Cum să vă organizați în liceu

În liceu, creșterea așteptărilor, creșterea numărului de studii. Tardivitatea, întârzierea la domiciliu și lenea nu mai sunt permise. Profesorii așteaptă mult mai mult de la elevi decât înainte, la fel ca și părinții și prietenii. Lucrurile devin destul de repede. Secretul de a rămâne pe toate este de a se organiza.

Cap 1
Utilizând un planificator

  1. Obțineți și utilizați un planificator.
    1
    Obțineți și utilizați un planificator. Planificatorul este un instrument indispensabil pentru liceu. Paginile sale pot avea sarcini de acasă, numiri de doctori, întâlniri de club, practici sportive, petreceri și multe altele. Planificatorul ideal este elegant și organizat și vă oferă o modalitate rapidă și ușoară de a vă vedea programul și sarcinile pentru zi, săptămână și lună. Unele școli oferă sau vinde planificatori (acestea conțin adesea informații școlare utile), iar multe dintre ele necesită un singur lucru. Chiar dacă școala dvs. nu merge, cumpărați una din propria dvs. - este un instrument valoros pentru fiecare elev. Căutați unul care vine într-un format săptămânal, cu o vedere completă a fiecărei luni, de asemenea, deoarece acestea sunt cele mai bune pentru a avea o vedere a săptămânii sau lunii dvs. în avans. De asemenea, căutați unul suficient de mic pentru a vă păstra în geantă și purtați-vă cu dvs. și care are suficient spațiu pentru a înregistra misiuni și date.
  2. Scrieți lucrurile în jos, ca să nu le uitați.
    2
    Scrieți lucrurile în jos, ca să nu le uitați. Acum, că aveți planificatorul dvs., utilizați-l! Un planificator este un instrument - trebuie folosit pentru a fi eficient. De fiecare dată când se întâmplă ceva sau când aveți de făcut temele, scrieți-l în planificatorul dvs. Consultați planificatorul dvs. în fiecare seară pentru a vedea dacă trebuie să vă pregătiți pentru orice eveniment viitoare și să vedeți ce temele trebuie să faceți, precum și în fiecare dimineață pentru a vedea ce zi are loc și dacă există sarcini datorate care trebuie transformate în sau realizat pentru acea zi. Pe măsură ce vă obișnuiți să utilizați planificatorul dvs., veți vedea cât de indispensabil este acesta și, probabil, începeți să îl consultați și mai des.

Cap 2
Organizarea lucrurilor tale

  1. Obțineți consumabilele de care veți avea nevoie pentru liceu.
    1
    Obțineți consumabilele de care veți avea nevoie pentru liceu. Este posibil să nu existe pachete sau liste pre-făcute, cum ar fi în anii precedenți. Se sugerează că pentru prima zi a școlii aduceți materialele pe care doriți să le puneți în dulap. De asemenea, este sugerat să aveți un notebook pentru a înregistra ceea ce spune profesorul că veți avea nevoie pentru clasa sa și pentru a nota orice note. Dacă el sau ea nu spune ce ai nevoie pentru clasă (în mod normal nu este cazul) este bine să întrebi profesorul după clasă (aceasta este o modalitate foarte bună de a te cunoaște pe profesorul tău). Este minunat să aveți un liant, un dosar, un notebook și o hârtie de foi libere pentru fiecare subiect important. De asemenea, este bine să aveți un dosar de temă și un planificator zilnic. Pentru carcasa creionului, includeți pixuri albastre și negre pentru scris, pixuri roșii pentru corectare, albăreți (lichidul este mai bun), marcaje în mai multe culori, știfturi de hârtie, creioane de numărul doi, creioane / creioane mecanice (cu 0,9 plumb, 0,7 și dacă te întreabă de plumb, nu vei avea nevoie de nimic pentru că nu ai tipul de plumb), plumb suplimentar, radiere și creioane colorate. Fiecare dintre aceste elemente are un scop specific.
  2. Aveți un loc pentru a pune documente pentru fiecare clasă.
    2
    Aveți un loc pentru a pune documente pentru fiecare clasă. Nu trebuie doar să le faci în manuale sau în rucsac. Trebuie să țineți evidența lucrurilor, astfel încât să puteți verifica notele cu profesorii și acele chestionare și teste viitoare. notebook-ul caută de obicei unul cu 3 sloturi pentru a avea mai mult spațiu și o organizare mai bună. Opțiunile includ, dar nu se limitează la: Un organizator de fișiere din plastic: De fapt, toate acestea este un suport de plastic care se extinde într-un stil de acordeon pentru a dezvălui buzunare multiple cu file pe fiecare secțiune, . Acești organizatori sunt ușori și compacți, și punând numele fiecărei clase pe fiecare filă, păstrează documentele pentru fiecare clasă separate, permițându-vă totodată să le păstrați pe toate într-un singur loc. În acest fel, dacă vă amintiți că aveți o foaie de lucru pentru temele de casă sau dacă sunteți într-o clasă și aveți timp să ucizi, nu veți realiza că lucrările de care aveți nevoie sunt îngropate într-un dosar separat pentru acea clasă în dulapul vostru. Separate foldere sau lianți pentru fiecare clasă: Această opțiune permite cel mai mult spațiu de stocare, dar ar putea fi un hassle pentru a avea atât de multe foldere. Obțineți un design diferit, distinct pentru fiecare dintre ele și etichetați-le clar. Evitați umplerea hârtiei în buzunarele unui liant; în schimb, purtați un simplu punctător cu trei gauri. Buzunare pentru buzunare: pentru clasele cu multe note și nu atât de multe materiale, este un sistem destul de bun. Dacă aveți un notebook legat de spirală, puteți păstra documentele din clase în buzunare. Având un dosar suplimentar pentru tot este, de asemenea, o idee bună pentru că sunt șanse să depășiți buzunarele.
  3. Obțineți un notebook separat pentru fiecare clasă individuală.
    3
    Obțineți un notebook separat pentru fiecare clasă individuală. Da, se pare că este o idee bună să ai un uriaș cinci cărți de subiect pentru toate clasele tale, pentru că e mai puțin de uitat, dar sincer, chiar vrei să aduci trei note de clasă în valoare de note și acasă acasă dacă ai nevoie de lucrurile de la un singur ? Și vrei să-i spui profesorului tău că ți-ai pierdut temele când l-ai deplasat în notebook-ul tău gigantic. Nu! Este de departe cea mai bună opțiune de a avea un notebook separat pentru fiecare clasă. Dacă nu doriți să obțineți notebook-uri separate, obțineți cel puțin două sau trei subiecte. Culoarea codifică materialele școlare pentru fiecare clasă. Este foarte important să păstrați totul pentru subiect împreună. Scrieți numele, profesorul și subiectul pe fiecare notebook. Utilizați bandă de conducte și un marker permanent pentru aceasta. Pentru a vă face să pară mai rece, puteți adăuga poze, doodle și autocolante (atâta timp cât nu se face prea dezordonat).
  4. Obțineți dulapul și rucsacul / tote în formă bună.
    4
    Obțineți dulapul și rucsacul / tote în formă bună. Este imposibil să fiți organizat dacă dulapul dvs. este blocat cu manuale libere, foldere vechi și creioane rupte sau când rucsacul este umplut cu învelitori de gumă și resturi de hârtie. Goliți totul afară! Aruncați toate lucrurile care sunt în mod evident gunoi și apoi sortați restul. Obțineți două dulapuri pentru dulapul școlii și unul pentru dulapul pentru sală de gimnastică. Pe raftul de sus se află unde vă puteți păstra obiectele personale (prânz, jachetă, etc.). În afară de aceasta, aveți cărțile de note și manualele. Iar sub aceasta îți poți păstra legăturile. De asemenea, în dulapul dvs. ar trebui să fie o oglindă, calendar, cești de creion, tablă albă și magneți în plus. Magneții suplimentari sunt potriviți pentru suspendarea programelor, posterelor și fotografiilor. Banda de bandă este o idee foarte proastă, este greu de decolare și poate fi necesar să plătiți pentru ao repara. Căutați o pungă de carte care este spațioasă și are mai multe buzunare. Utilizați un raft pentru a profita la maximum de camera minimă. Aruncați imediat coșul de gunoi și lăsați acasă vechile misiuni. Obțineți obiceiul de a pune lucrurile înapoi cu ușurință în locul lor, iar dulapul și sacul de cărți vă vor mulțumi.

Cap 3
La domiciliu

  1. Stabiliți o zonă de studiu la domiciliu.
    1
    Stabiliți o zonă de studiu la domiciliu. Nimeni nu vrea să-și petreacă mai mult decât este necesar pentru temele la domiciliu, dar fără să-și dea seama, veți lua mai mult timp doar pentru a căuta materiale. Găsiți un loc în casa dvs. unde sunteți confortabil și nu există nicio distragere de la familie. Obținerea unui birou și punerea în cameră este o idee bună, atât timp cât simți că nu vei fi distras de conținutul său. De asemenea, puteți obține un birou de masă și lucrați pe pat - doar asigurați-vă că nu adormiți! Asigurați-vă că există rafturi și sertare pentru toate consumabilele școlare necesare. Păstrați-l curat și îngrijit, astfel încât acesta este un loc invitat pentru a lucra în, sau un pic murdar în cazul în care acesta devine sucuri creative care curge pentru tine. Încărcați acest spațiu liniștit, cu un creion separat, calendar, calculator, spațiu de scris și raft pentru teme. Puneți niște gustări în acest birou, deoarece vă puteți face rost de foame. Nu ar trebui să existe distrageri și tot ce ai nevoie ar trebui să fie aproape în mână.
  2. Dezvoltați obiceiuri bune.
    2
    Dezvoltați obiceiuri bune. Stabiliți rutine pentru a vă menține sistemele de setare. Urcați-vă cu un timp stabilit pentru a vă face temele în fiecare zi și puneți-o înapoi în rucsac atunci când ați terminat. Puneți tot ce veți avea nevoie pentru a doua zi în rucsacul dvs. cu o noapte înainte, și vă așezați îmbrăcămintea și orice extra și lucruri de care aveți nevoie. Consultați deseori Planificatorul dvs. și verificați, întrețineți și modificați sistemul dvs. de organizare atunci când este necesar. Oamenii organizați își ameliorează constant sistemele pentru a se adapta la situații noi și ar trebui să faceți același lucru. Fiți la timp în clasă, asigurați-vă că nu adormiți în clasă și asigurați-vă că aveți timp să vă puneți cărțile corecte în geantă. Fiți eficienți și punctuali și încercați să nu pierdeți timp și apoi să plătiți mai târziu. Cu puțină practică, vei fi bine să pleci!

Cap 4
Păstrați personal organizat

  1. Aveți ceva de mâncare înainte de a începe orice temă sau evaluare.
    1
    Aveți ceva de mâncare înainte de a începe orice temă sau evaluare. În acest fel veți avea energie să vă continuați. Adu o gustare la școală dacă întârzieți la micul dejun.
  2. Ia noapte buna in fiecare seara.
    2
    Ia noapte buna in fiecare seara. Încercarea de a lua un test dimineața când ai avut cinci ore de somn noaptea trecută nu este o idee bună. Mănâncă micul dejun dimineața este și o idee bună. Dacă nu sunteți fan de micul dejun, luați o mâncare gustoasă cu dvs. în rucsac pentru a mânca înainte de curs. Studiile au arătat că elevii care mănâncă micul dejun înainte de școală primesc note mai bune decât studenții care nu mănâncă micul dejun.