Cum să calculează vânzările nete

Vânzările companiei dvs. reprezintă sumele plătite pentru vânzarea unui produs sau serviciu. Cu toate acestea, este posibil să nu primiți plata integrală din facturile pe care le trimiteți clienților. Vânzările dvs. totale (vânzările brute) pot fi reduse în funcție de randamentul vânzărilor, de indemnizațiile și de reducerile. Faceți aceste ajustări pentru a calcula vânzările nete. Întreprinderile nu primesc imediat toate vânzările în numerar.

Cap 1
Înțelegerea vânzărilor

  1. Examinați formula de vânzări nete.
    1
    Examinați formula de vânzări nete. Vânzările reprezintă unitățile totale pe care le-ați vândut, înmulțite cu prețul de vânzare pe unitate. Formula de vânzări nete este (Vânzări brute) minus (rentabilitatea vânzărilor, indemnizațiile și reducerile). Vânzările nete sunt importante pentru persoanele care vă citesc și folosesc situațiile financiare. Vânzările dvs. brute reprezintă vânzări totale înainte de orice ajustări. [1] Totalul vânzărilor totale este cifra cea mai precisă pentru vânzările pe care firma dvs. le generează. Vânzările generează venituri. Venitul este definit ca suma de bani pe care o afacere o primește într-o perioadă. Majoritatea veniturilor generate de o afacere provin din vânzarea unui produs sau a unui serviciu. [2] Compania dvs. poate genera și venituri din activități de non-vânzare, cum ar fi vânzarea unei clădiri sau a unei mașini.
  2. Utilizați metoda de contabilizare a contabilității pentru vânzările dvs.
    2
    Utilizați metoda de contabilizare a contabilității pentru vânzările dvs. Metoda de angajare recunoaște venitul atunci când este câștigat și cheltuielile când sunt suportate. Din moment ce vânzările generează venituri, ar trebui să efectuați vânzări prin utilizarea metodei de angajare. [3] Puteți recunoaște veniturile din vânzări atunci când trimiteți o factură clientului sau când livrați fizic produsul. Fiecare companie are o politică de recunoaștere a veniturilor din vânzări. Această metodă contabilă se potrivește veniturilor cu cheltuielile. Este un indicator mai bun al profitului companiei decât metoda de numerar în contabilitate. Metoda de numerar recunoaște venitul când se primesc numerar. Cheltuielile sunt înregistrate atunci când se plătesc numerar. [4] Numai societățile cotate la bursă sunt obligate să utilizeze metoda de contabilitate a principiilor contabilității general acceptate (GAAP). Multe companii private mai mici preferă simplitatea metodei de numerar.
  3. Calculați vânzările brute.
    3
    Calculați vânzările brute. Vânzările brute reprezintă cantitatea totală de produse și servicii vândute într-o perioadă de timp. Vă puteți gândi la vânzările brute ca suma totală a facturilor pe care le-ați trimis clienților. Facturile sunt trimise pentru a solicita plata pentru o vânzare. [5]

Cap 2
Deducerea returnărilor de vânzări, a indemnizațiilor și a reducerilor

  1. Reduceți randamentul vânzărilor.
    1
    Reduceți randamentul vânzărilor. O întoarcere a vânzărilor apare atunci când un client vă întoarce mărfurile. De obicei, o întoarcere a vânzărilor se produce atunci când mărfurile sunt defecte sau deteriorate. Dacă cumpărați o pereche de pantaloni și observați că cusatura se desprinde, de exemplu, vă așteptați să returnați articolul pentru o rambursare completă. Să presupunem că aveți 50.000 de dolari în schimb. [6]
  2. Contul pentru cotele de vânzări.
    2
    Contul pentru cotele de vânzări. O alocație de vânzare reprezintă o reducere a prețului percepută de vânzător. Reducerea ar putea fi cauzată de o problemă cu bunurile vândute. De exemplu, calitatea articolelor vândute nu corespunde standardelor vânzătorului. Dacă există o greșeală în numărul de articole expediate sau o eroare a prețului de vânzare, vânzătorul poate posta o alocație de vânzare. Spuneți că cotele de vânzări totale de 40.000 de dolari. [7]
  3. Postați o reducere de vânzare.
    3
    Postați o reducere de vânzare. O reducere de vânzare reprezintă o reducere a prețului de vânzare, în schimbul unei plăți anticipate de la cumpărător. În acest caz, vânzătorul ar prefera să colecteze numerar mai devreme, chiar și numerarul primit este mai mic decât suma facturată clientului. Oferirea de reduceri de vânzări poate îmbunătăți fluxul de numerar al companiei. Să presupunem că reducerile de vânzări au totalizat 60.000 de dolari. [8]

Cap 3
Postarea vânzărilor nete

  1. Calculați vânzările nete.
    1
    Calculați vânzările nete. Să presupunem că vânzările dvs. brute totale au fost de 1.000.000 $. Aveți 50.000 de dolari în vânzări, 40.000 de dolari în cote de vânzări și 60.000 de dolari în reduceri de vânzări. Vânzările dvs. nete ar fi (1.000.000 $ - 50.000 $ - 40.000 $ - 60.000 $ = 850.000 $).
  2. Înregistrați vânzările nete în registrul general.
    2
    Înregistrați vânzările nete în registrul general. De obicei, o companie înregistrează vânzări brute, urmate de reduceri și deduceri, urmate de vânzări nete [9].
  3. Analizați contul de profit și pierdere pentru a lua decizii de afaceri.
    3
    Analizați contul de profit și pierdere pentru a lua decizii de afaceri. Puteți compara rezultatele din contul de profit și pierdere cu sumele pe care le-ați bugetat pentru perioada respectivă. Această analiză vă poate ajuta să luați decizii de afaceri în cunoștință de cauză pentru a vă îmbunătăți compania. Dacă vânzările nete au fost mai mici decât cele înscrise în buget, puteți lua în considerare scăderea prețului de vânzare pentru a atrage mai mulți clienți.