Cum să corectezi pH-ul ridicat al acidului cu alimente bogate în alcalii

Menținerea echilibrului corect al pH-ului în organism este foarte important pentru sănătatea generală. În cazul în care pH-ul corpului dumneavoastră este extrem de acid în majoritatea timpului, puteți crește riscul pentru o varietate de boli. Echilibrul pH-ului de la 0 la 6 este acid, un echilibru al pH-ului de 7 este neutru și un echilibru pH între 8 și 14 este alcalin. Dacă ați mâncat multe alimente acide, puteți ajusta echilibrul învățând cum să corectați pH-ul acidului ridicat cu alimente bogate în alcalii.

Paşi

  1. Utilizați o bandă de testare a pH-ului pentru a testa echilibrul pH-ului.
    1
    Utilizați o bandă de testare a pH-ului pentru a testa echilibrul pH-ului. Puteți să vă testați urina sau saliva. Testați 60 de minute înainte de a mânca o masă și 2 ore după masă. Acest lucru vă va oferi cel mai bun domeniu de pH. Testați de două ori pe săptămână. Testarea pH-ului urinei va arăta cât de bine corpul dumneavoastră este capabil să îndepărteze acizi și să mențină cantități optime de minerale care protejează organismul de a deveni prea acid. "Mineralele tampon" includ sodiu, magneziu, calciu și potasiu. Dacă sunteți acid, atunci corpul dumneavoastră nu face o treabă bună în utilizarea mineralelor pentru a proteja împotriva acidului, deoarece există prea mult acid în corpul vostru. Pentru o gamă sănătoasă, pH-ul urinei trebuie să fie cuprins între 6,0 și 6,5 când se testează dimineața și între 6,5 și 7,0 când se testează seara. Testarea pH-ului saliva va ajuta la afisarea activitatii enzimei digestive in organism. Pentru o gamă sănătoasă, pH-ul saliva ar trebui să rămână între 6,5 și 7,5 toată ziua.
  2. Modificați-vă dieta.
    2
    Modificați-vă dieta. Mancati alimente mai alcaline si alimente mai putin acide. Alimentele alcaline includ sucul verde, sucul de legume, sucul de fructe, usturoiul, fructele de padure, portocalele, bananele, kale, dovlecii, squashul, mazărea, ceaiul verde și majoritatea altor fructe și legume. Cu toate acestea, unele fructe sunt destul de acid, de exemplu, merișor, prune, rebarbare, mure și prune. Deci, sunt sucuri de fructe care sunt procesate, spre deosebire de pur și simplu stors din original. Alimentele acide pot include carne (proteine ​​animale), lapte, orez alb, grâu și făină albă, inclusiv paste făinoase. Amarantul, meiul și quinoa sunt boabe bune. Toată carnea este acidă, deși carnea de vită, carnea de porc și crustacea sunt cele mai rele. Migdalele sunt o sursă mare de proteine ​​alcaline, dar arahidele și nucile sunt foarte acide, iar pecanii și cajuile sunt de asemenea acizi. Laptele de soia este alcalin, ceaiul verde si tisanes sunt alcaline, dar ceaiul negru si alcoolul sunt acide. Spanacul spirtoase este grozav, dar spanacul nu este atat de mare (desi nu este cel mai rau).
  3. Verificați medicamentele, deoarece anumite medicamente pot provoca aciditatea pH-ului.
    3
    Verificați medicamentele, deoarece anumite medicamente pot provoca aciditatea pH-ului. Dacă nu sunteți sigur, discutați cu medicul dumneavoastră. Dacă medicamentul este necesar și nu îl puteți evita, puteți ajuta la combaterea pH-ului acid prin consumul alimentelor alcaline.
  4. Monitorizați nivelul stresului, deoarece stresul poate fi o cauză a echilibrului pH acid.
    4
    Monitorizați nivelul stresului, deoarece stresul poate fi o cauză a echilibrului pH acid. Dacă ați făcut modificări dietetice și ați inclus alimente mai puțin acide în dieta dvs. și dacă totuși observați un echilibru pH ridicat al acidului, stresul ar putea fi vinovatul. Utilizați tehnici de reducere a stresului pentru a reduce aciditatea.