Cum să țineți pipi atunci când nu puteți folosi baia

Dacă trebuie să țineți în urină (pipi) poate fi dificilă și poate fi neplăcută. Dacă vă aflați fără facilități acceptabile, confidențialitate, timp sau oportunitate, există câteva tehnici pe care le puteți încerca. Pașii enumerați în secțiunea "Holding în urină" sunt tehnici pe care le puteți încerca atunci când trebuie să vă țineți în urină. Acestea sunt doar un set de sugestii și nu sunt susținute de studii științifice. Unii, toți, sau niciunul dintre ei nu pot lucra pentru dvs. în momente diferite. Acești pași enumerați sub "Instruirea vezicii urinare" sunt susținuți de studii științifice și vă vor ajuta dacă puteți planifica înainte.

Cap 1
Ținând în urină

  1. Vizualizați închiderea uretrei.
    1
    Vizualizați închiderea uretrei. Uretra este deschiderea spre exterior, prin care urina iese din corpul vostru. Imaginați-vă stoarcerea mușchilor care înconjoară uretra, permițând celorlalți mușchi să se relaxeze. Acestea sunt aceleași mușchi pe care le-ați stoarce dacă încercați să opriți un curent de urină. Relaxați pelvisul și abdomenul pentru a evita apariția unei presiuni suplimentare asupra vezicii urinare. Cresterea mușchilor inutili poate duce la pierderea efortului și poate face ca problema să fie mai gravă.
  2. Repoziționați-vă corpul.
    2
    Repoziționați-vă corpul. Este posibil să trebuiască să faceți acest lucru de mai multe ori în timp ce țineți în urină. Pozițiile diferite pot ușura o parte din presiunea asupra vezicii, făcând mai ușoară menținerea urinei. Luați în considerare acest lucru: Nu apăsați pe partea inferioară a abdomenului. Va face mai multă presiune asupra vezicii. Transversați picioarele când stați în picioare. Când stați în picioare, traversarea picioarelor vă poate ajuta să vă mențineți în urină prin comprimarea uretrei și a zonelor înconjurătoare. Vă poate ajuta să simțiți că vă închideți uretra. Încercați să traversați sau să vă desfaceți picioarele în timp ce vă așezați în jos. Aceste schimbări de poziție pot atenua presiunea asupra vezicii urinare. Stai drept, dar relaxat. Ridicați corpul din partea superioară și permiteți-vă spatele să se arca, exercitând presiune asupra vezicii, dar nu vă întindeți abdomenul, deoarece aceasta poate exercita o presiune asupra vezicii. Relaxați-vă abdomenul. Nu vă lăsați în față, trageți partea din față a pelvisului sau strângeți abdomenul spre interior.
  3. Treceți gaz, dacă trebuie.
    3
    Treceți gaz, dacă trebuie. Acumularea de gaze în intestine poate pune presiune pe vezica urinară. Amintirea acestei presiuni prin trecerea gazului vă poate face să vă simțiți mai confortabil și vă poate permite să vă mențineți mai mult în urină.
  4. Stați cald.
    4
    Stați cald. Asigurați-vă cât mai cald posibil, acoperind cu pături, întorcând încălzitorul sau apropiindu-vă corpul. Există un fenomen numit diureză rece, în care expunerea acută la frig provoacă o urgență de a urina. [1]
  5. Evitați răsturnarea sau scuturarea corpului.
    5
    Evitați răsturnarea sau scuturarea corpului. Acest lucru poate face presiune asupra vezicii urinare și vă va face inconfortabil. Rămâi șezut, dacă stai. Prea multă mișcare îți poate împinge vezica și te va face inconfortabil. Dacă vă aflați într-o poziție confortabilă, rămâneți acolo până când devine incomod și trebuie să vă repoziționați. Evitați să schimbați pozițiile prea brusc și să vă mișcați brusc, brusc sau brusc. Mențineți mișcările cât mai fluide și mai grațioase atunci când umblați sau efectuați alte activități.
  6. Evitați să vă gândiți la apă, cascade sau ploaie.
    6
    Evitați să vă gândiți la apă, cascade sau ploaie. Prietenii pot crede că este hilar pentru a descrie cascade, râuri și alte corpuri de apă în mișcare - precum și toalete - când au fost spus că trebuie să plecați. Vorbește calm și ferm. Nu arătați semne că eforturile lor ajung la tine. Dacă acestea continuă, îndepărtați calm zona din zonă. Dacă acest lucru nu este posibil, conectați-vă urechile și zgomotează puternic în timp ce închideți ochii. Dacă nu ar trebui să vă închideți ochii sau nu doriți să vă conectați urechile, doar zumzăți cât mai tare posibil. Întoarceți-vă de la prietenii dvs. pentru a le arăta că nu veți comunica cu ei decât dacă se opresc.
  7. Minimizați consumul de alcool în timp ce aveți nevoie de pipi.
    7
    Minimizați consumul de alcool în timp ce aveți nevoie de pipi. Beți suficient pentru a menține hidratarea normală, dar evitați orice lucru inutil.
  8. Gândește-te la o distragere a atenției.
    8
    Gândește-te la o distragere a atenției. Evitați orice gânduri despre urinare, apă sau toalete. Nu aveți o dezbatere internă despre urinare față de faptul că o țineți. Nu vă gândiți să folosiți toaleta până când sunteți acolo. Nu vă gândiți la urinare de îndată ce ajungeți în toaletă. Puteți începe să urinați înainte de a avea timp să vă scoateți pantalonii și lenjeria.
  9. Rezolvați situația dacă este posibil.
    9
    Rezolvați situația dacă este posibil. Găsiți o toaletă, stați într-un teren sau ceva similar.
  10. Nu credeți că lăsarea unui pic de urină afară vă va ajuta.
    10
    Nu credeți că lăsarea unui pic de urină afară vă va ajuta. Nu o va face. Permiterea unui pic de urină este practic imposibilă - de obicei, vezica urinară nu se va opri după doar puținul ăsta și veți reuși să vă pipiți pantalonii.
  11. Nu râdeți și nu vă gândiți la nimic amuzant.
    11
    Nu râdeți și nu vă gândiți la nimic amuzant. Râsul ar putea să vă determine să contractați mușchii care fac mai multă presiune asupra vezicii. Evitați prietenii și situațiile care vă pot face să râdeți.
  12. Nu te duci să înoți (dacă nu ai de gând să te eliberezi în apă).
    12
    Nu te duci să înoți (dacă nu ai de gând să te eliberezi în apă). Dacă sunteți un înotător, este posibil să fi experimentat nevoia de a urina după ce ați intrat într-un corp răcoros de apă. Aceasta se numește diureză de imersie sau diureză prin imersie la rece. [2]

Cap 2
Formați-vă vezica urinară înaintea timpului

  1. Înțelegeți tehnicile de formare a vezicii urinare.
    1
    Înțelegeți tehnicile de formare a vezicii urinare. Dacă vă aflați frecvent în situații în care nu puteți găsi un loc sau timpul necesar pentru a vă ușura, atunci vă recomandăm să vă gândiți la formarea vezicii urinare înainte de timp. Acest lucru vă poate ajuta să așteptați mai mult între excursii la toaletă.
  2. Efectuați exerciții Kegel.
    2
    Efectuați exerciții Kegel. Aceste exerciții pot fi practicate atât de bărbați cât și de femei pentru a întări mușchii pelvisului. Uneori, poate fi confuz cu privire la care mușchi să se contracteze pentru exerciții Kegel - să practice, să începeți să urinați, apoi să vă opriți fluxul de urină prin contractarea mușchilor. Acestea sunt mușchii de pe podea pelviană. [3] Odată ce știți ce simțiți ca să contractați mușchii pelviștilor, puteți face exerciții Kegel alteori de-a lungul zilei. Încercați să faceți exerciții Kegel în timpul reclamelor, urmărind spectacolul preferat, așezat la birou, culcat în timp ce umpleți mașina cu benzină - puteți practica aproape oricând, într-adevăr. Încercați să faceți aceste exerciții de trei ori pe zi timp de trei până la patru zile pe săptămână.
  3. Treceți mai mult de la vizitele din toaletă.
    3
    Treceți mai mult de la vizitele din toaletă. Stabiliți un program pentru dvs. și urmăriți vizitele dvs. în toaletă. Dacă vă aflați urinat la fiecare două ore, încercați să faceți două ore și jumătate între vizitele la toaletă săptămâna viitoare.
  4. Nu vă dați nici o ușoară dorință de a urina.
    4
    Nu vă dați nici o ușoară dorință de a urina. Potrivit experților, rezistența la orice îndemn de a urina poate întinde ușor vezica urinară. [4] Așteptați cinci până la 15 minute pentru a vedea dacă urgența trece înainte de a face o călătorie în toaletă.