Cum să profitați la maximum de o conferință de afaceri

Conferințele de afaceri pot fi copleșitoare și intimidante dacă nu știți ce faceți. Există sesiuni de participare, oameni de întâlnit și un timp foarte limitat de a face totul. Pentru a profita la maximum de o conferință de afaceri, doriți să mergeți pregătită, să vă folosiți timpul în mod strategic atunci când sunteți acolo și să puneți toate informațiile pe care le adunați pentru a fi utilizate după ce vă întoarceți acasă.

Cap 1
Pregătirea pentru conferință

  1. Faceți o listă cu persoanele pe care doriți să le întâlniți.
    1
    Faceți o listă cu persoanele pe care doriți să le întâlniți. Verificați pagina Facebook sau Twitter pentru conferință și vedeți cine participă. Știind cine vreți să vă conectați în prealabil vă va ajuta să vă programați timpul și să alegeți ce sesiuni să urmați. [1]
  2. Conectează-te cu oamenii înainte de conferință.
    2
    Conectează-te cu oamenii înainte de conferință. Dacă sunteți interesat să întâlniți un anumit vorbitor, trimiteți-i un e-mail sau trimiteți-i un mesaj pe social media, permițându-i să știe că sunteți încântați de sesiunea lor. Ei vor aprecia gestul și veți face o conexiune cu aceștia înainte ca evenimentul să înceapă. [2]
  3. Alegeți care sesiuni doriți să participați.
    3
    Alegeți care sesiuni doriți să participați. Uită-te online pentru un program de conferințe și citiți diferitele sesiuni și difuzoare. Alegeți sesiunile cu difuzoare pe care doriți să le conectați sau cu sesiuni care se concentrează pe o abilitate dificilă, care vă va face mai bine la locul de muncă. [3]
  4. Familiarizați-vă cu locul conferinței.
    4
    Familiarizați-vă cu locul conferinței. Căutați o hartă a locației online sau contactați organizatorii conferinței și solicitați unul. Veți avea timp limitat la conferință și nu doriți să pierdeți nimic din ceea ce se pierde sau să solicitați instrucțiuni.
  5. Voluntar să participe.
    5
    Voluntar să participe. Trimiteți e-mail organizatorilor conferinței și întrebați dacă există roluri pe care le puteți completa. Participarea la conferință în calitate de vorbitor sau facilitator de sesiune vă va spori vizibilitatea și vă va ajuta să vă conectați. Nu vă angajați să faceți mai mult decât puteți face. Dacă vă oferiți voluntar să faceți prea mult, veți pierde o parte importantă a conferinței pe care compania dvs. vă invită să o participați. Uitați-vă la programul dvs. și alocați o perioadă realistă de voluntariat.
  6. Împachetați informațiile esențiale.
    6
    Împachetați informațiile esențiale. Adu-ți laptopul și încărcătorul de telefon, astfel încât electronica ta să nu moară pe tine. Împachetați o mulțime de cărți de vizită pe care să le distribuiți, împreună cu materialele care ar putea fi necesare pentru vânzarea potențialilor clienți. [6] Împachetați hainele casnice de afaceri pentru conferință. Aduceți câteva perechi de pantaloni sau niște fuste drăguțe. Brichete, veste și cămăși sunt de asemenea potrivite. Verificați programul conferinței pentru a vedea dacă există evenimente planificate. Dacă da, împachetați un costum sau o rochie frumoasă. [7]

Cap 2
Participarea la conferință

  1. Separați de colegii dumneavoastră.
    1
    Separați de colegii dumneavoastră. Ar putea fi tentant să stai la o conferință în care nu cunoști pe nimeni altcineva, ci să fugi și să participi la sesiuni pe cont propriu. Compania dvs. va beneficia de diferitele perspective pe care le obțineți de la crearea rețelei în mod independent [8]. Dacă colegii dvs. sunt insistenți cu privire la petrecerea timpului împreună la conferință, faceți-vă timp în fiecare zi să vă întâlniți și să discutați despre ceea ce ați învățat și cine sunteți vă întâlnite. I-ai putea spune: "Trebuie să particip la o sesiune în curând, dar să ne întâlnim după și să luăm cina."
  2. Faceți cunoștință cu clienții potențiali.
    2
    Faceți cunoștință cu clienții potențiali. Luați legătura cu oamenii cărora le-ați atins înainte de conferință și vedeți dacă doresc să ia cina sau să ia o băutură. Folosiți interacțiunea față în față în avantajul dvs. și dați un pitch de vânzări prietenos. Nu faceți niciun efort atunci când interacționați cu clienții potențiali. Conferințele sunt un loc minunat pentru a atrage noi clienți, dar concentrați-vă pe stabilirea fundației relației în timpul primei întâlniri. În cadrul întâlnirii dvs. ați putea spune ceva de genul: "Cred că am câteva sugestii utile pentru strategia dvs. de marketing. Simțiți-vă liber să vă contactați dacă vreodată vreți să mergeți împreună peste ei odată! "
  3. Rețea cu difuzoarele.
    3
    Rețea cu difuzoarele. Participați la sesiunile găzduite de difuzoarele pe care doriți să le întâlniți și mergeți la ele după ce vă prezentați. Vorbitorii sunt, de obicei, experți în industrie și participarea la una dintre sesiunile lor este o modalitate ușoară de a vă lua piciorul în ușă cu ei. Nu faceți neliniște când vă apropiați de un vorbitor. Mergeți la ele și spuneți ceva după cum urmează: "Mi-a plăcut cu adevărat prezentarea. Sunt sigur că voi lua câteva dintre punctele pe care le-ați făcut înapoi echipei mele. Îmi place să vorbesc despre aceste lucruri în continuare dacă ai timp liber
  4. Participați la unul sau două evenimente sociale.
    4
    Participați la unul sau două evenimente sociale. Nu te limita la porțiunile strict de afaceri ale conferinței. Veți avea o rețea de lucru mai ușoară într-un mediu social obișnuit, unde toată lumea este mai relaxată. [11] Urmăriți consumul de alcool la evenimentele sociale. Având o băutură sau două este bine, dar evitați obtinerea în mod vizibil intoxicat. Nu doriți să speriați potențialii clienți sau contacte.
  5. Luați note complete.
    5
    Luați note complete. Luați note detaliate în timpul fiecărei sesiuni la care participați. Notați numele și titlul de loc de muncă al celor pe care îi întâlniți și notează ce ați discutat. Puteți menționa aceste note mai târziu atunci când le urmați. [12] Păstrați notele dvs. organizate astfel încât să le puteți înțelege după conferință. Folosiți orice metodă de luare a bancnotelor funcționează cel mai bine pentru dvs. Scrieți trei momente cheie din fiecare sesiune la care participați, astfel încât să le puteți referi mai târziu când veți trece peste conferință împreună cu colegii dvs. [13]

Cap 3
Aplicând ceea ce ai învățat

  1. Organizați-vă notele.
    1
    Organizați-vă notele. Utilizați-le pentru a face un raport detaliat al experienței dvs. de conferință. Transferați notele pe care le-ați efectuat asupra potențialilor clienți și a persoanelor cu care v-ați conectat în sistemul dvs. de gestionare a relațiilor cu clienții. Decideți cum să vă deplasați înainte pe baza informațiilor pe care le-ați adunat. [14]
  2. Urmăriți-vă cu persoanele pe care le-ați întâlnit.
    2
    Urmăriți-vă cu persoanele pe care le-ați întâlnit. Reactivați în primele zile după conferință, astfel încât oamenii să vă mai amintesc. Dacă ați promis că cineva la conferință le veți trimite mai multe informații despre compania dvs., trimiteți-le. [15] Utilizați notele pe care le-ați luat pentru a vă reconecta cu oamenii mai gânditor. De exemplu, într-un e-mail de urmărire, ați putea scrie "Hi John", mi-a plăcut să vă întâlnesc și să discutăm nevoile dvs. de marketing. Iată o mostră din acel conținut pe care v-am spus că vă oferim
  3. Distribuiți ce ați învățat cu echipa dvs.
    3
    Distribuiți ce ați învățat cu echipa dvs. Utilizați notele pe care le-ați luat pentru a vă împărtăși cele mai bune informații din conferință. Conectați membrii echipei dvs. cu unii dintre persoanele cu care v-ați conectat. [16] Rezumați ceea ce ați învățat într-un e-mail și trimiteți-i celorlalți membri ai echipei dvs. Dacă aveți multe informații de împărțit, organizați o prezentare în persoană în care puteți trece peste tot. [17]