Cum să omori un caracter secundar

Deci, a venit vremea povestirii pentru un personaj secundar îndrăgostit, care ajută eroul să piară. Cum ar trebui să se joace? Cine ar trebui să-l omoare? De ce trebuie să moară? Citește mai departe.

Paşi

  1. În primul rând decide cine să ucidă.
    1
    În primul rând decide cine să ucidă. În general, un nimeni fără față pe care publicul nu-l interesează prea mult nu trebuie să moară, pentru că în mod cinstit nu are nici un impact. Asigurați-vă că este cineva aproape de eroul care moare. Primul lucru pe care trebuie să-l primiți este de ce: De ce moartea aceasta persoană? Este de a pune un conflict cu eroul sau de a păstra eroul pe calea neprihănirii? De ce?
  2. Asigurați-vă că este cineva aproape de erou.
    2
    Asigurați-vă că este cineva aproape de erou. Este mentorul lor (acesta este dat de clicuri, dar lucrează de fiecare dată) sau doar un prieten apropiat? Trebuie să fie destul de departe în povestea că are un impact. Dacă această persoană apare și moare, atunci nu va face nimic. Funcționează foarte bine dacă ticălosul ucide personajul secundar. Acest lucru va crește tensiunea, astfel încât atunci când va veni timpul pentru bătălia finală dintre erou și ticălos, există un motiv. Doar pentru că trebuie să moară nu înseamnă că trebuie să o ia în culcare. Uneori, un Blaze of Glory va funcționa. Un Blaze of Glory, în cazul în care nu știți, este atunci când personajul își dă seama că ei sunt pe punctul de a muri, dar hotărăsc să ia o mână mare de dușmani în mormânt împreună cu ei. De exemplu, la punctul culminant al primului film Lord of the Rings, Boromir este ucis cu săgeți, dar nu înainte de a ucide nenumărate cantități de orci. Cât de dramatică este secvența de deces, ar trebui să depindă de cât de mult a trăit personajul. Dacă nu este prea departe, dar sunt încă foarte atrăgători, fă-o doar casual, dar trist. Cu toate acestea, dacă este la jumătatea distanței sau destul de departe, încercați să introduceți lucrările. Răspândiți-l. Dacă scrieți o carte, descrieți-o în detaliu. Dacă faceți un film, încetiniți lovitura de ucidere cu muzică tristă. Dacă vrei din nou să faci un Blaze of Glory, poate că personajul supraviețuie rănilor inițiale și încă mai trăiește suficient de mult pentru a lua chiar mai mult la mormânt cu el. Acest lucru i-ar putea da atât demnitatea, cât și dramatismul eroului. În filmul Flyboys, într-un război de cartofi, comandantul vântului, Reed Cassidy împușcă mai multe avioane inamice, este împușcat repetat de ticălosul principal și își folosește ultimul pic de energie pentru a distruge un zeppelin într-un atac de kamikaze. Dacă este încă la începutul povestirii, este mai bine dacă principalul ticălos ucide personajul. Acest lucru îl ajută pe erou să îl urască pe ticălos și oferă publicului o idee despre cât de nemilos și rău este cel rău.
  3. Dacă personajul trăiește suficient de mult timp să vorbească cu eroul ultima oară, încercați să dați niște drame suplimentare prin faptul că îl dați unui erou unor cuvinte care se mișcă ultima pentru al ajuta să-l țină pe calea neprihănirii.
    3
    Dacă personajul trăiește suficient de mult timp să vorbească cu eroul ultima oară, încercați să dați niște drame suplimentare prin faptul că îl dați unui erou unor cuvinte care se mișcă ultima pentru al ajuta să-l țină pe calea neprihănirii.