau dacă deschideți un cont bancar de afaceri. [10] Dacă aveți un EIN, veți utiliza acest număr în scopuri fiscale. Dacă nu aveți un EIN, veți utiliza numărul personal de securitate socială în scopuri fiscale.
  3. Înregistrați-vă la Departamentul de Venituri.
    3
    Înregistrați-vă la Departamentul de Venituri. Pentru a desfășura o afacere legală în Carolina de Nord, trebuie să vă înregistrați afacerea la Departamentul de Venit din Carolina de Nord. Puteți face acest lucru pe site-ul Departamentului sau puteți descărca formularele necesare de pe site și le puteți trimite prin poștă. [11] Dacă afacerea dvs. are angajați sau vinde anumite produse, vi se poate solicita să plătiți impozite suplimentare de stat pe lângă impozitele pe venit.
  4. Solicitați licențe.
    4
    Solicitați licențe. Unele tipuri de afaceri sunt reglementate de Organismele de licențiere profesionale din Carolina de Nord. Acestea includ, dar nu se limitează la acestea, afacerile medicale, afacerile imobiliare, firmele de arhitectură și întreprinderile de blocare a smith. Verificați cu Business Link North Carolina pentru a vedea dacă afacerea dvs. este supusă unor cerințe speciale de licențiere înainte de a începe să vă desfășurați afacerea. Cerințele de licențiere variază în funcție de ocupație, dar, în general, vi se va solicita să prezentați dovada că afacerea dvs. este în măsură să furnizeze în mod legal serviciile pe care le oferă.
  5. Dosarele rapoarte anuale.
    5
    Dosarele rapoarte anuale. Pentru a vă menține funcționalitatea LLC, va trebui să transmiteți rapoarte anuale statului Carolina de Nord până la data de 15 aprilie a fiecărui an. De asemenea, vi se va cere să vă declarați profiturile și pierderile din declarațiile privind impozitul pe venit și să plătiți orice taxe suplimentare pe care le-ați datora [12].