Cum să treci peste o despărțire

Încheierea unei relații este greu, fie că a fost decizia dvs., fie decizia celeilalte persoane. S-ar putea să aveți de-a face cu emoții dureroase și doriți să vă ocupați de aceste sentimente cât mai repede posibil. Există câteva modalități prin care puteți lucra prin emoțiile dureroase și puteți începe să continuați, cum ar fi scrierea despre sentimentele voastre, permițându-vă să vă întristați și să fiți precaut cu privire la relațiile de revenire. Rețineți că depășirea unei rupturi necesită timp și răbdare. Dacă lucrurile nu par să se îmbunătățească cu timpul, amintiți-vă că puteți întotdeauna să vă adresați prietenilor, familiei sau chiar unui profesionist în domeniul sănătății mintale pentru a vă ajuta.

Cap 1
Trecând peste

  1. Păstrează-ți Distanța.
    1
    Păstrează-ți Distanța. Chiar dacă tu și fostul tău ați decis să rămâi prieteni, spargeți-vă complet unul după celălalt imediat după despărțire. Acest lucru înseamnă că nu vă vedeți unul pe celălalt, nu vă aflați în jurul membrilor familiei sale, nu aveți apeluri telefonice, nu e-mailuri, nu aveți mesaje text, nici Facebook și nici un IM. Nu trebuie să încetați să vorbiți pentru totdeauna, dar trebuie să tăiați toată comunicarea atâta timp cât este nevoie ca să ajungeți complet peste ex. Dacă el / ea încearcă să vă convingă să îl vedeți, întrebați-vă sincer ce ar fi punctul. Dacă revedeți trecutul prin a vă vedea, nu este greu să vă prindeți în acest moment și va fi mai greu să renunțați. Este posibil să trebuiască să aveți un contact pentru a aborda aspectele practice ale lucrurilor cum ar fi mutarea, semnarea documentelor etc., dar încercați să limitați acest lucru la ceea ce este absolut necesar și apoi să mențineți astfel de apeluri / întâlniri scurte și civile.
  2. Organizați-vă spațiul.
    2
    Organizați-vă spațiul. O despărțire poate însemna un nou început. Prin urmare, curățarea și organizarea spațiului dvs. personal vă vor lăsa să vă simțiți reînnoiți și pregătiți pentru noile lucruri care vor veni. O mizerie poate fi copleșitoare și deprimantă și va adăuga doar nivelul dvs. de stres. [2] Păstrarea ocupat cu curățarea spațiului dvs. nu necesită o mulțime de putere creierului, dar necesită doar suficientă atenție pentru a vă împiedica să reciclați durerea. Curățați camera, primiți niște afișe noi, curățați pictogramele de pe desktop-ul PC-ului. Ca și nesemnificativ ca și curățarea sunetelor, te va face să te simți mai bine.
  3. Îndepărtați declanșatoarele de memorie dureroase.
    3
    Îndepărtați declanșatoarele de memorie dureroase. Există tot felul de lucruri care îți amintesc de ex - un cântec, un miros, un sunet, un loc. Având aceste elemente în jurul valorii poate face mai greu pentru tine de a recupera de la o despartire. Îndepărtați toate lucrurile care vă fac durerea inimii sau întoarcerea stomacului. Poate face minuni pentru a vă elibera spațiul de toate aceste declanșatoare. [3] Dacă aveți un magazin, cum ar fi un ceas sau o bijuterie care ți-a fost dată de ex, nu este nimic în neregulă cu păstrarea ei. Dar, pentru moment, încercați să o îndepărtați până când veți fi depășit relația.
  4. Ieșiți și faceți lucruri.
    4
    Ieșiți și faceți lucruri. După ce se încheie o relație, este bine să ai timp la tine acasă. Asigurați-vă că vă întoarceți în lume după ce ați procesat sentimentele. Faceți planuri, ieșiți împreună cu prietenii și distrați-vă! Ar putea părea ciudat la început, dar va fi mai ușor și vă va ajuta să vă simțiți mai bine. Ieșirea și facerea lucrurilor este, de asemenea, importantă pentru că trebuie să vă dezvoltați și să vă mențineți rețeaua socială după o rupere. Făcând acest lucru vă va ajuta să continuați cu viața dvs. [4] Nu simțiți că trebuie să ieșiți împreună cu alți oameni tot timpul. Ieșiți-vă să faceți lucrurile și bucurați-vă de libertatea de a face ceea ce doriți. Mergeți la magazinul dvs. preferat de cafea, mergeți la cumpărături sau luați-vă un mini-vacanță.
  5. Feriți-vă de relațiile de recul.
    5
    Feriți-vă de relațiile de recul. Deseori, oamenii vor intra rapid într-o nouă relație după o despărțire; acest tip de relație se numește relație de recul. Rebounding-ul poate fi obișnuit, dar nu este întotdeauna o idee bună. Când intri într-o relație prea curând după ce te-ai despărțit de cineva, îți poți ascunde emoțiile negative cu entuziasmul unei noi relații. Dacă această relație nouă nu funcționează, este posibil să fiți nevoiți să vă ocupați de durerea a două întreruperi simultan. Luați în considerare o singură rămășiță, până când vă veți procesa complet emoțiile și veți obține distrugerea. [5]
  6. Continuă să ai grijă de tine.
    6
    Continuă să ai grijă de tine. Este obișnuit ca oamenii să depună mai puține eforturi în auto-îngrijire după o ruptură, dar acest lucru nu vă va ajuta să vă simțiți mai bine. Asigurați-vă că vă vedeți la nevoile dvs. de bază pentru bunăstarea mentală, fizică și spirituală. Dacă nu ați fi avut grijă de tine înainte ca relația să se încheie, acum este un moment bun pentru a începe. Asigurați-vă că mâncați bine, dormiți suficient, faceți timp pentru relaxare și exercițiu regulat pentru a vă simți bine. [6] Mâncați o dietă echilibrată care include o mulțime de fructe și legume proaspete, cereale integrale și proteine ​​slabe. Evitați hrana junk, excesul de zahăr și excesul de grăsime. [7] Obțineți între 7-8 ore de somn pe noapte. Rețineți că unii oameni pot fi în regulă cu mai puțin de 7 ore pe noapte sau necesită mai mult de 8 ore de somn pe noapte. [8] Exercițiu timp de 30 de minute de cinci ori pe săptămână. Du-te pentru o plimbare de 30 de minute, plimbare cu bicicleta în jurul orașului, sau lovit piscina și mergeți la înot. [9] Relaxați-vă pentru cel puțin 15 minute pe zi. Încercați meditația, exercițiile profunde de respirație sau yoga pentru a vă ajuta să vă relaxați. [10]

Cap 2
Se ocupă de durerea emoțională

  1. Aflați că durerea pe care o simțiți este normală.
    1
    Aflați că durerea pe care o simțiți este normală. După o rupere, este normal să te simți trist, furios, speriat și alte emoții. S-ar putea să vă îngrijorați că veți ajunge singur sau că nu veți mai fi fericiți din nou. Amintiți-vă doar că este normal să vă simțiți în acest fel după o despărțire și că trebuie să simțiți aceste emoții pentru a continua. [11]
  2. Faceți o pauză de la rutina obișnuită.
    2
    Faceți o pauză de la rutina obișnuită. Poate fi necesar să faceți o scurtă pauză de la rutina obișnuită după încheierea unei relații. Având acest timp vă poate ajuta să vă procesați sentimentele și să vă faceți mai bine pe termen lung. Asigurați-vă că nu faceți nimic care să vă amenințe alte relații sau mijloace de trai [12]. De exemplu, ați putea să renunțați la o clasă de exerciții fizice normale timp de o săptămână, fără consecințe, dar nu puteți să omiteți o săptămână. Folosește o judecată bună și explică-ți situația prietenilor tăi dacă trebuie să anulezi planurile în timp ce te recuperezi.
  3. Permiteți-vă să întristați pierderea relației.
    3
    Permiteți-vă să întristați pierderea relației. Sfârșitul unei relații poate lăsa o gaură mare în inima ta, care poate necesita o perioadă semnificativă de înjosire. Asigurați-vă că vă acordați permisiunea de a întrista această pierdere și de a experimenta durerea pe care o cauzează. În caz contrar, poate dura mai mult pentru a vă simți mai bine și pentru a continua. Lăsați-vă să plângă, să țipați, să țipați sau să faceți tot ce trebuie să faceți pentru a-ți scoate emotiile negative. [13] Încercați să setați o limită de timp zilnică pentru a vă strici pierderea relației. Având o perioadă de timp stabilită pentru a face față acestor emoții, vă va oferi o ieșire pentru a vă elibera, în timp ce vă împiedicați să locuiți pe emotiile dvs. [14]
  4. Înconjurați-vă cu oameni susținători.
    4
    Înconjurați-vă cu oameni susținători. Vrei oameni din jurul tău care te iubesc și care te vor ajuta să te simți bine despre tine. Înconjurați-vă cu prietenii și familia compasiune, de susținere vă va ajuta să vă vedeți ca o persoană valoroasă și veți găsi mai ușor să vă mențineți din nou în picioare cu cei dragi din jurul vostru. întrebați-vă prietenii și familia pentru ajutor dacă aveți nevoie de cineva cu care să vorbească sau de un umăr pe care să-l plângeți.
  5. Găsiți modalități sănătoase de a vă calma durerea emoțională.
    5
    Găsiți modalități sănătoase de a vă calma durerea emoțională. Este posibil ca primul dvs. instinct să doriți să vă ignorați sau să vă păstrați durerea prin trecerea la alcool, droguri sau alimente, dar acestea nu vor oferi soluții pe termen lung. Evitați aceste metode nesănătoase de tratare a durerii emoționale. În schimb, încercați să găsiți modalități de a vă ocupa de emoțiile dvs., care vor duce la creștere și recuperare. [16] Încercați să luați un nou hobby pentru a vă menține ocupat în timp ce vă recuperați de la o despărțire. Luați-vă o clasă, alăturați-vă unui club sau învățați-vă cum să faceți ceva. Implicarea într-un hobby vă va ajuta să vă simțiți mai bine despre dvs., să vă distrați atenția de durerea dvs. pentru puțin timp și să vă construiți stima de sine ajutându-vă să dezvoltați o nouă abilitate.
  6. Luați în considerare discuția cu un terapeut dacă durerea devine prea mare.
    6
    Luați în considerare discuția cu un terapeut dacă durerea devine prea mare. Mulți oameni sunt capabili să se recupereze de la o destrămare pe cont propriu, dar acest lucru nu este posibil pentru toată lumea. Dacă întâmpinați dificultăți în a face față durerii emoționale sau dacă credeți că ați putea fi deprimat ca urmare a despărțirii, obțineți asistență de la un profesionist în domeniul sănătății mintale cât mai curând posibil.

Cap 3
Lucrul prin sentimentele tale

  1. Reflectați asupra relației dvs.
    1
    Reflectați asupra relației dvs. Luați în considerare toate motivele pe care vi s-au despărțit. Încercați să rețineți că, chiar dacă vă place să fiți împreună pentru o vreme, ceva nu a funcționat. Gândindu-te la motivele pentru care relația sa încheiat vă poate ajuta să înțelegeți de ce trebuie să continuați. De asemenea, ați putea evita să faceți aceleași greșeli în viitor, dacă puteți identifica zonele în care ați contribuit la dispariția relației. Întrebați-vă câteva dintre următoarele întrebări: [18] Am contribuit la sfârșitul relației? Dacă da, ce am făcut? Tind să aleg același tip de oameni până acum? Dacă da, care sunt ele? Sunt bune pentru mine? De ce sau de ce nu? Am avut probleme similare în alte relații? Dacă da, ce mă cauzează să am aceste probleme? Ce pot face diferit în viitoarele relații?
  2. Scrie despre sentimentele tale.
    2
    Scrie despre sentimentele tale. Scrieți într-un jurnal sau încercați să scrieți poezii. Cel mai important lucru este să fii cinstit și să nu te editezi pe măsură ce te duci. Unul dintre cele mai bune rezultate de a scrie totul în jos este că, uneori, veți fi uimiți de o înțelegere bruscă care vine la tine, pe măsură ce îl vărsați tot pe hârtie. Modelele pot deveni mai clare și, pe măsură ce îndurarea voastră începe să se diminueze, veți găsi mult mai ușor să înțelegeți lecții de viață valoroase din întreaga experiență. Încercați să vă scrieți sentimentele în fiecare zi după despărțire, până când vă veți simți mai bine. De exemplu, ați putea începe fiecare dintre intrările de jurnal cu "Au fost __ zile de când ne-am despărțit și mă simt _____" Apoi, mergeți în mai multe detalii despre cum vă simțiți. Folosind această solicitare vă veți ajuta să vedeți progresul emotiilor dvs. în timp și să procesați și unele dintre aceste emoții. Încercați să scrieți o scrisoare foștilor voștri, dar nu faceți asta
  3. Faceți-vă de furia voastră.
    3
    Faceți-vă de furia voastră. Sentimentele de furie apar atunci când simțim că am fost nedreptățiți sau că am tratat nedrept. Într-o situație în care nu vă veți contacta pe ex-partenerul dvs., cel mai bun mod de a face față furiei este să vă relaxați [20]. Respirați profund și concentrați-vă asupra faptului că permiteți mușchilor să se relaxeze în mod voluntar [21]. Muzica ușoară poate ajuta adesea.
  4. Stați la decizia ta.
    4
    Stați la decizia ta. Dacă dezbaterea a fost decizia dvs., rețineți că concentrarea asupra momentelor bune pe care le-ați avut cu partenerul dvs. vă poate determina să uitați motivele pentru care l-ați rupt. De asemenea, încercați să nu ghiciți a doua oară situația dacă decizia de a pune capăt lucrurilor nu este a ta. Este foarte comun să romanticizi părțile bune ale relației și să te convingi că părțile rele nu au fost așa de răi după toate. Nu juca acest joc cu tine însuți. Acceptați situația și lucrați la avansarea.
  5. Amintește-te de trăsăturile negative ale exelor tale.
    5
    Amintește-te de trăsăturile negative ale exelor tale. Concentrându-vă pe toate lucrurile pe care nu le place dvs. ex-vă poate ajuta să treceți peste despărțire mai repede. Încearcă să faci o listă cu toate lucrurile pe care fostul tău le-a făcut că nu ți-a plăcut. De exemplu, poate fostul tău adesea a tresărit tare după cină sau a făcut planuri fără tine sau ți-a uitat ziua de naștere. Listați toate lucrurile mici care te-au deranjat în legătură cu ex-ul tău. [22]
  6. Luați în considerare motivele pentru care sunteți mai bine fără dvs. ex.
    6
    Luați în considerare motivele pentru care sunteți mai bine fără dvs. ex. Pe lângă faptul că vă amintiți de tot ce v-a deranjat în legătură cu ex-ul dvs., puteți beneficia și de gândirea în legătură cu pozițiile pe care le-ați petrecut. Faceți o altă listă a tuturor motivelor pentru care vă simțiți mai bine fără dvs. ex. [23] De exemplu, poate că dvs. ex descurajați eforturile dvs. de a mânca sănătoși, deci acum vă simțiți mai împuterniciți să urmați o dietă sănătoasă și să aveți mai multă grijă de tine . Sau poate fostul tău nu a vrut niciodată să facă nici unul dintre lucrurile pe care ai vrut să le faci, așa că acum ai libertatea de a face toate aceste lucruri. Afișează toate motivele pentru care ești mai bine fără dvs. ex.