Cum să devii stabil din punct de vedere emoțional

Fie că este vorba de o relație nesigură, de un mediu de lucru haotic, fie că doar familia ta te conduce absolut nebună, avem toate acele momente când ne simțim emoțional din control și peste tot. Cu toate acestea, chiar dacă simțim că emoțiile noastre nu sunt ale noastre, trebuie să ne amintim că avem încă roata; mintea noastră simte ceea ce noi decidem că simt. Cu puțină atenție și puțină practică, stabilitatea emoțională este posibilă în orice situație. Stabilitatea emoțională începe de la tine, trebuie să înveți să controlezi modul în care te simți și nu lăsa oamenii să controleze pentru tine.

Cap 1
Recalificarea reacțiilor dvs. emoționale

  1. Practica artei de reevaluare.
    1
    Practica artei de reevaluare. Contor de intuiție, nu sunt cei care își ignoră emoțiile care sunt stabile din punct de vedere emoțional. Mai puțin surprinzător, nici cei care se scufundă în emoțiile lor și îi simt pe toți la nucleul lor. Cercetările recente arată că cei care sunt cei mai emoțional stabili sunt cei care practică reevaluarea. [1] Asta inseamna ca ei iau in mod activ gandurile si le puneau intr-o lumina mai buna. Mai ușor de zis decât de făcut, nu? Pentru a ajunge pe drumul cel bun, puneți-vă câteva întrebări: Care sunt pozițiile despre această situație? Care sunt celelalte metode în care pot să mă uit la asta? Obiectivul meu curent este obiectivul meu? Cum pot să cred acest lucru ca o provocare stimulantă și nu ca o problemă?
  2. Realizați că emoțiile dvs. nu sunt vremea.
    2
    Realizați că emoțiile dvs. nu sunt vremea. Majoritatea oamenilor tind să se gândească la emoții și schimbări emoționale ca fiind doar o parte inevitabilă a experienței umane. În timp ce acest lucru este parțial adevărat, acesta ignoră faptul că aveți control asupra emotiilor. Credeți sau nu, dacă într-adevăr nu doriți să vă simțiți într-un anumit fel, nu veți reuși. Data viitoare când vă veți simți confruntat cu un sentiment pe care nu doriți să îl experimentați, realizați că mintea voastră a decis, fără consimțământul dumneavoastră, că veți simți acest lucru. Aveți toate dreptul de a vota această decizie și de a alege un alt mod de a simți. Să spunem că cineva la locul de muncă sa distrat de cum râzi. Bătrânul pe care îl poți lua în inimă, mergi să te înfigi într-o minge în colț și niciodată să nu râzi din teamă de rușinea publică și umilința. Aceasta poate fi o înclinație a voastră de a vă simți, dar dacă reevaluați acest sentiment, vă găsiți să vă gândiți: "Nu există un astfel de lucru ca un râs rău", "Cine este această persoană să judece?" ?“ Ceea ce vă îndemnați să vă simțiți în interior va dispărea și va fi înlocuit cu o mai mare bunăstare și stabilitate.
  3. Stabilizați întregul dvs. sine.
    3
    Stabilizați întregul dvs. sine. Rezultatele sugerează că emoțiile pozitive, conexiunile sociale pozitive și sănătatea fizică se influențează una pe cealaltă, astfel încât o persoană să vă ajute să aveți pe ceilalți, crescând fericirea voastră generală. Cu alte cuvinte, când vine vorba de stabilizarea emoțiilor, nu vă puteți ignora prietenii și sănătatea fizică. Este imposibil să abordați un aspect al vieții voastre, să lăsați pe ceilalți în pace și să așteptați o schimbare pe scară largă. În schimb, considerați acest lucru ca fiind un moment pentru "stabilitatea vieții", nu doar "stabilitatea emoțională". În a avea grijă de tine, asigurați-vă că mâncați bine, faceți exerciții și faceți lucrurile pe care le bucurați, fie că este vorba de dvs. sau de alții. Asigurați-vă că luați un pic de timp în fiecare zi pentru tine, astfel încât să vă puteți destrama și să rămâneți cel mai bine.
  4. Refuză să cadă de pe bicicletă a vieții.
    4
    Refuză să cadă de pe bicicletă a vieții. Cei care sunt stabili din punct de vedere emoțional și greu sunt adesea rezilienți și ambițioși. Ei refuză să fie doborâți, încercați ca și cum lumea ar putea. [3] Este ușor să vă luați situația, să vă plângeți și să vă bațiți de ea și să vă aruncați puțină petrecere. Dar, cu puțină hotărâre, poți să hotărâți că oricare ar fi lumea aruncă asupra ta, vei fi bine. Luați tot ceea ce vi se pare ca o provocare, nu o problemă. Și asta va trece. Pentru că știi ce? Vei fi bine. Și va trece. Luați o privire introspectivă în voi. Vreți să vă plângeți rapid despre situație, fără să vă dați seama ce aveți de gând să faceți? Faceți lucruri mici care merg greșit să vă înnebunească, vă împiedică să vedeți imaginea mai mare? Ce puteți face pentru a vă da seama că sunteți în control?
  5. Uitați-vă la scala "stabilității emoționale" pentru exemple.
    5
    Uitați-vă la scala "stabilității emoționale" pentru exemple. Oamenii de știință sunt greu la locul de muncă care identifică emoțiile umane și probabil vor fi pentru un timp. Ei au determinat recent ceea ce ei numesc scara "stabilității emoționale" și ce aspecte ale personalității umane o determină. [4] Aruncați o privire - care credeți că duce la stabilitate și care credeți că duce la haos? Pesimismul vs. Optimismul Anxietatea vs. calmul Agresivitatea vs. Toleranța Dependența vs. autonomia Emoțiile vs. logica Apatia vs. Empatia Dacă citiți pașii de mai jos, veți observa probabil că vom vorbi despre multe dintre aceste calități. Dacă sunteți interesat să vedeți unde vă ocupați, discutați cu un psiholog care vă poate administra testul.

Cap 2
Modificarea gândirii

  1. Aflați cum să vă compartmentalizați gândurile.
    1
    Aflați cum să vă compartmentalizați gândurile. Cei care sunt stabile din punct de vedere emoțional sunt fantastice în compartimentarea - cu alte cuvinte, sunt maveni în a se asigura că zonele din viața lor, care sunt foarte stresante, nu se scurg în părțile bune ale vieții lor, distrugând tot ce merge bine. Deci, dacă munca este eșuată, luați decizia activă să nu o luați acasă cu dvs. Realizați faptul că doar pentru că un aspect al vieții tale nu merge cum ai vrea să meargă nu înseamnă că toată viața ta trebuie să fie afectată. Aruncați o privire în voi și gândiți-vă la ceea ce vă face emoțiile și vă scot din cal. Nu poți izola stresul până nu știi de unde vine.
  2. Reframează-ți amintirile.
    2
    Reframează-ți amintirile. A fost făcută o tona de cercetare făcută în domeniul memoriei și totul indică o temă comună: amintirile se pot schimba de fiecare dată când le ții minte. Mai mult, se pot schimba cu modul în care vă amintiți de ele. [5] Ce inseamna asta? Înseamnă că dacă te întorci și ții minte că un fost prieten care ți-a rupt inima și crezi că e trist, singur și puțin bolnav psihic, următoarea dată când te gândești la el, ai putea să te gândești la aceleași lucruri. Destul de repede, și destul de ciudat, memoria originală a dispărut, înlocuită de ceea ce vă amintiți de ceea ce vă amintiți. Să presupunem că vi se spune să imaginați un parc. Are câțiva copaci, un câine alergând în jurul unui Frisbee și un cuplu întins pe o pătură. Este vara, soarele straluceste, iar vantul roteste prin frunze. Într-o săptămână sau mai târziu, vi se întreabă acea viziune a parcului în toamnă. Mintea voastră formulează rapid ceva pentru a se potrivi acelei interogări - imaginea originală este modificată în consecință. Aceasta este o simplificare, sigur, dar ele sunt elementele de bază ale modului în care funcționează mintea umană.
  3. Gandeste pozitiv.
    3
    Gandeste pozitiv. Pur și simplu pus, cu cât te gândești mai mult și cu atât ești mai fericit, cu atât mai ușor este să gândești logic și să controlezi aceste emoții negative atunci când acestea apar. Deși, inițial, va dura ceva de lucru, odată ce este obișnuit, va fi ceva ce faceți automat. Să presupunem că vă luptați cu relația dvs. actuală. Te face puțin cam nebun, te simți puțin lipicioasă și nu ești persoana care vrei să fii. În loc să vă faceți griji despre faptul că vă înșelați, încercați să vă concentrați asupra acesteia ca pe o experiență de învățare. Ce este relația care are nevoie de fixare pentru a te face fericit? Cum puteți comunica mai bine? Este posibil ca terapia să ajute și că există o problemă mai mare la îndemână?
  4. Gandeste-te bine.
    4
    Gandeste-te bine. Cei care sunt conștienți emoțional sunt adesea mai stabili din punct de vedere emoțional. Ei au un fel de calm pentru ei, deoarece ei au acceptat sentimentele lor și să realizeze că 99% din timp, nu este mare lucru. Aceasta este ceea ce psihologii și oamenii de știință numesc "mindfulness". Tot ce trebuie este să fiți conștienți de sine și înțelegere blândă a dvs. înșivă. O modalitate bună de a găsi calitatea de mindfulness este meditația. Concentrați-vă pe modelele de respirație, încercați să nu vă gândiți la nimic altceva și să găsiți centrul dumneavoastră. Este o pauză departe de viață care vă poate ajuta să vedeți imaginea mai mare.
  5. Gândiți-vă la flexibilitate, precizie și atenție.
    5
    Gândiți-vă la flexibilitate, precizie și atenție. Mintea umană are capacitatea fantastică de a vedea, de a auzi și de a gândi ce vrea - indiferent de cât de reală este realitatea. [7] Este important să țineți cont de acest lucru ori de câte ori vă veți simți o emoție pe care nu o veți simți mai degrabă. Vă construiți realitatea, astfel încât să puteți schimba și ea! Iată un alt exemplu: întâlniți cu prietenul dvs. și un text apare pe telefonul său dintr-un număr necunoscut pe care nu îl puteți vedea decât. Se spune că "am avut o seară minunată noaptea trecută, sună-mă în curând." Imaginați-vă imediat că vă înșeală și începeți să vă planificați discursul. Te rotești câteva zile, nu mănânci sau dormi și, în cele din urmă, te confrunți cu o furie furioasă care se clădește înăuntrul tău pentru ceea ce simte pentru totdeauna. Se pare că era sora lui. Chiar îi cheamă pe acel număr să dovedească asta. În retrospectivă, vedeți că ar fi trebuit să vă respirați, ați recunoscut că ați văzut textul și l-ați întrebat liniștit ce sa întâmplat. Există mai multe moduri de a interpreta o situație decât cea în care faceți salt.

Cap 3
Modificarea obiceiurilor tale

  1. Construiți conexiuni sociale.
    1
    Construiți conexiuni sociale. Știi fraza "Este nevoie de un sat?" Ei bine, da. Emoțiile sunt mai bine tratate atunci când aveți un grup puternic de sprijin pentru a vă ajuta să treceți prin ele. Când știți că aveți umerii să se aplece, devine mai ușor să se ocupe de ceva - chiar și fără ajutorul lor. Talk terapia poate fi un tratament foarte eficient pentru orice problemă emoțională, și nu trebuie neapărat să mergi la un terapeut pentru ao găsi. Când te înfășeri într-un cocon emoțional pe care nu-l mai faci, spune-l. S-ar putea să observați că obținerea cuvintelor afectează și emotiile.
  2. Fiți în jurul unor persoane stabile din punct de vedere emoțional.
    2
    Fiți în jurul unor persoane stabile din punct de vedere emoțional. Deși aveți o rețea socială extinsă este minunată, doriți să fiți sigur că sunteți bancar net pozitiv atunci când vine vorba de rețeaua respectivă. Dacă sunteți în permanență în jurul oamenilor care au schimbări de dispoziție frecvente sau nu sunt stabili, veți fi mai bine să socializați și să întâlniți niște oameni noi. Drama poate fi surprinzător de contagioasă. Când sunteți în jurul oamenilor care sunt toxici din punct de vedere emoțional, devine normal. Fiind înfășurat în neliniște, neîncredere, și chiar frica devine par a fi pentru curs. Uneori este greu de realizat că o relație este toxică deoarece sunteți obișnuit cu totul negativ. Dacă aveți un prieten sau doi care vă lasă să vă scufundați și să vă simțiți în jos, probabil sunteți un prieten toxic. Dacă aceasta pare a fi cunoscută, încercați să citiți Cum să întrerupeți o prietenie toxică a lui eduCum pentru mai multe informații.
  3. Practici de toleranță.
    3
    Practici de toleranță. Probabil v-ați spus anterior că "nimeni nu vă poate face să vă supărați, ci pe voi înșivă", sau ceva similar. Și este adevărat - vă determinați sentimentele, nu pe nimeni altcineva. Doar pentru că cineva a fugit în mașina ta nu înseamnă că te-au făcut să simți un anumit fel. Sigur, ei sunt un motiv care te simți în felul ăsta, dar nu au nimic de-a face cu micii receptori care merg în creierul tău. Deci, data viitoare când cineva te face supărat, fă un pas înapoi. Cu cât ești mai tolerant, cu atât vei deveni mai stabil. Există o cantitate infinită de lucruri care ne fac furioși - poate varia de la persoana care stă puțin prea aproape de noi în linie cu fățarnicii și bigoții care nu își vor deschide mințile și nu vor vedea lumina. Toți avem momentele noastre intolerante, unde simțim că altcineva este în neregulă sau că suntem nedreptățiți. Găsiți-vă următorul moment al dvs. - dacă sunteți ca majoritatea oamenilor, nu va dura prea mult - și în loc să vă încălziți, respirați. Nu aveți argumentul. Nu faceți insultele evidente. Gândește-te și stai în zona ta.
  4. Fă propriul tău lucru.
    4
    Fă propriul tău lucru. Când viața ne aruncă obstacole, nu ar fi așa de rău dacă știm ce se întâmplă și se simte pregătit. În schimb, evităm gloanțele și ne simțim total necontrolate. Nu este vorba atât de gloanțe care sunt problema, ci de faptul că nu avem nici o putere asupra a ceea ce se întâmplă - și această lipsă de putere ne conduce puțin nebunesc, făcându-ne instabili din punct de vedere emoțional. Și în timp ce nu te poți da seama de toate lucrurile pe care le ridică viața, poți obține mai mult control asupra vieții tale. Cu cât sunteți mai autonom, cu atât mai multă stabilitate va părea ușor de întreținut. Pentru majoritatea dintre noi, obstacolele vieții sunt inevitabile. Avem probleme de bani, probleme de relație, probleme de viață existențială - dar singurul lucru pe care îl putem face nu este să ne bazăm pe alții pentru sentimentul nostru de sine și validare. Când ceilalți sunt la conducerea vieții noastre, este practic imposibil să ne simțim stabili pentru că nu avem control. Dacă altcineva îți conduce viața, determinându-ți emoțiile, e mai bine să o oprești. Numai tu te poți face fericit - nimeni altcineva.
  5. Ai grijă de tine.
    5
    Ai grijă de tine. Dacă nu mâncați, dormiți și aveți grijă de voi înșivă, nu veți putea avea grijă de emoțiile voastre. Înainte de a merge chiar și de a aborda obiceiurile proaste ale superego-ului tău, trebuie să faci o copie de rezervă. Aveți mai întâi grijă de nevoile dvs. primare. Nu poți merge înainte să poți fugi, știi? Asigurați-vă că aveți destulă somn. Cu cât ești mai bine odihnindu-te, cu atât mai bine funcționează mintea ta. Cu cât mintea poate funcționa mai bine, cu atât mai logică și mai stabilă puteți rămâne. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_5c08a8a6cb')
  6. Răsfățați-vă.
    6
    Răsfățați-vă. Mulți dintre noi fac o prioritate să fim buni cu alții. Și în timp ce acest lucru este important, este la fel de important să fii bun cu tine însuți. Deci, atunci când vă simțiți puțin în picioare sau în afara controlului, acordați-vă timp pentru a vă trata ca și cum ați face un prieten care trece prin același lucru. Luați-o ca un indiciu pe care trebuie să-l furiți în acel concert sau să mergeți la înghețată. Lucrurile mici care ne fac să facem mult mai ușor să ne liniștească, să ne întoarcem și să ne dăm seama că e bine. Viața poate să nu fie perfectă, dar tratarea vă ajută să vă dați seama că există un motiv pentru a rămâne pozitiv.
  7. Asteapta afara.
    7
    Asteapta afara. Deși nu este chiar un sfat activ pe care îl poți să-l iei și să faci, poate fi util să îți amintești că anii noștri de formare sunt deseori caracterizați de haos emoțional și lipsă de sentiment asigurat. Cu alte cuvinte, cu cât sunteți mai în vârstă, cu atât veți deveni mai stabili. [8] Cu vârsta vine înțelepciunea, dar și un sentiment de calm. Deci, dacă sunteți încă tineri, nu vă îngrijiți prea mult. Și colegii tăi probabil că vor înnebuni. Acestea fiind spuse, acest lucru nu ia în considerare boala mintală. Dacă sunteți stabil din punct de vedere emoțional până la punctul în care nu puteți funcționa, aceasta este o altă problemă în întregime. Căutați un psiholog pentru a vorbi despre problemele dvs. - este posibil să aveți o tulburare care necesită un tratament activ.