Cum să atragă mâinile anime

Acest tutorial vă va arăta cum să desenați mâini anime în poziții diferite.

Cap 1
Anime mâini folosind forme 3d

  1. Studiați proporția și formele mâinii.
    1
    Studiați proporția și formele mâinii.
  2. Schițează o cutie (aceasta face palma mâinii)
    2
    Schițează o cutie (aceasta face palma mâinii)
  3. Schița 4 cercuri rotunde pentru degete.
    3
    Schița 4 cercuri rotunde pentru degete.
  4. Schițați panza și un alt cerc pentru degetul mare.
    4
    Schițați panza și un alt cerc pentru degetul mare.
  5. Schițați degetele
    5
    Schițați degetele
  6. Utilizați schița pentru a extrage figura mâinii.
    6
    Utilizați schița pentru a extrage figura mâinii.
  7. Utilizați aceeași tehnică pentru a desena partea opusă a mâinii.
    7
    Utilizați aceeași tehnică pentru a desena partea opusă a mâinii. Folosește-ți mâna ca referință.
  8. Studiați modul în care degetele și degetele se mișcă cu ajutorul mâinilor ca referință.
    8
    Studiați modul în care degetele și degetele se mișcă cu ajutorul mâinilor ca referință.
  9. Practicati desenarea diferitelor degete prin folosirea formelor 3-D ca ghidaje.
    9
    Practicati desenarea diferitelor degete prin folosirea formelor 3-D ca ghidaje.

Cap 2
Unghiul antic al mâinii

  1. Desenați mingea cu ajutorul unui creion.
    1
    Desenați mingea cu ajutorul unui creion.
  2. Faceți cinci bastoane atașate la bilele mâinii; acestea vor servi drept degete.
    2
    Faceți cinci bastoane atașate la bilele mâinii; acestea vor servi drept degete. Nu uitați să faceți markeri care vă ajută să vă reamintesc unde sunt articulațiile degetelor.
  3. Faceți mici forme cilindrice peste liniile pe care le-ați desenat mai devreme pentru a vă ajuta să formați degetele.
    3
    Faceți mici forme cilindrice peste liniile pe care le-ați desenat mai devreme pentru a vă ajuta să formați degetele.
  4. Desenați o parte din antebraț.
    4
    Desenați o parte din antebraț.
  5. Desenați câteva buzunare pe bilele mâinii.
    5
    Desenați câteva buzunare pe bilele mâinii. Apoi, ștergeți linia încheieturii mâinii.
  6. Închideți silueta mâinii folosind un marcator și ștergeți liniile inutile din conturul pe care l-ați făcut mai devreme.
    6
    Închideți silueta mâinii folosind un marcator și ștergeți liniile inutile din conturul pe care l-ați făcut mai devreme.
  7. Acesta este un exemplu de modul în care puteți folosi un desen al mâinii pe caracterul dvs. anime.
    7
    Acesta este un exemplu de modul în care puteți folosi un desen al mâinii pe caracterul dvs. anime.
  8. Terminat.
    8
    Terminat.

Cap 3
O pumnul înțepenit

  1. Desenați mingea cu ajutorul unui creion.
    1
    Desenați mingea cu ajutorul unui creion.
  2. Imaginați-vă forma degetelor atunci când sunteți încleștați și faceți cinci bastoane atasate mingii mâinii pentru a reprezenta degetele.
    2
    Imaginați-vă forma degetelor atunci când sunteți încleștați și faceți cinci bastoane atasate mingii mâinii pentru a reprezenta degetele. Nu uitați să faceți markeri care vă ajută să vă reamintesc unde sunt articulațiile degetelor.
  3. Faceți mici forme cilindrice peste liniile pe care le-ați desenat mai devreme pentru a vă ajuta să formați degetele.
    3
    Faceți mici forme cilindrice peste liniile pe care le-ați desenat mai devreme pentru a vă ajuta să formați degetele.
  4. Închideți silueta mâinii folosind un marcator și ștergeți liniile inutile din conturul pe care l-ați făcut mai devreme.
    4
    Închideți silueta mâinii folosind un marcator și ștergeți liniile inutile din conturul pe care l-ați făcut mai devreme.
  5. Acesta este un exemplu despre modul în care puteți folosi un pumn strâns pe caracterul dvs. anime.
    5
    Acesta este un exemplu despre modul în care puteți folosi un pumn strâns pe caracterul dvs. anime.
  6. Terminat.
    6
    Terminat.

Cap 4
O mână ținând o sabie

  1. Desenați mânerul sabiei.
    1
    Desenați mânerul sabiei.
  2. Desenați o formă semicirculară atașată mânerului pentru a reprezenta mâna.
    2
    Desenați o formă semicirculară atașată mânerului pentru a reprezenta mâna.
  3. Desenați cinci linii care vor reprezenta degetele, poziționați marcatorii pentru a vă aminti unde sunt articulațiile.
    3
    Desenați cinci linii care vor reprezenta degetele, poziționați marcatorii pentru a vă aminti unde sunt articulațiile.
  4. Faceți mici forme cilindrice peste liniile pe care le-ați desenat pentru a vă ajuta să formați degetele.
    4
    Faceți mici forme cilindrice peste liniile pe care le-ați desenat pentru a vă ajuta să formați degetele.
  5. Desenați o parte din antebraț.
    5
    Desenați o parte din antebraț.
  6. Desenați linii curbe pentru crestăturile de pe mâna.
    6
    Desenați linii curbe pentru crestăturile de pe mâna.
  7. Folosind un marker, trageți mâna și ștergeți liniile și curbele inutile.
    7
    Folosind un marker, trageți mâna și ștergeți liniile și curbele inutile.
  8. Iată un exemplu despre modul în care acest unghi al mâinii este folosit într-un desen anime.
    8
    Iată un exemplu despre modul în care acest unghi al mâinii este folosit într-un desen anime.
  9. Terminat.
    9
    Terminat.

Cap 5
Pumnul încovoiat, vederea anterioară

  1. Desenați o formă cu patru unghiuri, faceți linia superioară ușor curbată.
    1
    Desenați o formă cu patru unghiuri, faceți linia superioară ușor curbată.
  2. Desenați linii care reprezintă degetele, poziționați markerul pentru a vă aminti unde sunt articulațiile.
    2
    Desenați linii care reprezintă degetele, poziționați markerul pentru a vă aminti unde sunt articulațiile.
  3. Desenați forme cilindrice peste linii pentru a face degetele.
    3
    Desenați forme cilindrice peste linii pentru a face degetele.
  4. Desenați o parte din antebraț.
    4
    Desenați o parte din antebraț.
  5. Desenați linii curbe pentru crestăturile de pe mâna.
    5
    Desenați linii curbe pentru crestăturile de pe mâna.
  6. Utilizați un marcator pentru a schița mâna și a șterge liniile inutile.
    6
    Utilizați un marcator pentru a schița mâna și a șterge liniile inutile. Adăugați detalii pentru a deveni mai realist.
  7. Iată un exemplu de utilizare a acestui desen pe caracterul tău anime.
    7
    Iată un exemplu de utilizare a acestui desen pe caracterul tău anime.
  8. Terminat.
    8
    Terminat.

Cap 6
O mână îndoită

  1. Desenați o formă de fasole ca să reprezinte balonul mâinii.
    1
    Desenați o formă de fasole ca să reprezinte balonul mâinii.
  2. Desenați cinci linii înclinate pentru a reprezenta degetele.
    2
    Desenați cinci linii înclinate pentru a reprezenta degetele. Marcați locația îmbinărilor degetelor.
  3. Adăugați cercuri cilindrice peste conturul dvs. pentru a forma forma degetelor.
    3
    Adăugați cercuri cilindrice peste conturul dvs. pentru a forma forma degetelor.
  4. Desenați o parte din antebraț.
    4
    Desenați o parte din antebraț.
  5. Desenați linii înclinate pe bilele mâinii pentru a face cretele.
    5
    Desenați linii înclinate pe bilele mâinii pentru a face cretele.
  6. Folosind un marcator, trageți conturul mâinii și ștergeți toate liniile inutile pentru un finisaj curat.
    6
    Folosind un marcator, trageți conturul mâinii și ștergeți toate liniile inutile pentru un finisaj curat.
  7. Acesta este un exemplu în care puteți folosi acest unghi al mâinii pentru caracterul dvs. anime.
    7
    Acesta este un exemplu în care puteți folosi acest unghi al mâinii pentru caracterul dvs. anime.
  8. Terminat.
    8
    Terminat.