Cum să a vindeca sughițelul

În timp ce un doctor ar putea pretinde că toate "curele" de sughiț sunt într-adevăr povestiri ale vechilor soții care au efect zero, alți oameni susțin că tratamentul lor preferat de animale lucrează de fiecare dată. Interesant, unele dintre aceste remedii populare sunt pe calea corectă, având cel puțin o bază în știința respirației. Ce metodă alegeți (și băiatul, există o mulțime) este de până la dvs., dar dacă nu funcționează, prin gol, unul dintre ei ar trebui. Iată o listă extrem de definitivă pentru a începe.

Cap 1
Mâncare și băutură (metode ușoare)

  1. Bea un pahar de apă printr-o paie.
    1
    Bea un pahar de apă printr-o paie. Umpleți o cană de paie cu apă, conectați-vă urechile cu degetele și gulpiți-vă în apă. Nimeni nu știe de ce funcționează acest lucru, dar este cam ca și cum ați "înghiți" sughitul tău. Această metodă tinde să funcționeze cel mai bine (ceea ce înseamnă că durează doar câteva lucruri pentru a lucra) asupra tinerilor și copiilor, în timp ce adulții ar trebui să încerce de câteva ori.
  2. Utilizați două paie în loc de una.
    2
    Utilizați două paie în loc de una. Luați un pahar de apă și două paiete. Puneți o paie în interiorul paharului, ca de obicei, iar cealaltă paie se apasă în partea din față a paharului din exterior. Puneți ambele paie în gură imediat, beți apa așa cum ați proceda în mod normal, luând cât mai multă bucată de gulps.
  3. Beți fără a vă folosi mâinile.
    3
    Beți fără a vă folosi mâinile. Puneți o ceașcă de apă pe un scaun și stați pe un alt scaun în fața lui. Îndoiți-vă și beți cât mai mult posibil fără a utiliza mâinile pentru a atinge, a ține sau a înclina geamul.
  4. Beți cu capul în jos.
    4
    Beți cu capul în jos. Umpleți o ceașcă obișnuită de sticlă sau de plastic cu apă pe jumătate plină. Apoi, fie să stați cu capul în jos (de exemplu, deasupra părții patului sau a canapelei), fie să vă aplecați la talie. Luați o jumătate de apă (nu se varsă) și îndreptați-o. Dacă nu sunt plecați, beți un pic mai mult (de asemenea, cu capul în jos). Ca un farmec!
  5. Mănâncă ceva dulce.
    5
    Mănâncă ceva dulce. Suprasolicitarea terminațiilor nervoase din gură cu o senzație dulce poate face truc. Aveți o linguriță de zahăr, supraîncărcarea cu zahăr va împacheta cel mai mult pumn. Acest lucru nu a fost dovedit a fi cea mai bună metodă, deși gândiți-vă să-l încercați în ultimă instanță dacă sunteți disperat.
  6. Mușcă-te într-o pană de lămâie.
    6
    Mușcă-te într-o pană de lămâie. Mușcați în pană, sugeți sucul. Zahărul poate fi adăugat la lamaie pentru a ușura gustul. Gustul provoacă o reacție similară cu cea care te sperie. Este calea corpului vostru de a merge bine, atunci când are gust de lamaie. Puneți 4 sau 5 picături de Angostura Bitters pe o pană de lămâie, dacă doriți să jucați barman. Acest lucru ajută gustul și unii oameni cred că funcționează mai eficient.
  7. Scoateți sucul de murătură sau oțetul.
    7
    Scoateți sucul de murătură sau oțetul. Beți aproximativ o jumătate de linguriță fie la fiecare 7-10 secunde până când sângele se oprește. Nu-ți place sucul de murături sau oțetul? Păi, asta e și mai multă motivație!
  8. Luați o lingură de zahăr.
    8
    Luați o lingură de zahăr. Nu numai că face medicamentul să coboare, dar și să scape de hiccups. Luați o lingură și umpleți-o cu zahăr brun (sau miere), ținând lingura în gură timp de cinci secunde. Înghițiți-vă și luați o gură de apă. Dacă acest lucru nu funcționează imediat, nu este recomandabil să consumați lingura după o lingură de zahăr. Comutați metode dacă aveți nevoie.
  9. Mănâncă o lingură de unt de arahide.
    9
    Mănâncă o lingură de unt de arahide. Luați o lingură mare de unt de arahide și puneți-o în gură și țineți-o timp de 5-10 secunde. Apoi, înghițiți untul de arahide fără a mesteca. Saliva ar fi trebuit să distrugă puțin untul de arahide, făcând mai ușor să înghită. Alternativ, puteți utiliza unt de migdale sau Nutella. Orice cu consistență lipicioasă asemănătoare cu untul de arahide va face.
  10. Mănâncă puțină sare.
    10
    Mănâncă puțină sare. Înghițiți 1 linguriță de sare (5 g), urmată de o scurgere scurtă de apă. Asigurați-vă că urmați-l cu respirații lente, rămânând relaxat.

Cap 2
Respirație și înghițire

  1. Inspirați cât puteți de mult.
    1
    Inspirați cât puteți de mult. Fără a lăsa aerul în afară, înghiți. Dacă puteți respira puțin mai mult, faceți acest lucru. Continuați să înghițiți și să inhalați până când nu mai puteți înghiți sau nu mai inhalați. Când nu mai puteți înghiți absolut, expirați totul într-un mod controlat. Respirația ar trebui să fie resetată.
  2. Încercați metoda de înghițire deschisă.
    2
    Încercați metoda de înghițire deschisă. Deschideți gura și mențineți-o deschisă pentru câteva minute. Dacă simți nevoia de a înghiți, fă-o, dar încercați să vă păstrați buzele în afară atunci când faceți. Păstrați gulping la fiecare câteva secunde, mai ales atunci când simțiți că s-ar putea să vină un sughiț. Un cuplu de sughiț ar putea să scape, dar cu gulping continuu, sughițurile ar trebui să dispară în 3 minute. Asigurați-vă că nu purtați nimic strâns în jurul pieptului. Dacă sunteți, slăbiți-l.
  3. Imaginați-vă respirația într-o figură opt.
    3
    Imaginați-vă respirația într-o figură opt. Odată ce respirația din exterior ajunge la sfârșit, încetiniți respirația și răsuciți-o astfel încât să devină respirația. Apoi, creați pur și simplu o figură opt de respirație continuă. Hicuful va disparea aproape imediat. De obicei funcționează în 10 cicluri. Un alt mod de a vizualiza acest lucru este să inhalezi cât poți ține, apoi să exhalezi doar o cantitate mică de aer. Continuați să faceți acest lucru timp de 15-20 de secunde sau până când sughiții au plecat.
  4. Încercați să vă întindeți diafragma.
    4
    Încercați să vă întindeți diafragma. Inspirați încet până când simțiți că nu mai puteți inhala, încercând să vă simțiți pentru a vă extinde respirația spre abdomen. Încercați să vă întindeți diafragma pentru a întrerupe sughitul. Țineți respirația timp de 30 de secunde. Expirați încet până când plămânii sunt goi. Repetați de 4 până la 5 ori sau până vă veți simți mai bine.
  5. Folosește-ți limba și urechile.
    5
    Folosește-ți limba și urechile. Inhalați și expirați odată încet. Pe măsură ce vă expirați, împingeți cât mai mult aer în afară (până când corpul vă forțează să inhalați din nou). Apoi, inspirați profund și scoateți limba. Țineți-vă respirația și nasul timp de 40 de secunde cu degetele în urechi. Expirați încet. Dacă vă simțiți ca și cum nu va funcționa, încercați din nou. La urma urmei, de 3 ori este farmecul.
  6. Simulați respirația.
    6
    Simulați respirația. Respirați profund și țineți-o. În timp ce faceți acest lucru, conectați-vă nasul și închideți-vă gura. Începeți să mutați diafragma ca și cum ați fi respirați rapid și rapid. Expirați o dată ce dispar hiccups sau aveți nevoie de mai mult aer. Repetați dacă persistă sughițurile.

Cap 3
A se mișca încoace și încolo

  1. Angajați metoda rotației.
    1
    Angajați metoda rotației. În primul rând, strângeți nasul împreună. Apoi, rotiți-vă în sensul acelor de ceasornic, în timp ce cântați "Rând, rând, rând, barca." Continuați până când ați cântat melodia de 5 ori. Odată ce ați terminat cu asta, începeți imediat să vă rotiți în sens invers acelor de ceasornic în timp ce cântați "Maria avea un mic miel". Cântarea cântecelor este pentru sincronizare, precum și pentru inhalarea și expirarea într-o manieră puternică.
  2. Alerteaza-ti corpul.
    2
    Alerteaza-ti corpul. Întinde-te pentru o perioadă lungă de timp. Apoi, ridică-te brusc. Asta este, dacă nu în primul rând ai ajuns la hiccups! Dacă acest lucru nu funcționează, ridicați-vă pentru o perioadă lungă de timp și întindeți-vă repede.
  3. Încercați metoda de urmărire a zborului.
    3
    Încercați metoda de urmărire a zborului. Găsiți un scaun cu spatele drept și așezați-vă cu spatele complet apăsat în spatele scaunului. Întoarceți-vă încet în poziție plină, cu brațele încrucișate peste corpul dvs. - la fel cum ați fi instruit de o stewardesă a companiei aeriene să "intră în poziția de avarie". Fa acest lucru până când te simți puțin inconfortabil. Încet strângeți brațele și încercați să strângeți corpul și să vă mențineți respirația timp de 5 până la 10 secunde și eliberați. Încetați încet și repetați dacă este necesar. Acest lucru nu este recomandat pentru cei cu probleme de spate.
  4. Încurcă.
    4
    Încurcă. Înghițiți aerul până când vă batili. În cele din urmă, acel aer va dori să vină sub forma unui burp. Ar trebui să resetați nervul vag, terminând sughițurile.
  5. Încercați tusea.
    5
    Încercați tusea. Numără numărul de secunde dintre sughiț. În jurul timpului ar trebui să apară un sughiț sau când simțiți că vine, tuse tare și / sau țipa! Repetați de 3 sau 4 ori, dacă este necesar.
  6. Opriți fluxul de aer la gât.
    6
    Opriți fluxul de aer la gât. Pentru a face acest lucru, respirați rapid spre interior până când nu mai puteți face acest lucru. Apoi, priviți în jos, astfel că gâtul este îndoit. Stați așa pentru 10-20 de secunde, forțând aerul în jos. Întoarceți-vă în poziția normală și gândiți-vă la aerul care rămâne în plămâni. Acest lucru perturbe ciclul de hiccup și nu veți mai avea sughițuri!
  7. Cere-i unui prieten să te ghicească.
    7
    Cere-i unui prieten să te ghicească. Dacă ești ghicit, asta e. Senzația vă va distrage total atenția de la sughiț și veți uita totul - mai ales dacă persoana nu se oprește! Nu rece. Poate că trebuie să facă acest lucru timp de 30 de secunde sau mai mult. Puteți să-l tolerați? Dacă nu, trebuie doar să te sperie. Dar trebuie să fie bine! Trebuie să fiți surprinși în mod legitim, așa că respirați și resetați modelul de respirație.
  8. Puneți lobilele urechii în uz.
    8
    Puneți lobilele urechii în uz. Despre timp, nu? Ce sunt acolo? Beți un gulp de apă normală, dar nu înghiți! Lăsați apa în gură. Apoi, trageți în jos atât lobii urechii și înclinați capul înapoi. Înghițiți și tata! Sughiț, vamoose!
  9. Închideți totul.
    9
    Închideți totul. Așezați degetele pe clapa mică în fața canalului urechii (numită tragus) și apăsați în interior, închizând canalul. Apoi, închideți nasul cu degetele roz. În cele din urmă, închideți-vă ochii, respirați adânc și țineți-l cât mai mult posibil. Încercați să respirați în mod normal după ce ați ieșit din exercițiu. Reacția naturală este să respiri greu sau gâfâi, resetându-ți respirația.
  10. Începeți să vă întindeți.
    10
    Începeți să vă întindeți. Stați în poziție verticală, cu picioarele în șold. Încuiați un deget mare în palma celeilalte mâini, cu vârfurile degetelor întinse. Apoi, ridicați bărbia, priviți-vă și întindeți-vă brațele peste cap (atingând cerul). Trageți-vă abdomenul în timp ce încercați să lăsați pantalonii să cadă de pe șolduri și să respire adânc de mai multe ori. Dacă nu aveți sughiț, acest lucru poate induce căscatul.
  11. Respirați folosind suportul de respirație al cântărețului (Mezza di voce).
    11
    Respirați folosind suportul de respirație al cântărețului (Mezza di voce). Sughițurile sunt cauzate de contracțiile musculare temporare ale diafragmei, deci dacă reușiți să mențineți un echilibru între contracția și extinderea diafragmei, puteți vindeca sughițurile. Incetați încet. Apoi, încet respirați pe "Si", urmând un crescendo gradual și diminuendo, în timp ce susțineți fluxul respirației (și anume, pornește de la un volum liniștit, treptat și fără probleme, până când ajunge la un volum mare, liniște din nou). Terminat.

Cap 4
Curățarea sughițului cu obiecte zilnice

  1. Ia un creion și mușcă-te pe ea.
    1
    Ia un creion și mușcă-te pe ea. Ar trebui să stea orizontal între dinți. Apoi, beți un pahar de apă cu creionul încă în gură. Mai ușor de zis decât de făcut, nu? Beți cât mai multă apă, fără ca creionul să cadă. Nu trebuie să beți întregul pahar, doar o pereche de gume va face.
  2. Folosește tactici de negociere.
    2
    Folosește tactici de negociere. Dacă sunteți prieteni cu cineva care suferă de sughițuri, așteptați până când vor suna. Spune-i că îi vei plăti 20 de dolari pentru un sughiț chiar acum. Ei vor găsi cel mai probabil că nu sunt capabili să o facă, atât vindecându-i de sughiț și economisind 20 de dolari, fie în cel mai rău caz, oferindu-i bani ca consolare pentru că nu au putut să se oprească. Aceasta este o situație în care este potrivit să renunți. Cu excepția cazului în care hiccups doare, caz în care ar trebui cel puțin să le îmbrățișeze.
  3. Încercați metoda de scobire.
    3
    Încercați metoda de scobire. Tot ce trebuie să faceți este să rupeți o scobitoare în jumătate și să plasați jumătate într-un pahar de apă. Beți apa încet în timp ce urmăriți jumătatea de scobitură (și nu o înghițiți). Din anumite motive, concentrarea în timpul băutului vă împiedică să vă supărați.
  4. Scoateți sacul de hârtie maro.
    4
    Scoateți sacul de hârtie maro. Experții spun că respirația într-o pungă de hârtie mărește cantitatea de dioxid de carbon pe care o luați, forțându-vă corpul să scape de el, în loc să se lipiască în luxul de a produce sughiț. Când corpul tău are alte lucruri (lucruri mult, mult mai importante) de făcut, sughitul tău va dispărea. Respirați încet și adânc! Ultimul lucru pe care îl doriți este să hiperventilați în afară de a avea sughițuri. Ce mizerie fierbinte ai fi.
  5. Bateți prosoapele de hârtie.
    5
    Bateți prosoapele de hârtie. Încercați să obțineți un pahar de apă și să puneți un prosop / prosop de hârtie peste cești. Acum, beți apa prin prosop de hârtie până când apa dispare. Ideea este că este nevoie de mai multă aspirație de la tine pentru a ieși din apă, forțând biții dvs. interiori să lucreze mai mult, abandonând sughițurile.

Cap 5
Pseudostiintifice

  1. Încercați o metodă care a fost numită "Way African".
    1
    Încercați o metodă care a fost numită "Way African". Umeziți spatele unei bucăți de hârtie. Pune-l pe frunte pe pacient. Hiccups ar trebui să se oprească.
  2. Încercați metoda "nume de mijloc".
    2
    Încercați metoda "nume de mijloc". Adresați-le pacientului pentru numele lor intermediar. Nu-i spune de ce vrei să știi asta. Cere-i să spună asta. Spuneți, "sughiții tăi au dispărut". Dacă a funcționat, vor dispărea imediat.

Cap 6
Se ocupă de sughițurile pe termen lung

  1. Vedeți un doctor dacă sughiții nu au dispărut după 48 de ore.
    1
    Vedeți un doctor dacă sughiții nu au dispărut după 48 de ore. O serie de medicamente pot fi utilizate pentru tratamentul sughiților. Acestea includ: Clorpromazina (comercializată sub numele de Thorazine) - Acesta este unul dintre medicamentele cele mai utilizate pe scară largă pentru sughiț și este potrivit pentru terapia pe termen scurt. Metoclopramida (comercializată sub numele de Reglan) - Acesta este un medicament cel mai frecvent utilizat pentru a ajuta stomacul gol, dar funcționează și pentru sughiț. Baclofen - Acesta este un relaxant muscular care poate trata sughițurile. Alte medicamente mai puțin frecvent utilizate includ medicamente anti-convulsii, amitriptilină, stimulente și medicamente antiaritmice. Două zile nu este nimic. Charles Osborne, de la marele, marele stat Hawkeye din Iowa le-a avut de 68 de ani. A murit un an după ce au plecat. [2] Poate l-au ținut în viață?
  2. Mănâncă mai lent.
    2
    Mănâncă mai lent. Din anumite motive, dacă nu mestecați suficient de bine mâncarea, poate duce la sughițuri. Teoria din spatele ei este că aerul este prins între bucățile de hrană, devine înghițit și duce la efectul secundar urât. Mâncarea mai lentă înseamnă că veți mesteca mai mult, eliminând posibilitatea. Mâncarea lentă vă poate ajuta, de asemenea, la talia dumneavoastră. Hei, asta ucide două păsări cu o piatră! [1]
  3. Mâncați și beți cu moderatie.
    3
    Mâncați și beți cu moderatie. Unii oameni de știință (și mamele) cred că mănâncarea prea multă și obtinerea de sughițuri este modul în care organismul spune: "Stop! Am nevoie de timp pentru a procesa." Dacă descoperiți că frecvent aveți sughiț după masă, luând în considerare mâncarea mai puțină (mâncarea mai lentă va ajuta și cu asta). Același lucru este pentru băut. Dacă beți prea mult, esofagul devine iritat și este forțat să se extindă. Nici unul dintre aceste lucruri nu este bun pentru tine sau pentru trupul tău. Și, la fel ca alimentele condimentate, alcoolul irită mucoasa esofagiană, deci este mai bine să țineți cont de moderare.