Cum să faci un masaj indian al capului

Masajul indian al capului, cunoscut si sub denumirea de "champamage" portmanteau (chämpi - cuvantul indian pentru masaj in multe dialecte + masaj), se bazeaza pe vechea forma Ayurveda de vindecare care dateaza de aproape 4.000 de ani. Ea funcționează în cele trei chakre superioare: vishuddha, ajna și sahasrara [1] și poate fi folosită pentru armonie fizică, pentru vindecare, pentru vitalitate și pentru relaxare bună și veche. Nu e de mirare că devine atât de popular în vest! Pentru instrucțiuni privind modul de efectuare a masajului indian al capului, citiți acest articol.

Cap 1
Pregătiri și pornire

  1. Faceți preparate.
    1
    Faceți preparate. Găsiți un loc liniștit, departe de orice distragere a atenției. Asigurați-vă că camera este o temperatură confortabilă. Puneți niște muzică ușoară Lăsați niște lumânări pentru a pregăti camera.
  2. Luați destinatarul să se așeze și să se simtă confortabil.
    2
    Luați destinatarul să se așeze și să se simtă confortabil. Explicați-vă ce veți face și spuneți-i să vă anunțe orice disconfort sau durere. Stați în spate, plasându-ți mâinile ușor pe umeri, în timp ce amândoi respirați adânc.
  3. Masați umerii.
    3
    Masați umerii. Începeți să îndepărtați oboseala și tensiunile cu un spate superior, umeri, brațe și masaj la nivelul gâtului. Strângeți ușor mușchiul trapez (la baza gâtului), începând aproape de gât. Fă-ți drumul spre umăr. Repetați acest lucru de trei ori, permițând ca presiunea să crească cu fiecare trecere.
  4. Lucrați în direcția coloanei vertebrale.
    4
    Lucrați în direcția coloanei vertebrale. Aduceți-vă mâinile înapoi lângă gât cu degetele întinse și faceți cercuri mici cu degetele de pe ambele părți ale coloanei, chiar sub linia gulerului.
  5. Masați vârfurile umerilor.
    5
    Masați vârfurile umerilor. Așezați antebrațele pe părțile laterale ale gâtului și rotiți-le spre umăr, rotindu-le la încheieturi. După ce vă rotiți, ridicați antebrațele și deplasați-le la câteva centimetri distanță de gât și repetați-le. Când ajungeți la umăr, reveniți în centru și repetați acest proces încă de două ori.

Cap 2
Masajul gâtului

  1. Lucrați până la baza craniului.
    1
    Lucrați până la baza craniului. Continuați cu cercurile din spatele gâtului până când ajungeți la linia parului. Coborâți mâinile înapoi și repetați încă de două ori.
  2. Masați gâtul.
    2
    Masați gâtul. Puneți-vă pe o parte a voluntarului și plasați o mână la baza gâtului destinatarului și mâna din față cu blândețe pe frunte, pentru a nu-și pierde capul. Cu mâna din spate, deschideți degetul mare și glisați-vă mâna în partea din spate a gâtului. Nu puneți presiune direct pe vertebre. După ce ajungi la firul părului, rămâi acolo pentru o clipă, cu o presiune ușoară pe spatele capului. Coborâți mâna din spate și repetați de la baza gâtului. Puteți adăuga chiar și unele circling la cursa în sus dacă se pare că există o mulțime de tensiune prezent. Repetați acest lucru de aproximativ cinci ori. Atunci când mâna ta din spate ajunge pentru ultima clipă la linia parului, lăsați-o să rămână acolo.
  3. Lăsați lejer capul să se încline înainte fără efort și efort.
    3
    Lăsați lejer capul să se încline înainte fără efort și efort. Țineți mâna la linia părului destinatarului.
  4. Mutați capul înapoi.
    4
    Mutați capul înapoi. Ridicați ușor capul înapoi pe verticală și continuați înapoi, din nou, fără a forța, permițând pur și simplu capului să se miște în propriul său domeniu de mișcare.
    Repetați acest lucru de 3 ori, înainte și înapoi.

Cap 3
Masarea capului

  1. Masați capul.
    1
    Masați capul. Întoarceți-vă în spatele destinatarului și slăbiți-i părul dacă este imobilizat. Aduceți-vă mâinile, cu degetele împrăștiate, pe părțile laterale ale capului, degetele îndreptate în sus. Utilizați o presiune ușoară și mișcați încet mâinile cu o mișcare asemănătoare samponării, încercând să păstrați călcâiul mâinilor în contact cu scalpul și cu degetele. După ce ați ajuns în partea de sus a capului, permiteți ridicarea degetelor în timp ce mențineți o tracțiune ușoară de la tocurile mâinilor. Acum, coborâți-vă mâinile și mutați-le în jurul unei zone diferite a capului. Repetați de patru sau cinci ori, acoperind întreaga scalp.
  2. Se freacă scalpul.
    2
    Se freacă scalpul. Aduceți o mână la fruntea voluntarului pentru stabilitate, pe măsură ce puneți călcâiul celeilalte mâini în contact cu spatele capului. Începeți frecarea scalpului mișcându-vă puternic mâna din spate înainte și înapoi. Continuați să frecați la fel de mult ca pe scalpul pe care îl puteți atinge, apoi treceți mâinile și repetați pe cealaltă parte.
  3. Îndepărtați brusc scalpul cu totul cu vârful degetelor ambelor mâini.
    3
    Îndepărtați brusc scalpul cu totul cu vârful degetelor ambelor mâini. Continuați acest lucru timp de aproximativ un minut.
  4. Strângeți degetele prin părul destinatarului din partea de sus a frunții înapoi.
    4
    Strângeți degetele prin părul destinatarului din partea de sus a frunții înapoi. Permiteți loviturile finale să-și întoarcă ușor capul înapoi, apoi să-și pună degetele peste frunte și să tragă degetele în jos și de-a lungul liniei de frunte în fiecare templu, făcând cercuri mici peste temple. Repetați acest proces de trei ori.
  5. Termina.
    5
    Termina. Cu mișcări netede începând de la frunte, treceți ușor în spatele capului. Faceți acest lucru timp de aproximativ un minut, permițând presiunii să devină mai ușoare spre sfârșit, până când mâinile plutesc din cap.
  6. Cunoașteți beneficiile.
    6
    Cunoașteți beneficiile. Beneficiile terapeutice ale masajului indian al capului sunt complete, ceea ce sugerează că îl faceți parte din rutinele dvs. generale de sănătate. Acestea includ: Îndepărtarea de durere și rigiditate în mușchii feței, gâtului, spatelui și umerilor. Creșterea mobilității articulațiilor gâtului. Îndepărtarea de dureri de cap din tensiune și de mahmureală, tulburări oculare, TMJ și congestie nazală Energie regenerată. Reducerea depresiei, a anxietății și a altor probleme legate de stres Niveluri mai ridicate de creativitate, claritate și concentrare și memorie mai bună. Un sentiment de liniște, calm și bunăstare pozitivă. Sufletul somn liniștit, care vă lasă să vă revigorați. Sistemul respirator mai adânc și mai calm. Sistem imunitar mai puternic. Îmbunătățirea tonului, sănătății și culorii pielii. Părul și scalpul sănătoși. Creșterea stimei de sine și a valorilor de sine cu o conștientizare mai mare a chakrelor echilibrate.