Cum să scadă greutatea apei

Nu toate cresterea in greutate este cauzata de grasime; uneori poate fi cauzată de retenția apei! Dacă trebuie să renunți la o greutate de apă, citiți acest eduCum pentru câteva sfaturi și sfaturi utile.

Cap 1
Ajustarea dieta ta

  1. Bea mai multă apă.
    1
    Bea mai multă apă. Ar putea părea contradictoriu să încerci să pierzi apă consumând apă. Dar rămânerea hidratată este esențială pentru a ajuta organismul să elibereze fluide (inclusiv apă) și să vă curețe corpul de orice alimente care poate provoca balonare. Dacă corpul este deshidratat, acesta va stoca apă pentru a compensa,
  2. Reduceți aportul de sare.
    2
    Reduceți aportul de sare. Consumul de cantitati mari de sodiu poate determina organismul sa stocheze apa si sa conduca la balonare. [3] Dieta dvs. ar trebui să includă nu mai mult de 2000-2500mg de sodiu pe zi pentru a permite metabolismul dvs. să funcționeze corect fără a duce la retenție de apă. [4] Evitați conservele și mesele congelate deoarece sarea este folosită ca conservant în aceste alimente. Du-te pentru carne proaspătă de la măcelar peste carne deli, care este plin de sodiu. Utilizați săruri de masă cu ușurință în gatit și utilizați mai puțin condimente în alimentele dvs. pentru a reduce cantitatea de sodiu. Evitați pansamentele și sosurile de salată pre-făcute, deoarece acestea sunt adesea bogate în sodiu. Brânza este, de asemenea, o hrană mare de sodiu, deci tăiați înapoi pe brânză, dacă este posibil.
  3. Mănâncă mai multe fibre.
    3
    Mănâncă mai multe fibre. Consumul de alimente bogate în fibre vă ajută să vă curățați tractul urinar, rinichii și colonul, eliberând astfel lichide în exces. [5] Un mic dejun bogat în fibre, ca un castron de cereale integrale sau adăugați câteva linguri de semințe de in cereale pentru micul dejun, iaurtul dvs. sau lichidul de dimineață. Flaxul este bogat în fibre și acizi grași omega-3. Acestea pot fi măcinate într-o mașină de măcinat cu cafea sau într-un procesor de alimente pentru a adăuga apoi alimente. Aveți legume aburite sau crude ca parte a prânzului și cina. Evitați fierberea sau prăjirea legumelor
  4. Consumați mai multă cafea, ceai sau suc de afine.
    4
    Consumați mai multă cafea, ceai sau suc de afine. Cafeaua și ceaiul sunt diuretice cunoscute, care ajută la eliberarea de lichide din corpul dumneavoastră. Întotdeauna echilibrați consumul de cafea și ceai cu ochelari de apă pentru a preveni deshidratarea. [7] De asemenea, puteți consuma suc de afine, un diuretic natural care vă va ajuta să spălați toxinele și fluidele din corpul dvs. [8]

Cap 2
Ajustarea stilului tău de viață

  1. Petreceți timp într-o saună sau într-o cameră de aburi.
    1
    Petreceți timp într-o saună sau într-o cameră de aburi. Pulverizarea apei este una dintre cele mai rapide căi de a reduce greutatea apei. Dacă aveți acces la o saună sau la o cameră de aburi, faceți o înmuiere de 30 de minute pentru a transpira fluidele și toxinele din corpul dvs. [9] Petreceți doar 30 de minute la un moment dat în saună pentru a evita deshidratarea.
  2. Reduceți consumul de alcool.
    2
    Reduceți consumul de alcool. Consumul de alcool poate duce la deshidratare, ceea ce va forța apoi corpul să stocheze excesul de apă pentru a rămâne hidratat. Evitați acel pahar de vin sau halbă de bere înainte și după exerciții pentru a rămâne hidratat și pentru a alimenta băuturile alcoolice pe timp de noapte, dacă doriți să evitați să transportați greutatea apei. [10]
  3. Reglați rutina exercițiilor pentru săptămână.
    3
    Reglați rutina exercițiilor pentru săptămână. Inspirați-vă pentru a pompa sânge proaspăt și oxigen pentru toate țesuturile, pentru a crește circulația fluidului corporal și pentru a ajuta sistemul excretor să scape de deșeuri. Măriți frecvența și intensitatea antrenamentului pentru săptămână pentru a vă încuraja corpul să elibereze greutatea apei prin transpirație. De asemenea, exercițiile vă ridică nivelurile de cortizol la un nivel sănătos, ceea ce vă ajută să lucrați prin stres și tensiune. Instruire în intervalul de intensitate mare (HIIT)