Cum să vă feriti sânii

Sarcina, fluctuațiile hormonale și îmbătrânirea pot duce la sânge. Deși îmbătrânirea țesutului mamar și a pielii este naturală, există câteva exerciții și practici pe care le puteți utiliza pentru a vă întări sânii. Opțiunile chirurgicale sunt disponibile pentru persoanele care doresc rezultate mai dramatice.

Cap 1
Împiedicarea pieptului

  1. Purtați sutiene de susținere sportive în timpul exercițiilor fizice.
    1
    Purtați sutiene de susținere sportive în timpul exercițiilor fizice. Sânii săriți și întindeți cu fiecare salt sau pas. Femeile cu sani mari ar trebui să caute sutiene sportive subțire cu curele groase. [1] Un sutien sport ar trebui să se potrivească mai bine decât lenjeria. Ar trebui să se înfășoare în jurul cuștii tale. [2]
  2. Adormiți-vă pe spate.
    2
    Adormiți-vă pe spate. Dacă favoriți o parte în timp ce dormiți, puteți descoperi că partea superioară a sânilor se întinde și se întinde mai mult. Dacă rămâneți pe spate, puteți menține ambii sani mai ferm.
  3. Nu permiteți fluctuațiile de greutate.
    3
    Nu permiteți fluctuațiile de greutate. Yo-yo dieting poate duce la vergeturi și piele inelastică. De fiecare dată când creșteți, sânii pot să apară mai mult atunci când o pierdeți, deoarece pielea trebuie să se întindă în jurul țesutului adițional.
  4. Înlocuiți sutienele atunci când se întind benzile de susținere.
    4
    Înlocuiți sutienele atunci când se întind benzile de susținere. Dacă ultimele încheieturi ale sutienului nu mai oferă o fixare strânsă și susținută, este timpul să le înlocuiți. Mărimea sânilor se poate schimba cu hormoni, fluctuații ale greutății și sarcină, așa că obțineți o dimensiune pentru un nou sutien dacă sutienul dvs. curent este incomod sau prea slăbit. Mențineți viața sutienelor prin încuierea acestora înainte de a le spălați. Dacă nu puteți spăla mâinile, utilizați ciclul delicat și plasați-le într-o pungă de spălare pentru a evita întinderea acestora. [3]
  5. Utilizați creme anti-îmbătrânire pe gât și pe zona superioară a sânului.
    5
    Utilizați creme anti-îmbătrânire pe gât și pe zona superioară a sânului. Alegeți formule care îmbunătățesc colagenul în piele. Ele pot face ca scindarea să arate mai tânără.
  6. Aplicați apă rece pe piept.
    6
    Aplicați apă rece pe piept. Apa rece sau chiar gheata poate ajuta sânii dvs. sa evite ruperea. După ce terminați dușul, clătiți-vă pieptul cu apă rece (dacă utilizați apă caldă). Puteți chiar să frecați niște gheață pe ele. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_2cb91fafa0')

Cap 2
Firme musculare ale pieptului

  1. Începeți cu clicuri.
    1
    Începeți cu clicuri. Încercați 3 tipuri diferite de împingeri pentru a vă întări diferite zone ale pieptului și spatelui. Faceți clicuri în genunchi, dacă nu puteți face o poziție plină. Faceți push-up-uri regulate. Obțineți toate cele patru, apoi dezbinați genunchii și sprijiniți corpul cu picioarele și brațele. Așezați-vă brațele direct sub umerii dvs. cu degetele îndreptate direct în sus. Faceți 5 împingeri foarte lente la fel de scăzute ca și cum puteți merge. Apoi, faceți 10 împingeri mai rapide. Încearcă împingeri în stil militar. Mutați brațele ușor mai late decât lățimea umărului. Apoi, întoarceți brațele astfel încât degetele să îndrepte spre un unghi de 45 de grade. Faceți 5 împingeri lente și 10 împingeri rapide. Urmăriți cu push-up-uri tricep. Mutați brațele la lățimea umărului. Pe măsură ce vă scufundați în picioare, asigurați-vă că coatele se îndreaptă direct în jos, perindându-vă împotriva coliviei. Faceți 5 lenturi și 10 împingeri rapide.
  2. Faceți zbura în piept.
    2
    Faceți zbura în piept. Lay pe podea. Luați o greutate de mână între 3 și 7 lbs. (1,4 până la 3,2 kg) în fiecare mână. Îndoiți-vă ușor coatele. Ridicați-vă brațele până când greutățile se întâlnesc unul lângă altul chiar deasupra pieptului. Coborâți-le încet până când brațele superioare sunt perpendiculare pe trunchiul dvs. Bratele tale inferioare ar trebui să fie ușor deasupra podelei. Repetați cu 2 până la 3 seturi de 10 repetări. Dacă exercițiul este prea ușor, obțineți un set de greutăți ușor mai grele.
  3. Încearcă o "curățare".
    3
    Încearcă o "curățare". În loc să vă coborâți brațele pe laturi, coborâți-le la sol deasupra capului. Greutățile trebuie să rămână la câteva centimetri distanță când le coborâți și le ridicați pentru a vă asigura că nu creați un dezechilibru muscular. Nu vă permiteți ridicarea cuștii dvs. în timp ce le aduceți peste cap. Utilizați mușchii ab abdominali pentru a vă menține spatele și coșul cu nervuri. [4] Faceți 3 seturi de 10.
  4. Utilizați benzile TRX.
    4
    Utilizați benzile TRX. În loc să utilizați greutăți libere pentru buclele tricep și bicep, utilizați benzi de suspensie la sală de gimnastică locală. Pășiți-vă picioarele înainte și înclinați-vă înapoi într-o poziție înclinată. [5] Țineți bratele de sus aproape de piept pentru a face bicep bucle. Deschideți și ridicați brațele în lateral pentru a zbura în piept și apăsați. Înclinați-vă înainte benzile cu brațele să vă apropiați de piept pentru a efectua bucle de tricep. Începeți cu încheieturile lângă axe și împingeți până când brațele sunt drepte. Trageți-vă cu picioarele în fața dvs. într-o poziție de pescuit pentru a vă pregăti pentru prese de umăr. Ridicați corpul până când brațele sunt într-un unghi de 90 de grade, apoi scăpați-vă jos. Repetați între 2 și 3 seturi de câte 10 pentru toate exercițiile.
  5. Faceți un antrenament în piept de trei ori pe săptămână, cu o zi de odihnă între ele.
    5
    Faceți un antrenament în piept de trei ori pe săptămână, cu o zi de odihnă între ele. Aceste exerciții vor tonifica picioarele și brațele. Pe măsură ce mușchii dvs. pectorali se ridică, sânii dumneavoastră vor arăta mai ferm și perkier.

Cap 3
Soluții medicale / chirurgicale

  1. Vizitați un dermatolog dacă pielea dvs. de piept se îndoaie.
    1
    Vizitați un dermatolog dacă pielea dvs. de piept se îndoaie. Medicul poate fi capabil să sugereze coji de chimicale și tratamente cu laser pentru a întări pielea îndoită. [6]
  2. Luați în considerare o operație de ridicare a sanilor.
    2
    Luați în considerare o operație de ridicare a sanilor. O mastopexie ridică pielea, ligamentele și țesutul mamar pentru a vă face sânii mai fermi. Dacă credeți că ați terminat cu copii, un lift chirurgical de sân poate face ca întregul dvs. piept să pară mai tânăr și mai ferm. O mastopexie nu modifică dimensiunea sânilor. [7]
  3. Adresați-vă medicului dumneavoastră despre altoirea cu nanofat.
    3
    Adresați-vă medicului dumneavoastră despre altoirea cu nanofat. În timpul acestei proceduri, medicul îndepărtează grăsimea din alte zone ale corpului și o injectează în zona sânului pentru a vă face pieptul mai plin și mai ferm.