Cum să a evita ca sânii să se îndoaie ca o femeie tânără

Expert revizuit

Cap 1
Păstrarea formei tinerești cu exerciții

  1. Păstrați-vă corpul tânăr și se potrivesc prin exerciții.
    1
    Păstrați-vă corpul tânăr și se potrivesc prin exerciții. Acesta vă va face să arătați și să vă simțiți bine controlând greutatea dvs. și oferindu-vă o talie pentru a vă ajuta să subliniați frumusețea sânilor dvs. [1] Exercitarea aerobică cum ar fi joggingul, mersul pe jos sau înotul va ajuta la menținerea taliei mici. Încercați să faceți 150 de minute de exerciții moderate sau 75 de minute de exerciții viguroase pe săptămână. Exercițiul aerobic va elibera, de asemenea, endorfinele care vă vor relaxa, va ridica starea de spirit și vă va face să vă simțiți mai bine despre voi înșivă.
  2. Consolidați mușchii din piept prin ridicarea greutății.
    2
    Consolidați mușchii din piept prin ridicarea greutății. În timp ce sânii înșiși nu au mușchii în ele, tonifierea mușchilor subiacenți ar putea să îi ajute să reziste la tragerea gravitației. Încercați să faceți o antrenament de greutate de cel puțin două ori pe săptămână. [2] Consolidați mușchii pectorali, umeri și triceps cu prese de piept. Stați pe spate pe podea cu o greutate în fiecare mână. Coatele ar trebui să atingă podeaua cu antebrațele direct în aer. Împingeți greutățile direct până când brațele sunt extinse. Coborâți spatele în poziția de pornire. Se repetă. [3] Construiți-vă bicepsul cu biceps bucle. Stați drept și țineți o greutate în mână cu palma în sus. Îndoiți-vă cotul și aduceți greutatea spre umăr. Scoateți-o și repetați-o. [4] Faceți push-up-uri pentru a vă întări mușchii în brațe, piept și spate. Stați pe stomac pe podea cu palmele pe podea, lângă umerii dvs. Ajutați-vă pe degetele de la picioare. Extindeți-vă brațele și ridicați-vă corpul de pe podea, menținându-vă spatele drept și abs-ul dvs. tras pentru a vă proteja coloana vertebrală. Armele ar trebui să fie complet extinse. Renunțați ușor și repetați-vă. Dacă nu puteți face un pushup de la degetele de la picioare, începeți să vă îndoiți genunchii când vă urcați, mai degrabă decât să vă păstrați picioarele drepte.
  3. Purtați un sutien sport bine montat în timpul exercițiilor fizice.
    3
    Purtați un sutien sport bine montat în timpul exercițiilor fizice. În timpul exercițiilor, sânii pot sări între 4 și 15 cm. Aceasta tulpina tesutului conjunctiv care va atase sanii pe piept si pielea care acopera tesutul sanului. Un sutien sport, potrivit în mod corespunzător, vă poate menține sânii în loc, poate reduce vibrațiile și poate împiedica întinderea pielii și a ligamentelor. Un sutien sport se potrivește corect atunci când: [5] Underwire nu se mișcă atunci când alergi și sari. Dar nu ar trebui să fie atât de strâns încât să-ți restrângă respirația sau să doare. Aici vine majoritatea sprijinului. Paharele trebuie să fie montate în jurul sânilor, fără zone în care sânii dvs. se varsă. Materialul nu trebuie, de asemenea, să fie slăbit. Ar trebui să umpleți complet cupele. Curelele de umăr nu ar trebui să alunece brațele atunci când vă mișcați și nu vă apăsați dureros în piele. Banda de bandă ar trebui să fie chiar în tot corpul. Nici o parte a benzii nu ar trebui să fie mai mare sau mai mică decât restul benzii. În cazul în care sutienul are un underwire, ar trebui să fie sub piept fără a apăsa țesutul mamar.

Cap 2
Protejarea sănătății pielii

  1. Păstrați tinerețea și elasticitatea pielii fără a fuma.
    1
    Păstrați tinerețea și elasticitatea pielii fără a fuma. Nicotina contractează vasele de sânge din piele, determinând o cantitate mai mică de oxigen și substanțe nutritive. Alte substanțe chimice din țigări dăunează colagenului și elastinului în piele, făcând-o mai slabă și mai puțin elastică. Acest lucru cauzeaza ridurile si saggingul. [6] Pe masura ce pielea sanilor va pierde elasticitatea, sanii vor fi incantati chiar daca sunteti inca tineri. Dacă fumați deja, renunțarea va continua să vă ajute. Multe resurse sunt disponibile pentru a vă ajuta să renunțați, inclusiv grupuri de asistență, linii de asistență telefonică și terapii de înlocuire a nicotinei. [7]
  2. Protejați-vă pieptul de deteriorarea pielii.
    2
    Protejați-vă pieptul de deteriorarea pielii. Cămășițele cu gât scăzut de V sunt reci și sexy în timpul lunilor fierbinți de vară, dar ele expun și pielea deasupra sânilor dvs. la radiații ultraviolete dăunătoare. Razele UV afectează colagenul și elastina, care sunt vitale pentru țesuturile conjunctive ale pielii. Acest lucru face ca pielea sa fie mai flexibila si mai predispusa la rupere. [8] Aplicati protectie solara atunci cand veti fi afara pentru perioade lungi de timp, chiar daca este tulbure. Nori nu vă împiedică să vă expuneți la razele UV. Evitați tahurile întunecate. În timp ce bronzarea vă poate ajuta să vă protejați de arsurile solare, pielea dvs. încă absorb radiațiile UV și susține daunele.
  3. Păstrați pielea pe pieptul dvs. netedă, suplă și tânără, cu tehnici de îngrijire simple.
    3
    Păstrați pielea pe pieptul dvs. netedă, suplă și tânără, cu tehnici de îngrijire simple. Poartă și mizerie se pot strânge în jurul sânilor. Aveți grijă de pielea dvs. prin: [9] Îndepărtarea murdăriei și a transpirației, fie prin duș, fie prin spălare rapidă cu o cârpă de spălare caldă. Nu numai că se va simți bine, dar va elimina uleiul, celulele moarte ale pielii și resturile și vă va împiedica să primiți cosuri pe sânii voștri. Utilizați o curățare ușoară sau apă curată care nu va despica uleiurile naturale de pe piele.
  4. Păstrați-vă pielea hidratată prin aplicarea hidratantului zilnic.
    4
    Păstrați-vă pielea hidratată prin aplicarea hidratantului zilnic. Utilizați un hidratant non-uleios care nu va înfunda porii și vă va lăsa pielea să respire. Întotdeauna hidratați după duș. Menținerea pielii moale și suplă va preveni deteriorarea pielii și va ajuta să se vindece rapid. Dacă sunteți în afara unui lot, căutați hidratante cu protecție solară în ele. Dacă locuiți într-un loc foarte însorit sau lângă ecuator, ar putea fi posibil să vă ardeți prin straturi ușoare de îmbrăcăminte.

Cap 3
Menținerea calității bune a pielii printr-o dietă sănătoasă

  1. Păstrați-vă pielea elastică consumând suficientă proteină.
    1
    Păstrați-vă pielea elastică consumând suficientă proteină. Corpul tău folosește proteinele pentru a se vindeca și aceasta include deteriorarea pielii, a țesuturilor conjunctive și a mușchilor care ajută sânii să reziste gravitației. [10] Adulții medii ar trebui să mănânce două până la trei porții dintr-un aliment bogat în proteine ​​pe zi. Acestea pot fi carne, lapte, pește, ouă, soia, fasole, leguminoase sau nuci. Carnea slabă și produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi sunt bune, deoarece nu vă vor crește simultan cantitatea de grăsimi.
  2. Oferiți-vă energia pentru a vă exercita în mod regulat, consumând carbohidrați complexi.
    2
    Oferiți-vă energia pentru a vă exercita în mod regulat, consumând carbohidrați complexi. Carbohidrații complexi consumă mai mult timp pentru a vă digera și pentru a vă oferi energie pentru o perioadă mai lungă de timp decât zaharurile simple. [11] Surse excelente de carbohidrați complexi sunt fasole, mazăre, linte, arahide, cartofi, porumb, mazăre verde, păstrăv - pâine de grădină. Zaharurile simple ar trebui evitate și se găsesc în bomboane, produse de patiserie, prăjituri, sifon, cookie-uri și zahăr de masă. Carbohidrații ar trebui să reprezinte aproximativ jumătate din cantitatea de calorii pe care o consumați în fiecare zi.
  3. Păstrați-vă tinerețea consumând multe fructe și legume proaspete.
    3
    Păstrați-vă tinerețea consumând multe fructe și legume proaspete. Acest lucru vă va oferi organismului vitaminele și mineralele necesare pentru a menține țesuturile mamare tinere și sănătoase. [12] Adulții ar trebui să consume patru porții de fructe și cinci porții de legume în fiecare zi. Opțiunile gustoase pentru obținerea porțiunilor de fructe includ fructe de pădure, castraveți, mere, struguri, cireșe, papaya, banane și multe altele. Legumele includ broccoli, sfecla, morcovi, telina, salata, spanac, conopida si cartofi. Dacă credeți că nu obțineți ceea ce aveți nevoie, suplimentele de vitamine și minerale sunt disponibile pe scară largă la magazinele de medicamente și băcănie. Dacă credeți că aveți deficiențe, discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră și, dacă îl recomandă, încercați să adăugați anumite suplimente sau multivitamine care conțin o mulțime de vitamine și minerale diferite.
  4. Evitați să porniți și să scăpați prea repede.
    4
    Evitați să porniți și să scăpați prea repede. Majoritatea femeilor vor câștiga și își vor pierde greutatea din sânii lor, precum și din alte zone ale corpului. Astfel de modificări rapide pot determina întinderea pielii pe măsură ce creșteți greutatea mai repede decât corpul dumneavoastră poate manipula. În mod similar, atunci când pierdeți greutatea prea repede, puteți încheia cu excesul de piele sărată. [13] [14] [15] Dacă intenționați să câștigați sau să pierdeți în greutate, consultați un nutriționist, astfel încât să puteți planifica să o faceți încet și în mod constant împiedicați întinderea pielii. Evitați să deveniți supraponderali. Pe măsură ce faci, sanii tai vor deveni mai mari, crescând greutatea lor și făcându-i mai multe șanse de a cădea în timp. Evitați dieta yo-yo. Fluctuațiile majore de greutate - mergând de la foarte grele la mult mai ușoare și apoi înapoi la greutatea inițială - este un alt mod în care pielea se poate întinde. Încercați să pierdeți în greutate pierzând de la 1 la 2 lbs. pe săptămână (tăierea a aproximativ 500 de calorii din consumul zilnic de calorii) și modificarea stilului de viață pentru a menține greutatea. Fad diets poate provoca să scadă în greutate rapid, dar rareori rămâne.
  5. Nu vă fie frică să vă alăptați copilul.
    5
    Nu vă fie frică să vă alăptați copilul. Nu alăptarea nu va împiedica căderea care vine cu sarcina. Sânii tăi înăbușă pe măsură ce devin mai mari și mai grei în timpul sarcinii. Acest lucru întinde ligamentele, lăsând îndoieli de durată. [16] Această îndoire se va întâmpla indiferent dacă alăptați și alăptați nu o va face mai rău.