Cum să vă întoarceți

Mulți oameni doresc ca aceștia să se poată relaxa mai mult. Dacă sunteți suprasolicitat sau suprasolicitat, vă puteți întreba cum se pot aluneca cu ușurință de ceilalți oameni. Există câțiva pași pe care îi puteți lua pentru a reduce anxietatea și a adopta o perspectivă mai bine pusă la punct. Dezvoltați mecanisme de coping pentru a face față stresului atunci când se întâmplă, lucrați la simplificarea vieții și încercați să vă schimbați perspectiva.

Cap 1
Relaxați-vă în moment

  1. Respirați adânc.
    1
    Respirați adânc. Dacă doriți să vă relaxați mai mult, trebuie să învățați cum să faceți față cu anxietatea în acest moment. Dacă vă luptați să rămâneți calm sub presiune, luați pur și simplu respirații adânci vă poate ajuta să vă încetiniți, să vă relaxați și să vă regrupați. Respirația diafragmatică profundă este un mijloc puternic de reducere a anxietății. Inspirați prin nas, direcționând respirația în stomac. Poate fi util să vă poziționați mâna pe stomac și să vă asigurați că se ridică atunci când luați aer. [1] Apoi, țineți-vă respirația pentru un număr de patru. Expirați prin gură. În timp ce este o procedură destul de simplă, este un început bun de a lucra spre o mentalitate mai relaxată.
  2. Deconstruiți gândurile anxioase.
    2
    Deconstruiți gândurile anxioase. De multe ori oamenii care doresc să fie mai mult împiedicați suferă de supărare cronică. Dacă sunteți predispus la gânduri anxioase, faceți o secundă pentru a deconstrui orice gânduri negative pe care le întâlniți. Întrerupeți când vă simțiți neliniștiți și întrebați-vă o serie de întrebări. De ce vă faceți griji? Este o îngrijorare realistă? Sunt posibilele rezultate pe care le imaginați că ar putea să apară efectiv? [2] Luați în considerare ceea ce, în mod realist, este cel mai grav rezultat posibil. Rezultatul este cu adevărat insurmontabil? Există modalități prin care ați putea face față acestui rezultat, care nu ar fi atât de rău? Există vreo modalitate de a vă pregăti pentru ceea ce s-ar putea întâmpla? Este ceea ce vedeți și credeți adevărul real sau doar percepția voastră? [4]
  3. Concentrează-te asupra momentului prezent.
    3
    Concentrează-te asupra momentului prezent. Încercați să vă păstrați gândurile în momentul prezent. Oamenii care sunt mai înlăturați sunt capabili să ocupe un singur spațiu creier la un moment dat. Când începeți să vă gândiți înainte, deveniți nervoși sau agitați, întrerupeți și încercați să reveniți la prezent. Este perfect bine să faceți planuri și să aveți liste de lucruri, dar ar trebui să încercați să vă concentrați asupra unui singur lucru la un moment dat. S-ar putea să știi că trebuie să faci feluri de mâncare după muncă, dar încercați să nu vă lăsați în continuare pe treburile groaznice. Pur și simplu vă relaxați și faceți treaba. Meditația de meditație este o formă de meditație în care vă concentrați asupra aspectelor momentului prezent, cum ar fi respirația, senzațiile corpului dumneavoastră și mediul în care vă aflați. Practicandu-va meditatia in mod regulat, va puteti ajuta sa ramaneti in prezent si sa va simtiti mai relaxati. Există numeroase rutine gratuite de meditație cu ghid îndrumat pe care le puteți găsi online. Acestea vă pot ajuta să începeți cu meditația obișnuită. [5]
  4. Utilizați vizualizări calme.
    4
    Utilizați vizualizări calme. Viziunile calmante vă pot ajuta, de asemenea, să vă relaxați în acest moment. Imaginați-vă relaxarea într-un loc care vă place. Poate că vă odihniți picioarele în nisipul de pe plajă. Ai putea să stați într-un hamac în pădure. Încearcă să-ți imaginezi cu toate senzațiile tale. Cum se simte, gust, miros, sunet? Deplasarea într-o vacanță mentală într-un mediu sigur și relaxant te poate ajuta să rămâi calm sub stres.
  5. Acceptați că gândurile dvs. nu sunt realitate.
    5
    Acceptați că gândurile dvs. nu sunt realitate. Oamenii care sunt întoarse tind să evite răstoarcerea. Interacțiunile sociale, planurile, evenimentele și alte aspecte ale vieții sunt lucruri pe care le pot manevra cu ușurință. Dacă sunteți predispus la răsturnare, și vă convingeți că ceva este greșit în orice situație dată, faceți un efort de a vă schimba. Încercați să vă amintiți periodic că gândurile dvs. nu sunt neapărat o reflectare a realității. Dacă percepeți ceva într-un anumit mod, puteți începe să vă imaginați că viziunea voastră asupra lumii sau perspectiva reprezintă adevărul. De exemplu, spuneți că ați făcut un comentariu la locul de muncă pe care credeți că l-ați frecat pe un coleg pe un drum greșit. Puteți să vă întrebați dacă v-ați deranjat pe colegul dvs. să vă imaginați că stă singur, gândindu-vă la gânduri negative despre dvs. Acesta nu este un scenariu deosebit de realist, dar dacă sunteți preocupat de anxietate, puteți să vă convingeți că percepția dvs. reprezintă realitatea. [7] Într-un astfel de scenariu, reamintiți-vă că gândurile dvs. nu sunt realitate. Colaboratorul tău probabil că nu te gândește prost la tine. Chiar dacă a fost deranjată de comentariu, este îndoielnic că se gândește chiar la asta. Gândurile tale sunt, prin natura lor, foarte concentrate în jurul tău și al propriilor tale acțiuni. Alți oameni probabil nu vă gândesc la tine la fel de mult ca tu te gândești la tine. Încercați să vă relaxați și să vă amintiți acest fapt ocazional. [8]

Cap 2
Simplificarea vieții tale

  1. Prioritizați ceea ce este important.
    1
    Prioritizați ceea ce este important. Poate că te vei strădui să te simți părăsit dacă ești suprasolicitat. Prioritizarea a ceea ce contează cu adevărat pentru dvs. vă poate ajuta să vă simplificați viața. Acest lucru va reduce stresul și poate duce la o abordare mai relaxată și mai relaxată a vieții. Luați în considerare modul în care vă petreceți cea mai mare parte a timpului. Încercați să scrieți o listă a tuturor lucrurilor pe care le faceți în cursul unei zile și aproximativ cât de mult timp ați preluat toate. Cât de mult timp cheltuiți să faceți ceea ce doriți? Comparați-l cu cât timp petreceți comisioanele, evenimentele și alte activități pe care le simțiți că trebuie să le faceți. [9] Există ceva ce ai putea să faci mai puțin? Există evenimente sau activități pe care le îmbraciți în viața voastră, care nu vă îndeplinesc în mod special sau personal important pentru dvs. [10] Este perfect bine să lucrați într-un ritm care vă pare confortabil și rezonabil pentru dvs. S-ar putea să vă gândiți că trebuie să puneți ore suplimentare în fiecare săptămână pentru a face mai mulți bani, dar sunteți într-adevăr să vă bucurați de acei bani? Încercați să vă petreceți timpul mai înțelept, oferindu-vă spațiu pentru odihnă și relaxare. [11]
  2. Învață să spui nu.
    2
    Învață să spui nu. Mulți oameni care se consideră foarte înșiși sau suprasolicitați au probleme în a spune "Nu" Este important să vă amintiți că doar pentru că puteți face ceva nu înseamnă că trebuie să faceți ceva. Un pas important pentru a fi pus înapoi este acceptarea că este bine să-i spui cuiva "Nu". Este foarte dificil să te relaxezi dacă nu ai timp pentru tine. Mulți oameni se simt obligați să spună da când un prieten cere o favoare sau când o organizație are nevoie de voluntari. Nu este nimic în neregulă cu dorința de a ajuta, dar înainte de a fi de acord să pauză ceva și întrebați-vă dacă aveți într-adevăr timp. Dacă suferiți deja de o lipsă de întreruperi, uneori este bine să vă oferiți o odihnă și o relaxare necesare. [12] Veți găsi că este mai ușor să realizați lucruri dacă vă angajați mai puțin. Impachetarea inutilă a programului înseamnă că energia dvs. va fi împărțită în 10 sarcini diferite. În schimb, alegeți una sau două sarcini pentru a vă concentra și a face o treabă foarte bună. Presiunea de a fi percepută ca fiind de succes se traduce adesea simțind nevoia de a fi ocupat. Afacerea nu echivalează cu succesul. [13] De exemplu, spuneți că prietenul dvs. pleacă împreună cu prietenul său pentru weekend. Te întreabă dacă poți să te oprești de două ori pe zi să-i hrănești pisica de vineri până luni. Ai putea să o faci, dar ar însemna să sacrifici o mare parte din weekend-ul tău în timp ce prietenul tău trăiește în oraș. Aveți un loc de muncă destul de stresant, iar weekend-urile sunt importante pentru dvs., deoarece este o șansă să vă relaxați. Nu vă simțiți vinovați când spuneți prietenului dvs. "Nu". În timp ce, din punct de vedere tehnic, ați putea avea grijă de pisica ei, nu ar trebui să vă simțiți obligați să faceți acest lucru doar pentru că puteți. Este important pentru tine să ai timp pentru tine, să te relaxezi, să te odihnești și să ai timpi de întrerupere. Nimeni nu poate fi înlăturat cu adevărat dacă este ocupat tot timpul.
  3. Bucurați-vă de plăcerile mici.
    3
    Bucurați-vă de plăcerile mici. Oamenii care sunt întinși înapoi tind să se relaxeze și să se poată relaxa cu ușurință. Cu toate acestea, atunci când sunt prinși în obligațiile zilnice și stresul, oamenii se luptă adesea pentru a găsi plăcere și lejeritate. Dacă vă deschideți până la îmbrățișarea plăcerilor mici, veți simți că vă simțiți mai relaxați pe parcursul zilei. [14] Încercați să numărați plăcerile simple pe care le întâlniți în fiecare zi. Începe când te ridici dimineața. Chiar și ceva mic poate oferi o mare bucurie. De exemplu, luați o clipă pentru a vă bucura de gustul și mirosul de cafea de dimineață. Apreciați piesa grozavă care se joacă pe iPod-ul dvs. în timpul transportului de dimineață. Acordați-vă timp pentru a vă răsfăța plăcerile. S-ar putea să nu aveți timp să vă tratați la o cină delicioasă, dar vă puteți face un cocktail când mănânci acasă. Dacă doriți să faceți o excursie în acest weekend, dar aveți un angajament de lucru, faceți o plimbare de jumătate de oră în jurul cartierului dvs. în schimb. Îmbogățirea plăcerii pe parcursul zilei vă poate ajuta să vă simțiți mai relaxați.
  4. Lasati-va de teama de a pierde.
    4
    Lasati-va de teama de a pierde. De multe ori, acordăm o atenție deosebită vieților celor din jurul nostru pe social media. Acest lucru poate duce la teama de a pierde. Dacă doriți să vă relaxați mai mult, încercați să fiți mulțumiți de tine, de prietenii tăi, de viața, de slujbă și de experiențele tale. Multe persoane sunt online pentru majoritatea zilelor. Acest lucru provoacă multă neliniște în privința lipsei. Dacă sunteți pe telefonul dvs. sau pe computer în mod constant, este doar natural veți dezvolta curiozitate despre ceea ce fac alții. Anxietatea despre pierderea și compararea cu ceilalți este inevitabilă. Acest lucru poate duce la senzația de strângere și simțire a presiunii pentru a participa la anumite evenimente sau ritualuri sociale. [15] Efectuați un efort conștient de a vă dezactiva. Acest lucru nu înseamnă neapărat să ștergeți contul dvs. Facebook și să vă loviți telefonul inteligent. Chiar și pauzele scurte de la telefon sau computer, de aproximativ 10 minute la fiecare câteva ore, pot ajuta la reducerea sentimentelor de anxietate față de lipsa. Ieșiți computerul la fiecare câteva ore și mergeți la o plimbare cu telefonul oprit sau în buzunarul dvs. din vedere [16].

Cap 3
Dezvoltarea perspectivei

  1. Nu mai fi perfecționist.
    1
    Nu mai fi perfecționist. Adesea, perfecționismul face ceea ce face ca sentimentul să fie împiedicat. Dacă sunteți din punct de vedere perfectionist, încercați să faceți acest lucru împotriva acestei tendințe. Periodic vă reamintesc că nimeni nu vă așteaptă să fiți perfecți. Oamenii vă vor plăcea în continuare dacă faceți o greșeală. Încercați să lucrați pentru a fi mai puțin critici față de dvs. și pentru a evita să vă gândiți la viață în termeni de succes sau de eșec. Realizările tale nu sunt o reflectare a valorii tale ca persoană și mulți percep eșecurile sunt doar mici eșecuri. Perfecționiștii au adesea o tendință de a se compara cu alții, simțindu-se că sunt în urmă sau că au mai multe defecte decât altele. Dacă vă prindeți comparându-vă cu o altă persoană, opriți-vă. Ar putea fi dificil la început, astfel încât s-ar putea să trebuiască să faceți ceva pentru a vă distrage atenția. Mergeți la plimbare, de exemplu, sau vizionați ceva la televizor. [18] Încercați să faceți mai puțin în fiecare zi. Acest lucru s-ar putea simți ciudat sau inconfortabil la început, dar veți avea o cantitate imensă de presiune pe voi îndelung. Începeți puțin. De exemplu, reduceți durata de 5 minute a alerga zilnic sau faceți mai mult timp la prânz în timpul muncii.
  2. Gestionați-vă gândurile înainte de a reacționa.
    2
    Gestionați-vă gândurile înainte de a reacționa. Când apare un eveniment, mai ales un eveniment care este perceput ca fiind stresant, primul dvs. gând poate fi acela de a reacționa. Acest lucru poate duce la acționarea impulsivă și poate spune sau face lucruri care agravează situația. În loc să reacționeze imediat la stres, faceți o pauză pentru a procesa. Marea majoritate a situațiilor nu necesită răspunsuri imediate. Când vă confruntați cu ceva stresant, dați-vă câteva ore să procesați înainte de a reacționa. Faceți ceva relaxant, cum ar fi citirea unei cărți sau vizionarea unui film, pentru a vă lua mintea de pe stres înainte de a încerca să rezolvați situația. [20]
  3. Acceptați ce puteți și ce nu puteți controla.
    3
    Acceptați ce puteți și ce nu puteți controla. Poate fi foarte dificil să renunți la ceea ce este în afara controlului tău. Cu toate acestea, dacă doriți să vă întoarceți, este important să puteți trăi cu frustrările vieții. Încercați să faceți un efort conștient de a recunoaște când o situație este dincolo de controlul dvs. și să acceptați acest lucru. Concentrați-vă exact asupra a ceea ce vă preocupă în prezent. De exemplu, spuneți că sunteți stresat deoarece fratele vostru vine în oraș. El poate fi uneori dificil să se înțeleagă și tinde să aleagă lupte cu alți membri ai familiei. De acolo, dați seama ce puteți controla în situație. În ceea ce privește vizita fratelui tău, poți alege să te dezactivezi dacă el încearcă să te momească într-un argument. Poți încerca să fii politicos, chiar dacă e dificil. Cu toate acestea, nu puteți controla sau modifica în mod rezonabil comportamentul altei persoane. Prin urmare, încercați să renunțați la orice comentarii sau comportamente frustrante pe care fratele dvs. le face. Deoarece aveți foarte puțin control asupra ei, este mai bine să nu vă lăsați.
  4. Îmbrățișează timpul de întrerupere.
    4
    Îmbrățișează timpul de întrerupere. Este important să îți îmbrățișezi timpul de nefuncționare. Downtimes este o necesitate în viață, nu un lux. Nu vă este de așteptat să fiți o persoană întoarsă dacă sunteți mereu în mișcare. Faceți-vă timp în programul dvs. pentru a petrece o oră în fiecare zi făcând ceva ce vă găsiți relaxant. Ați putut să faceți o baie înainte de culcare în fiecare noapte, să citiți o scurtă poveste după ce ați lucrat, să urmăriți un film pe care nu l-ați mai văzut niciodată sau să-l sunați pe un prieten de lungă distanță. Dacă lucrați la îmbrățișarea activă a perioadelor de nefuncționare și acceptați nevoia dvs. pentru aceasta, veți fi mai relaxați în viața de zi cu zi.
  5. Căutați terapia, dacă este necesar.
    5
    Căutați terapia, dacă este necesar. Unii oameni se străduiesc să se simtă întunecați din cauza unei stări de sănătate mintală. Dacă aveți o tulburare de anxietate sau sunteți deprimat, poate fi dificil de a face față pe cont propriu. Dacă vă luptați în mod constant să vă bucurați de plăcerile vieții și nu vă puteți elibera de gânduri îngrijorătoare, faceți o întâlnire cu un psihiatru sau un consilier. Puteți să vă adresați medicului dvs. regulat pentru o trimitere la un terapeut. De asemenea, puteți apela compania dvs. de asigurări și puteți cere o listă cu furnizorii de sănătate mintală din zona dvs. Dacă sunteți student, ați putea avea dreptul la consiliere gratuită prin colegiu sau universitate.