Cum să remediați sunetul pe un computer mac

Dacă întâmpinați probleme la auzul sunetului sau la selectarea unui dispozitiv de redare pe Mac, există destul de multe remedii rapide pe care le puteți încerca înainte de a vă deplasa la Genius Bar. Pur și simplu conectarea și apoi scoaterea unei perechi de căști este de obicei suficientă pentru a face lucrurile să funcționeze din nou. De asemenea, puteți reinițializa PRAM-ul, care poate remedia o varietate de probleme legate de sunet. Actualizarea la cea mai recentă versiune a sistemului OS X poate remedia problemele de sunet cauzate de erorile de sistem.

Cap 1
Corecții de bază

  1. Reporniți computerul.
    1
    Reporniți computerul. Uneori, o repornire simplă va rezolva problemele audio pe care le întâmpinați. Acest lucru ar trebui să fie întotdeauna primul lucru pe care îl încercați atunci când ceva nu merge bine.
  2. Introduceți căștile și apoi scoateți-le.
    2
    Introduceți căștile și apoi scoateți-le. Dacă controalele de volum sunt în gri sau dacă vedeți o lumină roșie din mufa pentru căști, introduceți și scoateți de câteva ori o mufă pentru căști Apple. Acest lucru a fost cunoscut pentru a rezolva problema și pentru a restabili sunetul. [1] Notă: Acesta este un semn al hardware-ului defect și probabil că va trebui să faceți acest lucru tot mai des, până când acesta nu reușește complet. Va trebui să aveți serviciul Mac pentru a rezolva această problemă bine. Unii utilizatori au raportat un succes mai bun prin utilizarea căștilor marca Apple sau a căștilor pentru această procedură.
  3. Descărcați toate actualizările disponibile.
    3
    Descărcați toate actualizările disponibile. Este posibil să existe o actualizare de sistem sau hardware care să remedieze problemele pe care le aveți. Faceți clic pe meniul Apple și selectați "Actualizare software" pentru a începe căutarea și instalarea oricăror actualizări disponibile.
  4. Deschideți Monitorul de activitate și opriți procesul "coreaudiod".
    4
    Deschideți Monitorul de activitate și opriți procesul "coreaudiod". Aceasta va reporni controlerul de sunet pentru Mac: [2] Deschideți Activity Monitor din folderul Utilities. Găsiți procesul "coreaudiod" din listă. Faceți clic pe antetul "Process Name" pentru a sorta lista în ordine alfabetică. Faceți clic pe butonul "Terminați procesul". După confirmare, coreaudiod va fi închis și va reporni automat.

Cap 2
Verificarea dispozitivelor dvs.

  1. Asigurați-vă că nu aveți conectate căști.
    1
    Asigurați-vă că nu aveți conectate căști. Dacă aveți conectate căștile, nu veți putea auzi sunetul de la difuzoare. Uneori, inserarea și scoaterea unui dop de căști vor face ca difuzoarele să fie repetate.
  2. Faceți clic pe meniul Apple și selectați Preferințe sistem.
    2
    Faceți clic pe meniul Apple și selectați Preferințe sistem. Dacă aveți mai multe dispozitive audio conectate la Mac, este posibil să nu comutați corect intrările.
  3. Dați clic pe opțiunea "Sunete" și apoi selectați fila "Ieșire".
    3
    Dați clic pe opțiunea "Sunete" și apoi selectați fila "Ieșire". Aceasta va afișa o listă de dispozitive care pot emite audio.
  4. Selectați dispozitivul de ieșire corespunzător.
    4
    Selectați dispozitivul de ieșire corespunzător. Selectați dispozitivul pe care doriți să-l utilizați pentru a reda sunetul. Dacă doriți să redați sunetul de la difuzoarele Mac, selectați "Difuzoare interne" sau "Digital Out". Dacă încercați să redați sunetul de la televizorul conectat, selectați opțiunea "HDMI".
  5. Verificați nivelul volumului difuzoarelor externe.
    5
    Verificați nivelul volumului difuzoarelor externe. Multe boxe externe vor avea propriile controale ale volumului. Dacă difuzoarele sunt oprite sau dezactivate, nu veți putea auzi sunetul de la acestea, chiar dacă acestea sunt selectate.

Cap 3
Resetarea opțiunii pram

  1. Opriți Mac-ul.
    1
    Opriți Mac-ul. Resetarea parametrului RAM (PRAM) poate repara o varietate de probleme legate de controlul volumului și de ieșirea sunetului. Aceasta va reseta câteva setări, dar nu va șterge niciunul dintre datele dvs.
  2. Porniți Mac-ul și apăsați imediat comanda âŒ~ Command + ⌠¥ Option + P + R.
    2
    Porniți Mac-ul și apăsați imediat comanda âŒ~ Command + ⌠¥ Option + P + R. Continuați să mențineți aceste taste până când se repornește Macul.
  3. Eliberați cheile când auziți din nou sunetul de pornire.
    3
    Eliberați cheile când auziți din nou sunetul de pornire. Computerul va continua să se încarce în mod normal. S-ar putea să observați că acest boot durează puțin mai mult decât normal.
  4. Verificați sunetul și alte setări.
    4
    Verificați sunetul și alte setări. Verificați dacă puteți auzi din nou sunetul și dacă puteți regla volumul. Este posibil ca ceasul dvs. să fie resetat în timpul acestui proces, astfel încât este posibil să fie necesar să îl modificați înapoi.

Cap 4
Actualizați la cele mai recente sisteme de operare x

  1. Verificați dacă aveți cea mai recentă versiune.
    1
    Verificați dacă aveți cea mai recentă versiune. OS X Mavericks (10.9) are multe probleme cu sunetul, multe dintre ele fiind fixate în Yosemite (10.10). El Capitan (10.11) a stabilit și mai multe dintre aceste probleme.
  2. Deschideți aplicația Mac App Store.
    2
    Deschideți aplicația Mac App Store. Actualizările Mac sunt gratuite și sunt disponibile de la Mac App Store.
  3. Faceți clic pe fila "Actualizări".
    3
    Faceți clic pe fila "Actualizări". Dacă există actualizări de sistem disponibile, acestea vor fi listate aici.
  4. Descărcați cea mai recentă versiune de OS X.
    4
    Descărcați cea mai recentă versiune de OS X. Descărcați El Capitan dacă este afișat în secțiunea Actualizări. Este posibil ca descărcarea să dureze un timp până la finalizare.
  5. Instalați actualizarea sistemului.
    5
    Instalați actualizarea sistemului. Urmați instrucțiunile pentru a instala actualizarea sistemului. Este un proces destul de simplu și nu veți pierde niciun fișier sau setări.
  6. Testați din nou sunetul.
    6
    Testați din nou sunetul. După ce actualizarea sa terminat și ați revenit la spațiul de lucru, testați din nou sunetul pentru a vedea dacă funcționează. [3]