Cum să contactați groupon

Rezolvarea unei probleme privind serviciul clienți poate fi un proces enervant, dar, cu puțină persistență, puteți căuta ajutor de la un reprezentant de asistență pentru clienți. Dacă aveți nevoie să rezolvați o problemă cu Groupon, puteți contacta echipa de asistență clienți prin chat live sau prin e-mail.

Cap 1
Discuții cu asistența pentru clienți

  1. Deschideți pagina de asistență pentru clienți Groupon.
    1
    Deschideți pagina de asistență pentru clienți Groupon. Dacă nu găsiți un răspuns la întrebarea dvs. în secțiunea Întrebări frecvente, încercați să utilizați pagina de asistență pentru clienți pentru a contacta direct un reprezentant al serviciului de relații cu clienții.
  2. Introduceți "help" în bara de căutare.
    2
    Introduceți "help" în bara de căutare. Bara de căutare este în mijlocul paginii web, chiar sub rubrica "Spuneți-ne ce se întâmplă".
  3. Faceți clic pe Continuați.
    3
    Faceți clic pe Continuați. După ce introduceți "help" în bara de căutare, faceți clic pe butonul verde marcat cu "Continue" din colțul din dreapta jos al paginii.
  4. Faceți clic pe Chat live.
    4
    Faceți clic pe Chat live. Când faceți clic pe "Continuați", o casetă marcată "Chat live" se va încărca în partea stângă a paginii dvs., sub titlul "Opțiuni de contact".
  5. Confirmați detaliile chatului.
    5
    Confirmați detaliile chatului. Dând clic pe "Live Chat" se va deschide o fereastră nouă care vă va solicita să introduceți informațiile dvs. Înainte de a putea începe o conversație live cu serviciul de asistență pentru clienți Groupon, va trebui să vă asigurați că ați introdus cu precizie următoarele informații: Numele dvs. Adresa dvs. de e-mail Întrebarea sau problema dvs.
  6. Faceți clic pe Start chat.
    6
    Faceți clic pe Start chat. După verificarea informațiilor, faceți clic pe butonul "Porniți Chat" din colțul din dreapta jos al ferestrei. Aceasta vă va conecta cu un membru al serviciului de asistență pentru clienți Groupon. Veți putea să le cereți ajutorul pentru problema dvs. specifică de acolo.

Cap 2
Trimiteți prin e-mail serviciul de asistență clienți groupon

  1. Deschideți furnizorul de servicii de e-mail preferat.
    1
    Deschideți furnizorul de servicii de e-mail preferat. Dacă chat-ul dvs. live a fost neproductiv, există și alte modalități de a obține ajutor de la asistența clienților. Conectați-vă la serviciul dvs. de e-mail și, dacă nu sunteți deja conectat (ă), introduceți adresa dvs. de e-mail și parola.
  2. Adresați-vă e-mailul către departamentul de asistență clienți al Groupon.
    2
    Adresați-vă e-mailul către departamentul de asistență clienți al Groupon. Introduceți [email protected] în caseta "trimiteți-vă" pe formularul dvs. de e-mail de compunere. [1]
  3. Scrieți un e-mail scurt care descrie problema dvs.
    3
    Scrieți un e-mail scurt care descrie problema dvs. Adresa dvs. de e-mail trebuie să fie concisă, dar să includă următoarele informații: Numele dvs. Problema pe care ați avut-o cu contul dvs. Este posibil ca orice detaliu suplimentar să fie necesar pentru asistența clienților dvs. Adresa de e-mail a contului dvs. (dacă nu este aceeași cu cea pe care o utilizați în prezent )
  4. Trimiteți-vă e-mailul.
    4
    Trimiteți-vă e-mailul. În timp ce unii utilizatori au raportat răspunsuri în decurs de 24 de ore, de obicei puteți aștepta un răspuns în decurs de trei până la cinci zile lucrătoare.

Cap 3
Utilizarea întrebărilor frecvente privind asistența pentru clienți

  1. Deschideți pagina de Întrebări frecvente Groupon.
    1
    Deschideți pagina de Întrebări frecvente Groupon. Pagina cu Întrebări frecvente găzduiește subiectele cele mai frecvent solicitate de utilizatori. Puteți utiliza această secțiune a site-ului pentru a diagnostica problemele pe care le aveți. Dacă nu sunteți deja conectat (ă) la Groupon, va trebui să faceți acest lucru cu adresa de e-mail pe care ați folosit-o pentru a vă înregistra contul Groupon și parola de însoțire.
  2. Faceți clic pe bara de căutare "Introduceți întrebarea dvs. aici".
    2
    Faceți clic pe bara de căutare "Introduceți întrebarea dvs. aici". Din fericire, nu este nevoie să navigați prin fiecare subiect de ajutor pentru întrebări frecvente. Puteți căuta problema dvs. utilizând bara de căutare din mijlocul paginii.
  3. Introduceți întrebarea dvs.
    3
    Introduceți întrebarea dvs. De exemplu, dacă aveți o problemă de închidere a contului dvs., puteți scrie "Cum închid contul meu Groupon?"
  4. Faceți clic pe butonul de lupă verde.
    4
    Faceți clic pe butonul de lupă verde. Este în partea dreaptă a barei de căutare. Dacă faceți clic pe acest buton, veți căuta subiectul. De asemenea, puteți să faceți clic pe un titlu de întrebare similar cu cel al dvs. în meniul drop-down de sub bara de căutare dacă vedeți unul.
  5. Examinați rezultatele căutării.
    5
    Examinați rezultatele căutării. Acestea apar sub bara de căutare. Rețineți că este posibil să nu vedeți o copie directă a propriei dvs. întrebări. Dacă nu vedeți un rezultat perfect de potrivire, încercați să căutați preocupări similare de la alți utilizatori.
  6. Faceți clic pe titlul unei întrebări care se potrivește cu dvs.
    6
    Faceți clic pe titlul unei întrebări care se potrivește cu dvs. În timp ce este posibil să nu vedeți aici întrebarea dvs. specifică, probabil veți vedea una care se apropie. Dacă nu obțineți răspunsul pe care l-ați căutat, puteți face clic pe I nevoie de mai mult ajutor pentru a redirecționa către pagina de asistență pentru clienți.