Cum să te distrezi când ești bolnav acasă

A fi bolnav nu este distractiv și este chiar mai puțin distractiv când stați acasă fără nimic de făcut. Pentru a vă distra atunci când sunteți bolnav acasă, vă concentrați asupra activităților care vă interesează, permițându-vă, de asemenea, să vă odihniți și să vă relaxați. De exemplu, ați putea să citiți o carte bună, să faceți o baie fierbinte, să jucați un joc cu o singură persoană sau să lucrați la un efort creativ. Prin lipirea cu activitățile cu cheie scăzută, vă puteți ajuta corpul să se vindece mai repede, în timp ce vă îndepărtează și plictiseala.

Cap 1
Păstrați liniște și calm

  1. Incearca sa dormi.
    1
    Incearca sa dormi. Somnul este cea mai sigură modalitate de a vă ajuta să vă reparați mai repede. Vă poate ajuta să citiți un pic pentru a vă plictisi. Așteptați cât timp doriți. Nu este nevoie să te ridici devreme când ești bolnav.
  2. Aveți un timp liniștit în care nimeni nu este în jur pentru a fi tare.
    2
    Aveți un timp liniștit în care nimeni nu este în jur pentru a fi tare. Opriți televizorul și nu utilizați dispozitive electronice.
  3. Relaxați-vă cât puteți de bine.
    3
    Relaxați-vă cât puteți de bine. Faceți niște yoga, întindere sau meditație. Nu face nimic care se simte inconfortabil sau mărește simptomele bolii. Du-te odihnă afară! Dacă nu este frig în cazul în care trăiți, ieșiți și luați aer curat și stați! Este într-adevăr pașnică și puteți privi la orice viață sălbatică pe care o vedeți. Puteți chiar să vă relaxați pe verandă.
  4. Strângeți toate lucrurile pe care le veți dori în timpul zilei.
    4
    Strângeți toate lucrurile pe care le veți dori în timpul zilei. Acestea includ țesuturi, picături de tuse, gustări, telecomenzi TV etc. Înființați tabără pe canapea și faceți leneș toată ziua. Urmăriți câteva dintre emisiunile TV preferate. Urmăriți episoadele speciale extinse pentru o schimbare. Sau, doar urmăriți un film. Dacă una dintre emisiunile preferate nu este activată, înregistrați ceva în prealabil sau utilizați un serviciu TV precum Netflix sau Red Box. Vizionați programe pe iPlayer BBC sau alte servicii TV la cerere. Găsiți programe pe care le-ați pierdut.
  5. Purtați pijamalele preferate confortabile.
    5
    Purtați pijamalele preferate confortabile. Asigurați-vă că păstrați destul de cald (sau destul de rece) și nu purtați nimic care să se simtă constrictor sau mâncărime.

Cap 2
Lucruri linistite de facut

  1. Acordați-vă timp să vă gândiți la lucrurile pe care le-ați avut în minte recent.
    1
    Acordați-vă timp să vă gândiți la lucrurile pe care le-ați avut în minte recent. Se va simți bine să sortați în final unele lucruri.
  2. Începeți să citiți o carte bună.
    2
    Începeți să citiți o carte bună. Gândiți-vă la complot și personaje și la ceea ce este vorba despre povestea care vă mută.
  3. Citește o revistă.
    3
    Citește o revistă. National Geographic Kids sau Nickelodeon ar putea fi un pic copilăresc, dar citirea lor vă va face să vă simțiți mai bine pentru că vă vor da ceva de făcut fără să vă gândiți prea mult.
  4. Conversați-vă cu voi înșivă.
    4
    Conversați-vă cu voi înșivă. S-ar putea suna ciudat, dar este cu adevărat interesant să auzi ce-ți trebuie să-ți spui.
  5. Dacă vă simțiți cu adevărat obosiți și bolnavi și nu aveți energia de a fi pe computer sau de a începe să faceți o activitate, stați pe canapea sau pe pat.
    5
    Dacă vă simțiți cu adevărat obosiți și bolnavi și nu aveți energia de a fi pe computer sau de a începe să faceți o activitate, stați pe canapea sau pe pat. Beți ceva cald ca o băutură de miere și de lămâie și puneți la dispoziție o grămadă de reviste vechi.
  6. Ceas de ceas.
    6
    Ceas de ceas. Dacă nu vreți să faceți nimic, doar urmăriți animalele de companie!

Cap 3
Lucruri ușoare de făcut

  1. Luați o baie cu bule fierbinți sau un duș frumos.
    1
    Luați o baie cu bule fierbinți sau un duș frumos. O baie caldă și caldă vă va face să vă simțiți mai bine și vă veți simți relaxați.
  2. Faceți o pernă și o fortăreață și dormiți în ea.
    2
    Faceți o pernă și o fortăreață și dormiți în ea. Dar dacă te simți foarte rău, nu încerca acest pas până când nu te simți mai bine.
  3. Redați jocuri pe computerul dvs.
    3
    Redați jocuri pe computerul dvs. Nu exagerati; dacă vă face să vă simțiți mai rău, opriți-vă.
  4. Faceți fotografii Fotografiați-vă cu voi, cu lumea exterioară, cu animalele de companie, indiferent!
    4
    Faceți fotografii Fotografiați-vă cu voi, cu lumea exterioară, cu animalele de companie, indiferent! De asemenea, puteți face fotografii pentru articolele eduCum.
  5. Faceți-vă unghiile și picioarele de la picioare.
    5
    Faceți-vă unghiile și picioarele de la picioare. Sunt foarte lungi? Dă-le o tăietură. Sunteți în adăugarea de lac de unghii? Este timpul să reîmprospătați polonezul.
  6. Mergeți puțin în afară sau stați afară.
    6
    Mergeți puțin în afară sau stați afară. Uneori ajută doar la obținerea unui aer curat.
  7. Trageți darts cu spumă la emisiunile TV preferate.
    7
    Trageți darts cu spumă la emisiunile TV preferate. Boom! Headshot!
  8. Text prietenilor tăi.
    8
    Text prietenilor tăi. Ar putea avea bârfe interesante pe care le-ați pierdut la locul de muncă sau școală, sau vă puteți plânge cât de bolnav sunteți.
  9. Redați-vă jocul preferat.
    9
    Redați-vă jocul preferat. Încercați să jucați singur un joc de bord sau mergeți la un joc de o persoană, cum ar fi Solitaire.
  10. Dacă vă puteți mișca, gătiți ceva acasă.
    10
    Dacă vă puteți mișca, gătiți ceva acasă. Vă ajută să vă opriți mintea și, după aceea, aveți ceva frumos de mâncat.
  11. Redați-vă pe telefonul dvs., pe iPod, etc.Astăzi vă ocupați.
    11
    Redați-vă pe telefonul dvs., pe iPod, etc.Astăzi vă ocupați. Cu toate acestea, dacă aveți o durere de cap sau nu vă simțiți bine, doar să vă odihniți puțin, apoi apelați la un prieten în loc să trimiteți mesaje text sau să discutați pe computer.

Cap 4
Idei creative

  1. A desena.
    1
    A desena. Chiar dacă nu ești bun la desen, poate fi distractiv să te misti în jur.
  2. Uită-te la pozele vechi.
    2
    Uită-te la pozele vechi. Ei pot aduce înapoi amintiri bune, vechi, când vă așezați în pat bolnav.
  3. Google arborele de familie.
    3
    Google arborele de familie. Găsiți strămoșii pierduți de mult timp.
  4. Asculta muzica.
    4
    Asculta muzica. Nu-l pune prea tare, totuși; nu e bine pentru tine, mai ales când ești bolnav. Aflați fiecare cuvânt în cântecul dvs. preferat. Google versurile și să-l cântă de câteva ori.
  5. Finalizați orice proiecte de origine pe care nu le-ați făcut încă.
    5
    Finalizați orice proiecte de origine pe care nu le-ați făcut încă. Acum ar fi un moment potrivit pentru a vă sorta cardurile de tranzacționare sau pentru a vă urmări pantoful lipsă. Cu toate acestea, sunteți bolnav, astfel încât să nu vă exersați prea mult.
  6. Găsiți stive de hârtie.
    6
    Găsiți stive de hârtie. Faceți avioane de hârtie sau alte figuri origami.
  7. Grăbește-te la școală.
    7
    Grăbește-te la școală. Este posibil să nu fie minunat, dar veți fi fericit când veți ajunge la școală și veți găsi că nu sunteți în urmă.
  8. Începeți să planificați ceea ce veți face când veți fi mai buni!
    8
    Începeți să planificați ceea ce veți face când veți fi mai buni!
  9. Scrieți-vă visele.
    9
    Scrieți-vă visele. Desenați sau scrieți casa dvs. de vis. Adăugați detalii mici precum modelele de covoare sau culorile. Desenați sau scrieți tema sau complotul cărții sau filmului preferat. Ai putea să desenezi o imagine din scena preferată din Harry Potter sau să scrii ce ai face în situația personajului. Afișează caracteristicile ideale în animalul tău de vis sau prieten / prietena / soț / soție. Descrie-ți costumul sau visul de vis. Faceți un colaj cu toate imaginile de vis și / sau liste și paragrafe, pentru a vă face viața de vis.