Cum să vă confruntați cu prietenii care vă ignoră

S-ar putea să existe vremuri în viața voastră când prietenii tăi vor înceta brusc să vorbească cu tine și să te preface că nu mai există. Sentimentul de a fi ignorat poate fi mai rău decât simțirea respinsă deoarece te face să simți că nu contează deloc. [1] Cu toate acestea, există câteva modalități de a vă ajuta să răspundeți în mod eficient la ignorarea.

Cap 1
Evaluarea situației

  1. Reflectați-vă asupra starea de spirit și a sentimentelor recente.
    1
    Reflectați-vă asupra starea de spirit și a sentimentelor recente. Aflați ce se întâmplă în interiorul dvs. și cum vă simțiți. [2] Este important să determinați dacă prietenii dvs. vă ignoră de fapt sau dacă vă gândiți că vă ignoră. Este posibil ca situația să aibă mai mult de-a face cu tine și cum te-ai simțit în ultimele zile decât cu prietenii tăi.
    Luați în considerare dacă ați prezentat schimbări semnificative în viața dvs. sau în evenimente stresante, cum ar fi mutarea, începerea unei noi școli, ruperea cu cineva sau tratarea unei boli în familia dvs., printre alte evenimente posibile. Stresul într-o zonă a vieții tale poate avea un impact asupra altor domenii. De exemplu, dacă ați schimbat recent școli, poate că vă simțiți izolat de prietenii dvs. pentru că nu cunoașteți pe nimeni la noua dvs. școală și nu vă mai vedeți în fiecare zi, chiar dacă ați mai fost în contact prin mesaje text. Astfel, sentimentele de izolare pot fi legate și o reacție la alte lucruri care se petrec în viața voastră. Asigurați-vă că rădăcina sentimentelor dvs. este simțul ignorării. Cu alte cuvinte, asigurați-vă că sentimentul de a fi ignorat este la originea problemei și nu este un simptom al altui lucru cu care ați putea avea de-a face. Pentru a vă conecta cu dvs. și a vă atinge emoțiile, încercați să faceți exerciții, să păstrați un jurnal sau să discutați cu o altă persoană în care aveți încredere ca un prieten sau membru al familiei. Cel mai important lucru este să vă mișcați din poziția fizică actuală și să faceți altceva. Schimbarea pozițiilor și a spațiilor poate aduce o schimbare în starea dvs. mentală și vă va oferi energie proaspătă pentru o reflecție foarte necesară. [3]
  2. Evaluați interacțiunile cu prietenii dvs.
    2
    Evaluați interacțiunile cu prietenii dvs. Este posibil ca prietenii dvs. să treacă prin altceva în viața lor, care le afectează prietenia. Astfel, este posibil ca ei să nu vă ignore în mod intenționat, ci, în schimb, să fie distrași de propriile probleme și să nu vă poată concentra sau să vă dea mult timp.
    Comparați cât de mult ați folosit dvs. pentru a interacționa cu cât de mult ați interacționat în ultima vreme. Este o schimbare drastică? Comparați, de asemenea, cât de mult vă și prietenul dvs. interacționați cu cât interacționează cu prietenii de rând sau cu prietenii ei. Adesea se întâlnește cu ceilalți, dar nu poate să facă planuri sau să vorbească cu dvs.? Luați în considerare dacă prietenul dvs. a experimentat recent un eveniment schimbător de viață (de exemplu, divorțul părinților, moartea în familie, depresia etc.) care ar putea afecta capacitatea ei de a rămâne conectat la prieteni. Reflectați asupra interacțiunilor anterioare și vedeți dacă v-au venit în minte situații în care s-ar putea să fi existat o tensiune între dvs. și prietenul dvs. Este posibil ca prietenul dvs. să se simtă ofensat sau rănit de ceva ce ați spus sau făcut? Ai spus ceva în spatele ei că ai știut că nu trebuie? Ați făcut o glumă sau comentariu necunoscut? Este posibil să fi ofensat prietenul tău sau să-i rănești sentimentele și să se distanțeze de tine de ceva timp.
  3. Amintiți-vă că nu puteți controla comportamentul altora.
    3
    Amintiți-vă că nu puteți controla comportamentul altora. Aveți doar control asupra dvs. și a propriilor dvs. acțiuni. [4] Nu poți forța pe nimeni să stea sau să vorbească cu tine; puteți controla, totuși, modul în care reacționați la situația cu prietenii și modul în care decideți să răspundeți la aceasta. [5]
    Nimeni nu este o insulă și toată lumea are nevoie de sprijin social și angajarea de prietenii pentru a rămâne sănătoasă și fericită. Cu toate acestea, prea adesea oamenii se bazează pe alții pentru a-și afirma propriul sentiment de auto-valoare. În schimb, încercați să vă lăsați sentimentele de valoare de sine să vină din interior, de la evaluările proprii ale comportamentului dumneavoastră. Ceea ce contează la sfârșitul zilei este modul în care vă simțiți despre lucrurile pe care le-ați făcut. Tu esti cel care trebuie sa traiesti cu tine insuti. [6]

Cap 2
Confruntarea prietenilor tăi

  1. Aranjați-vă să vă întâlniți cu prietenii.
    1
    Aranjați-vă să vă întâlniți cu prietenii. [7] Este important să vă planificați confruntarea înainte de timp. Luați legătura cu prietenii și rugați-i să vă întâlnească într-un mediu sigur, privat și liniștit, care este bun pentru a vorbi, cum ar fi o cafenea sau o sală de clasă. Încercați să găsiți un spațiu neutru pentru persoanele cu care vă confruntați; nu le invitați la domiciliu, de exemplu. [8]
    Gândește-te înainte de modul în care te vei apropia de prietenii tăi și de ce le vei întreba sau le vei spune. Încercați, de asemenea, să anticipați modul în care acestea pot răspunde. Îți cunoști prietenii, deci poți să faci o idee destul de bună despre cum ar putea reacționa. Scopul este să vă pregătiți mental și emoțional pentru confruntare; nu stați la curent cu fiecare reacție posibilă pe care ar putea-o avea prietenii dvs. [9]
  2. Puneți întrebări și ascultați.
    2
    Puneți întrebări și ascultați. Opriți-vă și permiteți-i prietenilor să explice situația. Căutați mai întâi să înțelegeți mai întâi și apoi să fiți înțeles. Fii specific în formularea ta și dă exemple precise despre comportamentul pe care vrei să-l discuți. De exemplu, ați putea încerca să le întrebați: "Am observat că toți ați ieșit vineri. Ai spus că vrei să-mi spui despre planuri, de ce nu?"
    Ascultă în mod activ cum explică ceilalți. [10] Mențineți un contact constant cu ochii, mențineți-vă corpul în direcția lor și mențineți-vă brațele și picioarele deschise, mai degrabă decât traversate. Răspunsurile prietenilor dvs. vă pot surprinde - și pot, de asemenea, ajuta la ameliorarea stresului! De exemplu, ați putea descoperi că pur și simplu ați uitat să vă scriu și că nu a fost intenționat nimic rău sau rău intenționat. Sau poate că au fost păstrați la serviciu și au considerat că este prea târziu pentru a intra în contact cu voi. De asemenea, este posibil ca răspunsurile prietenilor dvs. să fie mai puțin directe. De exemplu, poate vă informează despre dificultățile întâmpinate în viața proprie. Sau, în cel mai rău scenariu, poate că pur și simplu nu au nicio scuză și v-au ignorat în mod deliberat. Acest lucru este greu de auzit, dar pe termen lung, veți fi bucuroși să vă confruntați cu ei și ați auzit adevărul.
  3. Explicați situația din punctul dvs. de vedere.
    3
    Explicați situația din punctul dvs. de vedere. Faptele de fapt, ca fapte și interpretări, reprezintă punctul dvs. de vedere și percepția situației. [11] Lăsați-i pe prietenii tăi să știe cum te-a simțit situația și cum ți-ai interpretat acțiunile. Fii direct și folosește limbajul "I" pentru a evita jocul de vină. Exemplele de declarații "I" includ: "Mă simt", "Sunt supărat" și "Sunt confuz". [12]
    De exemplu, încercați să spuneți: "Când nu am primit un text vineri noaptea, m-au făcut să mă simt ca și cum nu vroiai să vină și să mă deliberez plecându-mă". Fii sincer despre sentimentele tale. Dar țineți minte că faptul de a fi clară cu privire la problemele în cauză nu înseamnă că trebuie să fiți greu pentru persoana respectivă. Concentrați-vă pe probleme, nu pe persoana în mod specific. [13] Păstrați calm și nu vă lăsa emoțiile să vă depășească. Dacă simțiți că sunteți supărat, supărat și incapabil să gândiți în mod clar, luați în considerare părăsirea discuției și revenirea la ea într-un alt punct. Nu vrei să spui ceva ce vei regreta mai târziu pentru că îți pierzi răceala. În plus, dacă prietenul dvs. începe să se înfurie sau agresiv, este mai bine să lăsați situația înainte de a se escalada.
  4. Ne cerem scuze dacă sunteți în neregulă.
    4
    Ne cerem scuze dacă sunteți în neregulă. Dacă sunteți ignorat pentru că răniți sentimentele cuiva, atunci includeți o scuză veritabilă atunci când este rândul dvs. să vorbiți. Asigurați-vă că explicați cu exactitate pentru ce vă cereți scuze și evitați să vă cereți scuze pentru modul în care au interpretat acțiunea dvs., mai degrabă decât acțiunea în sine.
    De exemplu, dacă ați afirmat că slujba prietenului dvs. a fost proastă și că nu ați lucra acolo într-un milion de ani, nu spuneți doar "Îmi pare rău că ați fost ofensați de comentariile mele despre munca dvs.". Aceasta este considerată o scuză "non-scuze" deoarece nu recunoaște nimic în neregulă cu comentariile în sine și sugerează, de asemenea, că persoana ar fi fost prea jupuită în a-și face ofensa în primul rând. În schimb, spuneți: "Îmi pare rău că am făcut aceste comentarii cu privire la slujba dvs. Au fost jignitoare și dureroase, știu că lucrați foarte mult pentru a plăti pentru școală, așa că a fost insensibil pentru mine".
  5. Lucrați pe o soluție.
    5
    Lucrați pe o soluție. Ajungeți la o rezoluție împreună este, de obicei, cea mai bună opțiune, deoarece uneori ceea ce funcționează bine pentru o persoană poate să nu funcționeze pentru altul. [15] Poate fi la fel de simplu ca și făcând o promisiune cu prietenii dvs. pentru a programa mai multe întâlniri sau pentru a scrie memento-uri, astfel încât nimeni să nu fie lăsat afară sau uitat. Asigurați-vă că ați adaptat soluția la situația particulară și la motivul izolării. De exemplu:
    Dacă prietenul tău ți-a izolat din cauza unei situații particulare din viața ei, dă-i timp și spațiu pentru a-și lucra propriile probleme emoționale. Asigurați-vă că o informați (prin e-mail, text sau telefon) că sunteți disponibil ori de câte ori se simte gata să vorbească. Nu puneți o presiune suplimentară asupra prietenului dvs., insistând să vă îndepărtați; mai degrabă, ajungeți la ea, lăsându-i să știe că o iubești și-ți prețuiești prietenia. Așa cum se spune, 90% din viață se prezintă doar, sau, în acest caz, se face disponibil atunci când prietenul tău are nevoie de tine. Dacă v-ați simțit ignorată din cauza faptului că treceți prin ceva, așa cum a fost stabilit în Partea I, atunci permiteți-vă prietenului dvs. să știe ce treceți și să discutați despre modalități prin care puteți menține prietenia în timp ce vă ocupați de acest moment special in viata ta. De exemplu, dacă ați fost foarte ocupat cu ajutorul mamei dvs. din cauza bolii ei și nu ați reușit să vă vedeți prietenii recent, întrebați dacă ar dori să vină peste o zi, astfel încât să puteți fi atât acasă cu dvs. mama și potriviți un timp necesar cu prietenii în programul dvs.
  6. Continuați cu prietenia sau continuați.
    6
    Continuați cu prietenia sau continuați. Este posibil ca soluția să fie una dificilă. În unele cazuri, prietenii se rătăcesc unul pe altul. [17] Astfel, dacă prietenii dvs. confirmă faptul că v-au ignorat pentru că pur și simplu nu aveți atât de multe în comun împreună, poate că este timpul să lăsați acele prietenii să plece. Dacă prietenii tăi nu îți validează sentimentele sau nu încearcă să găsești o modalitate de a îmbunătăți situația sau prietenia, șansele sunt că nu pentru că nu vor. Deși este o lecție grea pentru a face față vieții, grupurile noastre de prietenie se schimbă în timp. [18] Cel mai bun lucru este că există o întreagă lume acolo unde puteți face noi prieteni!