Cum să crești numărul de spermatozoizi

Sunteți gata să începeți să aveți copii, dar vă îngrijorați că numărul de spermatozoizi este prea mic? Semenul este cel mai probabil să fie fertil atunci când conține mai mult de 15 milioane de spermatozoizi pe mililitru. Acest număr poate să scadă când testiculele se încălzesc prea tare, când sunt stresate și atunci când aveți o ITS care interferează cu producția de spermă. Din fericire, există mulți pași pe care îi puteți lua pentru a vă stimula contele.

Cap 1
Schimbarea obiceiurilor tale

  1. Evitați supraîncălzirea testiculelor.
    1
    Evitați supraîncălzirea testiculelor. Există un motiv pentru care testiculii se odihnesc în afara corpului nostru: trebuie să rămână puțin mai răcoroși decât restul organelor noastre interne. Când testiculele devin prea calde, ele nu sunt capabile să producă sperma la fel de mare. [1] Există o serie de modalități de a vă asigura că testiculele nu se supraîncălzesc: Nu purtați pantaloni și blugi strânși. Purtați pantaloni scurți din bumbac, în loc de pantaloni scurți. Somnul fără lenjerie, astfel încât testiculele să rămână mai reci. Evitați băile fierbinți și saunele.
  2. Purtați un jockstrap atunci când jucați sport.
    2
    Purtați un jockstrap atunci când jucați sport. Este de la sine înțeles, pentru că majoritatea oamenilor știu asta din experiență, dar o lovitură a mingii vă va face rău și vă va ucide sperma.
  3. Masați corpul cu uleiuri din plante.
    3
    Masați corpul cu uleiuri din plante. Acest lucru, împreună cu exercițiile fizice regulate, îmbunătățește fluxul sanguin și circulația globală. Creșterea circulației înseamnă spermă mai sănătoasă.
  4. Reduceți nivelurile de stres.
    4
    Reduceți nivelurile de stres. Stresul poate scădea funcția sexuală, ducând la reducerea producției de spermatozoizi. [2] Dacă lucrați 12 ore plus oră și nu vă oferiți niciodată o șansă de a vă odihni, contele dvs. s-ar putea să fie ca rezultat. Încercați să practicați tehnici de relaxare pe parcursul zilei pentru a vă menține calmul. Păstrați-vă mintea și corpul sănătos practicând în mod regulat yoga și meditația sau luați-vă alergând sau înotați. Hormonii de stres blochează celulele Leydig, care sunt însărcinate cu reglementarea producției de testosteron. Atunci când corpul dumneavoastră suferă prea mult stres, se poate opri de fapt producerea spermei cu totul. Asigurați-vă că dormiți suficient în fiecare noapte. Epuizarea poate duce, de asemenea, la creșterea stresului și la scăderea producției de spermă.
  5. Renunțe la fumat.
    5
    Renunțe la fumat. Fumatul de țigări determină scăderea numărului de spermatozoizi, le face să se miște mai încet și provoacă distrugerea spermatozoizilor. Potrivit unui studiu, bărbații care fumează au 22% mai puțini spermatozoizi decât bărbații care nu fac asta. Marijuana pare să aibă un efect similar asupra spermei [3]. Revenirea la ambele substanțe este o idee bună dacă doriți să vă stimulați contele.
  6. Beți alcool moderat.
    6
    Beți alcool moderat. Alcoolul afectează funcția hepatică, care, la rândul său, provoacă o creștere dramatică a nivelurilor de estrogen. (Da, bărbații au estrogen.) Deoarece testosteronul este direct legat de sănătatea spermatozoizilor și de producția de spermă, aceasta nu este o stare bună a afacerilor. Chiar și două băuturi pe zi vor avea efecte pe termen lung asupra producției de spermă.
  7. Ejaculați mai rar.
    7
    Ejaculați mai rar. Ejacularea frecventă poate reduce numărul de spermatozoizi. Organismul dvs. produce milioane de spermă în fiecare zi, dar dacă aveți deja un număr scăzut de spermatozoizi, vă recomandăm să le depozitați mai mult timp între ejaculări. Dacă aveți sex sau masturbați zilnic, reduceți frecvența pentru creșterea spermatozoizilor.
  8. Fii atent în jurul toxinelor.
    8
    Fii atent în jurul toxinelor. Expunerea la substanțe chimice poate afecta dimensiunea, mișcarea și numărătoarea spermei. Este din ce în ce mai dificil să eviți expunerea la toxine, dar este absolut necesar pentru sănătatea generală și sănătatea spermei. Efectuați următoarele acțiuni pentru a vă reduce expunerea: Dacă lucrați în jurul substanțelor chimice toată ziua, protejați-vă pielea cu mâneci lungi și mănuși și asigurați-vă că purtați o mască și ochelari de protecție pentru a vă proteja fața. Folosiți materiale de curățare naturale în loc de curățare cu substanțe chimice. Nu utilizați pesticide sau erbicide în casa sau în curtea dumneavoastră.
  9. Fii atent la medicamente.
    9
    Fii atent la medicamente. Anumite medicamente pot duce la scăderea numărului de spermatozoizi și chiar la infertilitate permanentă. Dacă producția de spermatozoizi este o preocupare majoră pentru dumneavoastră, asigurați-vă că vă întrebați medicul dacă orice medicament prescris poate afecta numărul de spermatozoizi. [5] Uitați-vă și la etichetele medicamentelor fără prescripție medicală.

Cap 2
Îmbunătățirea modului de dietă și a regimului de exerciții

  1. Fă sport regulat.
    1
    Fă sport regulat. Descoperirea unui regim de exercițiu funcțional este o sarcină dificilă în lumea modernă, dar vă asigurați că exercițiul vă va ajuta să produceți mai mult spermă. Exercițiul eliberează testosteronul în corpul dumneavoastră, ajutând la producerea spermei. Utilizați exerciții compuse și ridicați greutăți grele, dar nu vă mai întrebați același set de mușchi în ziua următoare. Timpul de odihnă și reconstruire a mușchilor trebuie să vă ajute să produceți testosteron. Nu exersați prea mult! Exercițiul excesiv cauzează eliberarea hormonilor steroizi suprarenali care determină de fapt un deficit de testosteron. Deci, dacă doriți să puneți pe muschi suplimentar sau să vă ajutați sperma, amintiți-vă să nu vă stresați prea mult corpul. Nu utilizați steroizi anabolizanți. Steroizii anabolizanți vă pot ajuta să vă împachetați pe kilograme, dar acestea vă pot contracta testiculele și pot cauza infertilitate. Dacă încercați să vă concepeți, rămâneți departe, departe.
  2. Mănâncă alimente sănătoase.
    2
    Mănâncă alimente sănătoase. O dietă bogată în grăsimi, bogată în proteine, legume și cereale integrale este bună pentru sănătatea dumneavoastră și pentru sperma. Mâncați o mulțime de pește, carne, ouă, fructe și legume. Arahidele, nucile, casheurile, semintele de floarea-soarelui si de dovleac sunt, de asemenea, considerate a creste numarul de spermatozoizi. Evitați alimentele pe bază de soia și siropul de porumb cu conținut ridicat de fructoză. Alimentele din soia au un efect estrogen ușor asupra corpului. În timp ce acest lucru poate fi bun pentru femei, nu este grozav pentru îngrijirea spermei. Siropul de porumb cu fructoză de înaltă rezistență provoacă rezistență la insulină, ceea ce duce la scăderea fertilității. Bărbații care beau un litru de Coke au în mod regulat 30% mai puțin spermatozoizi decât bărbații care nu beau Coca-Cola.
  3. Slăbi.
    3
    Slăbi. Pierderea in greutate va va ajuta sa contracarati numarul scazut de spermatozoizi. Oamenii de stiinta nu stiu de ce obezitatea se coreleaza cu un numar scazut de spermatozoizi, dar un studiu recent francez a descoperit ca barbatii obezi aveau cu 42% mai multe sanse de a avea un numar scazut de spermatozoizi decat cei care nu erau obezi. In acelasi studiu, oamenii de stiinta au descoperit ca barbatii obezi aveau 81 la suta mai multe sanse sa nu aiba sperma deloc in ejacularea lor. [6] Exista o serie de teorii diferite de ce este acest lucru. Unii speculează că țesutul gras transformă testosteronul în estrogen; alții speculează că o mai mare masă în coapse ar putea face testiculele prea calde.
  4. Încercați suplimentele.
    4
    Încercați suplimentele. [7] Încercați suplimente care sunt făcute din ingrediente naturale pe bază de plante pentru a ajuta organismul să facă mai mult spermă. Cercetarile au descoperit ca barbatii care au consumat 5 mg de acid folic si 66 mg sulfat de zinc pe zi timp de 26 de saptamani au prezentat o crestere de aproape 75% a numarului de spermatozoizi. Acidul folic și sulfatul de zinc sunt esențiale în formarea ADN-ului. Vitamina C și seleniu pot fi, de asemenea, suplimente bune pe care trebuie să le luați pentru a crește producția de spermă.
  5. Folosiți ierburi și homeopatie.
    5
    Folosiți ierburi și homeopatie. Ele vă ajută să creșteți numărul de spermatozoizi. Componentele homeopatice includ următoarele: Passiflora Incarnata poate restabili sexualitatea masculină și crește numărul de spermatozoizi la bărbații care au un număr scăzut de spermatozoizi datorită fumatului Marijuana etc. [8], Zincum Metallicum: ingredientul homeopatic crește zincul elementar și contribuie la îmbunătățirea calității materialului seminal și numărul de spermatozoizi. [9] Damiana, Yohinbinum: Aceste ingrediente homeopate au fost studiate științific pentru efectele lor pentru a stimula sexualitatea bărbaților și pentru a îmbunătăți libidoul. [10] Plantele aromatice cum ar fi Ipomoea digitata, Emblica officinalis, Chlorophytum arundinaceum [11], Argyreia speciosa, Mucuna pruriens, Onania somnifera, Tinospora cordifolia, Tribulus terrestris, Sida cordifolia și Asparagus racemosus [12]. Acestea cresc nivelul de testosteron și, de asemenea, corectează disfuncția erectilă. Plantele, cum ar fi sania somnifera, acționează de asemenea ca un anxiolitic natural. Reduce stresul fizic și psihologic și poate ajuta bărbații cu stres ca principalul factor cauzal pentru numărul scăzut de spermatozoizi.

Cap 3
Obținerea tratamentului medical

  1. Încercați și tratați pentru ITS.
    1
    Încercați și tratați pentru ITS. Anumite infecții cu transmitere sexuală, cum ar fi chlamydia și gonoreea, pot provoca cicatrizări care interferează cu trecerea spermatozoizilor [13]. Verificați în mod regulat pentru ITS; dacă aveți unul, asigurați-vă că primiți tratamentul adecvat. În cele mai multe cazuri, vi se va prescrie un curs de antibiotice pentru a elimina infecția.
  2. Determinați dacă aveți o varicocelă.
    2
    Determinați dacă aveți o varicocelă. Aceasta este o umflare a venelor care duc la testicul. Aceasta poate duce la creșterea temperaturii testiculului și scăderea numărului de spermatozoizi. Consultați-vă medicul pentru a afla dacă acest lucru vă poate afecta fertilitatea. Dacă da, o procedură chirurgicală poate avea grijă de această problemă. [14]
  3. Încercați tratamente hormonale și medicamente.
    3
    Încercați tratamente hormonale și medicamente. Este posibil ca numărul de spermatozoizi să fie scăzut, deoarece hormonii dumneavoastră sunt în afara echilibrului. Tratamentele de substituție hormonală și medicamentele pot schimba nivelul hormonilor și vă pot ajuta să produceți mai mult spermă. Discutați cu medicul dacă această opțiune este potrivită pentru dvs. Terapia de substituție hormonală și medicamentele durează de obicei cel puțin 3 luni înainte de a începe să vedeți rezultatele.