Cum să devii celebru

Fiind respectat doar prin nume și reputație? Întoarceți capetele când mergeți pe stradă? Fiind rugat pentru autografe? Viața publică a faimosului pare a fi plină de farmec și de dorit pentru mulți dintre noi. În timp ce unii devin norocoși accidental, eduCum vă poate învăța cum să profitați de oportunitățile de a deveni celebru, cum vreți să fiți faimoși: făcând ceea ce vă place.

Cap 1
Construirea talentului

  1. Decideți pentru ce veți fi renumiți.
    1
    Decideți pentru ce veți fi renumiți. Vrei să-l gătești pe Gordon Ramsay? Vrei să înregistrezi dueturi cu Beyonce sau să vinzi romane ca JK Rowling? Selectarea unei cariere demne de renume este primul pas către a deveni faimos. Carierele artistice, cum ar fi muzica, actoria, scrisul sau pictura, necesită o construcție a unei "afaceri de unul". Va trebui să vă vindeți în oricare dintre aceste domenii și să construiți un nume pentru dvs., care este un anumit nivel de faimă. Dacă cineva pe care nu l-ați întâlnit niciodată știe numele dvs., acesta este un nivel de faimă. Noi asociem carierele în arte - actori și muzicieni - cu "faima", dar orice figură publică se califică drept celebră. Politicienii, antrenorii de fotbal, proprietarii de afaceri locale și chiar meteorologii sunt recunoscuți în magazinul alimentar. Luați în considerare serviciul public. Medicii, avocații și pompierii pot deveni renumiți la nivel local sau regional pentru faptele lor. Nu trebuie să fii Kanye West să te consideri faimos.
  2. Fii cel mai bun.
    2
    Fii cel mai bun. Sună simplu, nu? Pentru a deveni faimos la ceea ce este speranța de a deveni renumit pentru necesitatea de a vă perfecționa ambarcațiunile acelui lucru particular. Devine-te în întregime pentru a-ți dezvolta abilitățile. Dacă doriți să înregistrați muzică rap sau să deveniți un jucător profesionist de fotbal, trebuie să vă aruncați complet în lumea asta. Uitați de faimă în această etapă. Kendrick Lamar, unul dintre rapperii cei mai buni și mai renumiți care apar pe scenă, este faimos datorită dedicării sale extreme față de meseria și arta pe care o face, nu pentru că dorește să fie celebru. YouTube este plin de căutători fără speranță, care au ignorat acest pas în întregime și au sărit direct în marketingul muzicii lor teribile cu normă întreagă. Nimeni nu va dori să asculte muzica dvs. dacă nu lovește o coardă cu ei. Așteptați până când este suficient de bun, până când muzica dvs. este mai bună decât ceea ce auziți la radio. [1] Muzica care este "atât de rău că este bună" intră sub categoria infamiei. Cu toate acestea, ești de acord cu o audiență. Acțiuni ca Krispy Kreme, Die Antwoord și rapperul Riff Raff cunosc încă o sumă incredibilă despre muzica pe care o fac și despre cum să construiești o ironie în ea. Rebecca Black "Vineri" și faima limitată pe care a primit-o de la ea a fost rezultatul unei campanii de marketing profesionist.
  3. Găsiți mentori.
    3
    Găsiți mentori. Găsește pe cineva care face ceea ce vrei să faci mai bine decât faci și să înveți tot ce poți. Când sunteți mai buni decât ei, găsiți pe altcineva și continuați procesul de învățare. Dacă vrei să fii actor, să studiezi cu cei mai buni profesori, să urmăriți toate filmele actorilor preferați și să le scrieți pentru sfaturi. Dacă vrei să scrii poezie, nu citește decât poezie. Studiați-l, copiați-l, citiți-l cu voce tare, scrieți-l pe pereții dormitorului.
  4. Fi unic.
    4
    Fi unic. Fiind unic este critic pentru faima. Dacă ești actor, ce te distrează de ceilalți care încearcă să joace? Ce-ți va face cineva să-ți amintească? Steve Buscemi are una dintre cele mai memorabile fețe și livrări vocale în filmele de la Hollywood, dar nu este ceea ce ați numi în mod tradițional frumos. Farmecul său este capacitatea sa unică de a interpreta un personaj.
  5. Aflați cât de mult puteți despre câmpul în care doriți să faceți clic.
    5
    Aflați cât de mult puteți despre câmpul în care doriți să faceți clic. Dacă doriți să scrieți romane populare care vând milioane de exemplare și sunt transformate în imagini importante, va trebui să știți ce fel de romane vinde bine și ce fel de romane doriți să citiți. Citiți-le, dar nu le copiați. Toată lumea vrea ceva nou și accesibil. Uită-te la stilul romanelor, dar ia în considerare noi tipuri de personaje, situații și structuri care nu sunt scrise. Dacă vrei să devii un avocat de probă celebru, nu vei reuși să faci nimic prea radical diferit - încă trebuie să convingi un juriu de vinovăție sau nevinovăție a cuiva. Dar stilul de livrare, de conducere și chiar de modă poate fi o modalitate de a vă distinge. De asemenea, anunțurile dvs.. Marketing-te într-un mod unic este o modalitate foarte bună de a construi un client sau o bază de fani, indiferent de domeniu.

Cap 2
Crearea de oportunități

  1. Marchează-te.
    1
    Marchează-te. Dacă obiectivul dvs. este de a deveni faimos, gândiți-vă ca pe un agent de vânzări care trebuie să comercializeze un produs. Oamenii trebuie să cumpere ideea de tine. Ceva despre tine trebuie să lovești o coardă cu ei, oricare ar fi. "Lucrul tău", indiferent care este, trebuie să ghideze toate deciziile pe care le faci în dezvoltarea faimei tale. Marca dvs. ar trebui să dicteze modul în care vorbiți cu oamenii, modul în care faceți publicitate, modul în care vă îmbrăcați și modul în care creați. Când Beatles au fost cea mai populară trupă din țară, The Rolling Stones s-au prezentat ca alternativă: sălbatic în cazul în care Beatles au fost ordonate, în mod explicit sexuale în cazul în care acestea au fost caste. Muzica a fost similară și în culise, nu au fost diferite, dar marketingul a făcut Stones complet diferit.
  2. Scoateți cuvântul.
    2
    Scoateți cuvântul. Contactați postul local de hârtie sau postul TV despre proiectul dvs. creativ curent sau contactați-vă cu o emisiune radio locală despre formația dvs. Dovedeste-te ca un oaspete bun si subiect de interviu
  3. Transformați dezavantajele în forțe.
    3
    Transformați dezavantajele în forțe. Orice oportunitate pentru presă este o bună oportunitate. Dacă faceți o bere complexă pentru băutori sofisticați și hârtia vrea să vă intervieveze despre alcoolism, folosiți-o ca o ocazie de a vă distinge de mulțimea Bud Lite. Actorii sunt deosebit de buni în a transforma presa rea ​​într-o oportunitate de răscumpărare. Politicienii din cariera timpurie sunt un exemplu deosebit de bun în acest sens. Barack Obama a dezavantajat lipsa de experiență executivă și a transformat-o într-o forță - era o față proaspătă și împotriva "afacerii ca de obicei". Povestea sa de viață unică (fiul unui kenyan, născut în Hawaii și crescută în Kansas) a fost prezentată ca narațiune americană.
  4. Eșecul de risc.
    4
    Eșecul de risc. Aveți încredere că marca dvs., produsul și dumneavoastră sunt vrednici de faimă. Trebuie să te pui acolo pentru a reuși. Dacă credeți că "nu voi primi niciodată partea aia în piesa respectivă, așa că nu voi încerca", cu siguranță aveți dreptate. Nu o vei primi niciodată. Dar dacă încercați, puteți surprinde chiar și pe voi înșivă. Riscați să trimiteți cartea editorului sau să rezervați un concert la un festival mare. Dacă sunteți dedicat ambarcațiunii dvs. și pentru a crea cea mai bună lucrare puteți, veți reuși în cele din urmă. Evitați "crearea de rețele". Am întâlnit cu toții un colecționar agresiv de cărți de vizită și un prieten nerușinat de Facebook. Problema legată de rețea este că comunică "Ce puteți să-mi dați?" mai degrabă decât "Cum poate această relație să fie reciproc avantajoasă?" Fii realist în scopurile tale și evită-ți campaniile de marketing "bombardarea covoarelor". [2] Publicațiile hip-hop, probabil, nu sunt interesate să vă intervieveze banda albastră și este puțin probabil să fiți invitați la festivalul de vin cu bere artizanală.

Cap 3
Menținerea faimei

  1. Surprindeți oamenii cu adâncimea.
    1
    Surprindeți oamenii cu adâncimea. Distingem-te în alte moduri și devenind mai mult decât o "singură notă" este cel mai bun mod de a-ți păstra faima și de a te asigura că crește și durează mai mult de cincisprezece minute. Implicați-vă cu motive caritabile sau filantropie pentru a vă ajuta pe oameni să vă vadă într-o lumină diferită. Donați-vă timpul și eforturile pentru a vă determina să credeți.
  2. Faceți alte lucruri.
    2
    Faceți alte lucruri. O stea de televiziune din realitate își petrece ocazional momentul în soare dezvoltând abilități și talente notabile. Ethan Zohn a câștigat un sezon al emisiunii de televiziune Survivor, dar a trecut la organizarea cluburilor de fotbal de bază și a fost comentator sportiv și a fost pe coperta revistei "Livestrong" în 2012 (mai mult de zece ani după ce a câștigat spectacolul) pentru maraton. [3] Un actor cu un talent muzical ar putea deveni o linie de pumn sau o sursă de profunzime și respect. Trateaza-ti alte aventuri cu intentia si consideratia brandului ca si cariera ta principala.
  3. Înconjurați-vă cu oameni celebri.
    3
    Înconjurați-vă cu oameni celebri. Odată ce ați urcat, rămâneți pe primul loc fiind "reperat" cu alte celebrități, lucrați alături de alți oameni celebri și rămânând vizibili. Rapperul Nelly este eliminat de mai mulți ani de la cea mai tare perioadă de la sfârșitul anilor 90 și începutul anilor 2000, dar în calitate de judecător de talent în cadrul concursurilor de cântări de televiziune, el rămâne relativ de succes ca urmare a acestei faima timpurie.

Cap 4
Noțiuni de bază celebre fără talent

  1. Aplicați pentru programe de televiziune în Marea Britanie și SUA.
    1
    Aplicați pentru programe de televiziune în Marea Britanie și SUA. În timp ce statura și durata celebrității asociate televiziunii de realitate au scăzut într-o oarecare măsură în SUA, celebritățile britanice de realitate sunt deseori știri de pe prima pagină. Pentru banda de audiție sau interviu, luați în considerare aceeași branding și marketing pe cont propriu, pe baza calităților și caracterului dvs. unic. Programele de realitate caută personaje neobișnuite. Urmăriți o mulțime de programe de realitate și aflați ce ar putea funcționa cel mai bine pentru dvs. Dacă singurul dvs. obiectiv este de a obține la televizor pentru un minut sau două, încercați pentru American Idol și să îndeplinească prost sau cu umor și speranța pentru un tambur gag.
  2. Dezvoltați relații cu oameni celebri.
    2
    Dezvoltați relații cu oameni celebri. Hanging out la baruri de la Hollywood și de a se împrieteni sau chiar de a dezvolta relații romantice cu oameni celebri este o modalitate de a deveni faimos. Soții politicienilor, indiferent dacă le place sau nu, se află în centrul atenției.
  3. Distinge-te pe internet.
    3
    Distinge-te pe internet. Efectuarea de videoclipuri pline de umor sau de informare pe YouTube este o modalitate buna de a deveni faimos. Cultivați un rezultat pe Facebook și Twitter pentru a păstra legătura cu baza dvs. de fani. Antreprenorii de succes YouTube sunt adesea angajați de YouTube pentru a produce conținut, de la caz la caz. "Daym Drops Super Food Reviews oficial" este de fapt doar un tip (Daym) mananca fast-food in masina lui in timp ce parcat si vorbind despre asta cu entuziasm. El a fost la emisiunea Jimmy Fallon și alte mass-media de masă, fiecare videoclip primind zeci de mii de vizualizări datorită charismei sale și a simțului umorului.
  4. Distingeți între faimă și infamie.
    4
    Distingeți între faimă și infamie. Jeffrey Dahmer este un nume de uz casnic, dar nu este celebru în felul în care vrei să fii. A face ceva criminală este o scurtătură pe care nu vrei să o iei. Să te sperii pe internet făcând ceva periculos sau jenant și postarea videoclipului ar putea fi o modalitate de a obține o atenție, dar atenția nu este neapărat faima.