3
Decideți cum să adresați destinatarului. Acest lucru poate fi dificil dacă trimiteți un e-mail unui străin, deoarece este posibil să nu știți numele preferat. Există însă câteva linii directoare privind eticheta, care vă pot ajuta să evitați greșelile. Dacă nu cunoașteți numele persoanei, evitați expresii prea formale, cum ar fi: "Către cine poate fi îngrijorat" sau "Dragă domnule / domnișoară". Nu merge prea casual. "Bună" este prea neprofesional pentru un e-mail de afaceri. S-ar putea să fiți mai bine să începeți să trimiteți un e-mail cu o simplă, "Bună ziua". [7] Dacă știți numele persoanei, asigurați-vă că scrieți corect. Verificați ortografia de câteva ori, deoarece este ușor să alunecați dacă nu ați trimis-o niciodată prin e-mail. [8] Utilizați "Dl" și "Doamna" urmată numai de numele persoanei. De exemplu, dacă trimiteți un e-mail către Jane Hart, începeți să trimiteți un e-mail cu "Dragă doamnă Hart" și nu "Dragă doamnă Jane Hart". Nu face niciodată presupuneri despre starea civilă a unei femei. Dacă cunoașteți starea ei maritală, este mai bine să evitați să atrageți atenția asupra acesteia într-un e-mail, deoarece este irelevant pentru lumea afacerilor. Stick la "doamna" și nu folosiți niciodată "Miss" sau "Doamnă" cu excepția cazului în care beneficiarul folosește aceste salutări. [9] Dacă cineva are un doctorat, este recomandabil să folosești "Dr." atunci când îi adresați. [10]