Cum să fii un jucător de succes în echipă

O parte a succesului la locul de muncă are abilitățile de a lucra împreună cu colegii dvs. și de a fi o parte importantă a echipei. A fi un jucător de echipă vă va ajuta să dezvoltați relații valoroase cu colegii și să vă faceți un excelent angajat față de șefii dvs. Lucrul cu echipa dvs. vă va ajuta să deveniți mai productivi la locul de muncă și mai bine la locul de muncă.

Cap 1
Comunicarea cu colegii

  1. Comunicați în mod clar cu colegii și șefii.
    1
    Comunicați în mod clar cu colegii și șefii. Cea mai importantă parte a unui jucător de echipă la locul de muncă este comunicarea. Comunicarea clară va ajuta la evitarea neînțelegerilor, va promova moralul la locul de muncă și va ajuta la realizarea mai rapidă a proiectelor. Exprimați-vă folosind "declarații", astfel încât să fiți ușor de înțeles. Folosește expresii precum: "Mă simt ca sugestiile mele nu sunt luate în serios." "Cred că ar trebui să luăm în considerare o altă metodă." Asigurați-vă că cuvintele dvs. se potrivesc cu limbajul corpului. Spunând ceva pozitiv cu limbajul corpului negativ (cum ar fi umeri slăbit
  2. Ascultă-i pe colegii tăi.
    2
    Ascultă-i pe colegii tăi. Pentru a fi un jucător de echipă, trebuie să știți ce doresc și au nevoie colegii și șefii dvs. Ascultă în mod activ ceea ce spun ei înainte de a decide asupra unei acțiuni. [2] Asigurați-vă un contact vizual în timp ce ascultați. Acest lucru arată că persoana dvs. este atenția asupra lor. Repetați punctele importante înapoi la persoana pentru a le arăta că înțelegeți. Acest lucru le oferă, de asemenea, o șansă de clarificare în cazul în care nu ați înțeles. [3] Utilizați expresii precum "Deci, vrei să spui că trebuie să găsim noi clienți?"
  3. Căutați feedback.
    3
    Căutați feedback. Nu așteptați ca colegii sau șefii dvs. să vă ofere un feedback despre munca dvs. În schimb, căutați-l în mod activ. Colaboratorii dvs. sunt resurse valoroase care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți în calitate de lucrător și jucător de echipă. Adresați-vă colegilor și șefilor ce ați putea face mai bine pentru a ajuta echipa sau cum puteți lucra mai eficient. Întrebați-i: "Cum ar fi putut lucrarea mea în acest sens să vă ajute să vă faceți mai bine treaba?" Căutarea feedback-ului arată colegilor dvs. că vă interesează opinia lor. Acceptați și acționați în legătură cu feedbackul. Uneori feedback-ul poate răni, dar pe termen lung vă va ajuta să vă dezvoltați ca un muncitor și un jucător de echipă. [4]
  4. Vorbesc mintea ta.
    4
    Vorbesc mintea ta. Sefii și colegii dvs. se bazează pe dvs. nu numai pentru a-ți face treaba, ci pentru a contribui la succesul general al proiectului. Nu vă fie frică să vă vorbiți și să vă dați părerea despre proiect. Urmați
  5. Obțineți clarificări.
    5
    Obțineți clarificări. Dacă nu înțelegeți ceva, nu vă fie frică să cereți clarificări. Căutați persoana care vă poate ajuta să clarificați informațiile și să le întrebați direct. Mulți muncitori nu reușesc să-și facă munca nu din lenevie sau răutate, ci din cauză că nu înțelegeau pe deplin munca pe care trebuiau să o facă. Asigurați-vă că înțelegeți ce vă așteaptă echipa, obținându-vă clarificări cu privire la responsabilitățile dvs. atunci când nu sunteți complet siguri [7].

Cap 2
Fiind membru bun al echipei

  1. Participați la întâlniri de grup și sesiuni de planificare.
    1
    Participați la întâlniri de grup și sesiuni de planificare. Oferirea gândurilor vă va ajuta să vă ajutați în procesul decizional și să arătați că aveți un interes în echipă. Atunci când discutați un subiect la o întâlnire, nu presupuneți că toată lumea sa gândit la aceleași probleme, probleme sau idei ca tine. În schimb, angajați în mod activ cu colegii dvs., împărtășind ideile dvs. Participarea ta contează pentru echipă. Așa cum vă bazați pe colegii dvs. de a participa, ei se bazează pe dvs. Prin participare, ajutați pe toată lumea, inclusiv pe dvs. însuți.
  2. Respectați-vă colegii.
    2
    Respectați-vă colegii. Tratați-i cu respect prin a fi politicoși, fără a le întrerupe și pentru a evita bârfa de birou. Fiți atenți la trecutul colegilor dumneavoastră. Încercați să vedeți lucrurile din perspectivele colegilor sau ale șefului. Apreciați că cineva cu un fundal diferit decât puteți aduce o idee unei probleme care nu s-ar fi putut întâmpla niciodată asupra dvs. [8]
  3. Luați măsuri pentru a rezolva problemele.
    3
    Luați măsuri pentru a rezolva problemele. Parte a fi un jucător de echipă ajută la rezolvarea problemelor și a situațiilor dificile. În loc să treci o problemă problematică pe altcineva, fă ce poți pentru a sprijini colegii și pentru a găsi o soluție la problemă. Nu așteptați până când vă va întreba cineva înainte să faceți ceva despre care știți că trebuie făcut. Luați inițiativa și rezolvați problema în timp ce este încă mică și înainte de a deveni o problemă mai mare care afectează echipa dvs.
  4. Compromite.
    4
    Compromite. În calitate de jucător de echipă, nu vei avea întotdeauna să faci lucruri pe tot parcursul tău. Fiți dispuși să faceți compromisuri pe probleme și să luați în considerare nevoile echipei. Luați în considerare motivele pentru care lucrurile ar putea fi făcute diferit decât ați crezut inițial și fiți dispuși să vă răzgândiți. Puneți întrebări dacă nu înțelegeți de ce cineva are nevoie să faceți ceva diferit. "Cum afectează fluxul de lucru curent eficiența echipei?" Când sunteți dispuși să facem un compromis cu colegii dvs., vor fi mai dispuși să facă un compromis cu dvs. Când compromiteți, vă ajutați să stabiliți că echipa lucrează unul cu celălalt și nu unul cu celălalt. [9]
  5. Stabiliți obiective și evaluați progresul.
    5
    Stabiliți obiective și evaluați progresul. Stabilirea obiectivelor vă va ajuta mult mai eficient pe dvs. și pe munca dvs. Evaluați aceste obiective în mod regulat pentru a vă asigura că dvs. și echipa dvs. faceți progresele pe care le așteptați să le faceți. Discutați obiectivele cu întreaga echipă pentru a vă asigura că toată lumea înțelege ce trebuie făcut și cunoaște piesa specifică a puzzle-ului. Consultați frecvent progresul spre obiectivul dvs. Adesea, obiectivele sau condițiile proiectului se vor schimba. Revizuirea consecventă vă va ajuta să evitați să pierdeți timpul cu lucruri care nu vă ajută să vă atingeți obiectivele. [10]

Cap 3
Lucru greu pentru echipa ta

  1. Fii sigur.
    1
    Fii sigur. Parte a fi un membru de ajutor al unei echipe este fiabil. Arătați-vă pentru a lucra la timp și pentru a respecta termenele limită în mod consecvent. Performanța fiabilă și consistentă va câștiga favoarea șefului și camaraderiei de la coechipieri. Nu promiteți prea mult. Fii direct despre ceea ce poți și nu poți livra. Șefii și colegii dvs. vor fi mult mai fericiți cunoscând în față că trebuie să găsească o altă soluție decât dacă ar afla numai atunci când nu ați reușit să vă îndepliniți promisiunea. Fii cinstit. În timp ce s-ar putea să vă simțiți bine în momentul de a nu dezamăgi pe cineva, vă veți răni mai mult pe termen lung dacă faceți o promisiune pe care nu o puteți păstra. [12]
  2. Faceți mai mult decât trebuie.
    2
    Faceți mai mult decât trebuie. Dacă veți ieși în mod consecvent din calea dvs. de a face mai mult decât minimul gol, atunci colegii dumneavoastră vor veni să se încreadă și să se bazeze pe voi ca un coleg și coechipier. Fi creativ și a veni cu idei care pot ajuta echipa să rezolve problemele. Luați în considerare luarea mai multor responsabilități dacă le puteți completa în mod realist, în loc să așteptați pe cineva să vă ceară să faceți mai multă muncă. Nu numai că veți lua inițiativa și veți ajuta echipa, ci vă va da mai multă influență asupra tipului de muncă pe care o faceți. [13]
  3. Asume responsabilitatea.
    3
    Asume responsabilitatea. Uneori, veți eșua sau faceți o greșeală. Un bun jucător de echipă se va ocupa de greșeala lor și va lua măsuri pentru ao repara, mai degrabă decât să o învinuiască pe cineva sau pe altceva. Uneori, lucrurile au fost într-adevăr în afara controlului dvs., dar colegii și șefii vă vor respecta că ați preluat responsabilitatea și inițiativa de a rezolva problema. Fiți dispuși să recunoașteți că ați fi putut face ceva diferit. [14] Admiterea greșelilor dvs. va ajuta, de asemenea, să vă construiți relația cu colegii de echipă și să îi faceți mai dispuși să lucreze cu dvs.
  4. Fii flexibil.
    4
    Fii flexibil. Veniți puțin devreme sau stați târziu pentru a vă ajuta să atingeți un obiectiv de grup. Fiind flexibil cu programul dvs. arată disponibilitatea de a face ceea ce este mai bun pentru echipă. Fiți dispus să vă adaptați situației. Uneori va trebui să vă revizuiți planul când condițiile se schimbă. Când îți dai seama că ceva trebuie schimbat, mișcă-te repede pentru a face schimbarea. Prezentarea flexibilă vă permite să lucrați în condiții variate, o abilitate valoroasă într-un loc de muncă cu ritm rapid. [15]
  5. Oferiți feedback constructiv.
    5
    Oferiți feedback constructiv. Oferiți unui colaborator feedback constructiv pentru problemele cu clienții sau proiectele. Împărtășirea cunoștințelor dvs. vă va face un jucător valoros și de încredere în echipă la locul de muncă. Abordați-vă pe colegul dvs. și întrebați-i dacă ar dori ajutorul sau sfatul dvs. cu privire la problema pe care o au, pentru a fi sensibil la acestea dacă au eșuat recent sau au făcut o greșeală. Critica constructivă trebuie să provină dintr-un loc de încredere și de smerenie personală. Colaboratorii vor simți dacă sunteți condescendenți. Acest lucru va face rău atât dumneavoastră cât și echipei. [16] Asigurați-vă că feedbackul dvs. este specific și nu judecat. Critica dvs. constructivă ar trebui să fie îndreptată spre a ajuta persoana și nu la chemarea pe cineva în legătură cu eșecul său. Timpul contează. Poate doriți să așteptați înainte de a vă angaja cu cineva care tocmai a eșuat la o sarcină, în special în public. Așteptați până când aceștia au avut timp să devină mai puțin emoțional și să îi ofere ajutorul pe baza experienței proprii. [17]
  6. Întrebați lucrurile mici.
    6
    Întrebați lucrurile mici. Lucrați din greu oricum, deci faceți un moment pentru a face lucrurile mici care îmbunătățesc calitatea vieții fiecăruia în echipă. Sunteți mai probabil să fiți văzută ca un jucător de echipă la locul de muncă dacă tratați colegii cu bunăvoință și ajutați în jurul biroului. Puneți mai multă hârtie în copiator dacă acesta se termină în timp ce realizați copii. Faceți o nouă oală de cafea dacă terminați un vas. Ajutați-l să curețe o mizerie în camera de pauză.