Cum să creează o strategie de marketing pe internet

Firmele online și din caramida necesită strategii de marketing pe Internet. O strategie globală de marketing pe Internet poate lansa sau crește vânzările în mod substanțial pentru o afacere. Marketingul pe Internet necesită o cunoaștere a social media, optimizarea motorului de căutare (SEO), bloguri, liste de e-mail, marketing afiliat și multe altele. Dacă nu recunoașteți deja acești termeni, vă recomandăm să aflați mai multe despre marketingul pe Internet. Dacă sunteți gata să lansați o afacere sau un produs, atunci ar trebui să cercetați, să creați și să urmăriți o strategie de marketing on-line, precum și în imprimare. Citiți pașii pentru a afla cum să creați o strategie de marketing pe Internet.

Paşi

  1. Studiați-vă concurenții.
    1
    Studiați-vă concurenții. Studiați-le de pe site-ul lor prin procesul lor de vânzări, inclusiv strategiile lor de marketing. Identificați strategiile de marketing anterioare și în curs de desfășurare ale celor mai mari concurenți, astfel încât să știți ce funcționează pe piața dată.
  2. Studiați-vă piața.
    2
    Studiați-vă piața. Decideți dacă sunteți parte dintr-o piață de nișă. Dacă da, veți dori să vă centrați strategia pe acești consumatori demografici, în locul tuturor consumatorilor de pe Internet. Alegeți-vă consumatorul ideal. Decideți-vă cine este demografia dvs., pentru a-l vizați cu strategia dvs. Concentrați majoritatea bugetului de marketing online pe demografia ideală.
  3. Mimic strategiile de marketing de succes ale concurenților dvs.
    3
    Mimic strategiile de marketing de succes ale concurenților dvs. Studiul dvs. de piață ar trebui să vă spun cât de mulți adepți au concurenții dvs. pe Facebook, câte persoane trimit lista lor de e-mail și câte persoane comentează la intrările de pe blog. Aceasta înseamnă că demografia răspunde bine, iar aceste campanii ar trebui să fie primele din lista dvs. pentru strategia dvs.
  4. Creați o strategie multi-faceted de marketing pe Internet.
    4
    Creați o strategie multi-faceted de marketing pe Internet. Pentru a crește recunoașterea mărcii dvs., ar trebui să lansați simultan mai multe campanii de marketing. Următoarele sunt strategii de marketing pe care ar trebui să le priviți în următoarele câteva săptămâni:
  5. Dezvoltați-vă numele și imaginea înainte de a comunica cu piața vizată.
    5
    Dezvoltați-vă numele și imaginea înainte de a comunica cu piața vizată. În lumea comercială de astăzi, numele de brand și imaginea sunt la fel de importante ca și strategia în sine. Marca dvs. vă face să fiți recunoscuți printre concurenți, deci alegeți un nume, o marcă comercială, un site web, un antet și un plan de afaceri înainte de lansarea unei strategii. Creați conturi media sociale și alocați pe cineva să lanseze materiale interesante în fiecare zi. Pentru a atrage adepții, conturile de social media și blogurile trebuie să fie actualizate în mod constant. Creați sau plătiți pe cineva să scrie articole SEO. Articolele care menționează cuvinte cheie populare legate de produsul dvs., dar oferă de asemenea sfaturi sau sfaturi sunt o modalitate excelentă de a introduce persoane în produsul dvs. De asemenea, acestea ajută site-ul dvs. să apară pe primele pagini ale unei căutări pe Internet. Nu scrii bani pe care îi cheltuiți pentru articolele SEO, Google a creat o modalitate de a lista mai întâi articole de calitate superioară. Colectați sau cumpărați liste de e-mail. Oamenii care au magazine au colectat cel mai probabil e-mail-uri de-a lungul anilor, care pot fi folosite pentru explozii prin email. Dacă nu aveți e-mailuri, le puteți cumpăra de la companii de marketing sau piețe vecine. Trimiteți o explozie inițială și exploziile lunare actualizând clienții dvs. pe produse noi. Creați videoclipuri cu utilizatorii care utilizează produsul dvs., cumpărătorii sau persoanele care sunt responsabile pentru produsul dvs. Puteți lansa aceste videoclipuri prin intermediul site-ului dvs. Web, pe YouTube, pe Vimeo, pe Facebook sau pe alte locuri, pentru a atrage interesul pentru site-ul dvs. Web. Cumpărați anunțuri pe site-uri care se ocupă de piața dvs. Comunicați imaginea mărcii dvs., videoclipurile sau alte informații despre produse pe anunțurile banner. Dacă nu aveți abilitățile de a crea un anunț bine conceput, angajați un designer grafic pentru a crea un anunț bun.
  6. Configurați capabilități de urmărire pentru toate campaniile dvs.
    6
    Configurați capabilități de urmărire pentru toate campaniile dvs. Cea mai ușoară metodă este să configurați un cont Google Analytics prin intermediul contului dvs. principal Google. Creați o campanie pentru fiecare aspect al strategiei dvs., astfel încât să puteți privi înapoi mai târziu și să vedeți care au avut cea mai bună rentabilitate a investiției (ROI). Luați în considerare cumpărarea de anunțuri tipărite care să răspundă pieței dvs., care, de asemenea, să fie lansate în același timp cu campania noastră de marketing pe Internet. Urmăriți acest anunț achiziționând un nume de domeniu similar care redirecționează către site-ul dvs. Permiteți unei campanii Google Analytics să urmărească succesul anunțului imprimat, în comparație cu marketingul pe Internet, prin acest alt domeniu.
  7. Lansați-vă campania în aceleași zile și săptămâni.
    7
    Lansați-vă campania în aceleași zile și săptămâni. Fii consistenta daca metoda necesita comunicare cu clientii. Urmați cu toate comenzile dvs. cât mai repede posibil, pentru a crea comentarii bune pe site-ul dvs. web și pe alte piețe.
  8. Evaluați rentabilitatea investiției și repetați strategiile care au avut succes, dacă și când lansați produse noi.
    8
    Evaluați rentabilitatea investiției și repetați strategiile care au avut succes, dacă și când lansați produse noi. Unele campanii sunt în curs de desfășurare și puteți încerca să creșteți lent sau viral următorii dvs.