Cum să mesteci tutunul

Tutunul de mestecat a fost un obicei popular în rândul jucătorilor de baseball din Major League. Astăzi, cu multe locuri care interzic fumatul, unii oameni s-au îndreptat spre tutunul de mestecat ca sursă alternativă de nicotină.

Cap 1
Achiziționarea tutunului de mestecat

  1. Rețineți diferitele tipuri de tutun fără fum.
    1
    Rețineți diferitele tipuri de tutun fără fum. Diferite forme sunt folosite în diferite moduri. [1] Tutunul de mestecat constă din frunze de tutun libere, îndulcite care sunt îndulcite. Puneți o bucată de tutun între obraz și gumă și țineți-o acolo, uneori ore întregi. Se mai numesc mestecat și chaw. Băutura este măcinată fin sau frunze de tutun tăiate. Este disponibil sub formă uscată sau umedă și este ambalat în cutii sau în cutii de ceai. Un vârf de umplere este așezat între buza inferioară și gingia sau obrajii și gingia. Formele uscate de tutun pot fi smulse în nas. Utilizarea tutunului este de asemenea numit scufundare. Plug este tutun de mestecat care a fost presat în formă de cărămidă, de multe ori cu ajutorul de sirop, cum ar fi melasa, care, de asemenea, îndulcește tutunul. Tăiați sau mușcați o bucată de fișă și o țineți între obraz și gingie. Ai scuipat sucurile de tutun. Twist este tutunul de mestecat aromatizat care a fost împletit și răsucite în fire de tip frânghie. Țineți-l între obraz și gumă și scuipați sucurile de tutun. Snus ("u" este pronunțat ca "e" în "știri") fără fum, fără scuipă de tutun. Se găsește fie într-o pungă, fie în formă umedă, pe care o lipiți între buza superioară și guma. Lăsați-o în gură timp de o jumătate de oră sau mai mult, fără a fi nevoie să scuipați, apoi aruncați-o. Tutunul dizolvabil sunt bucăți de tutun pulverizat comprimat, asemănător cu bomboane dulci. Se dizolvă în gură, fără a fi nevoie de scuipare. Acestea sunt uneori numite pastile de tutun, dar acestea nu sunt aceleași cu pastilele de nicotină folosite pentru a vă ajuta să renunțați la fumat. [2]
  2. Fiți conștienți de marcile de tutun de mestecat disponibile.
    2
    Fiți conștienți de marcile de tutun de mestecat disponibile. Există multe mărci de tutun de mestecat pe piață astăzi, care variază în preț și aromă. Unele dintre cele mai populare sunt: ​​[3] Copenhaga este un tutun premium fabricat de US Smokeless și cel mai scump tutun umed de pe piață. Acesta vine în arome precum Natural, Straight, Bourbon, Whisky și Smooth. Pentru un începător, ar fi mai bine să începeți cu versiunea Long Cut din Copenhaga, deoarece se îmbină mai ușor și va rămâne împreună în gură, pe măsură ce vă obișnuiți să mestecați. Skoal este cunoscut pentru înaltă calitate și varietate de arome, inclusiv Apple, Peach și Wintergreen. Arome de fructe sunt bune pentru un începător, deoarece ele sunt mai blând decât soiurile de menta. Timberwolf este un tutun de înaltă calitate, de calitate. Acesta vine în arome precum Apple, Peach, Mint și Cool Wintergreen. Grizzly este considerat "tutun de pardoseală" pentru că este foarte ieftin. Acesta vine în Mint și Wintergreen și nu este recomandat pentru începători din cauza conținutului său ridicat de nicotină.
  3. Identificați emiterea de stat la achiziționarea tutunului de mestecat.
    3
    Identificați emiterea de stat la achiziționarea tutunului de mestecat. La fel ca țigările, tutunul de mestecat este reglementat de Food and Drug Administration (FDA), astfel încât va trebui să dovediți că aveți 18 ani sau mai mult înainte de a cumpăra tutun de mestecat. Unele state au limite de vârstă mai mari, deci asigurați-vă că cunoașteți legea în statul dumneavoastră. De exemplu, în 2013, orașul New York a ridicat vârsta legală pentru cumpărarea de tutun de la 18 la 21 de ani. În conformitate cu legea federală, comercianții cu amănuntul din tutun din toate statele vor verifica identificarea celor care apar sub 27 de ani.

Cap 2
Mestecând tutunul

  1. Scoateți o sticlă de apă goală.
    1
    Scoateți o sticlă de apă goală. Veți folosi sticla pentru a colecta scuipatul din tutunul de mestecat. [6] Dacă mestecați tutun în aer liber, puteți sări peste acest pas, deoarece puteți scuipa pur și simplu tutunul pe pământ. Fiți conștienți de faptul că unele locuri interzic scuipa pe plimbare laterală. Cunoaște legile din orașul tău și din statul tău. [7] Alternativ, puteți utiliza o ceașcă. [8] Puteți cumpăra, de asemenea, un spittoon pentru a scuipa în [9].
  2. Împachetați tutunul.
    2
    Împachetați tutunul. Faceți acest lucru prin agitarea coșului de deget dintre degetul mare și degetul indicatorul într-o mișcare uniformă în sus și în jos timp de aproximativ zece secunde. Ambalarea tutunului este importantă, deoarece acest lucru va facilita prinderea tutunului. Dacă utilizați o pungă, agitați husă într-o mișcare uniformă în sus și în jos, astfel încât tutunul să fie împachetat împreună în pungă. De asemenea, puteți să atingeți cutia sau punga pe o suprafață tare pentru al împacheta.
  3. Verificați dacă tutunul este ambalat corespunzător.
    3
    Verificați dacă tutunul este ambalat corespunzător. Deschideți recipientul sau punga și confirmați că tutunul este acum împachetat bine împreună. Ar trebui să fie adunate pe o parte a cutiei sau a pungii. Dacă nu este ambalat corect, înlocuiți capacul și atingeți din nou recipientul.
  4. Ridicați o cantitate mică de tutun din tablă cu degetul mare și degetul.
    4
    Ridicați o cantitate mică de tutun din tablă cu degetul mare și degetul. În funcție de cantitatea de tutun pe care doriți să o mestecați, ridicați mai mult sau mai puțin tutun între degete. [10] Pentru începători, începeți cu o cantitate mică de mestecat, de dimensiunea unui bănuț. Pe masura ce deveniti mai confortabil de mestecat tutun, puteti creste cantitatea pe care o folositi.
  5. Așezați mestecatul într-o parte a gurii, între buză și dinții de jos.
    5
    Așezați mestecatul într-o parte a gurii, între buză și dinții de jos. În timp ce s-ar putea să vă simțiți suficient de confortabil cu mestecatul pentru al plasa între obraz și dinții din spate, începeți cu această plasare, deoarece este mai ușor de menținut. Dacă aveți probleme la păstrarea tutunului în loc, luați o pungă de ceai goală (sau tăiați o pungă de ceai deschisă în partea de sus și eliberați ceaiul) și puneți mestecatul în punga de ceai. De fapt, creați ceva de genul o pungă de tutun, dar cu tutun de mestecat. [11] Puneți punga de ceai de mestecat în gură, între buza și dinții de jos. Utilizarea unei pungi de ceai vă va ajuta să vă mențineți la locul potrivit, dar va diminua aroma.
  6. Mutați tutunul astfel încât să-l puteți mesteca și elibera nicotina.
    6
    Mutați tutunul astfel încât să-l puteți mesteca și elibera nicotina. [12] Fiți foarte atenți să nu înghițiți nimic din ele. Când o puneți în gură, veți începe cel mai probabil să salivați mult. Aceasta este o reacție normală la prezența tutunului, deoarece uleiurile din mestecat interacționează cu saliva din gură. Trebuie să mestecați tutunul cu dinții pentru a elibera nicotina. Mestecați tutunul ușor, deoarece nu doriți să descompuneți frunzele și să înghițiți din greșeală oricare dintre ele. Mestecați puțin timp pentru a scoate nicotina din frunze, apoi împingeți tutunul înapoi între obraz și gingii cu limba. Repetați așa cum doriți. Obținerea de tutun în gât sau stomac va duce la vărsături și la creșterea șanselor de probleme de sănătate pe termen lung, așa că încercați să evitați înghițirea oricărei bucăți de mestecat sau mestecat. În timp ce mestecați, ar trebui să simțiți efectele nicotinei în tutun. S-ar putea să vă simțiți ușor, cu o batai mai rapide a inimii și cu un buzunar general, precum și cu o senzație de furnicături în gură. S-ar putea să vă simțiți, de asemenea, greață sau amețită în timpul primei dumneavoastră acțiuni de a mesteca. [13]
  7. Scuipa după ce ați mestecat tutunul puțin timp.
    7
    Scuipa după ce ați mestecat tutunul puțin timp. Țineți buzele și scuipați sucul în sticla goală de apă, în alt recipient sau în pământ în aer liber. Păstrați tutunul în gură când scuipați. Evitați să vărsați sticla cu scuipa păstrând capacul. [14] Goliți în mod regulat spittoane sau cupe.
  8. Scoateți mestecatul odată ce aroma a dispărut sau dacă începeți să vă simțiți rău.
    8
    Scoateți mestecatul odată ce aroma a dispărut sau dacă începeți să vă simțiți rău. Scoate-ți gura din gură cu degetele și aruncă-l. Clătiți gura cu apă, având grijă să nu înghițiți tutunul sau sucul rămas. De asemenea, doriți să vă periați dinții, deoarece respirația dvs. va miroși ca tutunul. Periajul dinților nu va reduce petele care vor avea loc în cazul tutunului de mestecat. [15]

Cap 3
Înțelegerea riscurilor de sănătate ale tutunului de mestecat

  1. Tutunul de mestecat are aceleași riscuri grave pentru sănătate ca țigările.
    1
    Tutunul de mestecat are aceleași riscuri grave pentru sănătate ca țigările. Ca si alte produse din tutun, tutunul fara fum contine nicotina, o substanta periculoasa si dependenta. [16] Majoritatea oamenilor care mesteca devin dependenti de aceasta. La fel ca în cazul fumatului, retragerea din tutun fără fum poate provoca simptome precum pofta intensă, creșterea poftei de mâncare, iritabilitate și depresie. [17] În timp ce mestecatul a fost foarte popular în rândul multor jucători de baseball major în trecut, liga interzice în prezent utilizarea de mestecat de către jucători și descurajează cu insistență participanții la cluburi de la cumpărarea de chew pentru jucători. Probabil cel mai cunoscut jucator profesionist de baseball pentru a promova tutunul de mestecat este Bill Tuttle. După ce a jucat și a mestecat în liga profesionistă de treizeci de ani, Tuttle a avut o tumoare atât de mare încât a venit prin obraz și sa extins prin piele. Medicii au înlăturat tumora, probabil rezultatul lungii sale obiceiuri de mestecat, și, de asemenea, a trebuit să îndepărteze o mare parte a lui Tuttle. Chew costa Tuttle maxilarului său, piciorul drept, majoritatea dintilor si linia de guma, precum si muguri de gust. Tuttle a murit în cele din urmă din cauza cancerului în 1998, dar a petrecut ultimii ani încercând să-i îndepărteze pe oameni de la a face mestecat.
  2. Recunoașteți că aveți un risc mai mare pentru cancerul gurii, bolile și infecțiile.
    2
    Recunoașteți că aveți un risc mai mare pentru cancerul gurii, bolile și infecțiile. Tutunul de mestecat crește foarte mult șansele de cancer, inclusiv cancerul esofagian, precum și cancerele gurii, gâtului, obrazului, gingiilor, buzelor și limbii, precum și cancerul pancreatic. [20] O acumulare de mestecat pe o perioadă lungă de timp va probabil duce la carii dentare. Masa de mestecat conține cantități mari de zahăr, care contribuie la cavități și conține, de asemenea, particule grosiere care irită gingiile și se zgâri la smalțul dinților, făcând dinții mai slabi și mai susceptibili la cavități și infecții. Zaharul si iritantii in tutunul de mestecat cauzeaza si gingiile voastre sa se retraga din dinti, mai ales in zona gurii unde mestecati. Acest lucru poate duce la afecțiuni ale gingiilor, care pot fi destul de grave pentru a distruge țesutul moale și osul care susțin dinții și duc la pierderea dinților. Tumba de mestecat crește și riscul de a dezvolta leziuni precanceroase în gură, numite leucoplazie, care ar putea deveni într-o zi cancer. [21] În fiecare an, aproximativ 30.000 de americani învață că au cancer de gură și gât și aproape 8000 mor din cauza acestor boli. Doar aproximativ jumătate din persoanele diagnosticate cu cancer la nivelul gurii sau gâtului supraviețui mai mult de 5 ani. [22] Unele forme de tutun fără fum, precum mestecarea, măresc rata de inimă și tensiunea arterială. Studiile sugerează că utilizarea pe termen lung a tutunului fără fum poate crește riscul de a muri de la anumite tipuri de boli de inimă și accident vascular cerebral.
  3. Obțineți ajutor dacă încercați să renunțați la a mesteca sau doriți să nu încercați să mestecați.
    3
    Obțineți ajutor dacă încercați să renunțați la a mesteca sau doriți să nu încercați să mestecați. Unii fumători încearcă să mestece în speranța că le va diminua dependența de tutun, dar acest lucru rar funcționează și poate duce, de fapt, la o dependență mai mare la tutun. Dacă încearcă să renunți folosind chew, discutați cu medicul despre metodele de prevenire cum ar fi utilizarea gumei de nicotină, a plasturelui sau a altor medicamente. [25] Programele de renunțare la fumat sunt oferite de spitale, departamente de sănătate, centre comunitare, angajatori / locuri de muncă și organizații naționale. [26] Utilizarea înlocuitorilor cum ar fi guma, carnea de vită, bomboane tari sau fructe uscate în loc de mestecat poate de asemenea ajuta la diminuarea dependenței de tutun prin limitarea fixării orale. Adolescentii care folosesc mestecatul au mai multe sanse de a deveni fumatori mai tarziu in viata. [28]