Cum să a crea un logo de afaceri de succes

Un bun design de logo-uri are un drum lung, adăugând o notă pozitivă afacerii dvs. Din acest motiv, trebuie să vă asigurați că logo-ul dvs. este proiectat gândit și lasă o impresie pozitivă în mintea oamenilor care doresc să facă afaceri cu dvs. Designul dvs. de logo-ul va fi identitatea companiei dvs., deci trebuie să fiți foarte atenți în timp ce îl proiectați, asigurându-vă că este atractiv, atrăgător, inspirat și memorabil.

Cap 1
Decide cu privire la elementele de bază

  1. Concentrează-te pe mesajul tău.
    1
    Concentrează-te pe mesajul tău. Decideți ce doriți să comunicați publicului. Cu alte cuvinte, ce vrei să se gândească oamenii când văd logo-ul dvs.? Acest lucru va informa despre restul procesului de proiectare. De asemenea, cunoașteți potențialul și publicul țintă vizat pentru a crea un design pentru ele. Asigurați-vă că designul logo-ului este relevant pentru produsele și serviciile dvs. de pe piață. Acesta vă va ajuta să vă conectați la clienții dvs. și să construiți o imagine pozitivă. Luați în considerare adăugarea unei linii de tag-uri la design-ul logo-ului pentru a transmite mesajul către publicul țintă. [1]
  2. Decideți pe un tip de siglă.
    2
    Decideți pe un tip de siglă. Logosul se încadrează în mod obișnuit în trei categorii de bază: fonturi, ilustrative sau abstracte. Fonturile bazate pe fonturi sunt logo-urile Coca-Cola care folosesc un tip special sau unic pentru a se diferenția. Explicațiile logice arată, într-un mod literal, ceea ce face compania, cum ar fi un logo al unui club de țară care descrie un jucător de golf. Logo-urile abstract, precum logo-ul Adidas, servesc numai pentru atragerea atenției vizuale a cumpărătorului și sunt legate de marca prin publicitate. Logo-urile abstracte pot fi costisitoare, atât pentru a le crea cât și pentru a le asocia în mod clar cu afacerea dvs. Pentru o afacere mică, cele mai bune alegeri sunt logo-urile bazate pe fonturi și logo-urile ilustrative în special [2].
  3. Luați în considerare starea de spirit pe care doriți să o transmiteți.
    3
    Luați în considerare starea de spirit pe care doriți să o transmiteți. Alegerile diferite în cadrul unui logo pot comunica sentimente și calități diferite unui consumator. Efectuarea acestor alegeri de design în mod consistent pe o siglă poate consolida anumite calități ale afacerii dvs. în mintea clienților. De exemplu, formele pot evoca sentimente diferite pentru spectatori. Cercurile demonstrează unitate și exhaustivitate, în timp ce pătratele arată stabilitate și profesionalism. În plus, fonturile de tip manual pot prezenta creativitate sau smerenie, în timp ce fonturile de caractere aldine pot prezenta profesionalism și eleganță. [3]
  4. Gândiți-vă la culorile de utilizat.
    4
    Gândiți-vă la culorile de utilizat. La fel ca formele sau fonturile, culorile diferite pot întări mesajul logo-ului. Fiecare culoare are setul propriu de stări asociate. În general, culorile calde precum roșu, portocaliu și galben reprezintă energie, fericire și comunicare. Unele dintre celelalte asocieri de culori sunt: ​​verde: natural, afluență. Purple: creativitate, imaginație. Albastru: profesionalism, succes. Negru: eleganță, putere. [4]

Cap 2
Elaborarea logo-ului dvs.

  1. Cercetați logoul altor companii din industria dvs.
    1
    Cercetați logoul altor companii din industria dvs. Efectuând o cercetare asupra siglelor concurenților dvs. vă va face să fiți conștienți de tendințele de design și stiluri ale logo-urilor din industrie. Puteți învăța din greșelile concurenților dvs. și creați un design care va fi iubit de toți. Gândiți-vă la lucrurile care vă diferențiază marca de cea a concurenților dvs. și încercați să o includeți în design. Permiteți altor logo-uri să vă informeze procesul de design, dar obțineți un design exclusiv al logo-ului, deoarece va fi identitatea vizuală a companiei dvs. Designul logo-ului trebuie să fie capabil să facă marca dvs. să iasă de la concurenți. Faceți un efort pentru a evita tendințele pe care le vedeți în logo-urile concurenților dvs. [5]
  2. Faceți-vă sigla memorabilă.
    2
    Faceți-vă sigla memorabilă. Sigla dvs. trebuie să vă diferențieze afacerea de concurenții dvs. și să fie instantaneu recunoscută. Asigurați-vă că design-ul logo-ului dvs. este unic, semnificativ, inspirat și atractiv. Un astfel de design al logo-ului va atrage imediat atenția clienților și va rămâne în mintea lor pentru o lungă perioadă de timp.
  3. Luați în considerare scara.
    3
    Luați în considerare scara. Înainte de a decide asupra unui design, gândiți-vă la toate locurile în care va apărea emblema dvs. Acestea pot include broșuri, fluturași, afișe, cărți de vizită, buletine de știri, anunțuri etc. O siglă bună trebuie să fie scalabilă, ușor de reprodus, memorabilă și distinctivă. Asigurați-vă că arată bine oriunde îl folosiți și, în special, că nu este atât de complicat încât va fi indescifrabil când este imprimat foarte mic. [7]
  4. Simplificați culorile.
    4
    Simplificați culorile. Multe dintre cele mai de succes logo-uri folosesc doar una sau două culori. Logouri cu mai multe culori, care pot apărea confuze vizual sau supracomplicate. În plus, unele medii permit numai două culori. Din aceste motive, ar trebui să încercați să limitați designul logo-ului dvs. la două sau cel mult trei culori. [8] De asemenea, trebuie să verificați dacă logo-ul dvs. arată când este imprimat alb-negru.

Cap 3
Finalizarea logo-ului dvs.

  1. Înțelegeți că trebuie să angajați un profesionist.
    1
    Înțelegeți că trebuie să angajați un profesionist. Chiar dacă sunteți încrezători în propriile dvs. abilități de a crea un logo, angajarea unui designer profesionist este mișcarea potrivită. Un profesionist poate oferi logo-ului dvs. un design curat și de încredere, sugerează îmbunătățiri, și îmbunătăți utilizarea de culoare. În plus, un designer va ști cât de bine va fi transferat designul pentru a tipări și cât va costa imprimarea. Acestea sunt două componente cruciale pe care doar un designer profesionist le va fi conștient. Angajarea unui designer poate fi costisitoare, dar costurile pot fi cheltuiți în decurs de zece ani (durata de viață estimată a unui logo), ceea ce va reduce dramatic costurile imediate pentru dvs. [10]
  2. Închiriați o companie profesională de design de logo-uri.
    2
    Închiriați o companie profesională de design de logo-uri. Efectuați cercetări online pentru a localiza și angaja o companie cu experiență și profesională în designul de logo-uri pentru afacerea dvs. Asigurați-vă că compania lucrează cu o echipă de designeri profesioniști. Uitați-vă la portofoliul online al companiilor și alegeți unul care a proiectat alte logo-uri pe care le considerați atrăgătoare. Aveți o idee puternică despre starea de spirit și mesajul pe care doriți să-l transmiteți cu sigla dvs. când vă veți întâlni cu designerii. Negociați un contract care specifică câte revizii pe logo-ul vor fi făcute, cât de mult interacțiune aveți cu designerul și cât timp procesul de proiectare va lua. Asteptati-va la un logo profesional creat pentru a va costa oriunde de la 2.000 $ la 12.000 $ sau mai mult. [11]
  3. Închiriați un designer independent.
    3
    Închiriați un designer independent. Puteți salva compania dvs. niște bani optând pentru un designer independent. Acești designeri plătesc între 35 și 150 USD pe oră pentru serviciile lor. Cu toate acestea, nu alegeți un designer doar pentru a economisi bani. În schimb, căutați unul cu un portofoliu de design impresionant și o bună reputație. Vă puteți concentra, de asemenea, pe angajarea unui agent independent care a creat logo-uri pentru întreprinderile din industrii similare. [12] Luați în considerare utilizarea site-urilor freelancer precum Upwork, Freelancer.com, 99designs sau DesignCrowd pentru a găsi unul dintre acești designeri.
  4. Marcați-vă sigla.
    4
    Marcați-vă sigla. Odată ce v-ați proiectat și finalizat sigla, trebuie să vă asigurați că nimeni altcineva nu-l poate folosi. La urma urmei, acest logo reprezintă compania dvs. și numai dvs. Protejați-o aplicând o marcă comercială cu guvernul dvs. În Statele Unite, acest lucru se poate face pe site-ul Web al Oficiului pentru Brevete și Mărci din Statele Unite [13]. Fiți pregătit să plătiți taxa de înregistrare pentru o marcă comercială, care poate fi de peste 300 USD.