Cum să a îmbunătăți optimizarea motorului de căutare

Afișarea pe motoarele de căutare este una dintre cele mai importante modalități de a crește traficul pe site și de a expune conținutul, produsul sau serviciul dvs. persoanelor care ar putea fi interesate de ceea ce aveți de oferit. Aceasta înseamnă că veți dori să exersați puțin SEO (optimizarea motorului de căutare).

Cap 1
Beneficiind de google

  1. Utilizați cuvinte cheie.
    1
    Utilizați cuvinte cheie. Cuvintele cheie Google, un instrument din site-ul Google AdSense, vă permit să urmăriți cuvintele cheie și să găsiți sugestii de cuvinte cheie. Navigați pe site și familiarizați-vă cu modul în care funcționează și apoi utilizați-l în avantajul dvs. Găsiți cuvinte cheie care vă vor ajuta să maximizați vizionarea site-ului dvs.
  2. Utilizați tendințele.
    2
    Utilizați tendințele. Tendințele Google vă informează despre modul în care căutările dintr-un subiect se schimbă în timp. Puteți să o utilizați pentru a prezice spikes și slumps, precum și pentru a afla când trebuie să actualizați și să schimbați paginile pentru sezon sau să treceți la utilizarea unor cuvinte cheie diferite. Puteți examina și compara mai mulți termeni diferiți la un moment dat
  3. Adăugați-vă la Google.
    3
    Adăugați-vă la Google. Google va recompensa utilizatorii Google Plus, precum și companiile care sunt înregistrate pe Google Maps. Profitați și intrați în Google, deoarece este cel mai popular motor de căutare de departe.

Cap 2
Crearea conținutului

  1. Au conținut de calitate.
    1
    Au conținut de calitate. Conținutul de calitate, cu alte cuvinte o mulțime de text original, fără erori organizat bine pe un site web modern, este cel mai important în ceea ce privește SEO pe care îl puteți controla. Angajarea unui designer de site-uri profesionale vă poate ajuta cu produsele cosmetice și vă poate lua în serios de vizitatorii dvs. Veți dori, de asemenea, să vă asigurați că nu induceți în eroare vizitatorii, ar trebui să obțineți ceea ce a fost anunțat atunci când au analizat descrierea site-ului.
  2. Creați conținut original.
    2
    Creați conținut original. De asemenea, creați conținut de calitate, asigurându-vă că conținutul dvs. este original. Aceasta înseamnă că nu numai că fiecare pagină a site-ului dvs. va avea un conținut diferit de celelalte site-uri ale site-ului dvs., dar, de asemenea, înseamnă că veți fi andocat pentru furtul conținutului altora. Asigurați-vă textul original!
  3. Includeți imaginile corespunzătoare.
    3
    Includeți imaginile corespunzătoare. Imaginile de calitate, marcate cu cuvinte cheie bune, vă pot ajuta, de asemenea, să vă poziționați cu motoarele de căutare.
  4. Utilizați cuvinte cheie.
    4
    Utilizați cuvinte cheie. Găsiți cele mai relevante cuvinte cheie și căutări care se referă la conținutul pe care îl furnizați și apoi adăugați acele cuvinte cheie în textul site-ului dvs. Utilizați cuvântul de câteva ori în pagină într-un mod care se referă la restul textului și este natural. Trecerea peste partea de sus a cuvântului-drops sau asocierea acestora cu un conținut irelevant vă va face pedepsiți în clasament.
  5. Tinta cuvinte cheie de nisa cu concurenta scazuta.
    5
    Tinta cuvinte cheie de nisa cu concurenta scazuta. Acest lucru implică cel puțin un pic de imaginind ceea ce face afacerea dvs. unică. Poate că nu ești doar un designer de îmbrăcăminte, dar ești un designer de îmbrăcăminte. Poate că nu ești doar un magazin auto, dar ești un magazin auto în Seattle. Încercați să utilizați Google Adwords pentru a verifica cât de competitiv sunt cuvintele dvs. cheie înainte de a decide asupra acestora. Asigurați-vă că cuvintele cheie au cel puțin câteva căutări. Veți dori să încercați și cuvinte cheie mai largi.
  6. Aveți o hartă a site-ului.
    6
    Aveți o hartă a site-ului. Creați o hartă a site-ului care le spune oamenilor unde totul se află pe site-ul dvs. Veți primi o rată de clic de 1% pe harta site-ului dvs. Cu toate acestea, va face minuni pentru cei care știu ce fac hărțile site-ului, iar motoarele de căutare vor dori, de asemenea.

Cap 3
Crearea codului

  1. Alegeți un bun nume de domeniu.
    1
    Alegeți un bun nume de domeniu. Cuvintele cheie ca primul cuvânt dintr-un nume de domeniu vor crește puțin traficul. Folosind o țară TLD (domeniu de nivel superior) vă va stimula clasamentul la nivel local, dar vă rănești pe plan internațional, astfel încât să-l folosiți cu prudență. Evitați tehnicile de numire a domeniilor, cum ar fi înlocuirea cuvintelor cu numere. Fiind un subdomeniu (cum ar fi ceva.tumblr.com) vă va răni și pe voi. Cuvintele cheie din propriile subpagini și subdomenii vă ajută de asemenea. Subpaginile dvs. ar trebui să aibă întotdeauna un titlu descriptiv.
  2. Utilizați descrierile și etichetele Meta.
    2
    Utilizați descrierile și etichetele Meta. Descrierile reprezintă o parte etichetă a codului site-ului dvs. care descrie conținutul paginii. Având unul de la toate va ajuta clasamentele dvs. și având unul care conține cuvinte cheie bune va ajuta chiar mai mult. Dacă site-ul dvs. utilizează aceleași etichete pentru toate paginile, nu ajutați motoarele de căutare să descopere subiectul sau relevanța paginilor dvs. individuale. În ceea ce privește etichetele Meta, există 2 domenii foarte importante: titlul etichetei - probabil cel mai important etichetă SEO pentru orice site web. Google acceptă aproximativ. 60 de caractere în titlu, în timp ce Yahoo permite până la 110 caractere în titlu. Este important să vizați cele mai importante cuvinte cheie din titlu. Fiecare pagină trebuie să aibă un Titlu unic. META Descriere Tag - Acestea au fost o dată importante, dar nu mai sunt. Unele motoare afișează descrierea definită, în timp ce altele nu. Unele motoare de căutare nu citesc eticheta descriptivă și nu utilizează conținutul găsit în cadrul procesului de clasificare. Google, MSN și Yahoo dau foarte puțină greutate pentru nici o greutate pentru acestea.
  3. Utilizați anteturile.
    3
    Utilizați anteturile. Anteturile sunt similare cu descrierile și se aplică aceleași reguli: folosirea unui singur ajutor și având unul cu cuvintele cheie sunt chiar mai bune. Utilizati-le!
  4. Nu te complica.
    4
    Nu te complica. Păstrați structura, navigația și structura URL a site-ului dvs. suficient de simplu pentru ca motoarele de căutare să poată urma. Amintiți-vă că motoarele de căutare nu vă pot parsa navigația dacă utilizează flash sau javascript. Așa că încercați să rămâneți aproape de standardul HTML atunci când vine vorba de navigație. Adresele URL cu parametri dinamici (?, &, SID) nu funcționează de obicei atunci când vine vorba de clasamentul motorului de căutare.

Cap 4
Efectuarea de conexiuni

  1. Creați backlink de calitate.
    1
    Creați backlink de calitate. Backlink-urile sunt atunci când un alt site web se leagă de pagina dvs. Funcționează în favoarea dvs. dacă site-ul web este cel care obține mai multe rezultate decât dvs. Cele mai bune tipuri de "construire a link-urilor" sunt înregistrarea directoarelor, publicitatea prin link-uri text și distribuția de presă, dar puteți construi și link-uri făcând un schimb de link-uri, promovare încrucișată sau bloguri clienți pentru un blog relevant. Încercați să oferiți informații sau instrumente valoroase, astfel încât alte persoane să fie motivate să se conecteze la site-ul dvs. Acest lucru va crește șansele de backlink naturale.
  2. NU spam.
    2
    NU spam. Răspândirea secțiunilor de comentarii și alte zone ale site-urilor web (citiți: oriunde pe eduCum!) Va face de fapt Google și alte motoare de căutare să vă acuze în mod grav sau să vă îndepărteze complet. Nu spam oamenii pentru a construi backlink-uri pentru tine. Motoarele de căutare vă vor pedepsi, de asemenea, dacă numele dvs. este atașat reclamațiilor spam sau dacă vă administrați site-ul dvs. în mod anonim.
  3. Faceți acel lucru social media.
    3
    Faceți acel lucru social media. Chiar acum, social media parts și îi plac sunt activitatea cea mai recompensată de Google și alte motoare de căutare. în special pentru subiectele care sunt în prezent relevante. Creați conturi de social media cu site-urile importante și actualizați-le în mod regulat. Evitați să fiți spam prin faptul că nu doar postați anunțuri: postați poze ale clienților, evenimente pe care le participați în legătură cu afacerea dvs. și alte tipuri de conținut pe care fanii dvs. ar putea să-i placă. [1]
  4. Actualizați-vă periodic site-ul.
    4
    Actualizați-vă periodic site-ul. Majoritatea motoarelor de căutare recompensează site-urile care văd actualizări obișnuite sau cel puțin recente.