Cum să urmați planul de alimentație volumetrică

Dr. Barbara Rolls a creat dieta Volumetrics bazată pe mulți ani de cercetări în domeniul științei de sațietate. În centrul său, Volumetrics preda dieters să aleagă mai multe tipuri de alimente pe care le pot mânca în cantități mai mari. Atunci când dietele sunt capabile să mănânce porții mai mari de hrană, ele se simt mai mult săturate și sunt mai puțin susceptibile de a se ciocni sau de a se abate de la planurile lor de mâncare. Acest articol vă va îndruma către informații despre fundamentele Volumetrics, inclusiv un plan de pierdere în greutate de 12 săptămâni proiectat de Dr. Rolls.

Paşi

  1. Slabeste dieta Volumetrics.
    1
    Slabeste dieta Volumetrics. Planul Dr. Rolls de 12 săptămâni vă va învăța cum să vă adaptați dieta la principiile Volumetrics, ghidându-vă prin schimbări treptate care vă vor ajuta să pierdeți aproximativ 5-10 procente din greutatea corporală. Nici o alimente nu este interzisă și nu este clasificată drept "bună" sau "bătăoasă". Învățați pur și simplu să alegeți mai multe tipuri de alimente pe care le puteți bucura în cantități mai mari. Având libertatea de a mânca mai mult, va contribui la atenuarea sentimentelor de lipsă.
  2. Înțelegeți densitatea calorică în Dieta Volumetrics.
    2
    Înțelegeți densitatea calorică în Dieta Volumetrics. Volumetrics împarte alimentele în 4 categorii în funcție de densitatea lor de calorii sau de numărul de calorii pe gram de alimente. Veți învăța să consumați porțiuni mai mari de alimente în categoriile de densitate mai scăzută, cum ar fi fructele și legumele, boabele integrale, laptele cu conținut scăzut de grăsimi și carnea slabă și să limitați porțiunile de alimente care au o densitate mai mare de calorii.
  3. Utilizați rețetele Volumetrics.
    3
    Utilizați rețetele Volumetrics. Dr. Rolls include multe rețete sănătoase în cărțile sale Volumetrics. Ea prezintă rețeta sănătoasă și explică modul în care rețeta a fost modificată de la versiunea inițială a densității calorice înalte. Nu veți avea numai rețete de folosit; veți învăța, de asemenea, să vă adaptați propriile preferințe stilului de viață Volumetrics înlocuind ingredientele cu densitate calorică mai scăzută cu ingrediente cu densitate mare de calorii.
  4. Alegeți cărțile de bucate Volumetrics.
    4
    Alegeți cărțile de bucate Volumetrics. Nu trebuie sa te limitezi la cartile doctorului Rolls pentru a te bucura de retete volumetrice. Alegerea cărților de bucate care se încadrează în planul Volumetrics înseamnă alegerea cărților de bucate care subliniază ingredientele proaspete și alimentele vegetale, au conținut scăzut de grăsimi și zahăr și conțin informații nutritive minuțioase. Cartile de bucate bune includ, de asemenea, retete, plus o explicatie usor de inteles a tehnicilor. În plus, asigurați-vă că rețetele par apetisante.
  5. Citiți lista de produse alimentare Volumetrics.
    5
    Citiți lista de produse alimentare Volumetrics. Cartile volumetrice furnizează liste de alimente și organizează alimentele în categorii. Categoriile variază de la densități foarte scăzute de calorii la alimente cu densitate mare de calorii. În plus, listele de produse alimentare vă ajută să măsurați porțiunile adecvate de produse alimentare. Din nou, veți vedea că puteți mânca porții mult mai mari de alimente cu densitate scăzută de calorii.
  6. Mănâncă mai mult cu dieta Volumetrics.
    6
    Mănâncă mai mult cu dieta Volumetrics. Mancand alimente bogate in apa, cum ar fi supe, salate, fructe si legume, se va asigura ca va puteti bucura de dimensiuni mai mari ale portiilor fara a fi ambalate in numeroase calorii. Pentru a mânca mai mult, alegeți alimente cu densitate redusă de calorii și limitați porțiunile de alimente cu densitate mare de calorii. Nu sunt interzise tipuri de alimente pe această dietă, dar uneori puteți dubla și tripla porțiunile alegând alimente cu densitate redusă de calorii.
  7. Mâncați în dieta Volumetrics.
    7
    Mâncați în dieta Volumetrics. Mâncarea pe volumetrie implică tehnici de control al porțiunilor, precum și trucuri pentru a te simți plin. De exemplu, dr. Rolls recomandă începerea mesei restaurantului cu supă sau salată, astfel încât să vă simțiți mai puțin foame când sosesc principalele intrări. Veți învăța, de asemenea, sfaturi despre cum să vizualizați dimensiunile porțiilor potrivite, astfel încât să puteți mânca o singură porție la restaurant și să împachetați restul pentru a salva pentru mai târziu.
  8. Simțiți-vă pe dieta Volumetrics.
    8
    Simțiți-vă pe dieta Volumetrics. Satietatea este inima Volumetrics. În loc să vă umpluți cu alimente și băuturi încărcate cu grăsimi sau zahăr și care vă vor face să scăpați în greutate, veți afla că vă puteți bucura în continuare de porții mari, atâta timp cât consumați alimentele potrivite. Veți învăța, de asemenea, să ascultați și să respectați semnalele foamei corpului, astfel încât să nu exagerați asupra oricăror alimente.
  9. Mențineți greutatea în dieta Volumetrics.
    9
    Mențineți greutatea în dieta Volumetrics. Menținerea greutății dvs. pe Volumetrics este o combinație de a continua să urmați principiile Volumetrics consumând și să efectuați în mod regulat exerciții fizice. Dr. Rolls sugerează strategii pentru creșterea numărului de pași pe care îi luați în fiecare zi, inclusiv prin utilizarea unui pedometru. Veți continua să păstrați un jurnal pentru a vă înregistra dieta și exercițiul fizic. În plus, veți învăța pașii pentru a pierde kilograme dacă greutatea dvs. începe să se strecoare înapoi.
  10. Sprijina pe cineva în dieta Volumetrics.
    10
    Sprijina pe cineva în dieta Volumetrics. În plus, pentru a oferi sprijin cineva care poate încerca dieta Volumetrics, trebuie să îi educați pe alții pentru a ști cum să vă susțină dacă încercați să vă dieta. Dieta este o provocare, mai ales atunci când oamenii au o relație tulburătoare cu alimentele. Prietenii, familia și colegii trebuie să respecte ceea ce încercați să realizați și să evitați sabotarea succesului.