Cum să vindeci o durere de stomac de dimineață

Există momente când vă puteți trezi cu o durere de stomac. Acest lucru poate fi neplăcut și puteți începe ziua într-un mod negativ. Simptomele durerii de stomac pot include o senzație de arsură la nivelul pieptului inferior sau abdomenului superior, balonare, burping, sațietate și greață. [1] Dacă vă treziți cu o durere de stomac, există câțiva pași simpli pe care îi puteți urma pentru a vă ajuta să vă ușurați durerea și să continuați cu ziua.

Cap 1
Folosirea alimentelor pentru ameliorarea durerii

  1. Încearcă alimentele amidonice.
    1
    Încearcă alimentele amidonice. Când stomacul vă doare primul lucru dimineața, este posibil să încercați să mâncați ceva care nu vă va supăra mai mult stomacul. Alimente bogate în amidon, cum ar fi orezul, cartofii și ovăzul, vă pot ajuta să vă calmați stomacul. Amidonurile nu stau în stomac pentru o perioadă lungă de timp și nu stimulează refluxul de acid, ceea ce poate face ca stomacul să se simtă mai rău. Încercați să mâncați un castron de fulgi de ovăz, un castron de orez sau grits. Acest lucru vă poate ajuta să vă stomac și, sperăm, vă va face durerea de stomac să dispară. [2] Puteți încerca, de asemenea, pâine prăjită uscată. Evitați consumul de gemuri, jeleuri sau unt pe pâine prăjită. Aceste lucruri pot cauza stomacului dvs. să reacționeze și să vă facă mult mai rău durerea. [3] Dacă vă simțiți extrem de greați, puteți încerca biscuiți de sare. Ele sunt într-adevăr de bază și nu există prea multe pentru ei. Mancatul acestora ajută la absorbția acidului gastric și la ameliorarea durerilor [4].
  2. Mănâncă iaurt.
    2
    Mănâncă iaurt. Digestia incorectă este o cauză obișnuită a durerilor de stomac. Pentru ca digestia să se miște din nou, poți să mănânci iaurt pentru a reuși. Încercați un tip de iaurt cu culturi vii pentru a ajuta la eliminarea bacteriilor rănite din sistem, ceea ce va ajuta la ameliorarea durerilor de stomac. Iaurtul ajută, de asemenea, la indigestie, care poate contribui, de asemenea, la dureri de stomac. [5] Iaurtul grecesc cu puțină miere este un mic dejun minunat care vă ajută să vă ușurați stomacul și să începeți ziua.
  3. Mănâncă mereu.
    3
    Mănâncă mereu. Applesauce este un aliment grozav pentru a mânca când stomacul este supărat. vă poate stomacul deoarece este amidon și aciditate scăzută. De asemenea, este ușor de digerat. Dacă suferiți de diaree, vă poate ajuta să vă ușurați simptomele. Încercați un castron mic pentru micul dejun pentru a vă ajuta să vă atenționați la durerile de stomac. De asemenea, este bogat în fibre, care poate ajuta la dureri de stomac legate de constipație.
  4. Faceți pâine prăjită.
    4
    Faceți pâine prăjită. Durerile de stomac de dimineață pot fi cauzate de un caz general de stomac neplăcut. Două dintre cele mai bune lucruri pentru un stomac neplăcut sunt laptele și pâinea. În timp ce componentele singure pot irita stomacul, făcând pâinea prăjită are avantajul suplimentar al calităților de acoperire a laptelui și a calităților absorbante ale pâinii, fără a vă irita stomacul. Pentru a face acest lucru, încălziți o ceașcă de lapte într-o cratiță și o turnați într-un castron de cereale. Se toastă o bucată de pauză și pune un pic de unt nesărat pe partea de sus. Pășiți pâinea prăjită în lapte și mâncați încet. Asigurați-vă că laptele dvs. nu fierbe. Va face greu să mănânci. [6] Puteți folosi, de asemenea, cornbread în loc de pâine prăjită. Puneți pâinea în lapte rece sau cald și mâncați-o ca cerealele.
  5. Mănâncă o banană.
    5
    Mănâncă o banană. Bananele au fost folosite de generații pentru a calma stomacurile. Acestea conțin potasiu, care ajută la deshidratare și la stomacul iritat. Ei au, de asemenea, zaharuri naturale, care pot ajuta la ameliorarea durerilor de foame legate de durerile de stomac de dimineata. Partea plus este că nu sunt prea dulci, ceea ce poate provoca adesea dureri de stomac pentru a se agrava. [7]
  6. Taie o papaya.
    6
    Taie o papaya. Deși alimentele blande sunt sugerate de obicei atunci când aveți o durere de stomac, puteți încerca unele papaya pentru micul dejun pentru a ajuta la atenuarea problemelor stomacului. Acesta este bogat în enzime papain și chymopapain, care ajută la scăderea acidității și sparge proteinele din stomac. Papaya va ajuta de asemenea cu constipatia, va incuraja digestia si va facilita indigestia.
  7. Mănâncă dieta CRAP.
    7
    Mănâncă dieta CRAP. Desi numele este un fel de vulgar, acest plan de dieta functioneaza pentru a ajuta la ameliorarea problemelor stomacului. Abrevierea înseamnă cireșe, stafide, caise și prune. Dieta sugerează că mâncați aceste fructe datorită conținutului ridicat de fibre. Fibrele crescute vor ajuta la digestia dvs., vor ajuta la eliminarea sistemului dvs. si va vor face sa va simtiti mai bine. Puteți mânca, de asemenea, aceste fructe uscate. Asigurați-vă că obțineți versiunile fără zaharuri adăugate. Zahărul adăugat în plus poate să vă agraveze mai mult stomacul decât să îl ajute. Utilizarea de fibre solubile sau pastile poate ajuta, de asemenea.

Cap 2
Utilizarea lichidelor pentru ameliorarea durerii

  1. Bea apă.
    1
    Bea apă. Un motiv pentru care te poți trezi cu o durere de stomac este că ești însetat. Deshidratarea poate provoca dureri de stomac și din moment ce tocmai ați trecut toată noaptea fără apă, este posibil să fiți ușor deshidratate. Turnați-vă un pahar de apă și beți-l încet. Nu doriți să beți prea repede și să vă șocați stomacul gol. Puteți adăuga, de asemenea, lamaie la ea, de asemenea. Poate ajuta la calmarea oricăror iritări ale stomacului cauzate de deshidratare. De asemenea, puteți încerca să beți suc sau o băutură sportivă pentru a vă ajuta să completați orice nutrienți sau electroliți pe care ați putea să le pierdeți.
  2. Faceți ceai de ghimbir.
    2
    Faceți ceai de ghimbir. Dacă te trezești cu dureri în stomac, ai nevoie de ceva pentru a-ți calma stomacul. Ghimbirul, indiferent dacă este în ceai, brut sau în ghimbir, vă poate ajuta să vă calmați stomacul și să vă simțiți mai bine. Promovează eliberarea de enzime care ajută la neutralizarea acidului gastric și conține fenoli care relaxează mușchii stomacului și țesuturile iritate. Una dintre cele mai bune moduri de obținere a ghimbirului pur este realizarea unui ceai de ghimbir de casă. Pentru a face ceaiul, începeți cu o bucată de rădăcină de ghimbir și apă de 2 inch. Peel și tăiați rădăcina de ghimbir în bucăți mici, apoi zdrobiți piesele în bucăți chiar mai mici. Se fierbe 2-3 cesti de apa si se adauga ghimbirul odata ce fierbe. Lăsați-l să fiarbă timp de 3-5 minute. Scoateți-o din căldură. Puteți înghiți ghimbirul când îl vărsați într-o cană dacă doriți sau puteți să-l lăsați să bea împreună cu ceaiul. Puteți, de asemenea, să aruncați puțină miere în ea pentru ao face mai dulce. Puteți mânca pur și simplu ghimbir dacă preferați să beți ceaiul de casă. [9]
  3. Se prepară ceai de musetel.
    3
    Se prepară ceai de musetel. Ceaiul de musetel este o modalitate excelentă de a vă calma stomacul. Musetelul din ceai ajuta la reducerea inflamatiei, care poate ajuta la relaxarea muschilor din stomac care contribuie la durere. Dacă nu sunteți un fan al musetelului, puteți prepara cele mai multe ceaiuri din plante pentru a vă ajuta cu problemele de stomac. Indepartati ceaiul de mentă. Se relaxează anumite părți ale sfincterului esofagian, ceea ce duce la arsuri la stomac și reflux de acid [10].
  4. Încercați apă de nucă de cocos.
    4
    Încercați apă de nucă de cocos. Spre deosebire de apa normală, apa de nucă de cocos conține electroliți și substanțe nutritive naturale care pot ajuta la ameliorarea durerii de stomac. Apa conține zaharuri naturale care vă vor oferi calorii pentru a vă oferi energie, precum și potasiu și vitamină C. Asigurați-vă că obțineți 100% apă de nucă de cocos. [11] Nu vrei nici unul dintre ingredientele artificiale care ar putea face dureri de stomac chiar mai rau.
  5. Se amestecă o soluție de bicarbonat de sodiu.
    5
    Se amestecă o soluție de bicarbonat de sodiu. Sucul de coacere este grozav pentru o durere de stomac deoarece ajută la neutralizarea acidului gastric, care cauzează durere. Multe medicamente contraceptive conțin sifon de coacere, dar puteți să vă faceți propria soluție la domiciliu pentru a vă ușura durerea de stomac. Adăugați o lingură de bicarbonat de sodiu la 1 ceașcă de apă. Se amestecă bine și apoi se bea. Puteți încălzi apa dacă doriți, dar nu este necesar. [12]
  6. Faceți o băutură de oțet de cidru de mere.
    6
    Faceți o băutură de oțet de cidru de mere. Spre deosebire de alte tipuri de oțet, otetul de cidru de mere este bogat în substanțe nutritive care pot ajuta la ameliorarea durerilor de stomac în dimineața zilei. Ea are, de asemenea, bacterii utile și enzime care vor ameliora disfuncțiile digestive, vor ajuta la indigestie și vor reduce crampele. Se amestecă otetul de cidru de mere cu apă și miere și se amestecă. Beți totul pentru a ajuta la ameliorarea durerilor de stomac.

Cap 3
Încercarea altor metode de a diminua durerea

  1. Lasă-te să vomite.
    1
    Lasă-te să vomite. Dacă vă treziți simțind că trebuie să aruncați în aer, lăsați-vă să vomitați. Este posibil ca organismul să fi consumat ceva de care are nevoie pentru a expulza, așa că ascultați modul în care corpul dumneavoastră se simte și face ceea ce este mai bine pentru corpul vostru. Nu este niciodată plăcut să vomiți, dar în cele din urmă, stomacul dvs. se va simți probabil mai bine. Ținând-o înăuntru vă poate deteriora esofagul, deoarece acidul stomac se află doar în gât. [13]
  2. Eliberează orice anxietate.
    2
    Eliberează orice anxietate. Unul dintre motivele pentru care puteți avea dureri de stomac de dimineață este că sunteți îngrijorat de ceva. Dacă știți că vă îngrijorați prea mult despre ceva, încercați să vă calmați. Anxietatea provoacă adesea greață și dureri de stomac, așa că ameliorarea anxietății tale poate face adesea sentimentul aspru al stomacului tău în noduri să dispară. Încercați să recunoașteți anxietatea și să eliberați ceea ce vă deranjează. Încercați să meditați sau chiar să respirați. Acest lucru vă poate ajuta să vă relaxați și să vă simțiți mai bine. [14]
  3. Întindeți spatele și gâtul.
    3
    Întindeți spatele și gâtul. Poți să te trezești cu o durere de stomac din cauza tensiunii musculare pe tot corpul tău. Acest lucru se poate întâmpla din cauza unei situații ciudate de somn sau a unei exerciții cu o zi înainte. Pentru a atenua acest lucru, întindeți-vă la nivelul stomacului pe o suprafață plată, solidă. Împingeți brațele în sus, ridicându-vă doar corpul superior și arcând spatele spre tavan. Acest lucru vă va întinde spatele și va elibera și mușchii în abdomen. Pentru a-ți exercita gâtul, înclinați-vă capul înainte și atingeți bărbia în piept, ținând timp de 10-15 secunde. Apoi, înclinați-vă capul în ambele părți și țineți-vă urechea spre umăr, ținând timp de 10-15 secunde. Repetați pe cealaltă parte. [15]
  4. Utilizați căldură.
    4
    Utilizați căldură. Puteți utiliza o sticlă cu apă caldă sau un dispozitiv de încălzire pentru a ajuta la atenuarea durerii din stomac. Stingeți-vă pe spate și puneți sticla sau tamponul pe stomac. Căldura va crește fluxul de sânge până la suprafața pielii. Acest lucru ajută la scăderea sentimentelor de durere de sub abdomen. [16] Ei fac, de asemenea, patch-uri de căldură care ar putea funcționa. Le puteți cumpăra la farmacia locală sau la magazinul general.
  5. Încercați reflexologia.
    5
    Încercați reflexologia. Există o metodă numită reflexologie care utilizează nervii din organism pentru a vă relaxa alte zone ale corpului. În această practică, nervii din piciorul stâng corespund stomacului. Pentru a utiliza această tehnică, apucați-vă piciorul stâng cu palma mâinii drepte. Împingeți mingea sub picior cu mâna stângă și aplicați o presiune uniformă și uniformă cu degetul mare. După câteva secunde, eliberați presiunea și mutați puțin, repetând mișcarea. După ce ajungeți la vârful arcului cu degetul mare stâng, întoarceți-vă piciorul cu degetul mare drept, aplicând aceeași presiune până când ajungeți în zona inferioară a piciorului. Dacă nu reușiți să obțineți de la sine, dați-i pe altcineva să vă frece zona. Este posibil să nu vă puteți relaxa în mod corespunzător dacă o faceți pentru dvs. [17]
  6. Luați medicamente contra.
    6
    Luați medicamente contra. Există unele utile pe tratamente contra că ar putea fi de ajutor pentru o durere de stomac. Puteți să încercați medicamente precum Pepto-Bismol sau Imodium dacă vă simțiți prea greață sau aveți diaree. Dacă durerea stomacului este mai degrabă legată de indigestie sau acid reflux, puteți încerca medicamente cu ranitidină în ele, cum ar fi Zantac. Evitați administrarea aspirinei, ibuprofenului sau naproxenului sodic, deoarece acestea vă pot agrava durerea de stomac. [18] Asigurați-vă că respectați instrucțiunile de dozare pentru aceste medicamente. Dacă sunteți curios în legătură cu eventualele probleme care ar putea apărea în urma tratamentului, adresați-vă medicului dumneavoastră.
  7. Căutați ajutor medical.
    7
    Căutați ajutor medical. Dacă durerile de stomac durează mai mult de una sau două dimineți, ar trebui să vedeți un medic pentru a verifica orice condiții care stau la baza. De asemenea, trebuie să vă consultați un medic dacă încercați câteva remedii și boala dvs. de stomac se agravează. Nu vreți să vă puneți în pericol așteptarea unor căi de atac pentru a rezolva o problemă care ar putea avea o cauză mai gravă.