Cum să treci peste prima ta iubire

Trecerea peste prima dvs. dragoste poate fi dificilă. Prima ta iubire te învață cum e să fii într-o relație romantică. Experimentarea oricărui lucru pentru prima dată stabilește tonul pentru modul în care vă veți angaja în astfel de experiențe în viitor. Dacă vă străduiți să depășiți prima dvs. dragoste, acest lucru este perfect normal. Acesta este un lucru cu care majoritatea oamenilor se luptă, dar există și lucruri pe care le puteți face pentru a vă ajuta să continuați. În primul rând, gândurile limită ale ex-ului tău. Încercați să vă concentrați asupra prezentului și să nu vă concentrați asupra trecutului. Încercați să adoptați o perspectivă mai sănătoasă asupra relației. În timp ce sa încheiat, ați învățat multe despre tine însuți fiind îndrăgostiți. După întristare, încercați să mergeți înainte. Concentrați-vă asupra a ceea ce este înainte de dvs., mai degrabă decât dragostea pierdută.

Cap 1
Controlul atitudinii tale

  1. Limitați timpul petrecut gândindu-vă la ex.
    1
    Limitați timpul petrecut gândindu-vă la ex. S-ar putea să vă gândiți că ar trebui să vă eliminați complet ex din gândurile voastre. Cu toate acestea, această strategie poate apărea foarte ușor. Dacă încerci să te forțezi să nu te gândești la ceva, te vei gândi mai mult la asta. În loc să încerci să nu te gândești la ex-ul tău în totalitate, limitează timpul petrecut gândindu-te la ele. Aceasta este o strategie mai durabilă. [1] Alegeți un anumit moment în ziua în care puteți să vă gândiți la ex-ul dvs. din sistemul dvs. Ați putea, de exemplu, să vă gândiți la ex-ul dvs. pentru o jumătate de oră în fiecare dimineață. Dacă întâmpinați probleme în a vă aminti, încercați să ascultați o melodie sau să vă gândiți la un film pe care îl iubiți voi doi. Scrierea unor gânduri într-un jurnal vă poate ajuta să lucrați prin sentimentele dvs. și să procesați ceea ce sa întâmplat. După aceasta, încercați să evitați să vă gândiți la ex-ul dvs. pentru restul zilei. Dacă gândurile se strecoară înapoi, spuneți-le ceva: "M-am gândit deja la asta astăzi, pot salva aceste gânduri pentru ziua de mâine".
  2. Urmăriți modele de gândire nerealiste.
    2
    Urmăriți modele de gândire nerealiste. Dacă vă rătăciți de pierderea primei iubiri, este posibil să fiți predispus la o gândire catastrofală. De exemplu, puteți să vă gândiți la lucruri precum "Nu voi mai iubi pe nimeni din nou" sau "Nu voi mai fi niciodată fericit". Când vă prindeți să vă angajați în astfel de gânduri, opriți-i și provocați-i. [2] Nici două relații nu sunt identice. Ai dreptate să crezi că niciodată nu vei simți exact același fel din nou. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că niciodată nu veți mai iubi și nici nu veți fi fericiți din nou. Fii realist. Cei mai mulți oameni nu se termină cu prima lor dragoste. Gândiți-vă la părinții dvs., la prieteni sau la alți membri ai familiei. Probabil că toți au simțit pierderea primei iubiri, dar au ajuns mai târziu în relații sănătoase. Fii specific. De exemplu, dacă te gândești că nu vei mai găsi dragoste din nou, înlocui gândul cu ceva de genul: "Dacă încep să mă întâlnesc din nou când sunt gata, aproape că îmi voi găsi iubirea din nou. Este foarte puțin probabil că voi ajunge singur. "Amintește-ți că, în timp ce lucrurile sunt dificile acum, probabil că vei iubi din nou și vei fi din nou fericit, chiar dacă va dura ceva timp. Discutați cu un prieten de încredere, cu un membru al familiei sau cu un consilier despre gândurile pe care le aveți. Ele te pot ajuta să câștigi perspectivă și să provoci gânduri nerealiste.
  3. Concentrează-te pe prezent.
    3
    Concentrează-te pe prezent. Amintește-ți ce ai de gând să faci acum. Gândiți-vă la lucruri precum cercul prietenilor, slujba, interesele și pasiunile. În timp ce este posibil să nu aveți povestea de dragoste pe care o doriți în acest moment, există multe în care să vă concentrați. [3] Faceți lucruri care să vă mențină în prezent. Luați un nou hobby. Alăturați-vă unui club. Faceți voluntari undeva. Mergi la sală. Tot ceea ce vă poate ține în prezent poate ajuta. Noile amintiri vă pot ajuta să treceți peste trecut. Efectuând pași concreți în realizarea unor noi amintiri mai bune vă pot ajuta să renunțați la ex. Este important să vă luați timp pentru a vă exprima atenția și pentru a reflecta asupra sentimentelor și gândurilor dvs. în acest moment. Cu toate acestea, este bine să echilibrați aceste momente de introspecție cu activități care vă distrag atenția și vă ajută să vă concentrați asupra altor lucruri.
  4. Practicați-vă îngrijirea de sine.
    4
    Practicați-vă îngrijirea de sine. Este foarte greu să te gândești pozitiv când nu te îngrijești de tine însuți. Poate că vă este greu să dormiți, să faceți exerciții fizice sau să vă mâncați imediat după spargere. Cu toate acestea, trebuie să țineți pasul cu auto-îngrijirea de bază. Acest lucru vă va permite să rămâneți puternici și să vă evitați gândirea negativă. [4] În afară de a dormi și de a mânca bine, dă-te trata. Nu vă fie teamă să vă faceți copilul puțin după o despărțire. Ia o noapte cu prietenii tăi. Ordonați preluarea. Du-te pentru o plimbare lungă sau plimbare cu bicicleta. Urmăriți un film pe care îl iubiți.

Cap 2
Dezvoltarea perspectivei despre trecut

  1. Examinați orice tipare negativă.
    1
    Examinați orice tipare negativă. Puteți învăța ceva din fiecare relație. Este tot un proces de creștere și schimbare, astfel încât să puteți găsi o poveste sănătoasă și fericită pe termen lung. Când vă străduiți să vă depășiți prima dvs. dragoste, căutați orice tipar negativ pe care ar trebui să îl faceți pentru a vă rupe în următoarea poveste de dragoste. [5] Gândiți-vă de ce sa încheiat relația. Există vreo modalitate de a vă fi comportat diferit? Există motive să nu fiți compatibi? De ce ai fost atrasă de această persoană? A fost din motive greșite? De cele mai multe ori, relațiile se termină pentru că doi oameni nu au dreptate unul pentru celălalt. Puteți lua această ocazie pentru a examina cum puteți alege pe cineva mai compatibil în viitor. Vorbind cu cineva obiectiv vă poate ajuta să recunoașteți aceste modele și să găsiți închiderea. Vorbiți unui prieten a cărui judecată aveți încredere sau luați în considerare văzul unui consilier care vă poate ajuta să evaluați relația într-un mod echilibrat și obiectiv.
  2. Permiteți-vă să vă bucurați de amintirile trecute.
    2
    Permiteți-vă să vă bucurați de amintirile trecute. Nu trebuie să înlăturați toate gândurile voastre ale voastre. Cu timpul, ați putea să zâmbiți asupra a ceea ce sa întâmplat. Dragostea poate declanșa emoții minunate și fericite, iar prima ta iubire va fi întotdeauna specială. Dacă vă aflați zâmbind la o amintire, permiteți-vă să vă bucurați de asta mai degrabă decât să închideți memoria. [6] Puteți găsi puteri în amintiri vechi. Te poți uita la ei ca pe o cale de a-ți aminti ca pe o persoană iubitoare. Poate fi sănătos să vă amintiți cel mai bun sine iubitor. Vechile amintiri vă pot ajuta să vă simțiți mai bine în zilele proaste. Îți poți aminti brusc câteva cuvinte încurajatoare de la ex, când te simți rău despre tine. Este bine să îmbrățișați amintirile bune, atâta timp cât faceți acest lucru, în timp ce recunoașteți că relația sa încheiat.
  3. Recunoașteți că nu există nimic deosebit cu privire la prima dvs. iubire.
    3
    Recunoașteți că nu există nimic deosebit cu privire la prima dvs. iubire. Primele iubiri pot fi o experiență minunată. Veți învăța multe despre dvs. și veți putea să experimentați pentru prima dată dragostea. Cu toate acestea, oamenii au tendința de a-și romanticiza prima experiență cu ceva. Probabil nu este nimic deosebit cu privire la prima dvs. relație dincolo de faptul că a fost prima dvs. Amintiți-vă, sunteți legați să plasați primele experiențe pe un piedestal. Nu doriți ca această mentalitate să se împiedice să îmbrățișeze prezentul. [7] Ați putea să vă amintiți experiențele cu prima dvs. dragoste într-un mod oarecum umflat. În noile relații, acest lucru poate duce la o tendință de a compara sentimentele actuale cu sentimentele trecute. Cu toate acestea, gândiți-vă la prima dvs. experiență cu nimic. Probabil că ți-ai umflat aceste experiențe. Prima ta zi la un nou loc de muncă probabil că a fost foarte interesantă, dar nu se poate întâmpla nimic diferit în acea zi decât oricare altă zi. În loc să vă vedeți prima dragoste ca partener perfect, vizualizați-vă prima dragoste în termeni de experiență. Ai învățat să iubesti pe cineva și să ai o relație romantică. Cu toate acestea, persoana cu care ați fost cu dvs. probabil nu este singura persoană pentru dvs. Sunteți pur și simplu prin cablu pentru a romanticiza memoria pentru că a fost prima dumneavoastră. Utilizați discuții pozitive pentru a pune experiența în perspectivă. Spune-ti lucruri de genul: "Voi folosi ceea ce am invatat din aceasta relatie pentru a construi relatii mai bune in viitor. Cel mai bun este încă să vină! "
  4. Consultați-vă ex ca o modalitate de a afla despre tine.
    4
    Consultați-vă ex ca o modalitate de a afla despre tine. Reflectați asupra a ceea ce ați învățat în timpul relației. Gândește-te la ceea ce ți-a plăcut în relație. Învățați să fiți mai altruist? Ai învățat cum să ai grijă de o altă persoană? Chiar dacă relațiile de peste, nu-l ignorați ca un eșec. Cele mai multe relații romantice pe care le aveți în viață sunt, într-un fel, practici. Valorile pe care le-ați învățat despre tine și despre capacitatea ta de iubire în loc să încerci să uiți relația cu totul. [8]

Cap 3
A merge inainte

  1. Revedeți obiectivele mai mari.
    1
    Revedeți obiectivele mai mari. În urma pierderii, îți uiți de multe ori obiectivele mai mari din viață. S-ar putea să vă gândiți că pierderea primei tale iubiri înseamnă că ați eșuat în scopul de a găsi o relație iubitoare în viață. Cu toate acestea, uitați-vă la obiectivele dvs. mai mari în termeni de relații. O relație nereușită nu înseamnă că ați eșuat în obiectivele dvs. [9] Revedeți ceea ce doriți din viață. Pe lângă găsirea unui partener iubitor, gândiți-vă la alte obiective. Ce fel de carieră sau de educație doriți, de exemplu? Amintiți-vă că este bine să faceți o pauză de la relații pentru o vreme. Nu trebuie să vă concentrați mai întâi pe găsirea de romantism. Dați-vă timp pentru a vă vindeca și pentru a urmări alte obiective, apoi reveniți în întâlniri când sunteți gata. O pierdere nu înseamnă că ai reușit. De fapt, marea majoritate a oamenilor se confruntă cu o mulțime de pierderi și respingeri pe calea către obiective mai mari. Nu aveți nevoie de această persoană să vă atingă în cele din urmă obiectivele.
  2. Acordați-vă timp înainte de întâlnire din nou.
    2
    Acordați-vă timp înainte de întâlnire din nou. Mulți oameni se simt implicați cu altcineva care îi va ajuta să uite prima lor dragoste. În timp ce o nouă relație vă poate ajuta să vă distrageți atenția de la gândurile actuale, nu este posibil să găsiți succesul în relații în acest fel. În loc să săriți într-o nouă poveste de dragoste, luați timp să reflectați. [10] Gândiți-vă la ceea ce doriți dintr-o relație. Gândiți-vă la modul în care aveați nevoie și nu ați fost îndeplinite. Acest lucru vă va ajuta să aflați cum să găsiți un partener mai potrivit în viitor. Mulți oameni sară de la romantism la romantism, sperând să găsească persoana potrivită. Cu toate acestea, dacă nu sunteți bine pe cont propriu, nu veți putea avea o dragoste funcțională. Trebuie să vă întristați prima dragoste și să aflați ce doriți pentru viitor. Când vă veți recupera dintr-o despărțire recentă, probabil veți fi foarte vulnerabil din punct de vedere emoțional pentru o vreme. Sentimentele pe care le-ați putea dezvolta pentru alte persoane în acest timp nu vor fi întotdeauna raționale. Fii atent la urmărirea acestor sentimente, deoarece este posibil să fiți în pericol de a fi rănit sau să profitați de cineva care vă recunoaște vulnerabilitatea.
  3. Modelați-vă comportamentul după altcineva.
    3
    Modelați-vă comportamentul după altcineva. Căutați un prieten, un membru al familiei sau un c-lucrător care a suferit, de asemenea, suferință, dar sa mutat cu succes. Încercați să modelați comportamentul dvs. de pe cineva care nu are nevoie de o relație pentru a se simți împlinită și fericită. [11] Găsește pe cineva care se descurcă singur. Vrei să te sprijini pe cineva care nu are nevoie de o relație să se simtă împlinită. Odată ce ați găsit pe cineva, gândiți-vă la modul în care se confruntă cu distrugerea. Căutați modalitățile în care acestea rămân independente și puternice după încheierea unei relații. Dacă vă simțiți bine, cereți-i persoanei să vă fie mentorul. Adresați-vă pentru sfaturi din când în când în timpul procesului de recuperare. Cu toate acestea, aveți grijă să nu deveniți prea nevoiași sau dependenți de ele.
  4. Acceptați că veți fi trist pentru o vreme.
    4
    Acceptați că veți fi trist pentru o vreme. În timp ce poate doriți să avansezi, este important să recunoașteți sentimentele. Luați măsuri pentru a vă simți mai bine, dar acceptați tristețea este o parte normală a procesului. Trecerea peste o primă dragoste este greu și chiar dacă faci totul bine, nu se va întâmpla peste noapte. Nu te bate pentru că ai zile rele. Acest lucru este normal și va dura ceva timp pentru a merge mai departe. Nu intrați în panică dacă un memento de ex-voastră lasă să vă simțiți rău. Dacă încerci să greu să eviți sentimentul rău, puteți face mai rău. În schimb, acceptați că vă veți simți puțin trist. Lăsați-vă să plângă dacă este necesar. Ia sentimentele rele, ca să poți continua să progresezi. Pentru a vă ajuta să câștigați perspective, gândiți-vă la momentele în care v-ați simțit trist în trecut și amintiți-vă că ați simțit-o mai bine. Amintește-ți că tristețea se va diminua și că vei începe să ai mai multe zile bune odată cu trecerea timpului.