Cum să devii un om de afaceri de succes

Oricine conduce afacerea - fie că este vorba de o companie mică, de o corporație globală sau de propria dvs. afacere antreprenorială - poate fi considerată o afacere (sau o femeie de afaceri). Succesul în acest domeniu poate fi măsurat prin analizarea atât a realizării personale a unui om de afaceri, cât și a sănătății generale a întreprinderilor din care face parte. Cele două sunt adesea interconectate destul de adânc, deoarece atingerea obiectivelor la nivel de companie începe cu munca pe care o persoană o pune în propriul lor succes.

Cap 1
Obținerea unei experiențe adecvate

  1. Educați-vă.
    1
    Educați-vă. Este important să știți fundamentele industriei dvs., deși acest lucru nu necesită întotdeauna un MBA. Lipsa învățământului postliceal poate fi totuși o piedică pentru mulți potențiali angajatori. [1] Înscrierea în clasele de afaceri, chiar dacă se află la anexa de învățare sau la un colegiu comunitar, arată o hotărâre de a învăța că va fi cu siguranță recurs și ar trebui să fie evidențiată în CV-ul tău. Toată lumea trebuie să înceapă undeva! Colegiu. O diplomă în afaceri are sens pentru orice om de afaceri, deși ar trebui să cercetați industriile pe care vi le-ați interesat înainte de a-ți declara majoritatea. Unele posturi pot prefera grade mai specializate, deci fă-ți temele. [2] Școli de comerț. Dacă afacerea pe care o interesați este specializată într-o anumită tranzacție, este posibil să vă simțiți mai bine în comerț. Cursuri și seminarii. Ascultarea sfaturilor celor care au succes în domeniul lor poate fi luminantă. Verificați programul la colegii locale pentru a vorbi tururi sau căutați online angajamente de vorbire legate de industrie în orașul dvs. Stați la curent cu ceea ce spun mințile de top din industrie este esențial, chiar dacă deja credeți că vă aflați la vârful jocului dvs. [3]
  2. Puneți-o după ore de lucru.
    2
    Puneți-o după ore de lucru. Succesul in lumea afacerilor inseamna sa mergem la extra mile. Există mai multe resurse disponibile online pentru a vă absorbi în continuare în învățare ulterioară, dacă veți găsi că vă terminați școala (sau munca la serviciul dvs. lateral) cu timp liber. Nu vă odihniți niciodată pe lauri: gândiți-vă la ceea ce ar trebui să vină în continuare. Mulți angajatori din ziua de astăzi dau prioritate abilităților pe care un candidat le aduce la masă prin intermediul GPA sau al învățământului superior [4]. Exemplul de cercetare reia pentru pozițiile pe care le-ați dori să le dețineți și depuneți eforturi în dezvoltarea acestor abilități în timpul liber. Extra mile nu ar trebui să vină în detrimentul oricărui alt aspect al vieții voastre. Găsirea timpului pentru a vă recompensa pentru munca grea va insufla obiceiuri mai bune în tine pentru viitor.
  3. Căutați îndrumarea unui mentor.
    3
    Căutați îndrumarea unui mentor. Dezvoltarea unei relații cu un profesionist a cărui carieră pe care o admirați este una dintre formele directe și mai eficiente de networking. Stabilirea conexiunii s-ar putea dovedi dificilă, dar ajungeți prin toate mijloacele disponibile pentru dvs. Pregătește-ți câteva întrebări pertinente pentru întâlnirea ta, de exemplu "Cum ai început?"; "Ai mers la școala de afaceri?" și "A fost primul dvs. efort în industrie?" Dacă un coleg sau un prieten al părinților dvs. lucrează într-o profesie de care sunteți interesat, întrebați părinții dvs. pentru adresa de e-mail sau pentru a organiza o întâlnire. Cu un proprietar de afaceri local, puteți încerca doar să mergeți la ele în locul lor de afaceri și întrebându-vă! Prezentați-vă ca un om de afaceri aspirant și admirator al realizărilor lor și întrebați dacă au vreun moment disponibil să vorbească cu dvs. despre acest subiect. La școală, puteți găsi un mentor într-un profesor. Nu neglija niciodată bogăția de cunoștințe care există într-o universitate și nu greșești să te gândești că ai voie să înveți doar în timpul orelor. Abordați-vă profesorul pentru sfaturi în timpul orelor de program. Unele companii folosesc programe de mentorat la locul de muncă, care pereche recrutează cu lucrători cu experiență. [5] Profitați de acestea și nu le priviți ca pe o povară, ci ca o ocazie de a învăța și de a excela.
  4. Aplicați pentru stagii.
    4
    Aplicați pentru stagii. Când nu aveți încă experiența, utilizați stagii pentru a vă pune piciorul în ușă. Nu te bate la poziții neplătite dacă pot construi podurile de care ai nevoie pentru a reuși pe termen lung și orele nu te vor lăsa fără bani pe termen scurt. Stagiile oferă mai multor studenți de colegiu primele lor oportunități de a se conecta la locul de muncă cu profesioniștii care lucrează [6]. Locurile de muncă cu nivel scăzut de salarizare sunt pur și simplu prețul care trebuie plătit în lumea afacerilor chiar acum, când adevăratele "locuri de muncă" nu vă vor oferi o șansă fără câțiva ani de experiență deja sub centură. Desfaceți poziții neplătite, care nu se prezintă ca niște căi spre succes, fie în interiorul companiei, fie deschizând noi porți pentru dvs.

Cap 2
Stabilirea celor mai bune obiceiuri

  1. Prioritizați sarcinile.
    1
    Prioritizați sarcinile. Finalizați sarcinile care vor beneficia cel mai mult pe termen lung. Va trebui să identificați diferența dintre sarcinile "de înaltă valoare" (cele care vă vor beneficia cel mai mult pe termen lung) față de sarcini "scăzute" (sarcini care pot fi mai ușoare, dar vor oferi mai puține beneficii ) [7].
  2. Opriți procrastinarea.
    2
    Opriți procrastinarea. Evitarea aspectelor mai puțin plăcute ale muncii nu le face să dispară. Construiți o bucată mare de lucruri rele pentru a rezolva toate dintr-o dată, după ce ați finalizat lucrurile plăcute, este doar să vă lăsați un gust acru în gură la sfârșitul unui proiect. [8] Faceți liste. Nu se poate spune destul de mult despre avantajele anti-procrastination de a vă vedea munca în fața dvs. și de a le trage în timp ce o terminați. [9] Fiecare listă ar trebui să fie suficient de lungă pentru a vă menține volumul de muncă în perspectivă, dar nu atât de mult încât ziua dvs. se simte paralizant de solicitantă. O tactică este să înveți sarcina aparent necontrolabilă în bucăți ușor de manevrat, apoi să stropi acele aspecte mai puțin plăcute ale unei sarcini în celelalte lucruri pe care le place foarte mult. Adaptați-vă la un program: scrierea fizică a dos-urilor și a calendarelor nu este necesară pentru toată lumea, dar stabilirea unui program regulat vă poate ajuta să vă ocupați eficient de afaceri. Planificați munca pe care nu o plătiți pentru o anumită zi - și apoi împingeți-o afară din minte pentru a evita stresul din alte zile - vă pot ajuta să cuceriți obiceiurile de procrastination nefolositoare.
  3. Proiecte complete.
    3
    Proiecte complete. [10] Urmăriți sarcinile pe care le începeți. Finalizarea unui proiect vă va învăța în mod exponențial mai mult de o duzină de încercări fizice, chiar dacă nu vreți să vă uitați niciodată la acest proiect. Uneori vă veți găsi împotmolit în muncă, care se pare, acum că ați greșit la ea pentru o săptămână, în mod greșit în scopul său. Dacă proiectul are o cronologie proiectată care va dura mult timp înainte, este uneori mai bine să reevaluezi dacă îți petreci timpul bine (vezi mai sus, despre "sarcini de înaltă valoare" versus "sarcini low-value"). De unde știi când ar trebui să renunți la un proiect? Sincer introspecție și conștiință de sine. Dacă te găsești gândindu-te așa de des - și ai un șir de proiecte neterminate în urma ta - ar putea fi un semn pe care trebuie să-l dai jos și să vezi asta până la capăt.
  4. Asume responsabilitatea.
    4
    Asume responsabilitatea. Indiferent dacă s-au descurcat bine sau au rănit, un om de afaceri de succes trebuie să poată să-și asume responsabilitatea pentru acțiunile lor. Ea semnalează angajaților și angajatorilor dorința de a trata în mod deschis și responsabil sarcinile în curs. Squirming departe de impact negativ greșelile tale au făcut endears nimeni, și poate avea consecințe dezastruoase asupra relațiilor pe care le-ați făcut în lumea afacerilor.

Cap 3
Întorcându-ți pasiunea la lucru

  1. Urmăriți ceva important pentru dvs.
    1
    Urmăriți ceva important pentru dvs. Angajarea voastră la o împlinire a călătoriei permite pasiunii să ridice slăbiciunea în acele zile în care nu vă simțiți în mod special condus. Pasiunea nu se traduce în "funcția 24/7", dar ar trebui să aibă semnificație pentru tine în anumite capacități. Efortul pe care îl exercitați ar trebui să fie mereu pe ceva care te va face mândru în cele din urmă sau cel puțin te va pune cu un pas mai aproape de ceea ce vrei cu adevărat să faci.
  2. Ajungeți la un echilibru între muncă și joc.
    2
    Ajungeți la un echilibru între muncă și joc. Echilibrul echilibrat al vieții profesionale este esențial pentru succesul pe termen lung și bunăstarea unui lucrător. Dar, după cum este de așteptat, când începeți, mai multe ambiții înseamnă ore mai lungi. Pasiunea pentru munca ta va ajuta sa iti pastrezi acele ore in care petreci arderea uleiului de la miezul noptii. Scufundarea prea tare în muncă fără a vă oferi o pauză va crește nivelul de stres și va scădea eficiența dvs. [11] Setați limitele în ziua de lucru și luați pauze frecvente pentru a vă reîncărca bateriile. Nu vă confunda munca cu cine sunteți. Găsirea timpului și spațiului departe de munca noastră - chiar dacă este pasiunea vieții noastre - poate oferi adesea o perspectivă asupra acelei lucrări.
  3. Uită de perfecțiune.
    3
    Uită de perfecțiune. Cu cât lucrul tău este mai important pentru tine, cu atât mai greu poate fi, dar mare, după cum se spune, este dușmanul binelui. Focalizarea prea intenționată pe crearea celei mai ideale iterații ideale a acelui pitch, grafic sau copie vă poate lăsa cu o piesă excelentă de lucru, în loc de cele zece bucăți de care aveți nevoie. Găsiți un echilibru în munca dvs. care vă satisface pe dvs., pe șeful dvs. și pe clientul dvs., fără a vă face să suferiți restul vieții. Angajatorii recunosc acei angajați care pot oferi o muncă solidă în mod serios față de cei care produc ocazional lucruri extraordinare ", dar nu își pierd în mod repetat termenele limită [12].
  4. Vorbesc despre vorbire.
    4
    Vorbesc despre vorbire. Când începeți o nouă afacere, s-ar putea să vă simțiți disprețuit să vorbiți despre cariera dvs., așa cum este adevărata afacere. Făcând acest lucru, cu toate acestea, îi va ajuta pe ceilalți să vă vadă în serios și vă va ajuta să vă vedeți și voi în serios. [13] Dacă începeți o afacere, nu echivocați. Vorbește despre noua dvs. afacere ca și dumneavoastră. Consultați-o ca fiind "lucrătoare" și chiar și atunci când lucrați acasă o anumită cameră poate fi "biroul". Este bine să aveți un simț al umorului despre asta, dar nu vă subminați eforturi.

Cap 4
Cunoașterea oamenilor potriviți

  1. Construiți poduri, nu le ardeți.
    1
    Construiți poduri, nu le ardeți. Conducătorul respectuos, curtenitor și uman pentru toți cei pe care îi întâlniți este un bun punct de plecare! Niciodată nu știți când ați putea forma o adevărată legătură într-o ocazie neașteptată și găsiți următorul partener de afaceri, investitor sau angajator. Definitiv încheie relațiile numai atunci când este absolut necesar. Când vă părăsiți un loc de muncă, rezistați ispitei de a te bucura, de a te relaxa sau de a-ți spune șefului "cum te simți cu adevărat". Când tragi un fir în rețeaua ta, nu știi niciodată cine va simți reverberațiile sale linia.
  2. Rețea ca o persoană, nu un produs.
    2
    Rețea ca o persoană, nu un produs. Networking-ul se poate simți mercenar și superficial atunci când este publicat prea deschis. Înțelegeți că rețeaua este esențială pentru succes în majoritatea sectoarelor industriale, dar că nu trebuie să uitați niciodată că faceți legături cu oameni. Luând o abordare holistică și umană a interacțiunilor dvs., vă puteți face mai memorabil pe linia când vine timpul să vă angajați; angajatorii ar putea avea gânduri nu doar despre "cine știe că ar fi bine pentru acest job copywriting?" dar "ce loc de muncă știu că ar fi potrivit pentru Richard?" Toți ceilalți din industria dvs. înțelege cum relaționarea crucială este, deci nu credeți că sunteți singurul șchiop care vă publicizați abilitățile. Auto-promovarea este, într-o anumită măsură, numele jocului. [14]
  3. Dezvoltați abilitățile interpersonale.
    3
    Dezvoltați abilitățile interpersonale. Nu numai că veți avea nevoie de aceste abilități pentru a naviga zilnic cu angajatorii și angajații dvs., veți beneficia și de acestea atunci când negociați contracte și contracte. Studiile au arătat că cei mai de succes oameni de afaceri excelează atât în ​​aptitudinile cognitive, cât și în cele sociale. [15] Facem un punct pentru a aprecia munca și contribuția altora. Practicați ascultarea activă. Aceasta înseamnă recunoașterea a ceea ce spun ceilalți, repetându-le înapoi prin propriile lor cuvinte, așa cum înțelegeți. Fiți atenți la ceilalți. Fii proactiv în privința sentimentelor, a cuvintelor și a limbajului corpului altora. Conectați oamenii. Un proprietar de succes al unei afaceri este un hub prin care se fac alte conexiuni interpersonale. Promovați un mediu care să reunească oamenii prin tratarea oamenilor în mod egal și echitabil și încurajându-i să colaboreze. Luați un rol de conducere atunci când vine vorba de rezolvarea conflictelor. Acționați ca mediator, în loc să vă implicați personal.
  4. Cunoașteți clienții și clienții dvs.
    4
    Cunoașteți clienții și clienții dvs. Angajații și potențialii angajatori nu sunt singurii oameni pe care ar trebui să-i dezvoltați relații puternice în lumea afacerilor. Faceți un efort pentru a dezvolta relații adecvate cu persoanele care vin în magazinul dvs., utilizați produsul sau apreciați-vă munca. Emoțiile - nu prețurile - sunt adesea mai mult un factor decisiv în multe decizii de cumpărare. [16]
  5. Închiriați cu înțelepciune.
    5
    Închiriați cu înțelepciune. Angajații dvs. reprezintă rețeaua dvs. de sprijin și sunt necesare pentru succesul dvs. Angajați pe cei care sunt calificați și competenți, dar luați în considerare și cât de bine angajații dumneavoastră se vor îmbina împreună ca o echipă. Omogenitatea nu ar trebui niciodată să fie prioritizată într-un efort de a avea angajații dvs. mesh bine. Punctele de vedere diferite oferă nenumărate avantaje pentru afacerea dvs. în ansamblu, atât în ​​inovație, cât și în experiență. [17] Aveți grijă dacă vă aflați într-o situație de a angaja membri ai familiei și prieteni personali ca angajați. În timp ce conexiunile sunt modul # 1 în care se găsesc numeroase locuri de muncă, nepotismul poate reflecta slab asupra voastră. Asigurați-vă că angajații dvs. sunt calificați pentru poziția,

Cap 5
Grijă de afaceri

  1. Supravieţui.
    1
    Supravieţui. Ca proprietar al afacerii, obiectivul cel mai important atunci când începeți o afacere nouă, un loc de muncă sau o meserie este pur și simplu să supraviețuiți. Dacă vă începeți propria afacere sau dacă vă aflați la parter, evitați să stabiliți obiective nerealiste pentru întreprinderea inițială. Inima tuturor afacerilor, chiar și celor cu proprietate altruistă, altruistă, câștigă bani. Scopul poate fi modest (suficient pentru a permite afacerii dvs. să supraviețuiască și să crească) sau enorm (pentru a atrage investitori suplimentari și a satisface acționarii), dar acest lucru este valabil într-o oarecare măsură pentru fiecare afacere. Nu veți atinge acest obiectiv, de exemplu, oferind mănuși tuturor copiilor defavorizați din lume prin noul dvs. magazin de mănuși, dacă nu vă concentrați asupra menținerii acelei cafenele în afaceri și înfloritoare. Obiectivele pe termen lung sunt importante, dar nu ar trebui să vină în detrimentul celor sustenabile pe termen scurt.
  2. Investește în viitorul tău.
    2
    Investește în viitorul tău. Ați auzit vreodată spunând: "Trebuie să cheltuiți bani pentru a face bani?" Frugalitatea este recomandată ori de câte ori este posibil, dar numai atât de mult încât să elibereze capital pentru cheltuielile mai importante și mai meritorii. Aceste cheltuieli ar putea fi salariile profesioniștilor cu experiență deosebită, care speră să ceară, să schimbe reviste sau pur și simplu un costum frumos, pentru a arăta partea din compania colegilor și clienților. Scopul este de a investi în succesele viitoare, nu doar să sărbătorim succesul actual. [18] Evitați legăturile și jachetele exorbitant de scumpe, mașinile de serviciu și birourile imense pe care nu aveți nevoie de ele, dar nu le acordați ca lucruri drăguțe sunt automat exorbitante. Imaginea este o componentă importantă a succesului în afaceri, dar nu doar atunci când vine vorba de superficială. Având un birou enorm, pe care nu-l puteți umple sau nu puteți să-l plătiți în mod punctual (din cauza acestui imens birou sau a unui contract de leasing de mașini), vă veți alimenta și pe ceilalți companii.
  3. Luați riscuri calculate.
    3
    Luați riscuri calculate. Noile întreprinderi trebuie să supraviețuiască dacă vor fi vreodată ceva, dar toate întreprinderile trebuie să-și asume un risc de un fel [19]. Trecerea în afara normei, fie în rolul dvs. la o companie, fie în așteptările pentru industrie, este necesară pentru succesul într-un domeniu aglomerat. Planificați-vă cu grijă riscurile și asigurați-vă cât mai multe riscuri, dar fiți pregătiți pentru împiedicarea ocazională.
  4. Introduceți neașteptate.
    4
    Introduceți neașteptate. Inițiativele de succes sunt ținute cu mare încrezare în conștiința americană, dar, de fapt, urmărirea ideilor nedovedite poate fi terifiantă. Nu vă fie frică să vă aventurați în necunoscutul "ideile grozave pot fi un dime o duzină, dar punerea în muncă pentru a căuta o idee grozavă arată spiritul și tenacitatea. Eșecul unei idei nu indică întotdeauna ideea greșită - uneori este pur și simplu ideea potrivită, urmărită ineficient. Nu eliminați tot ce ați încercat odată și restructurați complet. Atunci când lucrează într-o companie sau parteneriat, de exemplu, problema ar putea fi rezolvată printr-o mai bună înțelegere a responsabilității fiecărui membru. [20]
  5. Întrerupeți eșecul.
    5
    Întrerupeți eșecul. Eșecul luminează un adevăr despre metodele și obiectivele dvs., oricât de mult ar putea afecta. Interpretați-vă eșecurile nu la fel de rușinos, ci ca un motiv pentru a reflecta asupra muncii dvs. Uneori se întâmplă numai prin a se confrunta cu insurmontabilele, care nu reușesc și apoi se luptă să ne reîntoarcem împreună pentru a dezvolta tenacitatea pe care munca noastră o cere de la noi. [21] "Eșecul", după cum a spus Henry Ford, "este pur și simplu posibilitatea de a începe din nou, de data aceasta mai inteligent. "[22]