Cum să strângeți fonduri

Nu există nicio îndoială că organizațiile de caritate, non-profit, PTA, cluburi și multe alte grupuri trebuie să strângă fonduri. Întrebarea este cum să o facem în mod eficient. Acest articol prezintă câteva modalități prin care grupul dvs. poate strânge fonduri pentru proiectele sale.

Cap 1
Pregătirea pentru a strânge fonduri

  1. Definiți-vă nevoile.
    1
    Definiți-vă nevoile. Acesta este cel mai important prim pas în strângerea de fonduri. Pentru a strânge bani în mod eficient, trebuie să știți în primul rând ce anume câștigați fonduri. Acordați-vă timp pentru a afla nevoile grupului dvs. și pentru a calcula costurile pentru a le satisface.
  2. Dezvoltați limba.
    2
    Dezvoltați limba. Acum că ați identificat nevoile dvs., trebuie să le articulați. Dezvoltați o limbă care descrie ce aveți nevoie, de ce aveți nevoie, cum va ajuta comunitatea pe care o deserviți și cât va costa. Este posibil să nu aveți nevoie de toate aceste limbi scrise pentru fiecare efort de strângere de fonduri, dar veți aprecia că aveți acest lucru la îndemână atunci când este necesar.
  3. Dezvoltați o metodă de urmărire a donațiilor și a informațiilor donatorilor.
    3
    Dezvoltați o metodă de urmărire a donațiilor și a informațiilor donatorilor. Pentru scopuri juridice, contabile și de urmărire internă, veți avea nevoie de capacitatea de înregistrare și urmărire a donațiilor și a informațiilor donatorilor. Metoda dvs. poate fi o foaie de calcul simplă sau o bază de date complexă, dar trebuie să aveți un instrument util.
  4. Obțineți personal sau voluntari pentru a face munca.
    4
    Obțineți personal sau voluntari pentru a face munca. Strângerea de fonduri este o lucrare, fără îndoială. Veți avea nevoie de oameni capabili și de încredere pentru a gestiona înregistrări, evenimente de personal, plicuri, solicitați donații, scrieți e-mailuri, actualizați site-uri web și multe altele. Consiliul dvs. ar trebui să fie implicat cu siguranță în strângerea de fonduri. Puteți, de asemenea, să recrutați voluntari din circumscripția dvs., din organizațiile de servicii locale, din colegii și universități sau din servicii online cum ar fi meciul de voluntariat.

Cap 2
Probleme legale

  1. Înțelege deductibilitatea fiscală.
    1
    Înțelege deductibilitatea fiscală. Multe donații către caritate sunt deductibile, dar nu toate sunt. Pentru a face acest lucru, trebuie să fii un 501 c 3 sau să ai dreptul să folosești 501 c 3 al unui alt grup pentru a-ți procesa donațiile.
  2. Dezvăluie dacă bunurile sau serviciile au fost furnizate în schimbul donării.
    2
    Dezvăluie dacă bunurile sau serviciile au fost furnizate în schimbul donării. Dacă organizația dvs. a oferit ceva în schimbul donării, trebuie să spuneți acest lucru în scrisoarea dvs. de confirmare. Aceasta se numește o contribuție quid pro quo. Un exemplu de contribuție quid pro quo ar fi dacă ați făcut o donație de 100 USD și ați primit o carte de carte evaluată la 30 USD în schimb. Doar 70 USD din această contribuție este deductibilă. De obicei, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la obiecte foarte mici, cum ar fi un magnet pentru frigider sau un stilou. Pentru contribuțiile quid pro quo, trebuie să oferiți o confirmare dacă donarea în numerar este de 75 USD sau mai mare, chiar dacă partea deductibilă este mai mică de 75 USD.
  3. Furnizați scrisori de confirmare.
    3
    Furnizați scrisori de confirmare. Literele de recunoaștere sunt importante din câteva motive. Acestea sunt binele de făcut, bineînțeles, dar ele oferă, de asemenea, donatorului o evidență a donării lor în scopuri fiscale. IRS cere ca o scrisoare de confirmare să fie furnizată pentru orice cadou de 250 $ sau mai mult. Mulțumirile trebuie să fie scrise, dar pot fi imprimate electronic sau imprimate. Deși pragul este de 250 USD, este o practică bună să recunoști fiecare cadou pe care îl primești, chiar dacă este de 5 $.
  4. Înregistrați caritatea dvs. (opțional).
    4
    Înregistrați caritatea dvs. (opțional). 40 de state din SUA solicită organizațiile de caritate să se înregistreze la o agenție de stat pentru a solicita donații de la rezidenții acestor state. Solicitarea poate include orice tip de solicitare, fie prin poștă, fie online sau prin telefon. Verificați online pentru a vedea dacă vi se cere să vă înregistrați.
  5. Vorbeste cu un profesionist.
    5
    Vorbeste cu un profesionist. Cea mai bună modalitate de a înțelege problemele legale de strângere de fonduri este să obțineți sfaturi profesionale. Consultați-vă cu personalul dvs. financiar, un avocat sau un contabil care se specializează în finanțarea nonprofit dacă aveți orice întrebări despre lege.

Cap 3
Fundraising evenimente

  1. Înțelegeți metoda.
    1
    Înțelegeți metoda. Un eveniment de strângere de fonduri este o petrecere sau o adunare destinată să strângă bani pentru o organizație. În mod obișnuit, veniturile vin prin vânzările de bilete și, în unele cazuri, prin sponsorizări corporative. Deși evenimentele sunt notorii pentru că sunt scumpe, consumatoare de timp și nu sunt extrem de rentabile, nu trebuie să fie așa. Iată câteva idei pentru evenimente simple de strângere de fonduri care nu necesită mult bani sau energie.
  2. Țineți o petrecere la casă.
    2
    Țineți o petrecere la casă. Casa de petreceri este o metodă încercată și adevărată de strângere de fonduri. O petrecere de casă este un eveniment mic găzduit la domiciliul unei persoane apropiate organizației dvs. Gazda invită prietenii și persoanele de contact despre care crede că ar putea fi interesați să doneze programul. După amestecare și băuturi răcoritoare, președintele sau directorul organizației dvs. face o scurtă prezentare despre grupul dvs. Oaspeții au ocazia să pună întrebări, iar gazda îi invită să facă o donație. Câteva sfaturi despre petreceri la domiciliu: O petrecere de casă nu trebuie să fie fantezie. Poate fi o petrecere sau un cocktail. Poate avea 20 de persoane sau 6. Recomandări pot fi servite, sau la fel de simplu ca și cafea și prăjitura. Asigurați-vă că gazda petrecerii cere direct oaspeților să doneze. Au personalul și membrii consiliului la dispoziție să se amestece și să răspundă la întrebări. Dacă este cazul, luați în considerare solicitarea participării unui participant la program. Poate fi foarte puternic și convingător pentru donatori să se întâlnească și să vorbească cu cineva care a primit serviciile organizației tale.
  3. Faceți o cabină.
    3
    Faceți o cabină. Dacă mergeți la managerul unui magazin, cum ar fi Walmart, puteți cere să faceți o cabină în fața magazinului. Acest lucru poate fi foarte reușit.
  4. Țineți un fundal pentru restaurant.
    4
    Țineți un fundal pentru restaurant. Multe restaurante au stabilit programe de strângere de fonduri prin care nonprofiturile pot primi un procent din vânzări într-o zi desemnată. Aceste programe sunt foarte frecvente în rândul restaurantelor cu lanț mare, dar le oferă și instituții mai mici. Căutați online pentru a afla ce restaurante din zona dvs. oferă acest instrument de strângere de fonduri. Odată ce ați identificat un restaurant, urmați aceste sfaturi. Înțelegeți termenii. Restaurantele au reguli și reguli diferite pentru colectorii de fonduri. Unii dau un procent din întreaga factură; unele exclud vânzările de alcool. Unele cer ca clienții să prezinte un cupon sau alt document pentru grupul dvs. pentru a primi o donație, alții nu. Asigurați-vă că sunteți clar în ceea ce vă așteptați, astfel încât să puteți profita din plin de eveniment. Scoateți cuvântul. Asigurați-vă că alegătorii dvs. și toți cei din grupul dvs. știu despre evenimentul dvs. Încurajați-i să-și invite și prietenii. Furnizați materiale. Stabiliți broșuri, cărți poștale sau alte elemente pentru a le permite oamenilor de știință să știe că achizițiile lor sprijină organizația dvs.
  5. Țineți o petrecere de desert.
    5
    Țineți o petrecere de desert. O petrecere de desert este un eveniment distractiv, simplu și ieftin. Țineți petrecerea la domiciliul unui membru al consiliului sau al unui alt prieten al organizației dvs. Cereți voluntarilor să facă deserturi în dimensiuni de o singură porție. Oferiți cafea, ceai și băuturi răcoritoare. Vindem bilete la un preț modest. Bucurați-vă de dulciuri!
  6. Ține un târg de meserii.
    6
    Ține un târg de meserii. Un târg de artizanat este un eveniment de strângere de fonduri ușor și foarte ieftin. Organizația dvs. închiriază spațiu de masă vânzătorilor pentru a-și afișa și a vinde produsele. Dacă doriți, puteți solicita, de asemenea, vânzătorilor să doneze un procent din vânzările lor către grupul dvs. Dacă aveți o facilitate pe care doriți să o prezentați, un târg de artizanat este o modalitate excelentă de a vizita comunitatea. Adăugați la distracția și interesul evenimentului, programând performanțe, difuzoare sau alte activități de divertisment pe parcursul zilei. Asigurați-vă că există oportunități pentru clienți și vizitatori să învețe și să facă o donație organizației dvs. în timpul evenimentului. Luați în considerare organizarea unei tombole ca o modalitate suplimentară de a genera venituri la târgul de meserii.
  7. Vinde-ți pasiunea.
    7
    Vinde-ți pasiunea. Dacă doriți un colector de fonduri distractiv și pasionat care să nu ia prea multe planificări, luați în considerare utilizarea lui LoveMyHeart.org. Este simplu, distractiv și toată lumea iubește cămășile Love Heart pe care le vinzi! Sa nu mai mentionam ca nu exista costuri de buzunar ca celelalte evenimente listate aici!

Cap 4
Fundraising online

  1. Înțelegeți metoda.
    1
    Înțelegeți metoda. În unele privințe, strângerea de fonduri online nu este mult diferită de strângerea de fonduri în lumea fizică. Totuși, trebuie să fiți capabil să comunicați în mod eficient nevoile dvs., să spuneți povestiri care vă ilustrează munca și să îi motivați pe oameni să facă o donație cauzei dvs. Diferența este că, în timp ce în lumea fizică aveți timp să construiți o relație cu un potențial donator, aceasta nu este întotdeauna cazul online. Ele pot veni numai pe site-ul dvs. o singură dată, astfel încât puteți avea doar o singură lovitură la convingerea ei să dea. Prin urmare, este chiar mai important să comunicați mesajul într-un mod convingător. Iată câteva modalități de a face acest lucru.
  2. Configurați o pagină web.
    2
    Configurați o pagină web. Cea mai simplă modalitate de a strânge fonduri online este crearea unei pagini web pentru donații, apoi permiteți oamenilor să știe să meargă pe acea pagină pentru a-și aduce contribuția. Includeți legătura în comunicările scrise și electronice pe care le trimiteți membrilor sau constituenților dvs. Asigurați-vă că este accesibil din pagina dvs. de pornire și din alte pagini ale site-ului dvs. web. Țineți minte aceste sfaturi. Majoritatea donațiilor făcute online se efectuează prin tranzacții cu carduri de credit. Dacă nu sunteți deja înființat pentru a accepta carduri de credit, există o serie de companii care oferă servicii de procesare a donației cu carduri de credit pentru o taxă. Oferiți opțiunea de donări recurente. Donațiile recurente pot aduce beneficii organizației dvs. în câteva moduri. Mulți donatori consideră că este mai ușor să faceți o donație mai mare dacă se împarte în plăți trimestriale sau lunare; unii donatori foarte angajați ar putea dori să vă facă o donație anuală. Faceți acest lucru cât mai ușor posibil prin setarea plăților recurente. Întrebați-vă serviciul de procesare a donației online cum să oferiți acest lucru donatorilor. Unele organizații aleg să accepte donații online prin PayPal. Vizitați site-ul PayPal pentru a afla mai multe.
  3. Înscrieți-vă cu un program de afiliere.
    3
    Înscrieți-vă cu un program de afiliere. Strângerea de fonduri cu un program de afiliere este foarte asemănător cu efectuarea de comisioane în afara vânzărilor. Un portal de comerț online sau de cumpărături oferă carității cu un link unic de afiliere. Cumpărătorii utilizează linkul pentru a accesa comerciantul, a face achiziții, iar caritabilitatea primește un procent din vânzări. Iată câteva sfaturi pentru strângerea de fonduri afiliate. Există zeci de comercianți și portaluri care oferă acest instrument de strângere de fonduri. Puteți să vă înscrieți pentru mai mult de unul pentru a vă maximiza potențialele donații. Luați în considerare constituenții voștri. Atunci când selectați un comerciant, luați în considerare locurile în care este posibil ca alegătorii dumneavoastră să facă cumpărături online. Ar putea fi o idee bună să faceți un studiu sau să întrebați câțiva jucători-cheie pentru a vă asigura că alegeți bine. Scoateți cuvântul. Majoritatea programelor de afiliere oferă widget-uri sau bannere ușor de accesat pe site-ul dvs. Includeți acestea pe site-ul dvs. și în comunicațiile electronice pentru a permite suporterilor dvs. să știe cum pot ajuta.
  4. Luați în considerare crowdfunding.
    4
    Luați în considerare crowdfunding. Crowdfunding combină strângerea de fonduri online cu mediile sociale pentru a ajuta persoanele și organizațiile să strângă fonduri. este o modalitate prin care mulți indivizi să-și pună în comun resursele și donațiile pentru a obține finanțarea proiectelor. Donatorii pot, de obicei, să contribuie cu puțin mai mult de 1,00 $, facilitând astfel participarea multor persoane. Există mai multe site-uri create pentru crowdfunding. Solicitanții de fonduri creează o pagină a campaniei care descrie proiectul sau organizația lor și explică modul în care fondurile vor fi utilizate și ce, dacă este cazul, beneficiile pe care le vor primi donatorii pentru participare. Iată câteva sfaturi despre strângerea de fonduri folosind crowdfunding. Crowdfunding este deosebit de potrivit pentru finanțarea proiectelor discrete. Mai degrabă decât să lansezi o campanie care să ceară toți banii de care ai nevoie pentru a opera un program, gândește-te cum o poți despărți puțin. De exemplu, un program de muzică școală ar putea lansa o campanie pentru achiziționarea a 10 instrumente pentru studenții cu venituri mici. Articulați cu certitudine nevoile și proiectul dvs. Cu cât vă puteți explica de ce aveți nevoie de bani și cum îl veți folosi, cu atât mai bine. Creați-vă creativitatea. Adăugați materiale media pe pagina campaniei pentru a crește interesul cititorilor. Videoclipurile, imaginile și poveștile de succes sunt minunate pentru a-ți spune povestea, astfel încât să le folosești în avantajul tău.