Cum să șterge un id de măr

Nu există nici un mod oficial de ștergere a unui ID Apple, dar puteți obține serviciul de Relații cu Clienții să o facă pentru dvs. Acest eduCum va învăța cum să faceți acest lucru. De asemenea, vă va învăța cum să vă asigurați conturi latente și să dezactivați mesajul iMessage.

Cap 1
Permanent Ștergerea unui cont

  1. Asigurați-vă că doriți să ștergeți definitiv ID-ul Apple.
    1
    Asigurați-vă că doriți să ștergeți definitiv ID-ul Apple. Când ștergeți un ID Apple, veți pierde accesul la toate serviciile și achizițiile care au fost asociate cu acesta. De exemplu, veți pierde accesul la spațiul de stocare iCloud Mail și iCloud Drive. Orice achiziții pe care le-ați făcut cu contul vor fi pierdute, inclusiv iTunes, App Store sau orice altă magazin online Apple. Veți pierde și accesul la iMessage. Este posibil să nu fie nevoie să vă ștergeți complet contul dacă doriți să păstrați accesul la cont și achiziții. Puteți schimba informațiile contului dvs. astfel încât toate informațiile de plată și de informații personale să fie eliminate, ceea ce vă va permite să părăsiți contul latent fără teama că cineva vă accesează datele. Vedeți secțiunea următoare pentru detalii. Dacă ați trecut recent de la un iPhone la alt tip de telefon și nu mai primiți texte, consultați secțiunea "Dezactivarea iMessage".
  2. Ștergeți toate adresele de e-mail asociate.
    2
    Ștergeți toate adresele de e-mail asociate. Când ștergeți definitiv un ID Apple, nu veți mai putea crea unul nou utilizând adresa de e-mail respectivă. Ceea ce mulți oameni nu își dau seama, totuși, că nu veți mai putea folosi și alte adrese de e-mail pe care le-ați asociat contului dvs. Asigurați-vă că eliminați aceste adrese de e-mail suplimentare din cont înainte de a le șterge, în cazul în care doriți să creați un nou cont cu unul dintre aceștia mai târziu. Accesați appleid.apple.com și conectați-vă cu ID-ul dvs. Apple. Faceți clic pe "Editați" de lângă secțiunea Cont. Faceți clic pe "X" de lângă fiecare dintre adresele de e-mail pe care doriți să le eliminați din cont. Acest lucru vă va permite să le utilizați mai târziu dacă decideți să vă faceți din nou un cont.
  3. Generați un cod de securitate.
    3
    Generați un cod de securitate. Veți avea nevoie de acest PIN în timp ce vă aflați la telefon, cu Asistență pentru a vă șterge contul. Puteți face acest lucru dând clic pe "Generați PIN" în secțiunea "Securitate" a appleid.apple.com.
  4. Faceți copii de rezervă pentru toate fișierele sau e-mailurile pe care doriți să le salvați.
    4
    Faceți copii de rezervă pentru toate fișierele sau e-mailurile pe care doriți să le salvați. Veți pierde accesul la e-mailul iCloud și la spațiul dvs. de stocare iCloud Drive, deci asigurați-vă că faceți copii de siguranță pentru toate mesajele sau fișierele importante înainte de a șterge contul. Aveți posibilitatea să creați copii de siguranță ale e-mailului dvs. iCloud mutând mesajele din căsuța poștală iCloud într-o cutie poștală stocată pe computer. Nu puteți crea copii de rezervă pentru e-mail utilizând un dispozitiv iOS. Faceți copii ale documentelor salvate în iCloud Drive. Este mai ușor să accesați aceste fișiere utilizând un computer Mac care rulează Yosemite sau mai târziu, deoarece puteți găsi rapid fișierele făcând clic pe "iCloud" în Finder. Dacă utilizați un dispozitiv iOS, va trebui să deschideți documentele în aplicațiile respective și apoi să le distribuiți copiilor pe computer. Faceți copii de siguranță ale imaginilor. Toate imaginile stocate în iCloud vor fi pierdute atunci când ștergeți contul. Asigurați-vă că ați salvat imaginile importante pe computer înainte de ștergerea contului.
  5. Găsiți numărul de securitate al contului Apple ID pentru regiunea dvs.
    5
    Găsiți numărul de securitate al contului Apple ID pentru regiunea dvs. Va trebui să găsiți numărul direct pentru regiunea dvs. Puteți găsi numărul pentru regiunea dvs. aici.
  6. Apelați numărul de asistență corespunzător și explicați că doriți ca ID-ul dvs. să fie șters.
    6
    Apelați numărul de asistență corespunzător și explicați că doriți ca ID-ul dvs. să fie șters. Va trebui să vă confirmați identitatea, ceea ce reprezintă codul PIN pe care l-ați creat. Ștergerea unui ID Apple nu este o procedură standard, astfel încât este posibil să primiți ceva împingeri. Apple nu dorește să vă șterge ID-ul Apple, deoarece îi costă un client. Dacă reprezentantul de suport nu vă poate ajuta, cereți politicos să vorbiți cu un supraveghetor și să vă explicați situația din nou. [1] Veți fi informat de mai multe ori că veți pierde accesul la toate achizițiile. Va trebui să confirmați că sunteți în regulă pentru a pierde accesul la achiziții și date. Toate adresele de e-mail asociate contului dvs. nu mai pot fi folosite pentru a crea în viitor un ID Apple.

Cap 2
Securizarea unui cont

  1. Îndepărtați-vă ID-ul Apple de pe iTunes de pe computer.
    1
    Îndepărtați-vă ID-ul Apple de pe iTunes de pe computer. Înainte de a vă asigura codul de identitate, veți dori să vă asigurați că l-ați eliminat complet din iTunes. Faceți clic pe meniul Stocare din iTunes și selectați "Vizualizați ID-ul meu Apple". Faceți clic pe butonul "Deautorizare toate". Aceasta va elimina ID-ul dvs. Apple de pe orice dispozitiv în care este conectat. Faceți clic pe butonul "Gestionați dispozitivele" și eliminați toate dispozitivele. Acest lucru va opri descărcările automate. Dezactivați reînnoirea automată pentru toate abonamentele, cum ar fi iTunes Radio. [2]
  2. Îndepărtați ID-ul Apple de pe dispozitivul dvs. iOS.
    2
    Îndepărtați ID-ul Apple de pe dispozitivul dvs. iOS. Ștergeți ID-ul Apple de pe dispozitivele iOS înainte de a modifica toate informațiile. Acest lucru vă va permite să vă conectați cu un nou ID Apple. Deschideți aplicația Setări și atingeți "iTunes & App Store". Atingeți ID-ul Apple în partea de sus a ecranului, apoi atingeți "Sign Out".
  3. Conectați la .
    3
    Conectați la . appleid.apple.com cu ID-ul dvs. Apple.
  4. Modificați informațiile dvs. personale.
    4
    Modificați informațiile dvs. personale. Utilizați butoanele Editare pentru a vă schimba numele, adresa și ziua de naștere. Puteți introduce informații false pentru a le înlocui. Acest lucru va elimina informațiile dvs. personale din ID-ul dvs. Apple.
  5. Ștergeți informațiile de plată.
    5
    Ștergeți informațiile de plată. Găsiți secțiunea "Plăți" din site-ul Web de gestionare a identității și eliminați detaliile de plată. Nu veți putea șterge informațiile de plată dacă aveți un sold neplătit sau ați schimbat recent regiuni.
  6. Schimbați-vă contul de e-mail Apple ID.
    6
    Schimbați-vă contul de e-mail Apple ID. Dacă doriți să puteți utiliza e-mailul dvs. Apple ID pentru a crea un nou ID Apple mai târziu, veți dori să schimbați e-mailul asociat contului cu altceva. Aveți posibilitatea să creați o adresă de e-mail gratuită prin Yahoo !, Gmail sau orice alt serviciu webmail și să-l utilizați ca noul dvs. e-mail Apple ID. Acest lucru vă va permite să utilizați e-mailurile vechi pentru a crea un nou ID Apple mai târziu, dacă doriți.
  7. Deconectați-vă din cont.
    7
    Deconectați-vă din cont. ID-ul dvs. Apple nu mai conține date personale sau de plată și puteți lăsa în siguranță contul latent. Veți putea totuși să-l utilizați dacă aveți nevoie să accesați achizițiile vechi, însă nu veți putea achiziționa noi achiziții decât în ​​cazul în care adăugați informațiile dvs. reale înapoi.

Cap 3
Dezactivarea mesajului imessage

  1. Accesați pagina "Deregister iMessage".
    1
    Accesați pagina "Deregister iMessage". Dacă ați trecut de la un iPhone la un telefon Android sau alt smartphone, este posibil să nu primiți mesaje text care sunt încă trimise la ID-ul dvs. Apple. Puteți dezabona iMessage accesând autosolve.apple.com/deregister-imessage.
  2. Introdu numarul tau de telefon.
    2
    Introdu numarul tau de telefon. Introduceți numărul mobil care nu primește mesaje în mod corespunzător. Veți primi un mesaj text de la Apple cu un cod.
  3. Introduceti codul pe care il primiti.
    3
    Introduceti codul pe care il primiti. Introducerea acestui cod va verifica dacă dețineți numărul de telefon și contul dvs. iMessage va fi deregistrat. Ar trebui să primiți toate mesajele SMS ca de obicei.