Cum să începeți ziua

Unii oameni se trezesc dimineața plini de energie și dornici să facă față zilei. Cei mai mulți dintre noi, totuși, ne descoperim că suntem pe butonul de amânare. Cum începeți ziua merge mult spre setarea sunetului pentru restul acestuia, deci este important să găsiți modalități de a ajunge la un început bun. Cu o planificare adecvată, strategii de dimineață bună și o stare pozitivă a minții, și tu poți începe ziua cu calea cea bună.

Cap 1
Trezirea gata de a merge

  1. Începeți cu o noapte înainte.
    1
    Începeți cu o noapte înainte. Primul pas pentru a începe ziua, calea cea bună se încheie în noaptea precedentă în direcția corectă. Fără somn suficient de odihnitor și o noapte - înainte de a planifica dimineața înainte, șansele dvs. de a vă face ziua liberă la un început excelent sunt mult reduse. Faceți cât mai mult din pregătirea dvs. de dimineață cu o seară înainte. Așezați-vă hainele, pregătiți-vă micul dejun și masa de prânz sau cel puțin setați meniul. Împachetați sacul și păstrați-vă haina, cheile etc. în același loc, astfel încât să nu aveți nevoie să le vânați. Salvați timpul de dimineață pentru a vă pregăti corpul și mintea pentru ziua următoare, în loc să vâjiți portofelul dvs. pe pernele canapele. [1] Pentru informații mai detaliate cu privire la noaptea înainte de pregătire, inclusiv stabilirea timpului adecvat pentru culcare, reducerea timpului de pe ecran și plasarea corpului în modul somn, vizitați Cum să fii o persoană de dimineață.
  2. Ridică-te și treci în mișcare.
    2
    Ridică-te și treci în mișcare. Ziua ta nu poate începe cu adevărat până nu reușești să ieși din pat. Este de obicei cel mai bine să ieși din pat cât mai curând posibil după trezire și să înființeze obstacole împotriva dorinței de a urca înapoi sub capace. De fapt, înălțându-vă din pat în mod corespunzător, întinzându-vă coloana vertebrală, apoi fiecare braț și picior, toate în timp ce respirați încet și adânc înainte de a sta jos, atunci puteți să vă așezați la un început bun. Pași simpli, cum ar fi localizarea ceasului cu alarmă, astfel încât să trebuiască să vă plimbați prin cameră pentru al opri, stropind apă pe față sau făcând patul pentru a vă ajuta să vă aducem și să vă menținem în mișcare. Din nou, puteți consulta Cum să fiți o persoană de dimineață pentru mai multe detalii. Lăsând camera să bea un pahar de apă se poate dovedi dublu eficientă, deoarece te îndepărtează de pat și ajută la contracararea deshidratării în timpul nopții, care poate provoca un corp și o minte letargică.
  3. Exercițiu înainte de micul dejun.
    3
    Exercițiu înainte de micul dejun. Cu toții intenționăm să exercităm mai frecvent, dar mai târziu în ziua în care vă planificați timpul de exercițiu, cu atât va fi mai probabil să fie lăsat deoparte de o muncă restrânsă sau de epuizare veche. Aveți grijă de ea mai întâi, înainte ca responsabilitățile zilnice să se înrăutățească. Exercitarea primului lucru după ce te-ai trezit (și înainte de a mânca) nu numai că scutură de pe urma oricărei gălăgii, ci și începe metabolismul pentru această zi. Chiar dacă o plimbare de dimineață, o plimbare cu bicicleta sau o sesiune de kickboxing nu este în carduri pentru tine, luând 10-15 minute, făcând câteva posibile yoga simple, oferă beneficii pentru sănătate și ajută la pregătirea atât a corpului cât și a minții pentru ziua următoare. ]
  4. Mâncați un mic dejun sănătos.
    4
    Mâncați un mic dejun sănătos. Mama ta a spus mereu că este cea mai importantă masă a zilei și alegerile dvs. de mâncare dimineața vă pot forma într-adevăr obiceiurile alimentare (și cum vă simțiți) pe tot parcursul zilei. Un mic dejun bun vă oferă mai multă energie și concentrare, spre deosebire de situația în care stomacul se simte ca o groapă goală sau este umplut cu branhii cu junk nesănătoase. [6] Alegerea inteligentă a micului dejun poate include iaurt grecesc cu fructe proaspete și semințe de in, fructe uscate sau omete legume, printre multe altele. Rețetele bune, hrănitoare și rapide pot fi găsite cu ușurință online. Unii oameni pledează pentru a consuma în fiecare zi același mic dejun sănătos (ca și omletul vegetal), ceea ce reduce timpul petrecut gândindu-te la ceea ce trebuie să faci pentru micul dejun și apoi să îl faci. În cazul în care noțiunea de a avea același mic dejun în fiecare dimineață nu poate trece cu mâinile tale, ciclismul prin mai multe opțiuni sănătoase în fiecare zi poate fi un compromis benefic.

Cap 2
Setarea unui sens pozitiv

  1. Trezește-ți simțurile.
    1
    Trezește-ți simțurile. Îți implică rutina să te trezești la un ceas deșteptător, să te rătăcești în conștiență, să-ți dai chipul într-o chiuvetă plină de apă rece și să îți încălzi gâtul, chinuind niște cafea? Dacă este așa, încercarea de a vă angaja fiecare simțuri într-o manieră mai plăcută și înălțătoare poate ajuta la stabilirea unui ton mai bun pentru noua ta zi. [7] [8] Lumina naturală a soarelui semnalizează corpului să treacă de la somn la modurile de veghe, așa că încercați să începeți fiecare zi deschizând nuanțele. Mai bine, deschideți fereastra sau ieșiți afară. Respirați în aerul proaspăt, ascultați păsările care chirpesc și întâmpinați ziua nouă (dacă sunteți destul de norocoși să aveți ca mediul în aer liber). Umplerea camerei cu culori calde și primitoare, cum ar fi roșii și blues, având culoarea și parfumul de flori proaspete în gata, și cueing sus unele muzică înălțătoare pot ajuta toate să vă angajeze simțurile într-un mod pozitiv primul lucru dimineața.
  2. Focalizați spre interior, nu spre exterior.
    2
    Focalizați spre interior, nu spre exterior. Cu mulți utilizatori care folosesc smartphone-urile lor ca ceas deșteptător, o primă mișcare naturală trezită este să verifici e-mailurile, textele, actualizările mass-media sociale, fluxurile de știri etc. Luptați cu acest indemn și faceți prima parte din noua ta zi totul despre tine. [9] Dacă vă puteți da cincisprezece minute, minunat. Dacă puteți gestiona doar cinci, luați-o. Începeți-vă ziua practicându-vă "meditația" - meditația, rugăciunea, reflecția, indiferent de ce vă permite să vă concentrați și să vă pregătiți pentru ziua următoare. Mulți oameni consideră că este benefic să cheltuim cel puțin o parte din acest "timp" care se concentrează pe recunoștință. Meditează asupra tuturor lucrurilor pentru care trebuie să fii recunoscător, pornind probabil odată cu faptul că te-ai înălțat pentru a vedea o altă zi. Concentrându-vă pe motivele dvs. de a fi recunoscători înainte de a intra în obstacolele zilei, le puteți face să pară mai puțin copleșitoare sau insurmontabile.
  3. Ridicați un stilou și hârtie.
    3
    Ridicați un stilou și hârtie. Poate părea ciudat în lumea digitală a zilei de astăzi, dar luând timpul pentru a vă scrie gândurile în mod real poate fi un exercițiu revigorant. Vă ajută să vă vizualizați gândurile și să le stabiliți ca un ghid pentru ziua dumneavoastră. Unii oameni găsesc că scriu visele din noaptea precedentă pentru a fi de ajutor, chiar dacă nu au prea mult sens atunci. Dacă nu vă atrageți, de ce să nu mergeți complet "retre" și să scrieți intrări zilnice într-un jurnal sau un jurnal? [11] Dacă aveți tendința de a vă trezi deja subliniat de tot ce trebuie să faceți în acea zi, voi pot beneficia de înregistrarea unei liste zilnice "de ignorat" (spre deosebire de varietatea mai frecventă de a face). Afișează lucruri care nu trebuie abordate astăzi - e-mailuri neesențiale, curățarea băii, indiferent de ce ar putea fi - și se angajează să le pună deoparte pentru ziua următoare. Concentrați energiile asupra a ceea ce puteți face, nu ceea ce ați putea face. [12] Unii oameni constată că, făcând o dimineață devreme, "brain dump" ajută să se concentreze și energizează creativitatea lor. Scrieți ideile, schemele sau planurile care vin în minte, dimineața, indiferent de cât de ciudate sau de nepractice sunt. Gândiți-vă la aceasta ca la "curățarea punților" pentru mintea creativă în cel mai rău caz și, cel mai bine, ca pe o sursă de inspirație.
  4. Faceți ceva de înălțare care vă place.
    4
    Faceți ceva de înălțare care vă place. Faceți în fiecare dimineață ceva de așteptat prin bugetarea într-un timp pentru a face ceva plăcut doar pentru dvs. Începând cu ziua ta cu un zâmbet, este mult mai probabil ca vei trece prin zi cu una. [14] Ia ceva timp pentru a citi dintr-o carte religioasă, spirituală sau pur și simplu plăcută. Faceți unele tricotat sau construirea de modele. Sunați la un vechi prieten sau întâlniți-vă pentru cafea. Citiți o poveste copiilor dvs. Faceți dragoste cu partenerul dvs. Asigurați-un "timp fericit" o parte a modului în care începeți ziua. [15]

Cap 3
Începeți ziua dvs. productivă

  1. Începeți cu o ardezie curată.
    1
    Începeți cu o ardezie curată. Astăzi este o zi nouă și ar trebui să o tratezi ca atare atunci când îți începi sarcinile productive. Dacă aveți o lucrare neterminată din ziua precedentă, lăsați-o la o parte pentru prima oră sau cam așa (nu merge nicăieri!). [16] Dacă ați început ziua să faceți calea cea bună spre acest punct, ar trebui să aveți o explozie de energie și concentrare atunci când vă începeți ziua de lucru. Circularea înapoi la afaceri neterminate de ieri ar putea săpune acea energie mai repede decât începerea proaspătă. Dacă trebuie să finalizați prima operă de ieri, încercați să o tratați ca o nouă sarcină pentru o nouă zi. Organizați-vă spațiul de lucru astfel încât să fie gata să facă primul lucru dimineața. Acest lucru înseamnă probabil că trebuie să luați câteva minute la sfârșitul zilei de lucru anterioare pentru a curăța și organiza spațiul. Poate doriți să ieșiți de acolo în acel moment, dar timpul este bine petrecut dacă vă permite să fiți mai productivi la începutul zilei următoare.
  2. Aveți timp pentru a strategiza.
    2
    Aveți timp pentru a strategiza. Dacă aveți izbucnirea de dimineață devreme, poate doriți să sari direct la locul de muncă înainte să se termine. Va merita să vă folosiți câteva minute din această energie pentru a vă planifica ziua și mai departe. [17] Înainte de a vă concentra atenția asupra tuturor lucrurilor mici care apar în timpul unei zile de lucru, compilați ceea ce doriți realizați acea zi și cum veți face acest lucru. Prioritizați sarcinile și calculați timpul corespunzător. Nu vă concentrați doar pe termen scurt. Gândiți-vă la modul în care planul dvs. zilnic se încadrează în obiectivele voastre lunare, anuale și chiar de carieră. Vă bugetați timpul în cel mai bun mod de a obține această promoție sau de a absolvi un semestru mai devreme?
  3. Profitați de focul de dimineață.
    3
    Profitați de focul de dimineață. Odată ce ați luat câteva minute pentru a vă comporta strategia, a sosit timpul pentru a maximiza explozia de energie a zilei de lucru pe care sperăm să o experimentați. Chiar dacă nu vă simțiți prea energic în timpul primei ore de lucru, mintea dvs. este încă probabil să fie mai puțin aglomerată decât va deveni în ziua în care treceți. [18] Utilizați acest timp pentru o sarcină care necesită o activitate mai intensă cum ar fi scrierea. Veți fi cu siguranță mai productiv și mai eficient acum decât la ora 16:00 (sau la ora 11:00, pentru asta). Când este posibil, opriți întâlnirile, derulați prin e-mailuri și abordați "conflictele oamenilor" până mai târziu dimineața. Îndreptați-vă focul spre interior cât mai mult posibil până când izbucnirea energiei dimineții începe să scadă, apoi lăsați lumea din afară să intre. Încă o dată, nu vă faceți griji, aceste lucruri vă așteaptă!