Cum să obțineți software-ul de cărți de cec gratuit

Bookbook software-ul de verificare poate fi o modalitate foarte bună de a obține finanțele în ordine. Acest software este conceput pentru a importa și gestiona informațiile contului dvs. bancar în scopuri de bugetare și contabilitate. Popular pentru utilizarea în scopuri personale sau de afaceri mici, software-ul carnetului de cecuri este util pentru o serie de nevoi financiare. Există o mulțime de opțiuni gratuite pentru a vă ajuta să începeți, sau există opțiuni mai scumpe care oferă și mai multe opțiuni.

Cap 1
Identificarea software-ului adecvat

  1. Decideți ce doriți să faceți software-ul.
    1
    Decideți ce doriți să faceți software-ul. Diferite programe excelează în diferite categorii. [1] Înainte de a descărca un software, decideți ce doriți să realizați doriți: Organizați datele financiare în scopuri de raportare fiscală? Organizați conturile de încasat și plătibile? Elaborați un buget personal? Dezvoltați un buget pentru o afacere? [2] Aveți posibilitatea să imprimați declarații financiare cum ar fi soldurile, istoricul tranzacțiilor?
  2. Luați în considerare dimensiunea afacerii.
    2
    Luați în considerare dimensiunea afacerii. [3] Ca și cum ați decide ce doriți să faceți software-ul, trebuie să țineți cont și de dimensiunea afacerii dvs. Software-ul diferit este destinat întreprinderilor de dimensiuni diferite. La calcularea mărimii afacerii dvs., luați în considerare: Numărul de angajați pentru procesarea salariilor Numărul de conturi de încasat Numărul de conturi de plătit Numărul de ore lucrate / raportate. (Acest lucru poate fi important dacă sunteți un freelancer).
  3. Identificați software-ul ușor de utilizat.
    3
    Identificați software-ul ușor de utilizat. Vrei un software care te simți confortabil folosind. Unele programe software sunt concepute pentru contabili sau pentru o utilizare mai profesionistă. Dacă sunteți obosit de tehnologie sau dacă nu ați folosit niciodată un software de cecuri de cec, luați în considerare software-ul care promovează noi utilizatori. [4] Când identificați motivul pentru care doriți să utilizați software-ul, puteți decide ce caracteristici doriți să accesați mai des. De exemplu, dacă sunteți în căutarea unui buget pentru o afacere, veți dori să căutați calcule matematice ușor de utilizat. Doriți să vă asigurați că aveți posibilitatea să partajați, să descărcați, să trimiteți prin e-mail sau să imprimați dacă doriți. Unele programe pot limita această accesibilitate. Unele software fac documente complicate (cum ar fi taxele) foarte ușor de utilizat. Din nou, găsiți modul în care software-ul poate funcționa cel mai bine pentru nevoile dvs.
  4. Căutați software online.
    4
    Căutați software online. Încercați să introduceți în "Software-ul cărții de cec gratuit" motorul dvs. de căutare preferat. Sau citiți forumuri financiare pentru a vă ajuta să determinați ce software va funcționa pentru dvs. Un alt sfat utile este să citiți recenzii ale software-ului. Adesea utilizatorii reali pot găsi problemele de software, astfel încât să nu aveți prea! O modalitate foarte bună de a identifica ușurința utilizării unui software este de a închide tabloul de bord inițial. Tabloul de bord este, în general, primul lucru pe care îl veți vedea când vă conectați. Dacă tabloul de bord este ușor de navigat și destul de explicabil, acest software este probabil proiectat pentru utilizare ușoară.

Cap 2
Descărcarea de software liber

  1. Accesați site-ul web al software-ului.
    1
    Accesați site-ul web al software-ului. Site-ul web ar trebui să fie ușor accesibil și ar trebui să aibă un URL / link clar. [5] Evitați înșelătoriile prin site-uri cu aspect dubios, urmând aceste sfaturi: Verificați și asigurați-vă că numele se potrivește cu produsul. Dacă utilizați un software numit "Checkbook Made EZ", asigurați-vă că adresa URL are numele sau denumirea companiei. Asigurați-vă că adresa URL nu ascunde numerele pentru a încerca să vă confunde! De exemplu, dacă o marcă bine-cunoscută este numită "software-ul" și URL-ul său este "pear.com", o înșelătorie rapidă poate fi un site duplicat precum "pear1.com" În plus, dacă site-ul oferă ceva prea bun pentru a fi adevărat (cum ar fi un simplu 1.000 dolari doar prin utilizarea acestui software!) itâ € ™ s, probabil, fals. Fii atent.
  2. Navigați la descărcări.
    2
    Navigați la descărcări. Software-ul ar trebui să aibă o pagină de descărcare. De obicei, puteți naviga la această pagină dintr-un meniu situat fie în partea de sus a paginii, în partea stângă a paginii, fie, rar, în partea de jos a paginii. În general, companiile doresc să utilizați software-ul lor, deci butonul de descărcare ar trebui să fie ușor de găsit! Asigurați-vă că descărcați software-ul pe care intenționați să îl utilizați. Citiți cu atenție înainte să faceți clic pe orice buton!
  3. Identificați sistemul de operare.
    3
    Identificați sistemul de operare. Identificați ce trebuie să descărcați identificând mai întâi ce sistem de operare utilizați (Mac, Windows, Linux, Android etc.). Este posibil ca unele software-uri să nu fie compatibile cu sistemul de operare pe care îl executați. Este posibil să trebuiască să diferențiați între 32 și 64 de biți dacă executați Windows. [6] Puteți face acest lucru accesând meniul Start â † 'Computer â †' Properties â † 'Systems.
  4. Descărcați versiunea corespunzătoare
    4
    Descărcați versiunea corespunzătoare . Asigurați-vă că descărcați versiunea corespunzătoare pentru computer, mobil sau tabletă.
  5. Salvați software-ul pe desktop.
    5
    Salvați software-ul pe desktop. Când faceți clic pe butonul de descărcare și vă solicită să îl salvați, salvați-l într-o locație, îl puteți găsi și accesa. În general, spațiul de lucru este un loc minunat pentru salvarea descărcărilor, astfel încât să puteți găsi și accesa cu ușurință programul.

Cap 3
Instalarea software-ului

  1. Faceți clic pe aplicația descărcată.
    1
    Faceți clic pe aplicația descărcată. Găsiți unde ați salvat aplicația descărcată. Aceasta este, de obicei, implicit, în dosarul Descărcări. Sau, dacă l-ați salvat manual, oriunde ați salvat manual. Dacă sunteți utilizator Mac, vă poate solicita să îl deschideți de îndată ce este descărcat.
  2. Urmați instrucțiunile de instalare.
    2
    Urmați instrucțiunile de instalare. Indiferent de software-ul pe care îl utilizați, trebuie să vă dați instrucțiuni despre cum să îl instalați cu succes. Acesta ar trebui să vă pună lucruri cum ar fi: În cazul în care pentru a salva software-ul - aceasta înseamnă în cazul în care în memoria computerului dvs. va fi salvat. În general, acesta este un hard disk. Aceste zile, multe dintre aceste programe oferă pentru a salva informații online în "cloud". Dacă doriți o comandă rapidă pe desktop - aceasta este doar o scurtătură care vă permite să accesați cu ușurință software-ul. Dacă sunteți de acord cu termenii de utilizare sau cu acordul de licență pentru utilizatorul final (EULA).
  3. Configurați un cont pentru utilizarea inițială.
    3
    Configurați un cont pentru utilizarea inițială. Aceasta poate include setarea unui nume de utilizator, a unei parole, a unui e-mail etc. Asigurați-vă că utilizați o parolă securizată.
  4. Discutați cu banca dvs. despre sincronizarea informațiilor despre contul dvs.
    4
    Discutați cu banca dvs. despre sincronizarea informațiilor despre contul dvs. Unele programe software vă permit să conectați conturile bancare direct la software. Acest lucru permite o mai ușoară raportare a tranzacțiilor. Băncile au adesea sisteme de securitate care nu permit sincronizarea automată decât dacă vorbiți cu reprezentantul băncii.