Cum să începi să învingi claustrofobia

Claustrofobia este o teamă extremă a spațiilor închise. [1] Este o tulburare de anxietate și poate provoca atacuri de panică. Frica este adesea tratată ca irațională, dar pentru persoana care suferă de claustrofobie, este extrem de reală și dureroasă. Persoanele care suferă de multe ori determină o persoană să evite să ia parte la multe evenimente în care știu că va fi aglomerată. Acest lucru cauzează, de asemenea, evitarea transportului public. Nivelurile claustrofobiei variază, este important să se înțeleagă nivelul tulburării de a specifica tratamentul.

Paşi

  1. Acceptați că temerile fac parte din viață.
    1
    Acceptați că temerile fac parte din viață. Toată lumea este teamă sau neliniștită de ceva la un moment dat în viața lor.
  2. Știți când să căutați ajutor medical.
    2
    Știți când să căutați ajutor medical. Disconfortul din spațiile închise nu este întotdeauna un semn că trebuie să vedeți un profesionist. Cu toate acestea, dacă teama dvs. de spații închise începe să vă tulburați viața profesională și socială, ar trebui să luați în considerare obținerea de ajutor. [2]
  3. Adresați-vă medicului de familie sau unui psihiatru.
    3
    Adresați-vă medicului de familie sau unui psihiatru. Medicul dvs. poate efectua o evaluare și poate exclude alte cauze posibile pentru anxietatea dumneavoastră. [2] Fiți gata să descrieți simptomele medicului dumneavoastră, împreună cu cât de des acestea apar și ce le cauzează. Deoarece tulburările fizice pot coincide cu tulburările de anxietate, cum ar fi claustrofobia, se așteaptă să fie supuse unui examen fizic.
  4. Aveți un RMN (imagistică prin rezonanță magnetică) pentru a vedea dacă aveți teama de sufocare, frica de confesiune sau o combinație a celor două.
    4
    Aveți un RMN (imagistică prin rezonanță magnetică) pentru a vedea dacă aveți teama de sufocare, frica de confesiune sau o combinație a celor două. Uneori veți fi plasați într-un cilindru lung și îngust. Aceasta vă va arăta simptomele și va apărea pe scanarea dvs. Relaxa
  5. Completați chestionarul și completați-l cu adevărat, vă bazează răspunsurile la un nivel de claustrofobie pe care veți avea nevoie de tratament.
    5
    Completați chestionarul și completați-l cu adevărat, vă bazează răspunsurile la un nivel de claustrofobie pe care veți avea nevoie de tratament.
  6. Încercați tratamentul cognitiv O formă de tratament cognitiv este că veți fi plasați într-o cameră întunecoasă.
    6
    Încercați tratamentul cognitiv O formă de tratament cognitiv este că veți fi plasați într-o cameră întunecoasă. Pereții sunt izolați fonic, astfel încât strigătul NU este o opțiune. Apoi, sunteți plasați într-o cameră mai mică. Pot fi experimentate niveluri ridicate de anxietate, însă în majoritatea cazurilor se va simți o reducere a fricii de 72%.
  7. Luați un test de auto-eficiență.
    7
    Luați un test de auto-eficiență. În 8-10 sesiuni, veți fi plasat în trei setări. Prima setare este o grădină mică sau un balcon de 2x5. A doua setare este o cameră 4x5 cu o ușă și o fereastră mare care poate fi deschisă și închisă. Camera a treia și finală este o cameră triplă de 3x3, fără mobilier sau ferestre. Există o ușă care poate fi blocată dacă pacientul dorește. Pe măsură ce fiecare sesiune trece, simptomele claustrofobiei sunt reduse dramatic.