Cum să cresti parul mai lung

Cultivarea părului lung și sănătos necesită determinare și răbdare. Din fericire, există modalități de a vă da părului toate șansele de succes. Rămâneți conștient de sănătatea parului dvs. și urmăriți-vă că încuietorile se transformă în lungi și frumoase trese.

Cap 1
Dezvoltați obiceiuri sănătoase pentru păr

  1. Obțineți decorațiuni obișnuite.
    1
    Obțineți decorațiuni obișnuite. Deteriorarea părului se mișcă până la capăt și poate fi oprită numai dacă îl tăiați în căile sale. Obținerea unor cadre regulate asigură sănătatea părului, de la rădăcină la capăt. Mergeți pentru o ornamentare la fiecare 8-12 săptămâni. Acesta poate părea contraintuitiv, dar tăierea chiar și 1/2 inch (1,25 cm) va da părului dvs. o creștere spurt. Dacă observați daune înainte de 2-3 luni, decupați cât mai curând posibil. Dacă programul tău agitat nu permite călătorii constante pentru stilist, investește într-o pereche de foarfece de păr și fă-te cu atenție. Dacă părul este puternic deteriorat, trebuie să muști glonțul. Tăiați toate daunele - chiar dacă aceasta înseamnă o bună parte a creșterii părului. În cazul în care există vreun prejudiciu prezent la toate nu va crește în mod semnificativ.
  2. Se spală în apă călduță.
    2
    Se spală în apă călduță. Clătiți la rece. Apa rece sigilează cuticulele părului și păstrează substanțele nutritive, asigurând sănătatea părului. Apa caldă deschide cuticula în sus, permițând enzimelor sănătoase să scape. Apa caldă poate slabi părul și poate duce la căderea acestuia.
  3. Minimizați periajul.
    3
    Minimizați periajul. Dacă părul dvs. are tendința de a se încurca din duș, utilizați un pieptene cu unghi larg. Periajul trage de multe ori părul prematur. Utilizați un detangler pentru a ajuta la a scăpa de aceste snarls. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_67552ab236')
  4. Se curata si se stimuleaza.
    4
    Se curata si se stimuleaza. La fel cum creierele noastre au nevoie de stimulare pentru creștere, la fel și scalpul nostru. Când vă spălați părul, faceți o clipă și masați aceste rădăcini timp de 1-3 minute. Dacă aveți unghii mai lungi, încercați să nu zgâriați! Scalpul este foarte sensibil și orice iritare vă poate împiedica să vedeți rezultatele dorite. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_494f11c493')
  5. Utilizați accesorii pentru păr.
    5
    Utilizați accesorii pentru păr. Accesoriile cu marginile metalice care au spații strâmte se pot prinde pe păr, dăunând și trag-o. Ca să nu mai vorbim de rău! Benzile de cauciuc sunt un nu-nu pentru un suport de coadă de substituție. Oricine a încercat poate să-ți spună de ce: Îți taie părul și-ți taie firele. Dacă ați comis infracțiunea, tăiați-o cu foarfece. Bărcile de păr și suporturile de coadă de metale sunt, în general, alegeri sigure. Tot ceea ce trageți afară că nici nu trage și nu trage nimic cu ea este, în general, o alegere bună.

Cap 2
Evitați capcanele

  1. Treceți căldura.
    1
    Treceți căldura. Asta inseamna ca nu uscatoare cu suflante, ciocani de curling, role de caldura, furniruri plate sau clesti. Căldura vă va distruge încuietorile de la cuticula până la vârf. Cel mai bine este să stați departe în întregime. Uscarea prin suflare este o remediere rapidă pentru durerile de dimineață. Dacă trebuie, utilizați setarea scăzută și fixați-vă la capete. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_90d22af8b4')
  2. Treceți pe substanțele chimice dure.
    2
    Treceți pe substanțele chimice dure. Nu permise, fără peroxid și fără îndreptare chimică. Dacă aveți deja păr colorat, utilizați un șampon și un balsam special adaptat pentru tipul de păr. Culoarea parului cu păr redus este mult mai puțin dăunătoare decât culoarea permanentă, dar utilizarea acestor produse crește din nou și din nou. Dacă aveți absolut nevoie de culoare, utilizați vopsea de păr non-peroxid sau vopsea de păr pentru henna. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_094057e76b')
  3. Desprindeți stilurile care stresează scalpul.
    3
    Desprindeți stilurile care stresează scalpul. Multe coafuri și stiluri sunt grele pe scalpurile noastre. Este ușor să evitați stresul nejustificat asupra părului. Ca să nu mai vorbim mai repede! Cornrows și poneiile ultra-strânse pot duce în cele din urmă la patch-uri chel, dacă sunt purtate prea des. Acestea pun accentul pe foliculul de păr, tăind oferta de nutrienți până la capăt. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_ec721e101a')

Cap 3
Luați în considerare alți factori

  1. Mănâncă o dietă sănătoasă pentru păr.
    1
    Mănâncă o dietă sănătoasă pentru păr. Aceasta înseamnă, în general, alimente bogate în fier, zinc și vitamina C. O dietă sănătoasă pentru păr este o dietă sănătoasă pentru corp. Ce e bine pentru tine este bun pentru părul tău. Alimentați-vă brandurile cu alimente bogate în fier cum ar fi spanacul, fasolea și carnea. Este esențial ca oxigenul să ajungă la foliculii de păr. Asigurați-vă că părul are blocurile de construcție pentru a crește cu alimente bogate în proteine ​​cum ar fi pește, ouă, nuci și produse din soia. Parul este în mare parte keratina, o proteină în sine. Zincul îți împiedică părul să dăuneze. Cerealele integrale, stridiile, untul de arahide și semințele sunt toate surse bune. Adăugați mai multe fructe și legume la dieta dumneavoastră. Acestea conțin vitaminele A, C și E, toate având antioxidanți care ajută la menținerea sănătății părului și a scalpului. Niciodata, niciodata, niciodata, crash dieta. Refuzând să vă dați corpului substanțele nutritive esențiale de care are nevoie nu numai că vă face să vă simțiți slabi și răi, dar vă va împiedica creșterea părului și a unghiilor și vă va face pielea plictisită.
  2. Gestionați-vă stresorii.
    2
    Gestionați-vă stresorii. Mâncând bine, exercitarea regulată și obținerea odihnei bune sunt toți factori enormi în a rămâne fără stres. Stresul intens de orice fel poate duce la tot felul de simptome fizice - inclusiv creșterea părului redusă sau încetinită. Corpul tău are doar atât de multe substanțe nutritive. Din nefericire pentru păr, nu este o prioritate de vârf. Creierul tău și alte sisteme vitale devin primii dibi. Îngrijirea corpului dumneavoastră vă permite mai întâi corpului să se ocupe de tine în schimb. Exercitarea în mod regulat produce niveluri mai ridicate de endorfine. Nivelurile mai ridicate de endorfine duc la niveluri mai scăzute de stres. Dacă nu-ți uiți câinele de dragul lui, dă-i drumul pentru părul tău.
  3. Discutați cu medicul dumneavoastră.
    3
    Discutați cu medicul dumneavoastră. Dacă aveți o creștere considerabilă a părului, este posibil să aveți o problemă medicală care poate fi rezolvată. Genetica sau istoria familiei pot fi, de asemenea, un jucator in domeniul sanatatii si a cresterii parului. Adresați-vă familiei dacă există vreun tipar în istoricul sănătății familiei dumneavoastră. Cresterea lenta a parului sau pierderea parului se pot datora medicatiei. Discutați despre efectele secundare ale rețetelor pe care le aveți cu un medic specialist. Adesea, pot fi găsite alternative. Verificați pentru o infecție a scalpului. Acestea sunt ușor tratate și creșterea părului va reveni la normal odată adresată.