Cum să dormiți de Crăciun

Este dificil să te culci în Ajunul Crăciunului? Ei bine, nu esti singur - este o noapte grea de a adormi, deoarece abundența și entuziasmul abundă. Venirea lui Moș Crăciun și tu nu poți să suporți cât durează să te bați. Iată câteva sugestii care vă pot ajuta să depășiți entuziasmul și să obțineți un somn foarte necesar înainte de ziua cea mare.

Cap 1
Distrați-vă și vă obosiți în ziua de crăciun

  1. Treziți dimineața devreme de Crăciun.
    1
    Treziți dimineața devreme de Crăciun. Acest lucru vă va face mai obosit atunci când doriți să vă culcați. În noaptea de dinaintea Crăciunului, stai treaz cât de mult poți. Setați-vă ceasul deșteptător pentru un timp foarte scurt ca ora 6. Când vă treziți, veți fi foarte obosiți și doriți să vă întoarceți la culcare, dar să vă împotriviți nevoii. Când trebuie să te culci în Ajunul Crăciunului, vei adormi cu ușurință pentru că ești atât de obosit. Dacă aveți un calendar în dormitorul dvs., întoarceți-l înapoi într-o lună diferită și pretindeți-vă că este luna în timpul nopții. Faceți o listă de redare pe iPod-ul dvs. de melodii care vă place să ascultați în acel moment pentru a capta sentimentul chiar mai mult.
  2. Exercitați în mod regulat pe tot parcursul zilei.
    2
    Exercitați în mod regulat pe tot parcursul zilei. Faceți niște cricuri, mergeți la o plimbare sau faceți o plimbare cu bicicleta. Dacă este prea zăpadă în afara să exerciți, jucați un joc de exerciții, cum ar fi Wii Fit.
  3. Creați o melodie lungă și încercați să o memorați.
    3
    Creați o melodie lungă și încercați să o memorați. Acest lucru vă va uza creierul și vă va face obosiți.
  4. Ajutați familia, prietenii și chiar vecinii să vă pregătiți pentru ziua de Crăciun.
    4
    Ajutați familia, prietenii și chiar vecinii să vă pregătiți pentru ziua de Crăciun. Păstrarea ocupat și de a fi de ajutor va lua mintea de pe emoție, dar vă va ajuta în continuare să vă simțiți implicați și fericiți.
  5. Urmăriți Santa.
    5
    Urmăriți Santa. Urmărirea progresului lui Santa în întreaga lume este întotdeauna o modalitate foarte bună de a vă face entuziasmat de Crăciun în ajunul Crăciunului! Utilizați site-uri precum NORAD Tracks Santa sau Google Santa Tracker.

Cap 2
Pregătirea pentru timpul pentru nopți

  1. Gândește-te la asta ca la o noapte obișnuită.
    1
    Gândește-te la asta ca la o noapte obișnuită. Spune-ți că în seara asta nu este Ajunul Crăciunului. Faceți aceleași lucruri pe care le faceți întotdeauna în rutina dvs. de culcare: vă spălați dinții, citiți o carte, discutați cu prietenii dvs. etc. Spuneți-vă: "Ce voi face mâine?" - cum ar fi orice zi obișnuită: "Oh, hei, mâine poate că voi ieși împreună cu" mugul "meu, ______".
  2. Joacă un joc cu cineva.
    2
    Joacă un joc cu cineva. O tehnică care, ciudat cum se pare, funcționează bine este să joci un joc liniștit pe care îl poți juca singur (sau cu alt prieten hiper și excitat sau frate), cum ar fi Mad Libs, în timp ce în pat. Acest lucru vă va ajuta să vă îndepărtați energia și să vă ajutați să cădeți adormit. Mos Craciun vine mult mai repede decât credeai!
  3. Exercițiu.
    3
    Exercițiu. Deși acest lucru poate părea contraintuitiv, exercițiile fizice vă pot ajuta să vă liniștiți. Cu câteva ore înainte de a merge la culcare, vedeți câte push-up-uri, abdomene sau cârlige puteți face în camera dvs. Exercițiu doar treizeci de minute; nu vrei să stai prea târziu. Exercitarea este o modalitate foarte bună de a vă ajuta să vă simțiți fizic obosiți, astfel încât corpul dumneavoastră va dori să doarmă. Cu atât mai bine, vă va lua mintea de pe Crăciun pentru puțin timp.
  4. Luați o baie caldă.
    4
    Luați o baie caldă. O baie caldă vă va relaxa mușchii și vă va ușura adormirea. Scoateți jucăriile de baie la ținte imaginare, vă scufundați în bule și relaxați-vă mușchii. Încercați bule și săpun parfumate.
  5. Nu priviți la pomul de Crăciun.
    5
    Nu priviți la pomul de Crăciun. Acest lucru ar putea strica orice surpriză și vă va ține foarte entuziasmat și treaz! Amintiți-vă, Moș Crăciun știe când dormiți și când sunteți treaz. El nu va veni dacă priviți.
  6. Bea lapte cald.
    6
    Bea lapte cald. Laptele oferă calciu, magneziu și L-triptofan, care vă pot ajuta să dormiți. Puteți încerca, de asemenea, ceai din plante fierbinți; este foarte liniștitor și calmant să bei Doar asigurați-vă că este decafeinizat! Atunci când instalați o placă de cookie pentru Mos Craciun este un moment bun pentru a avea lapte cald. Sau beți ciocolată caldă după ce vă aflați în pijama. Acest lucru vă va ajuta, de asemenea, să vă relaxați și să vă mențineți cald! Nu beți cafea. Cofeina din ea te poate face treaz.
  7. Relaxa.
    7
    Relaxa. Dacă doar săriți în sus și în jos și vă simțiți hiperactivi, trebuie să vă liniștiți; doar hrăniți o mulțime de entuziasm pe care va fi greu să coborâți. Citește o carte. Asculta muzica. Oricare te face să te calmezi și să te relaxezi. Citește o carte. Poate fi despre Crăciun, deși nu contează. Încercați să citiți un manual școlar, unul foarte plictisitor din clasa cea mai puțin favorită. Citiți o carte plictisitoare pentru a induce somnolență; citește unul interesant pentru a se pierde și pentru a ajuta la eliminarea urgenței gândirii la lucrurile de Crăciun. Câteva cărți bune de non-Crăciun sunt Harry Potter, Amurg, Școala de Fear și Jurnalul unui Copil Wimpy. Sunt destul de lungi și vă pot ține ocupați pentru o vreme. Ardeți o lumânare dulce, dulce, pentru puțin timp, într-un loc sigur în camera dvs. Mirosul vă va ajuta să vă relaxați, mai ales dacă alegeți un miros ca lavanda sau iasomie. Asigurați-vă că o stingeți înainte să adormiți!

Cap 3
Mergând la somn în ajunul crăciunului

  1. Amintiți-vă că cu cât vă puteți relaxa mai mult și vă simțiți că adormiți, cu atât mai devreme va fi Ziua Crăciunului!
    1
    Amintiți-vă că cu cât vă puteți relaxa mai mult și vă simțiți că adormiți, cu atât mai devreme va fi Ziua Crăciunului!
  2. Intrați într-o poziție confortabilă de dormit în timp ce dormiți.
    2
    Intrați într-o poziție confortabilă de dormit în timp ce dormiți. Scrângeți într-adevăr strâns "cât mai strâns posibil. Țineți acea poziție timp de 30 de secunde, apoi relaxați-vă din nou, încercând să rămâneți în pace. Vei deveni obosit. Acest lucru este important pentru oricând încercați să dormiți; dar relaxați-vă și închideți ochii. Vedeți câteva dintre legăturile eduCum în acest articol pentru mai multe idei care vă ajută să adormiți sau vizitați întreaga categorie pe un somn mai bun. Umpleți perna. Dacă vă pufați perna, vă va oferi ceva mai confortabil pentru ca capul să se odihnească și să facă mai ușor să adormi.
  3. Gustați-vă cu animalele de companie.
    3
    Gustați-vă cu animalele de companie. Dacă animalul de companie este suficient de mic pentru a se potrivi în pat (sau oriunde dormiți), încercați să adormiți cu el. Te ajută să dormi când ai altcineva în cameră cu tine. Te va face să adormi un pic mai repede, deși dacă e un hamster de ceva de această dimensiune, poți să-l tăiați.
  4. Asigurați-vă că sunteți destul de cald sau rece, în funcție de locul în care locuiți.
    4
    Asigurați-vă că sunteți destul de cald sau rece, în funcție de locul în care locuiți. Dacă este frig, răsturnați un încălzitor, puneți niște haine calde și confortabile sau puneți pe pat paturi suplimentare. Doar asigurați-vă că nu te face prea fierbinte, sau va fi la fel de greu să adormi ca atunci când ești rece. Dacă este prea fierbinte, porniți aerul condiționat sau deschideți o fereastră și dormiți cu o singură coală pe dumneavoastră.
  5. Numără oile.
    5
    Numără oile. Oricare dintre aceste metode metodice, de centrare și de calmare vă va ajuta să vă mișcați din a fi prea entuziasmați într-o stare mai calmă, ceea ce vă poate ajuta să vă simțiți somnoros. Încercați să focalizați pe fiecare dintre oi în timp ce sare peste gard (sau orice altă platformă înaltă). Cum arata? Ce tip de gard sunt sărind peste? Cât de mari sunt săriturile? Focalizarea pe aceste detalii vă va lăsa mintea să parcurgă calea ideii de Crăciun și vă va ajuta să adormiți.
  6. Merg în pat și spune asta în capul tău:
    6
    Merg în pat și spune asta în capul tău: "Relaxați-vă degetele de la picioare". (Relaxați-vă pe gleznă.) Relaxați-vă glezna. (Flex glezna.) "S-ar putea suna corn, dar într-adevăr funcționează prin puterea de sugestie. Continuați să lucrați până la cap. Chiar și menținerea efortului de concentrare în a face acest lucru este o mare distragere a atenției de la excitare de noapte. S-ar putea să nu te ridici până la cap până nu-ți dai drumul!
  7. Ascultați muzica lentă de Crăciun și gândiți-vă la motivul real pentru care sărbătoriți Crăciunul.
    7
    Ascultați muzica lentă de Crăciun și gândiți-vă la motivul real pentru care sărbătoriți Crăciunul. Acest lucru ajută serios. Creați o listă de redare pe iPod-ul dvs. "melodii de somn." Muzica liniștitoare vă va ajuta cu siguranță să vă opriți de la Moș Crăciun și să vă adormiți.
  8. Nu stați la computer, laptop sau iPad noaptea târziu, dacă nu puteți dormi; acest lucru te va face doar treaz.
    8
    Nu stați la computer, laptop sau iPad noaptea târziu, dacă nu puteți dormi; acest lucru te va face doar treaz. Lumina, de fapt, vă prooroci corpul gândindu-vă că nu este ora pentru culcare. Dacă vă uitați la televizor înainte de culcare, încercați să opriți sau să opriți toate celelalte lumini, astfel încât camera este întunecată. Aceasta va face corpul tău gata să doarmă.
  9. Urmăriți un film.
    9
    Urmăriți un film. Dacă încă mai aveți probleme de somn, vizionați un film. Câteva filme bune de Crăciun care joacă foarte mult în timpul Crăciunului includ: O Poveste de Crăciun, Expresul Polar, Elf, Singurul Acasă 1, 2, 3 și 4, Cum Crăciunul Grinch, Crăciunul Charlie Brown, Crăciunul Carol, Minunata viata, Miracolul pe strada 34, Mos Craciun: 1, 2 si 3, Frosty the Snowman si Rudolph The Red-Nosed Reindeer.

Cap 4
Trezirea la craciun dimineata

  1. Setați un moment pentru a vă trezi.
    1
    Setați un moment pentru a vă trezi. Asigurați-vă că întreaga familie este de acord cu aceasta. În acest fel, când se întoarce (de exemplu 7:00), toată lumea este pregătită să se ridice. Dacă vă ridicați mai devreme, micul dejun, mergeți la toaletă, pregătiți-vă pentru a vă uita de fapt la film. Dacă știi că vei fi înregistrat în dimineața zilei, pregătește-ți cel mai bun set de PJ-uri. Nu vrei ca toată lumea să-ți amintească că poți purta tricoul ăsta vechi și o pereche de pantaloni scurți în dimineața Crăciunului, nu-i așa? Nu uitați să vă spălați părul dimineața înainte de galop!
  2. Crăciun fericit și un An Nou fericit!
    2
    Crăciun fericit și un An Nou fericit!