Cum să faci sedinte

A face sit-up-uri este o modalitate rapidă de a obține mușchii abdominali mai puternici. Acest eduCum vă va arăta cum să efectuați una de bază, precum și câteva dintre cele avansate.

Cap 1
Paşi

  1. Țineți genunchii îndoiți și bilele picioarelor și ale călcâiului sunt așezate pe sol.
    1
    Țineți genunchii îndoiți și bilele picioarelor și ale călcâiului sunt așezate pe sol.
  2. Puneți mâinile pe umerii opuși, astfel încât brațele să fie traversate peste piept sau în spatele capului.
    2
    Puneți mâinile pe umerii opuși, astfel încât brațele să fie traversate peste piept sau în spatele capului. Acest lucru vă permite să vă ridicați punctul central.
  3. Strângeți ușor mușchii abdominali, trăgând în butonul buric spre coloana vertebrală.
    3
    Strângeți ușor mușchii abdominali, trăgând în butonul buric spre coloana vertebrală.
  4. Țineți-vă călcâiele pe sol și degetele de la picioare la sol, ridicați încet și ușor capul, urmate de lamele.
    4
    Țineți-vă călcâiele pe sol și degetele de la picioare la sol, ridicați încet și ușor capul, urmate de lamele. concentra
  5. Țineți poziția o secundă.
    5
    Țineți poziția o secundă. Introduceți lent torsul pe podea, dar încercați să îl mențineți puțin în relief de pe sol. Aceasta înseamnă să nu vă poziționați spatele la sol, ci să păstrați o arc ușoară, dar relaxată.
  6. Repetați pașii 3-5 pentru restul exercițiului.
    6
    Repetați pașii 3-5 pentru restul exercițiului. Doar două până la trei, dacă sunteți începător și creșteți lent cantitatea în timp, pe măsură ce creșteți puterea. Apoi sperăm că veți pierde și greutate!

Cap 2
Alte tipuri de ședere

  1. Lucrați lateralele abdomenului dvs. făcând șicuri oblice.
    1
    Lucrați lateralele abdomenului dvs. făcând șicuri oblice.
  2. Faceți biciclete șezut ups pentru a vă oferi picioarele un antrenament, de asemenea.
    2
    Faceți biciclete șezut ups pentru a vă oferi picioarele un antrenament, de asemenea.
  3. Ținti-vă abdominalele inferioare făcând abdomene inverse.
    3
    Ținti-vă abdominalele inferioare făcând abdomene inverse.
  4. Faceți-vă up-uri cu o minge de exercițiu dacă aveți dureri de spate și doriți să minimalizați tensiunea la spate.
    4
    Faceți-vă up-uri cu o minge de exercițiu dacă aveți dureri de spate și doriți să minimalizați tensiunea la spate.
  5. Cuțitul jack se așează în sus pentru a antrena întregul tors și picioarele.
    5
    Cuțitul jack se așează în sus pentru a antrena întregul tors și picioarele.
  6. Aflați șanțuri militare dacă doriți să puneți absulul prin tabără de boot.
    6
    Aflați șanțuri militare dacă doriți să puneți absulul prin tabără de boot.