Cum să devii un demonstrator de amintiri creative

Creative Memories este o companie internațională care vinde albume foto, cărți foto, albume de album și articole de reclamă. Compania operează cu o rețea de peste 40.000 de consultanți care vând produse Creative Memories prin intermediul companiilor de origine. Demonstranții Creative Memories, deseori numiți consultanți, organizează ateliere de lucru, seminarii, petreceri și evenimente de vânzări pentru a promova, demonstra și vinde produsele Creative Memories. Consultanții își creează propriile programe și își stabilesc propriile obiective de lucru. Dacă sunteți interesat să ajutați oamenii să-și păstreze amintirile prin fotografii, utilizați următoarele sfaturi despre cum să deveniți Demonstrator de memorii creative.

Paşi

  1. Familiarizați-vă cu produsele Creative Memories.
    1
    Familiarizați-vă cu produsele Creative Memories. Înainte de a vă conecta pentru a deveni un demonstrator, participați la câteva evenimente de memorie creativă. Utilizați produsele pentru a crea propriul dvs. album sau album foto și cereți consultantului și participanților ceea ce le place despre produse. Aflați ce setează produsele Creative Memories în afară de alte consumabile scrapbooking.
  2. Găsiți un consultant Creative Memories pentru a vă ajuta să vă începeți cariera.
    2
    Găsiți un consultant Creative Memories pentru a vă ajuta să vă începeți cariera. Consultantul va oferi instrucțiuni pas cu pas despre modul de configurare a afacerii dvs. la domiciliu și va servi ca mentor. Dacă nu cunoașteți un consultant Creative Memories, vizitați site-ul Web de memorii creative pentru a căuta consultanți în funcție de regiunea geografică.
  3. Achiziționați un kit de consultanță pentru memorii creative.
    3
    Achiziționați un kit de consultanță pentru memorii creative. Kitul de pornire, care costă aproximativ 50 de dolari, include articolele necesare manualelor, cataloagelor și mostrelor de produse pentru lansarea afacerii dvs. Alte kituri disponibile pentru consultanți variază în preț de la aproximativ 70 dolari la 130 dolari.
  4. Creați o listă de contacte și spuneți-le despre afacerea dvs. de memorie creativă.
    4
    Creați o listă de contacte și spuneți-le despre afacerea dvs. de memorie creativă. Lista dvs. de contacte ar putea include familia, prietenii, vecinii și colegii. Apelați fiecare persoană de contact sau trimiteți un e-mail, o scrisoare sau o carte poștală. Site-urile de rețele sociale sunt, de asemenea, instrumente eficiente pentru a obține informații despre afacerea dvs.
  5. Programați-vă primul eveniment Get Together cu un grup mic de 6 sau 7 prieteni.
    5
    Programați-vă primul eveniment Get Together cu un grup mic de 6 sau 7 prieteni. Scopul adunării ar trebui să fie introducerea produselor Creative Memories și lansarea unei baze de clienți loiali. Dacă fiecare dintre oaspeți se angajează să găzduiască o petrecere Photo Solutions în viitor, veți avea un start bun.
  6. Creați un program al partidelor viitoare, găzduit de prieteni de la evenimentul de introducere.
    6
    Creați un program al partidelor viitoare, găzduit de prieteni de la evenimentul de introducere. Ca consultant Creative Memories, câștigi 30-45% din produsele pe care le vinzi. Cele mai multe petreceri pe care le programați, cu atât vor fi mai mari vânzările.
  7. Adăugați mai multe Evenimente împreună pentru a vă prezenta noua afacere către grupuri mici de prieteni și cunoștințe, încurajându-i să găzduiască viitoarele petreceri Photo Solutions.
    7
    Adăugați mai multe Evenimente împreună pentru a vă prezenta noua afacere către grupuri mici de prieteni și cunoștințe, încurajându-i să găzduiască viitoarele petreceri Photo Solutions.
  8. Vindem produse persoanelor fizice.
    8
    Vindem produse persoanelor fizice. În plus față de părți, demonstranții Creative Memories pot vinde articole pentru persoane fizice. Unu-la-un venit de vânzare suplimentare de partid și poate crea relații de client de durată. Persoanele fizice pot achiziționa articole de la consultanți prin intermediul cataloagelor, prin telefon sau pe site-ul Creative Memories.
  9. Păstrați legătura cu clienții dvs.
    9
    Păstrați legătura cu clienții dvs. O modalitate eficientă de a păstra legătura cu clienții dvs. este să le informați despre specialitățile gazdă, care se schimbă în fiecare lună.
  10. Creați o echipă de demonstranți Creative Memories.
    10
    Creați o echipă de demonstranți Creative Memories. Ajutați ceilalți consultanți Creative Memories să-și înceapă propriile afaceri și veți primi beneficii financiare din vânzările lor.