4
Împărțiți-vă fondurile. Dacă vă decideți să vă implicați în mai multe activități, va trebui să decideți cât de mulți bani vă puteți permite să cheltuiți pentru fiecare parte a procesului înainte de a începe efectiv. Dacă începeți să cheltuiți fără un plan, probabil că veți realiza că 200 de dolari pot fi epuizate foarte repede și este posibil să nu aveți suficienți bani pentru a finaliza ulterior părți din proiectul dvs. Ca regulă generală, va trebui să stabiliți un buget care include trei elemente diferite: suma pe care o cheltuiți pe bunuri, suma pe care o cheltuiți pentru publicitate și suma pe care o cheltuiți pentru taxele aferente. Taxele sunt de obicei sume fixe, deci ar trebui să le dai mai întâi pe acestea. De exemplu, unele site-uri web ale pieței on-line pot percepe taxe pentru fiecare articol pe care îl enumerați. Vizitați fiecare site pe care intenționați să îl vindeți și aflați dacă există taxe asociate serviciului. După ce stabiliți ce taxe se poate aștepta să plătiți, puteți afla cum să utilizați restul investiției dvs. de 200 USD. Publicitatea la acest nivel va costa de obicei foarte puțin. Dacă intenționați să vindeți la vânzări în garaj și evenimente similare, ar trebui să rezervați o sumă mică de bani pentru a tipări fluturași și materiale promoționale similare. De exemplu, s-ar putea să știți că veți cheltui 10 USD pentru listarea comisioanelor pe diverse site-uri web, lăsându-vă cu încă 190 de dolari. Din această sumă rămasă, puteți alege să cheltuiți alte 10 dolari de imprimare și distribuirea pliante. Asta te lasă cu 180 de dolari pentru a-ți cheltui investițiile.