Cum să fii mai eficient/ă la locul de muncă

În lumea de astăzi, depășirea presiunii legate de locul de muncă este foarte dificilă. Oricine a ținut un loc de muncă cu normă întreagă știe că o zi de lucru medie nu este întotdeauna suficientă pentru a obține tot ce trebuie să faceți. Cu toate acestea, productivitatea dvs. poate fi mult îmbunătățită prin adoptarea de obiceiuri menite să vă facă să lucrați mai eficient. Un muncitor eficient folosește cel mai mult din fiecare minut al zilei, acordându-i mai întâi atenția cea mai importantă sarcinilor cele mai importante. A fi eficienta la locul de munca nu va imbunatati doar productivitatea si va castiga puncte cu seful dvs. - va face sa va simtiti indepliniti, multumiti ca ati avut o zi de lucru plina si productiva.

Cap 1
Crearea focusului

  1. Păstrați un spațiu de lucru curat și ordonat.
    1
    Păstrați un spațiu de lucru curat și ordonat. Realizarea eficienței la locul de muncă poate fi uneori la fel de simplă ca și eliminarea aglomerației din zona dvs. de lucru. O zonă de lucru dezordonată este o zonă de lucru care vă poate împiedica productivitatea. Dacă încercați în mod constant să găsiți instrumente sau documente specifice într-un munte de aglomerație, timpul de lucru serios este irosit. Păstrați numai obiectele pe care le utilizați zilnic și în afară - totul ar trebui să fie înverșunat acolo unde este în afara drumului, dar și rapid recuperabil. Dacă lucrați într-un birou, aranjați spațiul de birou și birou, astfel încât să puteți găsi rapid și ușor tot ce trebuie să lucrați. Dacă nu lucrați într-un birou, aceleași principii se aplică în continuare. De exemplu, dacă lucrați într-un magazin de biciclete, păstrați-vă instrumentele curate și organizate, astfel încât să le puteți găsi instantaneu atunci când aveți nevoie de ele. Aproape fiecare zonă de lucru beneficiază de curățenie. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_c08bc9a404')
  2. Păstrați locul de muncă bine depozitat.
    2
    Păstrați locul de muncă bine depozitat. Asigurați-vă că aveți consumabilele și instrumentele necesare pentru a vă face treaba. Într-un birou, acest lucru înseamnă că ar trebui să aveți gata, cum ar fi gauri, perforatoare, calculatoare, etc. În afara unui cadru de birou, instrumentele sunt diferite, dar principiile fundamentale sunt aceleași - aveți lucrurile de care aveți nevoie pentru a lucra eficient înainte de a începe să lucrați. Oamenii de stiinta care lucreaza cu aplicatii grafice complexe si mecanici care lucreaza cu chei tubulare vor beneficia de ambele dispozitive de pregatire si gata pregatite in prealabil. Acest lucru înseamnă, de asemenea, să vă asigurați că aveți o bună ofertă de orice consumabile consumabile de locuri de muncă de care dispune - capsatoare nevoie de capse, dulgherii nevoie de unghii, cadre didactice nevoie de cretă, etc Asigurați-vă instrumentele dvs. sunt bine întreținute. Un instrument esențial rupt vă poate împiedica restul fluxului de lucru dacă nu puteți continua fără el! Economisiți timp pe termen lung, petrecând câteva momente periodic pentru a vă curăța și menține instrumentele.
  3. Păstrați un program consolidat.
    3
    Păstrați un program consolidat. Dacă ați zburat până acum până la scaunul pantalonilor dvs., depunând orice fel de efort pentru a vă planifica ziua, va crește probabil eficiența dvs. de lucru. Cu toate acestea, pentru a păstra un program cu adevărat eficient, vă limitați la un planificator cuprinzător (opțional suplimentat cu un calendar în birou sau în cabină pentru obiective pe termen lung.) Nu vă complicați inutil munca prin menținerea mai multor programe sau prin depanarea colecție imensă de note pe care le veți pierde în mod inevitabil. Vrei să te poți uita într-un anumit loc pentru a vedea ce trebuie să faci. Organizați în fiecare zi crearea unei liste de "a face". Începeți cu cele mai mari priorități ale zilei, astfel încât acestea să fie cel mai probabil să se facă. Puneți sarcini mai puțin importante la sfârșitul listei. Începeți în partea de sus a listei la începutul zilei de lucru. Dacă nu completați lista până la sfârșitul zilei, abordați elementele nefinalizate a doua zi. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_34d46838b1')
  4. Eliminați distragerile personale.
    4
    Eliminați distragerile personale. Diferitele locuri de muncă au diferite distrageri - unele locuri de muncă pot veni cu un partener deosebit de vorbăreț, care nu vă va lăsa singur. Alții ar putea fi tăcuți opresiv, făcându-vă să vă distrați chiar și de cele mai silențioase zgomote. Fă ce trebuie pentru a te asigura că te poți concentra asupra muncii tale. Dacă serviciul dvs. vă permite să ascultați în siguranță muzică, luați un player MP3 pentru a lucra cu dvs. S-ar putea chiar să luați în considerare postarea de note la postul de lucru pentru a notifica colegii să nu vă distragă atenția. Ar putea părea nepoliticos, dar nu este - este o metodă rezonabilă și eficientă de ai face pe oameni să te lase singuri în timp ce lucrezi. Amintiți-vă, puteți socializa la conținutul inimii dvs. în timpul pauzelor și meselor. O distracție foarte obișnuită este petrecerea timpului pe site-uri de divertisment pe internet. Un studiu a arătat că aproximativ două treimi din lucrători pierd cel puțin puțin timp pe site-uri care nu au legătură cu munca lor în fiecare zi. [1] Din fericire, majoritatea browserelor vă permit să descărcați ajutoare gratuite de productivitate care vă permit să blocați site-urile cu probleme. Căutați magazinul extensiei browserului dvs. pentru "blocarea site-urilor web" sau "ajutorul pentru productivitate". Probabil că veți obține cel puțin câteva rezultate libere și eficiente. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_3d74781362')
  5. Utilizați pauze pentru a gestiona afacerea personală.
    5
    Utilizați pauze pentru a gestiona afacerea personală. Oddly, pauzele pot crește ", mai degrabă decât să vă împiedice eficiența la locul de muncă. În primul rând, pauzele vă oferă o odihnă foarte necesară, fără să vă odihniți, puteți deveni obosiți, lucrați mai lent sau cu mai puțină abilitate. cu

Cap 2
Elaborarea de strategii eficiente de lucru

  1. Împărțiți-vă responsabilitățile în piese ușor de gestionat.
    1
    Împărțiți-vă responsabilitățile în piese ușor de gestionat. Proiectele mari pot fi intimidante - dacă sunt destul de mari, este ușor să le eliminați, pierzând timpul pe o muncă mai puțin importantă până când sunteți forțat să abordați întregul proiect până la termenul limită. Ca lucrător eficient, ar trebui să faceți mai întâi munca importantă, chiar dacă aceasta înseamnă a face o mică parte dintr-o sarcină mare. Nu are plăcerea de a face o mică parte dintr-o sarcină mare, așa cum o face pentru a finaliza o întreagă sarcină mică, dar este o utilizare inteligentă a timpului tău. Pe termen lung, veți termina cele mai importante sarcini mai repede dacă lucrați puțin în fiecare zi. De exemplu, dacă trebuie să faceți o mare prezentare într-o lună, stabiliți un obiectiv de a crea o schiță azi. Nu este deloc nevoie de timp, deci nu vă va distrage atenția de la cealaltă lucrare, dar este un prim pas important care face din restul procesului mai rapid și mai ușor de completat.
  2. Reduceți sarcina dvs. prin delegarea muncii.
    2
    Reduceți sarcina dvs. prin delegarea muncii. Cu excepția cazului în care vă aflați chiar în partea de jos a totemului de la locul de muncă, este posibil să aveți ocazia să împărțiți sarcini deosebit de repetate între unul sau mai mulți subordonați, pentru a vă salva timpul. Nu dați proiectele voastre subordonate numai dumneavoastră
  3. Pastreaza intalnirile slabe.
    3
    Pastreaza intalnirile slabe. Există un motiv pentru care toată lumea urăște întâlnirile - potrivit unui sondaj realizat în 2012, aproape jumătate dintre respondenți consideră întâlnirile cea mai mare sursă de timp pierdut la locul de muncă - chiar mai mare decât timpul petrecut pe site-urile personale și recreative. Întâlnirile pot fi vitale pentru discutarea obiectivelor și pentru stabilirea unei viziuni anticipate. La nesfârșit, cu toate acestea, întâlnirile devin adesea afecțiuni umflate, consumând ore întregi (sau în cazuri extreme, chiar și zile) din timpul tău, fără a fi decis nimic important. Iată câteva sfaturi pentru a vă face ședințele cât mai eficace: stabiliți o agendă înainte de fiecare întâlnire, astfel încât timpul rezervat să fie folosit la întregul său potențial. Includeți intervale de timp în care anumite subiecte de discuție ar trebui abordate. Stick la
  4. Nip drama în birou în bud.
    4
    Nip drama în birou în bud. Locurile de muncă pot, din păcate, să fie locuri extrem de stresante. În cazul în care temperamente flare, adresați-vă orice bolnav va imediat și direct. Aceasta poate însemna că tu, persoana cu care te lupți sau amândoi trebuie să te scuzi sincer. Faceți acest lucru mai devreme decât mai târziu. Dacă lăsați câteva bătălii să se rătăcească într-o pradă, eficiența dvs. va suferi pe termen lung, pe măsură ce pierdeți timpul lucrați în jurul acestei persoane și evitându-l la locul de muncă. Mai important, vei fi mizerabil - nu lăsa teatrul de la locul de muncă să-ți ruineze eficiența și starea de spirit! Nu vă fie frică să implicați un mediator. Întreprinderile știu că dramele și sentimentele rănite pot împiedica fluxul de lucru, atât de mulți angajând persoane ale căror îndatoriri specifice includ rezolvarea disputelor la locul de muncă. Contactați personalul din domeniul resurselor umane la locul de muncă dacă vă simțiți frustrat, trist sau speriat din cauza altcuiva la locul de muncă. Când totul este spus și terminat, nu trebuie să fii prieten cu un coleg cu care te-ai certat - trebuie doar să poți lucra cu el sau cu ea. Fii politicos și tact la locul de muncă, chiar și cu oamenii pe care îi urăști.

Cap 3
Efectuarea modificărilor stilului de viață

  1. Fii bine odihnit.
    1
    Fii bine odihnit. A fi obosit nu a îmbunătățit niciodată calitatea muncii oricui. Oboseala vă poate încetini producția, vă poate împiedica performanța și, dacă sunteți predispusă la vrăji de dormit, vă stânjeniți serios în întâlniri importante. Pe lângă aceasta, somnul sever insuficient a fost corelat cu o varietate de probleme de sănătate. [5] Nu adormiți la birou sau vă lipsiți de muncă pentru că v-ați îmbolnăvit - primiți 7-8 ore de somn pe noapte pentru a fi la cel mai bun timp. În cel mai bun caz, oboseala la locul de muncă poate fi o distragere minoră. În cel mai rău caz, poate fi o problemă serioasă de siguranță. Dacă aveți un loc de muncă în care se află siguranța cetățenilor (de exemplu, dacă sunteți un controlor de trafic aerian sau conduceți un camion semi), este imperativ să păstrați un program de somn bun.
  2. Ia exercițiu.
    2
    Ia exercițiu. Știința a arătat că un regim de exercițiu bun vă îmbunătățește starea de spirit și productivitatea la locul de muncă. [6] Acest lucru este valabil mai ales pentru sediile sediului de birou. Dacă vă petreceți cea mai mare parte a timpului la locul de muncă așezat în fața calculatorului, faceți un efort deosebit pentru a petrece puțin timp în exercițiul de zi - nu numai că va face mai ușor să stați la muncă, dar vă va face să vă simțiți mai fericiți, , și mai motivați. Dacă începeți o rutină de exerciții pentru prima dată, încercați un antrenament moderat care combină exercițiul cardio cu un antrenament de forță.
  3. Păstrați o dispoziție ridicată.
    3
    Păstrați o dispoziție ridicată. Dacă încercați să vă îmbunătățiți eficiența în muncă, este posibil să fiți tentați să vă desfășurați munca cu seriozitate ridicată. Adesea, aceasta nu este o idee bună - puteți crește eficiența pe termen scurt, dar dacă nu vă permiteți niciodată plăcerea la locul de muncă, este ușor să vă arziți, ceea ce duce la oboseală, stres și lipsă de motivație. Încercați să păstrați spiritele mari - dacă vă simțiți bine la locul de muncă, veți avea mai multe șanse să rămâi motivați și ambițioși. Faceți lucruri mici pentru a vă îmbunătăți starea de spirit care nu vă va împiedica productivitatea - ascultați muzică prin căști, luați o pauză de întindere sau luați laptopul în cameră pentru o liniște și liniște. Profitați la maximum de pauzele de masă - savurați șansa de a vă bucura de mâncare bună și de a spune glume cu prietenii de la locul de muncă. Utilizați cafea cu prudență. Cafeaua poate fi o alegere fantastică în zilele în care vă simțiți mai ales drenate, dar dacă o utilizați în fiecare zi, veți deveni dependentă de ea și vă va înceta să vă oferi vreun beneficiu.
  4. Oferiți-vă motivații.
    4
    Oferiți-vă motivații. Este mai ușor să lucrezi eficient dacă ai un motiv bun să lucrezi. Dacă din când în când întâmpinați dificultăți în a vă purta, gândiți-vă la motivele care v-au condus la locul de muncă în primul rând - obiectivele vieții, visurile dvs. și viziunea dvs. pentru voi înșivă. Încearcă să te gândești la munca ta ca pe un mijloc pentru un scop - "sfârșitul" fiind viziunea ta ideală pentru viața ta. Dacă vă bucurați de slujbă, încercați să vă gândiți la felul în care munca dvs. vă face să vă simțiți - vă simțiți împlinită și realizată după ce ați făcut-o? Gândiți-vă la lucrurile bune pe care munca voastră le permite să le aveți. Poate că îți datorezi casa sau mașina ta banilor pe care i-ai câștigat prin slujba ta, sau poate că slujba ta îți permite să-ți trimiți copiii la școală. De asemenea, gândiți-vă la "beneficiile" postului dvs. - asigurare medicală și / sau dentară pentru familia dvs., de exemplu. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_f5bdaae117')
  5. Răsplătește-te.
    5
    Răsplătește-te. Dacă ați crescut cu succes eficiența muncii, sărbătoriți - meritați. Nu este ușor să pierzi obiceiurile proaste și să cultivi cele bune, deci răsplătește-te pentru munca ta grea. Cumpărați-vă o băutură după ce ați lucrat vineri, vă întâlniți cu niște prieteni pentru o noapte sau purtați-vă în pat cu o carte - tot ce vă face fericiți după o săptămână lungă de lucru, faceți-o. Recompensarea vă sporește sentimentul de realizare, ceea ce reprezintă un element important în menținerea motivației dumneavoastră. Răsplata dvs. nu trebuie să fie mare sau grandioasă și nu ar trebui să fie ceva iresponsabil din punct de vedere financiar. Plățile moderate, moderate sunt cele mai bune. Salvați noul Rolex pentru o ocazie specială.