Cum să dezvoltați o afacere turistică

Turiștii sunt persoane care călătoresc în afara mediilor lor de bază, pentru a-și petrece timpul vizitând un mediu diferit, fie într-o afacere, fie într-o capacitate de agrement. Atât turiștii, cât și cei aflați în călătorii de afaceri sunt considerați turiști și pot călători pe plan intern (în țara lor de origine) sau pe plan internațional. O afacere de turism este orice afacere care se concentrează pe satisfacerea nevoilor turiștilor. Urmați acești pași pentru a dezvolta o afacere turistică.

Paşi

  1. Decideți în ce sector de turism doriți să vă concentrați afacerea.
    1
    Decideți în ce sector de turism doriți să vă concentrați afacerea. Aveți mai multe opțiuni de a alege atunci când vine vorba de dezvoltarea unei afaceri în turism: servicii de transport. Acest sector implică transportul turiștilor spre, din și în jurul destinației turistice. Agentii de turism. Agentiile de turism reprezinta magazinul de 1 punct pentru toate activitatile de vizitare a unui loc, inclusiv transport, cazare si atractii. Cazare. Acestea includ hoteluri, moteluri, pensiuni, pensiuni, case de închiriat, condos și orice altă locație pe care turiștii o pot petrece în timp ce călătoresc. Tururi ghidate și ghiduri turistice. Un ghid turistic ghidat sau un ghid turistic profesionist este o afacere de turism care se specializează în furnizarea de excursii informative și de divertisment prin atracțiile locale ale unei zone. Ospitalitate. O afacere de ospitalitate se referă la orice unitate de produse alimentare sau băuturi pe care turiștii o pot întâlni frecvent.
  2. Luați în considerare locația dvs. geografică.
    2
    Luați în considerare locația dvs. geografică. Atracțiile turistice locale sunt indicatori buni pentru ceea ce ar face și nu ar face o afacere de succes în domeniul turismului. De exemplu, în cazul în care zona dvs. este izolată de populație și densă cu vinării, atunci excursii ghidate vinicole, paturi de mic dejun locale și servicii de transport aeroport sunt toate opțiunile de afaceri viabile.
  3. Măriți competiția.
    3
    Măriți competiția. Cercetați cu exactitate activitățile turistice din zona dvs. înainte de a vă decide care afaceri în turism este potrivit pentru dvs. Veți dori să alegeți un sector de turism care nu este prea aglomerat și unul pentru care puteți contribui la ceva unic.
  4. Scrieți un plan de afaceri.
    4
    Scrieți un plan de afaceri. Planul dvs. de afaceri reprezintă planul pentru afacerea dvs. din domeniul turismului și ar trebui să includă următoarele secțiuni: Rezumat. Descrieți scopul companiei, numele, locația, nevoile de personal, personalul de management al afacerilor în turism, sectorul pieței, concurența, planul de marketing și proiecțiile financiare. Rezumat pentru afaceri turistice. Aceasta ar trebui să detalieze modul în care vor fi distribuite proprietatea companiei și cerințele de pornire (finanțare, active și locație). Produse și / sau servicii. Trebuie să definiți produsele și / sau serviciile pe care afacerea dvs. le va oferi turiștilor. Analiza pieței. Oferiți informații despre piața țintă și despre concurența dvs. Strategia de afaceri în turism. Descrieți modul în care planificați să vă desfășurați afacerea, să vă comercializați afacerea și să vă prețuiți produsul sau serviciul. Rezumat financiar. Precizați proiecțiile pentru cheltuielile și veniturile companiei.
  5. Achiziționați fondurile necesare.
    5
    Achiziționați fondurile necesare. Prezentați-vă planul de afaceri potențialilor creditori și / sau partenerilor de afaceri pentru a obține capitalul de pornire și de exploatare de care aveți nevoie pentru a vă conduce afacerea în turism.
  6. Selectați o locație de afaceri.
    6
    Selectați o locație de afaceri.
  7. Obțineți toate licențele de afaceri aplicabile.
    7
    Obțineți toate licențele de afaceri aplicabile. Obțineți licența de afaceri necesară prin intermediul agenției locale de reglementare a afacerilor!
  8. Puneți-vă afacerea în turism.
    8
    Puneți-vă afacerea în turism. Utilizați site-uri de rețele sociale. Configurați conturi / pagini pe site-urile de rețele sociale gratuite. Creați un site web pentru afacerea dvs. din domeniul turismului. Asigurați-vă că angajați un specialist pentru optimizarea motorului de căutare (SEO) pentru a maximiza prezența online a site-ului dvs. Afișați-vă afacerea pe toate directoarele online și revizuiți site-urile web. Reclamă în medii de imprimare. Scoateți spațiu publicitar în ziare, reviste și publicații comerciale / lifestyle.