Cum să gătești mâncăruri vegetariene pe care non vegetarienii le vor bucura

Obosit de prietenii tăi care mănâncă carne, întorcându-și nasul la mâncărurile dvs. vegetariene pregătite cu grijă? Nu esti singur. Iată câteva modalități de a crea mese pe care atât vegetarienii cât și carnivorei le pot bucura.

Paşi

  1. Utilizați produse din carne substitutive, cum ar fi burgeri de soia sau tofu pepperoni.
    1
    Utilizați produse din carne substitutive, cum ar fi burgeri de soia sau tofu pepperoni. Căutați produse de înaltă calitate care simulează atât gustul, cât și textura produsului de carne dorit.
  2. Gatiti retete ca in mod normal, folosind carnea de substitutie.
    2
    Gatiti retete ca in mod normal, folosind carnea de substitutie. Aceste produse sunt excelente pe grătar, în tocană sau în sandwich-uri.
  3. Utilizați surse alternative de proteine, cum ar fi nuci, ouă, lapte și leguminoase.
    3
    Utilizați surse alternative de proteine, cum ar fi nuci, ouă, lapte și leguminoase. Gatiti feluri de mâncare care nu se bazeaza pe carne ca un ingredient proteic primar, cum ar fi fidea cu sos de arahide.
  4. Utilizați aromă incitantă, deoarece o plângere comună este că mâncărurile sunt "blande" fără carne.
    4
    Utilizați aromă incitantă, deoarece o plângere comună este că mâncărurile sunt "blande" fără carne.
  5. Permiteți oaspeților dvs. să personalizeze prin furnizarea de ingrediente care urmează să fie asamblate.
    5
    Permiteți oaspeților dvs. să personalizeze prin furnizarea de ingrediente care urmează să fie asamblate. Puteți oferi carne printre opțiuni. De exemplu, un bufet construit-propriu-burrito poate include vegetarieni, brânză rasă, fasole, salsa și bucăți de pui.
  6. Adaptați mâncarea clasică în noi rețete.
    6
    Adaptați mâncarea clasică în noi rețete. De exemplu, faceți chili favorit al prietenului dvs. fără carne de vită sol.