Cum să obțineți tone de abonați pe YouTube

Doriți să devii celebru YouTube? Aveți un mesaj pe care doriți să-l obțineți cât mai multor persoane? Poate vrei doar să faci lumea să râdă. Indiferent de obiectivul dvs. final, modalitatea de a ajunge acolo este creșterea numărului de abonați YouTube. Acest ghid vă va arăta cum să începeți să creșteți numărul de vizionări și abonații pe care le primește canalul dvs.

Cap 1
Crearea conținutului de multe ori

  1. Încărcați videoclipuri cel puțin o dată pe săptămână.
    1
    Încărcați videoclipuri cel puțin o dată pe săptămână. Unul dintre pașii cei mai importanți în obținerea mai multor abonați este să oferiți cât mai mult conținut posibil. Cu cât mai multe videoclipuri aveți, cu atât mai populară va fi canalul dvs. în timp ce postați o mulțime de videoclipuri care îi face pe oameni să se întoarcă. Mai multe videoclipuri înseamnă mai mult rezultat de căutare, ceea ce va duce la mai mulți abonați. Țineți minte, deși postarea prea multor videoclipuri în fiecare săptămână vă va înfunda canalul și va îngreuna spectatorii să găsească ceea ce caută. Grupați videoclipurile în playlisturi, astfel încât utilizatorii să poată găsi tipul de videoclipuri pe care sunt mai interesați.
  2. Efectuați un program și respectați-l.
    2
    Efectuați un program și respectați-l. Încercați să încărcați videoclipurile la ore regulate pe parcursul săptămânii. Lăsați abonații dvs. să știe când va fi disponibil videoclipul dvs. următor și va fi mai probabil să se întoarcă la canal atunci când videoclipul este lansat. Oamenii sunt mult mai probabil să se aboneze la cineva care produce în mod regulat conținut, spre deosebire de cineva care se încarcă din când în când. Gândiți-vă la streaming video în timp real pentru a putea interacționa cu publicul dvs. în timp ce vă urmăresc. Videoclipurile live streaming sunt adesea plasate mai sus în rezultatele căutării pe YouTube, în special în timp ce acestea sunt transmise în flux.
  3. Marcați corespunzător videoclipurile.
    3
    Marcați corespunzător videoclipurile. Asigurați-vă că toate etichetele dvs. se potrivesc cu conținutul videoclipurilor dvs. Dacă cineva caută ceva și videoclipul dvs. apare deoarece este etichetat incorect, acesta va pleca după câteva secunde și cel mai probabil nu se va mai întoarce. Etichetele bune vor asigura că videoclipurile dvs. apar în căutări relevante. Utilizați etichete multi-cuvânt, precum și cuvinte singulare. Oamenii caută adesea expresii. Limitați-vă la maxim 15 șarje pentru fiecare videoclip. Dacă utilizați mai mult decât atât, YouTube va ignora toate hashtagurile dvs. și poate nu vă va afișa videoclipul în rezultatele căutării. Utilizați hashtag-urile relevante pe care oamenii le caută. Aplicațiile și site-urile ca hashtags4follows.com vă pot ajuta să găsiți aceste hashtag-uri.
  4. Luați ceva timp pentru a scrie un titlu bun.
    4
    Luați ceva timp pentru a scrie un titlu bun. Un videoclip bine intitulat se va remarca mult mai mult într-o listă cu rezultatele căutării decât una cu un titlu prost. De exemplu, spuneți că faceți un videoclip despre cookie-urile de coacere. Un videoclip prost intitulat ar putea spune "cookie-uri bune". Un titlu mai bun ar fi "Bake cookies delicioase, chewy în mai puțin de 15 minute". Al doilea titlu este mai descriptiv și conține mai multe cuvinte cheie pentru a prinde motoarele de căutare. Conturile YouTube populare utilizează adesea ceea ce se numește "Clickbait". Este, în esență, un titlu video care va face spectatorul să știe mai multe. De exemplu, "ceea ce se întâmplă în continuare vă va șoc" sau "nu veți crede ce poate face această persoană". Acesta este un truc bun pentru a obține mai mulți abonați, dar poate face mulți oameni furioși dacă videoclipul nu se ridică la nivelul hype.
  5. Scrie descrieri semnificative.
    5
    Scrie descrieri semnificative. Numai primele linii ale descrierii dvs. vor fi vizibile atunci când videoclipul va apărea într-o căutare, deci asigurați-vă că începutul descrierii face o treabă bună de a explica videoclipul și ce este pe cale să vadă spectatorul. Asigurați-vă că includeți un număr bun de cuvinte cheie în descrierea dvs., dar nu îl supraîncărcați și faceți dificil de citit. Adresați-vă persoanelor să vă abonați în cadrul descrierii și să oferiți un link către canalul dvs.

Cap 2
Planificarea videoclipurilor

  1. Scrieți un script.
    1
    Scrieți un script. Deși este foarte posibilă realizarea de videoclipuri cu succes, crearea unui script vă va ajuta să furnizați o programare consistentă. Scenariul vă va împiedica să evitați tema videoclipului dvs., precum și să vă concentrați conținutul pentru publicul dvs. În situația unui vlog, ați putea dori să faceți o schiță a ceea ce doriți să spuneți și să continuați și să vă răzgândiți. Unii dintre cei mai buni vloggeri fac acest lucru și apoi decupează imaginile în care spun "um".
  2. Filmați ceea ce știți.
    2
    Filmați ceea ce știți. Cele mai de succes videoclipuri sunt cele în care creatorul face ceea ce îi place. Nu încercați să urmăriți mulțimea și să produceți videoclipuri care să imite tendințele populare. Veți avea mult mai mult succes dacă faceți ceea ce doriți să faceți și concentrați-vă pe lustruirea și construirea acestui lucru.
  3. Începeți cu un cârlig.
    3
    Începeți cu un cârlig. Introducerea este una dintre cele mai importante părți ale unui videoclip. Ar trebui să atragă atenția audienței, să stabilească temele și direcția videoclipului și să păstreze spectatorul dorind mai mult. Puteți face acest lucru cu introduceri personale, grafică, clipuri de ceea ce urmează să vină și multe altele. Păstrați-vă introducerea puternică, dar scurtă. Nu este probabil ca spectatorii să fie prezenți în mai mult de 10-15 secunde de introducere. Acestea includ titluri, grafică și plumb-uri. Împingeți-le rapid și apoi scufundați în conținutul principal al videoclipului.
  4. Paceți-vă conținutul.
    4
    Paceți-vă conținutul. Este esențial ca stimularea videoclipului să împiedice spectatorul să se plictisească. Nu stați pe subiecți neinteresanți și continuați acțiunea înainte. Nu încercați să strângeți prea multe informații într-un segment. Dacă realizați videoclipuri informative, luați în considerare ruperea conținutului în mai multe părți. Acest lucru va împiedica publicul să fie supraîncărcat cu informații. Pe partea laterală, asigurați-vă că aveți suficient conținut pentru a justifica durata videoclipului. Dacă spectatorul devine dezinteresat, chiar și pentru o secundă, cel mai probabil va pleca să găsească un alt videoclip. Pentru videoclipuri mai lungi, adăugați mici pauze de secțiuni în cazul în care ritmul încetinește puțin. Acest lucru va oferi audienței un moment pentru a reflecta asupra a ceea ce au văzut până acum, înainte de a vă continua conținutul.
  5. Sfârșit cu o chemare la acțiune.
    5
    Sfârșit cu o chemare la acțiune. La sfârșitul videoclipului, nu vă spuneți la revedere și opriți camera. Cereți spectatorilor să se aboneze la canalul dvs., să vă conecteze videoclipurile pe Facebook sau să le solicite să lase comentarii sub videoclip. Toate acestea vor conduce la mai multe abonamente și la o mai mare interacțiune cu abonații dvs. Utilizați adnotările pentru a adăuga un buton de abonament în interiorul videoclipului. Asigurați-vă că nu blochează niciuna dintre acțiuni și salvați-o pentru segmentul final. [1]

Cap 3
Producerea clipurilor tale

  1. Editați videoclipurile.
    1
    Editați videoclipurile. Chiar și editarea de bază vă poate ajuta să separați videoclipul de mii de videoclipuri similare de pe YouTube. Editați orice somn, greșeli sau conținut rău. Acordați-vă timp pentru a afla cum să utilizați un program de editare video. Există mai multe programe gratuite de editare video gratuite și multe camere video digitale sunt ambalate cu software de editare video.
  2. Dezvoltați tranzițiile.
    2
    Dezvoltați tranzițiile. Dacă realizați o serie de videoclipuri bazate pe același concept general (cum ar fi: cum-to-uri, recenzii etc.), veniți cu tranziții și efecte comune pe care le puteți aplica tuturor videoclipurilor. Acest lucru va conferi conținutului dvs. un sentiment unificat, făcându-l să pară mult mai profesionist pentru spectator. Tranzițiile au un impact mare asupra branding-ului dvs. video. Marca dvs. este un aspect foarte important al succesului canalului YouTube, așa că asigurați-vă că îl cultivați cât mai mult posibil.
  3. Practicați-vă munca în cameră.
    3
    Practicați-vă munca în cameră. Experimentați cu diferite tipuri de fotografii. Îți cunoști camera înăuntru și afară. Funcționarea netedă a camerelor va face minuni pentru reținerea abonaților. Evitați deplasarea camerei în jurul valorii de mult, cu excepția cazului în care aceasta este simțul specific pentru care mergeți. De exemplu, dacă vorbești în cameră și apoi vrei să mărim un exemplu pe masă, nu filmează camera în mișcare. În schimb, tăiați de la o singură lovitură la alta, astfel încât audiența să nu aibă nici o mișcare a camerei. Obțineți un prieten sau un membru al familiei pentru a vă ajuta. Având un operator dedicat de cameră vă poate elibera pentru a fi mai personibili în fața camerei. Având o "creșă", de asemenea, adaugă un aer de profesionalism la producția dvs., spre deosebire de utilizarea doar a camerei dvs. web pentru a face un film. Utilizați un trepied sau un loc unde este posibil pentru a vă asigura o fotografie constantă. Dacă trebuie să vă mișcați, folosiți un braț sau o cameră cu stabilizare optică.

Cap 4
Construiți-vă canalul

  1. Păstrați conținutul consistent.
    1
    Păstrați conținutul consistent. Asigurați-vă că conținutul pe care îl încărcați pe canalul dvs. este în concordanță cu tema canalului dvs. De exemplu, dacă începeți să lansați mai multe recenzii de filme, nu treceți mai târziu la încărcarea videoclipurilor rețetă. Veți pierde abonații dacă constată că conținutul dvs. nu corespunde așteptărilor acestora. Creați mai multe canale pentru subiecte și teme diferite. Acest lucru vă va permite să conectați canalele dvs., dar să vă păstrați separat conținutul diferit, pentru a nu confunda spectatorii.
  2. Interacționați cu abonații.
    2
    Interacționați cu abonații. Răspunzând la comentariile bune și oferind abuzuri clienților în clipurile dvs. va contribui într-adevăr la consolidarea comunității canalului dvs. Asigurați-vă că vă moderați și canalul, eliminând orice mesaje urât care ar putea supăra pe ceilalți abonați. Acest lucru va păstra prietenia și popularitatea canalului.
  3. Abonați-vă la alte canale.
    3
    Abonați-vă la alte canale. Găsiți canalele care vă împărtășesc interesele și abonați-le. Lăsați comentarii greșite și bine scrise, iar în curând veți găsi și abonații de pe acel canal care vin pe canalul dvs. YouTube este o comunitate și interacțiunea cu aceasta vă va ajuta să creșteți mult mai mult decât pur și simplu încărcați videoclipurile. Încărcați răspunsurile video la alte videoclipuri atunci când se potrivesc, dar evitați să trimiteți mesaje spam altor canale cu videoclipurile dvs. Este posibil să fiți ignorați și blocați, ceea ce vă va afecta șansele de a obține abonați. Bucurați-vă de alte canale cu respect și veți începe să vedeți-vă a crește. Asigurați-vă că utilizați numele canalului sau persoanei la care răspundeți în titlul videoclipului, astfel încât să fie ușor de găsit. Lăsați comentarii pozitive pe videoclipurile altor persoane. Asigurați-vă că sunt relevante și nu sunt spamuri.
  4. Reclamați canalul.
    4
    Reclamați canalul. Utilizați și alte rețele de socializare, cum ar fi Facebook și Twitter, pentru a face publicitate canalului dvs. Lăsați-vă prietenilor și adepților să știe când ați încărcat un nou videoclip. Includeți o scurtă descriere despre aceasta atunci când postați. Dacă aveți un blog, includeți un link direct la canalul dvs. YouTube, astfel încât cititorii dvs. să poată găsi cu ușurință conținutul dvs. video. Pur și simplu utilizați următorul cod pentru a crea un widget de abonament YouTube: <script src = "https:
    apis.google.com/js/plusone.js"> </ script> <div class = "g-ytsubscribe" = "Numele canalului dvs. aici"> </ div>