Cum să obțineți un bronz bun atunci când aveți lumină jupuită

Fiecare persoană cu piele echilibrată știe cât de greu poate fi un bronz. Pielea luminoasă este mai susceptibilă de razele ultraviolete (UV) care dăunează soarelui, determinând-o să ardă mult mai repede decât pielea întunecată. Nu numai că acest prejudiciu este dureros și inestetic, dar poate duce și la probleme de sănătate pe termen lung, precum cancerul de piele. [1] Din fericire, există încă numeroase modalități pentru ca persoanele cu jupuit să obțină un bronz mare pentru vară.

Cap 1
Folosirea tanners fără soare

  1. Luați în considerare riscurile posibile pentru sănătate.
    1
    Luați în considerare riscurile posibile pentru sănătate. În timp ce medicii recomandă în general tăbăcirea fără soare ca o alternativă mai sigură la expunerea la radiații UV, aceste produse nu sunt fără dezavantaje. Ingredientul activ în cele mai multe bronzuri sunless se numește dihidroxiacetonă (DHA). DHA interacționează cu aminoacizii din stratul exterior al pielii pentru a provoca un efect de înroșire. Unii oameni de știință au arătat că DHA provoacă leziuni ADN la concentrații ridicate. [2] Cu toate acestea, DHA este sigur de utilizat pe piele unde este absorbită în cea mai mare parte de celule moarte. Reduceți riscurile prin evitarea produselor pulverizate care pot fi inhalate și prin spălarea excesului de tânăr de pe mâini. În plus, unele persoane sunt alergice la acest produs chimic, ceea ce poate duce la dermatită de contact [3].
  2. Alegeți tannerul fără soare.
    2
    Alegeți tannerul fără soare. Pentru pielea palidă, cumpărați cea mai ușoară nuanță de auto-bronzare, produsul dvs. de alegere vine. Tanarele mai închise conțin concentrații mai mari de DHA. Un bronz soare prea întunecat va arăta portocaliu și nefiresc la o persoană cu piele naturală.
  3. Îndepărtați pielea.
    3
    Îndepărtați pielea. Îndepărtarea excesului de piele moartă înainte de a aplica tanner fără soare va ajuta culoarea să dureze mai mult. Îndepărtați ușor cu o cârpă sau cu loofă. Îndepărtați pielea cu un prosop. [4]
  4. Masați auto-tanarul în pielea ta.
    4
    Masați auto-tanarul în pielea ta. Evitați zonele apropiate ochilor, nasului și gurii. Există două moduri principale în care puteți evita decolorarea palmelor:
    Purtați mănuși de examinare în timpul aplicării. Aplicați tanarul în secțiuni (brațe, picioare, trunchi, față) și spălați-vă mâinile între fiecare secțiune. [5]
  5. Permiteți auto-tanner să se usuce.
    5
    Permiteți auto-tanner să se usuce. Așteptați cel puțin 10 minute înainte de a vă îmbrăca. Așteptați cel puțin șase ore înainte de scăldat sau de înot. Reaplicați tanarul zilnic până când pielea atinge nuanța dorită. [6]
  6. Minimizați expunerea la soare timp de 24 de ore după utilizarea unui produs cu DHA.
    6
    Minimizați expunerea la soare timp de 24 de ore după utilizarea unui produs cu DHA. Dacă trebuie să fiți la soare, purtați protecție solară. În timp ce DHA oferă protecția UV tranzitorie, ea poate, de asemenea, să stimuleze temporar producția de specii reactive de oxigen induse de UV. Aceste molecule contribuie în mod semnificativ la deteriorarea soarelui, afectând negativ sănătatea și aspectul pielii. [7] [8]

Cap 2
Tanarul în afara

  1. Masați protecția solară în toată pielea expusă cu 30 de minute înainte de a ieși afară.
    1
    Masați protecția solară în toată pielea expusă cu 30 de minute înainte de a ieși afară. Cumpărați un agent de protecție solară care oferă protecție "cu spectru larg", care va proteja atât razele UVA cât și UVB. Dermatologii recomandă un SPF minim de 15, dar persoanele cu piele foarte echitabilă vor avea nevoie de unul cu un rating mai mare. [9]
  2. Reaplicați protecția solară după cum este necesar.
    2
    Reaplicați protecția solară după cum este necesar. Majoritatea producătorilor de protecție solară recomandă să se aplice din nou la fiecare 2-3 ore. Cu toate acestea, reaplicarea anterioară este adesea necesară, în special pentru persoanele cu piele echitabilă. Aplicați mai multe produse de protecție solară timp de 15 până la 30 de minute după orice activități care pot elimina protecția solară de pe piele, cum ar fi transpirația, înotul sau ștergerea prosopului.
  3. Tan în mai multe sesiuni scurte de zile, săptămâni sau chiar luni.
    3
    Tan în mai multe sesiuni scurte de zile, săptămâni sau chiar luni. Începeți să vă sunați pentru numai 15 minute în fiecare zi. După aproximativ o săptămână, lucrați până la maxim 30 de minute. Opriți sesiunile mai devreme decât planificați dacă începeți să le ardeți. În timp ce mulți cred că sesiunile de bronzare mai lungi și mai intense sunt cea mai rapidă cale spre un bronz mare, acest lucru nu este, în general, adevărat, mai ales pentru persoanele cu jupuit. Cantitatea optimă de timp la soare pentru a stimula producerea de melanină fără a afecta pielea este de aproximativ 30 de minute. [11]
  4. Evitați bronzarea atunci când soarele este la cea mai strălucitoare.
    4
    Evitați bronzarea atunci când soarele este la cea mai strălucitoare. Radiațiile ultraviolete afectate sunt la vârf între orele 10:00 și 16:00. În schimb, bronzul este dimineața devreme sau după-amiaza târziu. Dacă trebuie să vă bronzați în orele de vârf, asigurați-vă că purtați o protecție solară cu SPF ridicat.
  5. Purtați o pălărie și ochelari de soare.
    5
    Purtați o pălărie și ochelari de soare. O pălărie cu margini largi va proteja scalpul sensibil, permițând o lumină difuză să vă tină fața. Ochelari de soare va va proteja ochii de daunele provocate de soare, ceea ce poate duce la cataracta si alte probleme de vedere. Nu adormiți nici pentru a evita caile de bronz (sau arde) jenante. [13]
  6. Protejați-vă buzele cu balsam de buze SPF.
    6
    Protejați-vă buzele cu balsam de buze SPF. Buzele tale pot arde la fel de ușor ca restul pielii tale. Soarele le poate usca, de asemenea, rapid, conducand buzele dureroase. Balsamurile de buze SPF oferă protecție împotriva ambelor tipuri de leziuni. [14]

Cap 3
Starea în siguranță

  1. Amintiți-vă că nu există nici un mod complet sigur de bronzare.
    1
    Amintiți-vă că nu există nici un mod complet sigur de bronzare. Chiar și bronzarea prudentă poate duce la probleme de sănătate pe linie. Dermatologii afirmă că orice modificări induse de UV la tonul natural al pielii indică leziuni. Asigurați-vă că ați cântărit beneficiile cosmetice împotriva riscurilor pe termen lung pentru sănătate. [15]
  2. Țineți minte medicamentele pe care le luați.
    2
    Țineți minte medicamentele pe care le luați. Anumite medicamente, cum ar fi retinoidele și unele antibiotice, pot spori drastic sensibilitatea pielii la afectarea soarelui. Înainte de a bronza, citiți cu atenție toate etichetele de avertizare și literatura de specialitate pentru medicamente, vitamine și suplimente de sănătate. Discutați cu medicul dumneavoastră sau cu farmacistul dacă aveți întrebări. [16] Dacă luați suplimente alimentare neprelucrate sau medicamente pe bază de plante, este foarte important să faceți propriile dvs. cercetări independente. FDA reglementează această clasă de produse mult mai puțin decât medicamentele convenționale. Etichetele de avertizare nu sunt necesare, iar suplimentele pot conține ingrediente cu concentrații diferite și chiar identități decât cele anunțate [17].
  3. Evitați paturile de bronzare.
    3
    Evitați paturile de bronzare. Tanarul de interior utilizează raze UV ​​de înaltă intensitate care sunt adesea prea multe, în special pentru piele echitabilă. Deși paturile de bronzare sunt comercializate ca o alternativă sigură la lumina naturală a soarelui, ele reprezintă de fapt o serie de riscuri pentru sănătate: îmbătrânirea prematură a pielii. Bolile oculare oribile [18] Bolile infecțioase, cum ar fi herpesul și negi, de la echipamente necorespunzătoare.
  4. Abțineți de la pastilele de bronzare.
    4
    Abțineți de la pastilele de bronzare. Nu există în prezent pilule aprobate de FDA pentru îmbunătățirea culorii pielii. Tanarul de pastile conține de obicei pigmentul canthaxantin și este ilegal să importe și să vândă în Statele Unite. Când este ingerat în cantități mari, această substanță cauzează, în mod obișnuit, deteriorarea ochilor, a pielii și a sistemului digestiv. [19]