5
Dezvoltați-vă numele și imaginea înainte de a comunica cu piața vizată. În lumea comercială de astăzi, numele de brand și imaginea sunt la fel de importante ca și strategia în sine. Marca dvs. vă face să fiți recunoscuți printre concurenți, deci alegeți un nume, o marcă comercială, un site web, un antet și un plan de afaceri înainte de lansarea unei strategii. Creați conturi media sociale și alocați pe cineva să lanseze materiale interesante în fiecare zi. Pentru a atrage adepții, conturile de social media și blogurile trebuie să fie actualizate în mod constant. Creați sau plătiți pe cineva să scrie articole SEO. Articolele care menționează cuvinte cheie populare legate de produsul dvs., dar oferă de asemenea sfaturi sau sfaturi sunt o modalitate excelentă de a introduce persoane în produsul dvs. De asemenea, acestea ajută site-ul dvs. să apară pe primele pagini ale unei căutări pe Internet. Nu scrii bani pe care îi cheltuiți pentru articolele SEO, Google a creat o modalitate de a lista mai întâi articole de calitate superioară. Colectați sau cumpărați liste de e-mail. Oamenii care au magazine au colectat cel mai probabil e-mail-uri de-a lungul anilor, care pot fi folosite pentru explozii prin email. Dacă nu aveți e-mailuri, le puteți cumpăra de la companii de marketing sau piețe vecine. Trimiteți o explozie inițială și exploziile lunare actualizând clienții dvs. pe produse noi. Creați videoclipuri cu utilizatorii care utilizează produsul dvs., cumpărătorii sau persoanele care sunt responsabile pentru produsul dvs. Puteți lansa aceste videoclipuri prin intermediul site-ului dvs. Web, pe YouTube, pe Vimeo, pe Facebook sau pe alte locuri, pentru a atrage interesul pentru site-ul dvs. Web. Cumpărați anunțuri pe site-uri care se ocupă de piața dvs. Comunicați imaginea mărcii dvs., videoclipurile sau alte informații despre produse pe anunțurile banner. Dacă nu aveți abilitățile de a crea un anunț bine conceput, angajați un designer grafic pentru a crea un anunț bun.