Cum să te obisnuiesti cand vaneaza loc de munca online

Căutarea de locuri de muncă online? Urmând aceste sfaturi vă va crește șansele pentru un interviu!

Paşi

  1. Știți cine este compania.
    1
    Știți cine este compania. Cercetați compania în profunzime înainte de a vă aplica pentru o poziție. Petreceți ceva timp serios perusing site-ul lor și căutați cheile la ceea ce sunt despre. Cunoaște istoria lor, declarația lor de misiune, finanțele, cultura lor. Aflați ce este viziunea lor asupra viitorului și locul în care s-ar putea să vă potriviți și referiți-vă de ce ați fi un bun meci în scrisoarea de intenție. Dacă primiți un apel pentru un interviu, veți avea cunoștință despre ele care arată că ați făcut cercetarea.
  2. Aplicați pentru posturile pentru care sunteți calificat.
    2
    Aplicați pentru posturile pentru care sunteți calificat. Nu pierdeți timpul aplicat pentru locurile de muncă care nu corespund istoricului dvs. de angajare, cu excepția cazului în care puteți preciza exact modul în care abilitățile dvs. sunt transferabile în funcție. Amintiți-vă că sunteți în competiție cu nenumărați alții a căror istorie se poate potrivi mai exact cu ceea ce caută. Blanketing domeniul cu un CV generic nu va obtine, de obicei, rezultatele dorite.
  3. Cunoașteți limba industriei.
    3
    Cunoașteți limba industriei. Dacă nu cunoașteți jargonul industriei, acest lucru va fi evident pentru cei care se află în acest domeniu și nu veți fi luați în serios în calitate de candidat. Utilizați cuvintele cheie ale postării în CV-ul dvs., scrisoare de intenție și, mai important, interviul de angajare. Dacă este necesar, luați cursuri suplimentare în domeniul dorit. Recruitele și managerii de angajări caută candidații care cunosc și înțeleg termenii lor industriali specifici. Veți fi împrăștiați dacă nu vorbiți limba lor.
  4. Îmbunătățiți-vă brandul personal.
    4
    Îmbunătățiți-vă brandul personal. Asigurați-vă că profilul dvs. LinkedIn are o fotografie actualizată, cu aspect profesional, mai degrabă decât cea recentă din vacanța dvs. Este important să fii văzut ca un profesionist pe acest site. Bio-ul dvs. ar trebui să reflecte cu exactitate experiența dumneavoastră de muncă, educație și realizări și titlul dvs. ar trebui să reflecte în mod clar brand-ul dvs. personal. Alăturați-vă grupurilor comerciale pe LinkedIn pentru domeniile care vă interesează. Recomandările se disting cu adevărat. Poate că un fost coleg ar fi dispus să scrie o scurtă recomandare pentru tine. Faceți niște suflete care caută să creeze un scurt pas de "ascensor" de 2 minute sau un mesaj de marketing despre tine. Notați-vă ținta de locuri de muncă sau tipul de loc de muncă pe care îl urmăriți și ceea ce aduceți la masă în ceea ce privește competențele, educația și experiența. Apoi se fierbe până la una sau două propoziții. Amintiți-vă să îndreptați vorbirea scurtă către destinatari și modul în care acestea pot beneficia de fundal. Asta vor dori să audă.