Cum să introduci persoane

Introducerea oamenilor este o artă și un mijloc de a asigura maniere bune. O bună introducere poate duce oamenii la un început de conversație excelent și poate ajuta la ușurarea oricărui disconfort sau neliniște la întâlnire pentru prima dată. Când introduceți persoane, cea mai importantă și mai dificilă parte poate fi să vă dați seama cine ar trebui să fie introdus pentru cine, pe baza rangului și autorității. Odată ce ați făcut asta, puteți ajuta cu ușurință doi oameni să se cunoască unul pe altul - și chiar să înceapă o conversație minunată în acest proces. Consultați Pasul 1 pentru a afla cum să introduceți persoane astăzi.

Cap 1
Noțiuni de bază în jos

  1. Găsește o deschidere.
    1
    Găsește o deschidere. Dacă doriți să introduceți oameni unii altora, atunci este important să obțineți calendarul corect. Nu vrei să sfârșești să fii gata, înainte ca introducerile să fi început chiar prin introducerea unor persoane greșite unul altuia sau prin întreruperea unei conversații fantastice doar pentru a scoate detaliile din cale. Iată ce trebuie să știți: Dacă vă aflați în conversație cu două persoane care nu se cunosc, încercați să le introduceți cât mai curând posibil. Acest lucru poate deveni puțin complicat. Să zicem că ești cu colegul tău de colegiu, Amanda, atunci când te întâlnești cu prietenul tău de la liceu, Jake, care lansează o poveste despre un prieten comun. Săraca Amanda se va simți stânjenită și plictisită în timp ce Jake se întoarce. Este important să găsești o deschidere pentru a putea include Amanda în conversație. Ar trebui să evitați să introduceți pe cineva persoanelor care se află în mijlocul unei conversații serioase. Poate că ești la un eveniment de lucru cu un client și ai fost dornic să-l prezinți șefului tău. Deși aceasta este o introducere importantă care trebuie făcută, ar trebui să evitați să faceți acest lucru dacă șeful dvs. pare să fie încurcat într-o conversație profundă cu o altă persoană. Ar trebui să așteptați o deschidere, când șeful tău nu pare extrem de absorbit; făcând introduceri la momentul nepotrivit poate duce pe oameni să nu-l lovească așa cum ar putea.
  2. Aflați care dintre cei doi are un rang superior sau autoritate într-un cadru social.
    2
    Aflați care dintre cei doi are un rang superior sau autoritate într-un cadru social. Acest lucru este important de știut pentru că persoana de rang sau autoritate mai mică ar trebui să fie întotdeauna prezentată persoanei de rang superior sau autoritate. În general, într-un cadru social, sexul este "cartea de aur" și determină gradul superior; femeile sunt întotdeauna clasate pe bărbați, cu excepția cazului în care omul este semnificativ mai în vârstă decât femeia. După aceea, vârsta este următorul factor determinant; o persoană mai în vârstă se situează pe o persoană mai tânără, care poate fi o distincție utilă dacă ambii oameni sunt de același sex. Iată ce trebuie să știți: soacra dvs. de 70 de ani are o vechime mai mare decât noul dvs. prieten. Vârsta mare are prioritate față de cel mai mult rang sau autoritate, din curtoazie și respect. Vecinul tău în vârstă de optzeci de ani ar trebui să fie mai înalt decât nepoata voastră de paisprezece ani (conform celor mai mulți oameni). Toate celelalte lucruri fiind egale, persoana pe care o cunoașteți cel mai mult ar trebui să fie numită mai întâi: introduceți prietenul tau mai mic prietenului tău senior. Pentru introducerea socială, bărbații sunt de obicei introduși femeilor, ca un semn de respect. Sexul nu este un factor în setările de afaceri, unde rangul este mai important. Rudele tale au un grad mai înalt față de prietenii tăi.
  3. Aflați care dintre cei doi are un rang superior sau o autoritate într-un cadru de afaceri.
    3
    Aflați care dintre cei doi are un rang superior sau o autoritate într-un cadru de afaceri. Într-o afacere, femeile au încă un grad mai ridicat față de bărbați, iar persoanele în vârstă au încă un rang mai înalt față de tineri, dar poziția atrăgătoare atât la vârstă, cât și la sex. Aceasta înseamnă că, dacă un tânăr de sex masculin are o poziție mai înaltă decât o femeie, femeia ar trebui să fie prezentată bărbatului, deoarece omul va avea rangul superior. Practic, atunci când vine vorba de un cadru de afaceri, "poziția" determină primul rang, după care vine sexul, apoi vârsta. Iată ce trebuie să știți: șeful tău va avea un rang sau o autoritate mai mare decât colegul tău, partenerul sau cel mai bun prieten. Colegul tău senior are prioritate față de colegul tău junior. Clientul sau clientul dvs. trebuie să fie prezentat angajaților dvs. Dacă introduceți oameni de rang egal în lumea afacerilor, atunci introduceți persoana pe care nu o cunoașteți și persoanei pe care o cunoașteți mai bine. Ar trebui să spui mai întâi numele persoanei pe care o cunoști mai bine.
  4. Menționați întotdeauna numele persoanei cu grad superior și prezentați-i persoanei de rang inferior.
    4
    Menționați întotdeauna numele persoanei cu grad superior și prezentați-i persoanei de rang inferior. Acest lucru poate fi un pic derutant, dar în principiu înseamnă că trebuie să precizați numele persoanei de rang superior și apoi să "prezentați" cealaltă persoană. Acest lucru face ca persoana de rang superior să iasă ca persoană mai importantă în situație. Iată câteva exemple: Introduceți un prieten sau altul semnificativ pentru o rudă. Relația are un rang mai înalt: "Tată, aș vrea să-l întâlnești pe iubitul meu, Danny." Introduceți un asociat de afaceri inferior într-un clasament superior: "D-le CEO, aș vrea să-l prezint pe dl. Underling". Introduceți un client unui asociat de afaceri: "Dl. Client, acesta este domnul Money, asociatul meu". Introduceți o persoană mai tânără la o persoană mai veche: "Dle Oldson, aș vrea să-l cunoașteți pe Sally Youngling". Introduceți un bărbat unei femei: "Maria, acesta este Jeff". Într-un cadru de afaceri, rangul să aibă prioritate față de sex. Dacă domnul Thomas este un bărbat mai înalt decât doamna Davis, domnul Thomas primește autoritatea superioară datorită poziției sale de afaceri, chiar dacă doamna Davis este o femeie: "Domnule Thomas, să vă prezint doamna Davis".
  5. Furnizați informații de fundal pentru a ajuta oamenii să înceapă o conversație.
    5
    Furnizați informații de fundal pentru a ajuta oamenii să înceapă o conversație. Ar trebui să faceți acest lucru numai după ce ați introdus poporul. Dacă au suficient să vorbească singuri, este bine, dar dacă încercați să facilitați o conversație de afaceri sau doar să ajutați oamenii să socializeze la o petrecere înainte de a vă deplasa, atunci puteți oferi un fir de legătură care să lase oamenii să vorbesc singuri, sau oferă mai multe informații despre fiecare persoană și îi determină să facă conexiunea. Puteți să vă conectați la oameni prin menționarea unui interes comun, a unui loc pe care îl cunosc bine, sau chiar a unei persoane pe care o cunosc. Iată câteva exemple de modalități de conectare a oamenilor: "Elizabeth, ați întâlnit-o pe Fitzwilliam? Cred că amândoi împărtășim dragostea de a citi Jane Austen în timp ce mergem pe margini". - Mamă, e prietena mea, Stacy. Învață cursuri la studioul tău de yoga. Domnule Jones, acesta este dl Smith, dl Smith ne-a ajutat în contul Connor. "Mary, mi-ar plăcea să-l întâlnești pe Mark Charles, vecinul meu." Mark este de fapt un scriitor publicat. "Amic, ai întâlnit-o pe Rick?" Rick lucrează cu Jeff, colegul tău de cameră, nu-i Jeff cel mai mare? "Aș vrea să fie aici în seara asta ..."

Cap 2
Stăpânirea etichetei

  1. Faceți o introducere oficială corect.
    1
    Faceți o introducere oficială corect. Cele mai multe introduceri formale se vor referi la locul de muncă, dar pot avea loc și în timpul evenimentelor sociale formale sau dacă sunteți cu oameni distinsi. Dacă introduci oameni într-un cadru formal, atunci ar trebui să folosești numele și prenumele oamenilor, împreună cu frazele "Pot să prezint", "Aș vrea să introduc" sau "Te-ai întâlnit. .. "Unii oameni cred că nu ar trebui să utilizați cuvântul" introduceți ", deoarece poate provoca confuzie sau poate deveni prea direct, dar depinde de dumneavoastră să decideți. Iată ce trebuie să faceți: Mai întâi numiți persoana de rang superior sau autoritate. Utilizați numele și prenumele și includeți orice titlu, cum ar fi "Dr./Sir". De exemplu, "Dr. Jones, pot să-l prezint pe Stephanie Smith." Dr. Jones este profesorul meu de istorie de artă. Includeți detalii relevante pe măsură ce le introduceți împreună, cum ar fi orice relație stabilită pe care o aveți cu persoana pe care o introduceți. De exemplu, ați putea spune: "Domnule Boss, pot să-l prezint pe Mark Jones, domnul Boss este șeful meu." Mark Jones este asociatul meu.
  2. Faceți o introducere informală corect.
    2
    Faceți o introducere informală corect. Pentru o ocazie mai puțin formală, cum ar fi grătarul din curtea din spate, poți pur și simplu să-i prezinți pe amândoi unii pe alții prin nume, spunând ceva de genul "Fitzwilliam Darcy, Elizabeth Bennet". De asemenea, puteți să conectați mai ușor oamenii și să spuneți ceva de genul "Am fost pe moarte pentru a vă întâlni ..." Într-un cadru informal, vă puteți îngrijora mai puțin despre cum să frazi totul și mai mult despre a le face pe oameni să vorbească. Folosirea primelor nume numai este în regulă în situații informale.
  3. Faceți o introducere corectă a grupului.
    3
    Faceți o introducere corectă a grupului. În acest caz, va trebui să vă petreceți puțin timp introducând nou-veniți fiecărui individ din grup dacă nu este un grup mic, informal în care o introducere generală ar fi suficientă și nu este nici consumatoare de timp, nici disruptivă să numești fiecare membru al grupului în timp ce aveți atenția grupului. Pentru mai multe grupuri formale, mai întâi introduceți nou-venitului la primul grup, apoi duceți-l pe noul venit la fiecare persoană și introduceți numele: "Caroline, acesta este Fitzwilliam, șeful meu, Lydia, acesta este Fitzwilliam, șeful meu" etc. Continuați să lucrați în jurul grupului în acest fel. Deși ați putea crede că este amuzant sau pur și simplu mai ușor de spus: "Maria, aceasta este toată lumea. Toată lumea, aceasta este Maria", de fapt nu ajută la o conversație. În plus, este nepoliticos pentru "toată lumea", pentru că se pare că nu crezi că merită ca Mary să cunoască fiecare persoană. Desigur, utilizați-vă discreția: dacă vă aflați la o petrecere puternică și Mary a ajuns acolo, ar putea fi copleșitoare să o introduceți imediat la doisprezece fețe noi. În schimb, lăsați-o pe Mary să intre în conversație și să o prezinte câtorva persoane la un moment dat.
  4. Nu repetați numele sau inversați introducerea.
    4
    Nu repetați numele sau inversați introducerea. În ambele cazuri oficiale și informale, nu este necesar să inversați introducerile. Este evident pentru ambele părți cine este. Repetarea numelor sau inversarea introducerii pot face lucrurile un pic obositoare și veți face o greșeală socială.
  5. Fii delicat când nu știi numele unei persoane.
    5
    Fii delicat când nu știi numele unei persoane. Toți am fost acolo. Încercați să introduceți doi oameni când vă dați seama că tocmai ați uitat complet numele persoanei care se află în fața dvs. Există două abordări pe care le puteți lua: vă scuzați politicos și spuneți: "Îmi pare atât de rău, te-ar deranja să-mi reamintești numele tău?" Încercați să furiți. Spune: "V-ați întâlnit pe voi doi?" Apoi întrerupeți și așteptați ca oamenii să se prezinte. Aceasta nu este o manevră perfectă, dar vă poate ajuta într-o manevră, mai ales dacă ați uitat numele unei persoane pe care ați cunoscut-o de mai multe ori!
  6. Utilizați bunul simț atunci când decideți ce să apel persoane.
    6
    Utilizați bunul simț atunci când decideți ce să apel persoane. Regula generală este aceea că ar trebui să introduceți oameni unii altora prin ceea ce le numiți în mod normal. De exemplu, dacă sunteți prieteni buni cu fosta ta profesoară, Lucy Houston, poți să o introduci iubitului tău ca "Lucy", dacă asta te cheamă mereu. Dacă vă aflați într-o situație mai formală și persoana nu v-a dat permisiunea să-i spuneți numele sau prin numele său și ați sunat întotdeauna persoana respectivă de către "Dr." sau "domnule", atunci ar trebui să continuați să faceți asta. Când aveți dubii, mergeți cu opțiunea mai formală. Este mai bine ca șeful tău să spună: "Poți să-mi spui Bob în locul domnului" în loc să-i aveți pe șeful tău atunci când îl numești "Bob" în loc de "domnul"